Nice! Veel succesquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:19 schreef Sok41 het volgende:
Wow, wat één weekend kan doen. Zit je voor het weekend nog met allerlei drama in je hoofd, en nu op de zondag is alles weg. Dit doordat ik vrijdag een date had en die pas de volgende ochtend weg ging. Nu deze nieuwe blik aanhouden!
Dat gevoel slijt wel. Nadien kan het altijd weer in een vlaag voorbij komen. Ik heb bewust de plekken waar ik goede herinneringen aan haar had niet gemeden. Hetzelfde geldt voor muziek. Ze vond een bepaalde band altijd erg leuk en luisterden we vaak samen naar in de auto. De eerste 5 maand was het standaard skippen als ze erop waren. Betrapte me er vrijdag op dat ik alweer uitgebreidt zat mee te zingen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:39 schreef tropix het volgende:
Pff..ik zit er ook wel weer even doorheen zeg.
Ik ben zelf degene die de relatie verbroken heeft maar dat maakt het er toch niet makkelijker op.
Ik probeer er niet aan te denken maar ik denk er de hele dag aan bah. Ik vind het zo verschrikkelijk dat het zo gelopen is. Maar het is toch gebeurd en het is niet meer terug te draaien.
En dan ben je na zoveel jaar weer terug bij af. Ik heb het gevoel niet meer te weten wie ik zelf ben. Ondanks dat we geen contact hebben, voel ik me nog steeds in alles verbonden met haar. Overal waar ik ga en sta word ik aan haar herinnerd.
Op mijn werk waar ze altijd wat lekkers kwam brengen of me een kusje kwam geven. De sportvereniging waar ze me kwam aanmoedigen en toejuichen. Het park waar we altijd de eendjes voerden. Restaurants, winkels, de kerk. Overal zit zij! Overal zijn we geweest en alles hebben we gedeeld.
Ik heb het gevoel iets voor mijzelf nodig te hebben waar zij niet in zit maar wat???
Of slijt dit gevoel? Ik heb al eerder een lange relatie gehad maar toen dat voorbij was, was het gevoel totaal anders. Terwijl ik toen nog wel degene was die gedumpt werd.
Wat kan het toch allemaal kut zijn bah!
zo te regelen maar ik heb er dus totaal geen behoefte aanquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:55 schreef Mulberry het volgende:
ach, neem een rebound, tot je een echt leuk iemand vind, en dan vergeet je snel hoor:p
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Hoi allemaal,
Hier dan mijn afscheidspost uit dit topic. Het gaat weer goed met meGisteren kwam ik hem tegen bij een vereniging en hebben we heel kort even gekletst en dat ging goed. De hele avond kwam ik hem regelmatig tegen en ik werd er niet emotioneel van o.i.d. Natuurlijk zal het altijd wel iets blijven doen, het blijft iemand waar ik lief en leed mee gedeeld heb maar het is niet meer dat ik er verdrietig van wordt of wat dan ook. Vandaar dat ik uit dit topic ga vertrekken. Ik ben er ook klaar mee, en wil gewoon lekker doorgaan en genieten van t leven.
Succes en sterkte allemaal!
Sterkte man, wat was de reden of wil je dat niet zeggen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
Vet. Ze heeft het uitgemaakt voor een absolute non-reden. Dus ik denk dat ik dit topic wel goed kan gebruiken want ik ben zo erg aan haar gehecht geraakt. Meh. Liefde
Ze zag je meer als haar broer, of ben je soms te lief?quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
Vet. Ze heeft het uitgemaakt voor een absolute non-reden. Dus ik denk dat ik dit topic wel goed kan gebruiken want ik ben zo erg aan haar gehecht geraakt. Meh. Liefde
Lang verhaal.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:29 schreef Fellows het volgende:
Hoelang zaten jullie in een relatie?
Beetje uitleg?
Klopt eigenlijk wel. Maar dat is geen reden om het hef in eigen handen te gaan nemen en doen alsof je Zeus bent.quote:Op maandag 4 oktober 2010 02:02 schreef goofy_goober het volgende:
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Lees het topic eens door: je bent echt niet de enige daarin.quote:Op maandag 4 oktober 2010 02:27 schreef o.us het volgende:
Zit wel wat in. Maar ik heb doch zeer mooie herrineringen en ervaringen er aan overgehouden. En ze blijft in mijn hoofd zitten. Dat is het moeilijkste.
Die meid is al veel langer klaar met je.quote:Op maandag 4 oktober 2010 01:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Na veel wikken en wegen zou ze er over na gaan denken als ik naar huis ging.
Inderdaad.quote:Op maandag 4 oktober 2010 04:18 schreef Friek_ het volgende:
Niet om lullig te doen trouwens, maar als meisjes het plots uitmaken betekent dit meestal dat ze zijn vreemdgegaan. Nadat ze zijn vreemdgegaan biechten ze dit niet op maar maken ze het juist om een te verwaarlozen reden uit. Dit zodat het leek alsof de relatie al op zijn eind zat terwijl zij diegene is die niet langer het schuldgevoel aankan.
Beetje psychologie van de koude grond dit, maar heb datzelfde scenario wel vaker meegemaakt.
Dit klinkt vreemd maar zo is ze totaal niet. Had er ook over nagedacht en het verteld maar toen werd ze nog pisnijdiger dan dat ze al was..quote:Op maandag 4 oktober 2010 04:18 schreef Friek_ het volgende:
Niet om lullig te doen trouwens, maar als meisjes het plots uitmaken betekent dit meestal dat ze zijn vreemdgegaan. Nadat ze zijn vreemdgegaan biechten ze dit niet op maar maken ze het juist om een te verwaarlozen reden uit. Dit zodat het leek alsof de relatie al op zijn eind zat terwijl zij diegene is die niet langer het schuldgevoel aankan.
Beetje psychologie van de koude grond dit, maar heb datzelfde scenario wel vaker meegemaakt.
Dat ze zo totaal niet is zeg je van iedereen die je vertrouwd, wat ook eigenlijk goed is. Maar afijn, bittere realiteit is het soms wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit klinkt vreemd maar zo is ze totaal niet. Had er ook over nagedacht en het verteld maar toen werd ze nog pisnijdiger dan dat ze al was..
Nou dat is altijd leuk om te horenquote:Op maandag 4 oktober 2010 07:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ze totaal niet is zeg je van iedereen die je vertrouwd, wat ook eigenlijk goed is. Maar afijn, bittere realiteit is het soms wel.Laat het beeld maar even goed op je inwerken dat je (inmiddels ex-)vriendin deze week nog met een ander loopt te neuken.
Doe het niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Mijn ex zegt mij terug te willen als het goed blijft gaan tussen ons. Geen continue ruzie en hatelijk gedrag van vroeger..
Hij zegt me nog leuk te vinden, van me te houden en noem maar op.
Hij is degene geweest die het uit heeft gemaakt, laf via de sms. 2 jaar weggooien via de sms, zo kansloos eigenlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe het niet.
Teveel mensen verlaten dit topic door terug te gaan bij een ex.
Herinner je eerst of het het wel waard was, al die pijn voor niets.
Bij vriend van mij gaat het anders alweer 9 maanden goed nadat het 1 week uit was, dus ja..quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe het niet.
Teveel mensen verlaten dit topic door terug te gaan bij een ex.
Herinner je eerst of het het wel waard was, al die pijn voor niets.
Het is nog steeds uit hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:14 schreef Bartinhoo het volgende:
Hoelang is het uitgeweest tussen jullie kuiken?
Klopt heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:25 schreef goofy_goober het volgende:
Het is een feit dat de meeste mensen om de verkeerde redenen weer terug gaan naar hun ex. Ze kunnen niet alleen zijn, of zien op tegen het proces om elkaar los te laten en het hele 'opnieuw verliefd worden' proces, of ze denken dat ze nooit meer iemand zullen vinden. Allemaal bullshit natuurlijk en als je maar doorzet zul je dat zelf ook merken.
Na zes weken terug bij je ex... Ik kan je nu al vertellen: dat gaat een paar weken/maanden goed en dan is het weer hommeles. Vooral omdat je in die zes weken nevernooiniet al dat oude zeer wat ervoor heeft gezorgd dat de relatie is uitgegaan hebt verwerkt. Daar gaan maanden, zo niet jaren overheen.
Je zegt op het einde een teken van geen interesse in jou, maar jij kan ook de gene zijn die moeite doet of niet dan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:51 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat blijft altijd lastig te bepalen denk ik wat je precies bij je ex voelt..
Kan me heel goed voorstellen dat de neiging terug bij je ex te gaan heel groot is, vooral wanneer je weet dat hij/zij hier ook voor open staat...
6 weken is wel kort, en in mijn ogen is het na zo' n korte tijd elkaar al blijven zien op een vriendschappelijke manier ook een vorm van het niet los kunnen laten van elkaar....
Ik merk zelf pas echt dat ik haar los kan laten nu ik haar 5 weken op geen enkele manier gesproken heb. Ook niet even bellen/afspreken als vrienden, helemaal niet gewoon...
Moet wel zeggen dat ik het inmiddels wel erg lang vind worden. Ik woon sinds een week op kamers, en tijdens onze relatie was ik daar al erg druk met zoeken. Ze weet hoe belangrijk het voor mi is, en hoe blij ik geweest ben toen ik hoorde dat ik die kamer had...
Ik weet zeker dat zij ook weet dat ik die kamer heb, maar ik hoor niets van haar. Geen belletje, mailtje, sms' je wat dan ook. Ik hoop dat ik binnenkort nog wel iets hoor, anders is het echt een blijk van totale desinteresse in mij, hetgeen ik wel oneerlijk zou vinden want als toen zij die piercing had laten zetten / haar had laten blonderen kwam ze dat wel aan mij laten zien dan geef ik ook een leuke geinteresseerde reactie... maargoed is niets aan te veranderen. Wat niet is is er niet, misschien komt het nog maar het is niet zo dat ik erop zit te wachten...
Eh? Klinkt juist alsof je er wel stiekem op zit te hopen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:51 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik hoop dat ik binnenkort nog wel iets hoor, anders is het echt een blijk van totale desinteresse in mij, hetgeen ik wel oneerlijk zou vinden want als toen zij die piercing had laten zetten / haar had laten blonderen kwam ze dat wel aan mij laten zien dan geef ik ook een leuke geinteresseerde reactie... maargoed is niets aan te veranderen. Wat niet is is er niet, misschien komt het nog maar het is niet zo dat ik erop zit te wachten...
Ja een goede stefke ,quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:45 schreef Stefka het volgende:
@ GSK,
Grappig dat we allebei in hetzelfde schuitje zitten. Het ging ongeveer tegelijk uit en vorige week kwam mijn ex ook met de boodschap dat ze me terug wilde. Zullen we elkaar maar steunen in het afwijzen van die pogingen?
@ Bartinhoo,
Gewoon met haar verjaardag een smsje sturen met gefeliciteerd en hoe gaat het. Als je zelfs daar geen antwoord op gaat krijgen, is het wel duidelijk dat ze je niet meer wil zien.
Ach, dat 'beste vriendjes blijven' gedoe is allemaal bullshit. Als de gevoelens wegebben voor elkaar dan komt er in de meeste gevallen niets van terecht, want dan is het van: 'Hee, ik heb hem/haar niet nodig om me goed te voelen!'. Ga verder met je leven en pin je er niet op vast. Wie weet word je ooit nog vriendjes met haar, maar ik zou het iig niet forceren door als een hopeloze te gaan sms'en. Daarmee laat je haar alleen maar zien dat je het niet zonder haar lijkt te redden, waarmee je je afhankelijk maakt van haar. En als vrouwen ergens een hekel aan hebben dan is het een man die zich afhankelijk opstelt... Laat haar zien dat je je eigen boontjes kan doppen en plezier kunt hebben zonder haar. Als ze geinteresseerd is in je neemt ze vanzelf wel contact op.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:51 schreef Bartinhoo het volgende:
Ja jullie hebben natuurlijk wel gelijk, maar hetgene wat ik frustrerend vind, is dat zij in woorden tegen mij zegt dat ze heel graag vrienden wil blijven, maar in daden is ze heel wisselvallig.
Wel 4 weken geleden hier langskomen, en sms' en dat ze net een navelpiercing heeft laten zetten, en dat ze hem komt laten zien ( niet dat ik hem echt graag wou zien, maar omdat ik op een vriendschappelijke manier toch nog om haar geef deed ik geinteresseerd, toch het minste dat je kunt doen), dat soort dingen, maar nu laat ze al 4 niets van zich horen..
Natuurlijk ben ik niet haar beste vriendje, daar hebben we beiden andere mensen voor en voor je sociale contacten moet je niet meer afhankelijk (willen) zijn van je ex vriend of vriendin. Wat ik echter wel jammer vind, is dat ik bij mijn vrienden en hun ex' en altijd nog een bepaalde genegenheid en bijzondere interesse naar elkaar toe zie. Iets laten weten wanneer er iets belangrijks in elkaars leven is gebeurd, al is het maar even kort. Ik vind dat toch jammer mocht dat bij ons niet het geval zijn..
Maargoed op haar verjaardag stuur ik haar een sms. Vind ik niet meer dan normaal eigenlijk, aangezien we als ''goede vrienden'' uit elkaar zijn gegaan...
Maar net zogoed vind ik het dan normaal om toch even iets kleins van interesse te tonen wanneer er iets gebeurt zoals bij mij met op kamers gaan.. Maarja misschien zie ik dat wel verkeerd...
Ja dat gevoel is inderdaad niet fijn. Ik zat de eerste week ook constant op haar sms te hopen die niet kwam. Ik denk/dacht dat ze in principe gewoon een statement wou maken. Toen zij haar laatste sms naar mij stuurde was het 2.5 maand uit, en op een bepaalde manier was ik nog steeds bezig met contact zoeken / spijt betuigen naar haar toe.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dat kan ik dus echt niet. In die tijd dat ik geen contact met mijn ex had en het wél wilde, moest ik echt niet contact gaan zoeken, want als ik dan geen antwoord kreeg ging ik mezelf alleen maar kutter voelen en hopelozer worden met dingen er na te sturen. Nu verwijder ik standaard zijn binnen komende smsjes, en alles, zodat ik hem niet uit mezelf kan smsen.Gewoon uit voorzorg. En het voelt veel fijner op deze manier, want je gaat niet onbewust op iets zitten wachten/hopen.
Naja je laatste zinnetje denk ik wel dat je gelijk mee hebt. Ik merk dat bij mezelf ook. Maar ik merk sinds ik dus zijn nummer/smsjes verwijder, ik er veel minder last van heb. Eigenlijk helemaal geen last van.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:27 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ja dat gevoel is inderdaad niet fijn. Ik zat de eerste week ook constant op haar sms te hopen die niet kwam. Ik denk/dacht dat ze in principe gewoon een statement wou maken. Toen zij haar laatste sms naar mij stuurde was het 2.5 maand uit, en op een bepaalde manier was ik nog steeds bezig met contact zoeken / spijt betuigen naar haar toe.
Kan me nu heel goed voorstellen dat je dit na een tijdje wel zat bent, en door nu echt consequent een tijdje niets terug te sturen naar mij komt er wel een bepaalde afstand tussen ons die er anders niet of veel langzamer gekomen was. Heb wel zoiets van je punt is nu wel gemaakt, ik heb er ook vrede mee maar ik zou nu toch wel weer eens wat van je willen horen![]()
Maarja misschien is dat juist wel het teken dat ik nog niet ver genoeg ben met verwerken...
Ik zeg die dingen omdat ik zelf wel die fout(en) heb gemaakt en het niets heeft opgelost, maar alleen maar meer irritatie heeft opgewekt wat de latere vriendschap om zeep heeft geholpen. Nou is niet elke relatie hetzelfde natuurlijk, maar in veel gevallen is wel hetzelfde patroon zichtbaar. Ook al stuur jij uit goede bedoelingen een sms, dan nog kan zij dat opvatten als een negatief iets.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:16 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat is inderdaad ( helaas ) de enige juiste manier om ernaar te kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |