gut, wist niet dat ik zulke reacties zou krijgen. Ik meld me ooit wel een x als ik zwelg in zelfmedelijden. Vond het gewoon verrassend hoe ex en ik opeens contact met elkaar hebben ookal hebben we ieder ons eigen gezinslevenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:40 schreef Tegan het volgende:
I know. Ik vroeg me gewoon af waarom ze het hier kwam melden.
Ik snap je helemaal. Ik heb het voor me zelf ook redelijk afgesloten een half jaar geleden, en toen kwam zij weer eens om de hoek kijken en weer lief doen en zo. Sinds dien is er gewoon met mn gevoel gekloot maar daar ben ik zelf ook schuldig aan. En nu in eens BAM "ff geen contact meer het is over doei" is wel eff lomp.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:42 schreef GSbrder het volgende:
@ MOD,
lang verhaal, ook moeilijk, dat begrijp ik wel, maar die I-dont-give-a-shit houding blijft hangen, en ook al komt het nu vol romantiek weer goed als in het Walt Disney-sprookje, die twijfels komen weer op, jullie hebben lang genoeg de voors- en tegens kunnen evalueren en het wordt hoe dan ook weer moeilijk. Die /care-gevoelens blijven, je kan jezelf niet langer zo laten jojo-en tussen je emoties, ga verder, de enige reden dat jullie nog naar elkaar kijken is omdat er geen nieuwe stappen zijn gemaakt en jullie beide stuurloos zijn. Dat moet niet zijn wat je bindt!
Je weet dat teruggaan naar haar achteruitgang of stilstand betekent. Kap het contact dan ook helemaal af!
Klinkt hard, maar het is de enige manier.
ik zou het zo proberen bij mn exquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:15 schreef goofy_goober het volgende:
Als ze voor je neus zou staan met Bambi-ogen zou je dr volgens mij zo terugnemen.
Ze zal wellicht nog gevoelens hebben voor je, maar ik denk niet dat ze weer een relatie wil. Weet niet of de vrouwen het hier kunnen bevestigen, maar toen mijn toenmalige vriendin hoorde dat haar ex een nieuwe scharrel had, was ze daar ook behoorlijk over de zeik over. Als je vriendschappelijk met elkaar omgaat na een relatie ziet de ander je toch niet graag met een ander meisje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:09 schreef lipppie het volgende:
Ik ging er heen met van /care zie wel had niet zulke hoge verwachtingen maar bleek toch heel gezellig te zijn, maar ze praatte steeds over een collega waar ze een keer mee was gegaan, en zegt ze ik wil denk ik wel weer met hem gaan maar het moet niet vervolgens wil ze alles van mij weten, ik krijg sms ze wil hem lezen ze wil constant aandacht zo van ik ben 1 min stil hee wat ben je stil en op dat feest ik keek achterom naar meisje zij kijkt meteen mee best annoying en dat ze die ene jongen niet leuk vind maar alleen die collega bla bla.
hij wil me niet eens sprekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:27 schreef Stefka het volgende:
[..]
@McQueentje,
Ik weet niet precies wat de situatie is, maar als het net uit is, is het beter om even geen contact te hebben. Als je elkaar blijft zien, voel je je daarna alleen maar kutter als je weer eens een pijnlijk gesprek met hem hebt gehad. Wanhopig contact opnemen is niet de oplossing, sterker nog, dat maakt het waarschijnlijk alleen maar erger.
Klopt! Ik (probeer) er ook zeker niet op te rekenen, telkens als ik mezelf daarop betrap dan probeer ik mezelf direct duidelijk te maken dat dit niet de juiste manier van denken is....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef goofy_goober het volgende:
Zou er iig niet op rekenen. De stilte van haar kant is daar een goed voorbeeld van.
Overigens klinkt het alsof je in de 'idealisatiefase' zit. Goed moment om al je berichten hier eens terug te lezen.
Ik heb dat ook een klein tijdje gebruikt inderdaad. Of het écht werkt weet ik niet.. maar ik had het idee dat het werkte.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:12 schreef goofy_goober het volgende:
Tijd voor de Valdispert Feel Good zo te horen. Heeft mij er goed doorheen geholpen. Maakt je wat rustiger. Heb het nu niet meer nodig, maar het hielp wel om kalmte in mn lichaam en geest te scheppen.
was deze reactie nu voor mij?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:43 schreef goofy_goober het volgende:
Ik snap er echt helemaal niks van. Waarom is eigenlijk uitgegaan?
(Als je nu zegt dat je bent vreemgegaan dan snap ik zijn reactie wel...)
ik herken het gevoel wel, ben nog niet zolang uit elkaar als jij maar die lichamelijke reactiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:58 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Klopt! Ik (probeer) er ook zeker niet op te rekenen, telkens als ik mezelf daarop betrap dan probeer ik mezelf direct duidelijk te maken dat dit niet de juiste manier van denken is....
Maarja die idealisatiefase... ik weet het niet...
4 maanden is het nu uit, en de idealisatiefase heb ik al gehad. Ik weet wat ik voorgaande berichten heb geschreven, en op veel punten passen we ook niet bij elkaar, maar anderzijds heb ik nog nooit zoveel van een meisje gehouden als van haar. Het is heel dubbel allemaal...
Had ook nooit verwacht dat ik het er zo zwaar mee zou hebben. Dit klinkt misschien wel heel freaky, maar aan dit alles heb ik serieus hartkloppingen en hyperventilatie overgehouden, voel constante spanning in mijn lichaam zelfs als ik even niet met haar bezig ben, het lijkt er langzaam ingeslopen...![]()
Ik weet dus niet in hoeverre ik haar nu nog idealiseer, of dat mijn gevoel voor haar zo diep was dat het gewoon veel langer nodig heeft om over haar heen te komen....
Ik ben psychisch heus wel gezond, heb een leven zoals de meeste leeftijdsgenoten ook wel hebben, wat bestaat uit sporten, uitgaan suderen en werk. Maar ik kom er maar niet overheen, terwijl ik vaak alles heel goed kan rationaliseren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |