Voor mij was 1 x wel genoeg. Ik geloof niet meer in opnieuw proberen, zeker niet als issues niet zijn opgelost voor je weer verder gaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:11 schreef Fellows het volgende:
Sommigen moeten eerst heel vaak op hun bek voor dat ze de message begrijpen.
Werken, sporten, uitgaan, contact met vrienden herstellen, oude bekenden ontmoeten, school/studie, films kijken, leuke dingen doen, uitjes organiseren...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Amede het volgende:
[..]
Wat doen jullie de hele dag voor afleiding?
School en proberen het zo minst mogelijk achter de computer te zitten want dan ga ik kijken wat ze doet of kijken of ze online is what ever! Ga wat leuks doen ga of school/werk bezig.Ga een boek lezen vliegt de tijd zo voorbij..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Amede het volgende:
[..]
Voor mij was 1 x wel genoeg. Ik geloof niet meer in opnieuw proberen, zeker niet als issues niet zijn opgelost voor je weer verder gaat.
Ben nu keihard op m'n bek gegaan en t doet zo veel pijn. Dit zijn de eerste dagen en die worden heel moeilijk, zeker omdat we af en toe nog contact hebben over wat onafgehandelde dingen als rekeningen, laatste spullen die nog bij hem staan, gepland weekend weg annuleren e.d. Ik vind 't moeilijk om hem weer te spreken. De toon is dan zo zakelijk, er kan niets liefs van af. Niks doet er nog aan denken dat we vorige week nog in bed lagen te bespreken hoe gek we op elkaar waren.
Zo bizar dat het op de een of andere dag gewoon (weer) voorbij is.
Wat doen jullie de hele dag voor afleiding?
tekst is mooi maar ben zelf bij couplet 1 al gestopt met luisteren....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:24 schreef Fellows het volgende:
Voor iedereen in het topic haha![]()
Thought I couldn't live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time
And even though I really love you
I'm gonna smile cause I deserve to
It'll all get better in time
Since there's no more you and me
It's time I let you go
So I can be free
And live my life how it should be
No matter how hard it is I'll be fine without you
Yes I will
Ze wil je niet. Het klinkt heel hard en ik snap je gevoel dat je 'kansen verspeeld' hebt heel goed, maar die kansen waren er bij voorbaat al niet. Vanaf het begin van de relatie heeft ze jullie al op het spel gezet, zij is degene die dingen fout doet, terwijl jij er voor lijkt te gaan. Zij heeft de touwtjes nu in handen, terwijl je in dit geval voor jezelf moet gaan kiezen. Je wordt niet gelukkig met dit meisje als er continue spanningen zijn en wantrouwen.quote:
ik was verdrietig mede omdat ik genegeerd werd, ik vond het oneerlijk, hij wilde niet praten dus zette mij buitenspel. En mijn keus werd dus al op voorhand weggenomen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef DerptieDurp het volgende:
Ik laat haar uiteraard met rust, maar zoals de situatie vorige week was kon ik er voor mijn gevoel veel beter mee leven. Ik weet niet wat ik nu moet doen..
Heel erg herkenbaar verhaal.. Het is gewoon wel zo dat je 2 jaar met iemand lief en leed hebt gedeeld, ondanks de smetten die op de relatie zaten. Ze heeft er ook heel veel spijt van zegt ze, maar het heeft het gevoel bij mij nooit weg kunnen nemen. Nu krijg ik min of meer van haar de schuld dat de relatie niet lekker liep omdat de dingen die zij allemaal heeft gedaan mij dwars zaten. Dat is zo oneerlijk. Plus dat ze me ook nog eens min of meer chanteert met seks om zo mij in haar buurt te houden en ervoor te zorgen dat ik er voor haar ben als ze me nodig heeft.. En nu meent zij dat ze het volste recht heeft om kwaad te zijn op mij omdat ik het zat was en haar de waarheid heb gezegd. En zet ze me inderdaad buitenspel. Maarjah ik kom er wel overheen. Is me altijd nog gelukt dus ook dit keer gaat dat wel goedkomen. Heb alleen soms heel erg de neiging om toch contact op te nemen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik was verdrietig mede omdat ik genegeerd werd, ik vond het oneerlijk, hij wilde niet praten dus zette mij buitenspel. En mijn keus werd dus al op voorhand weggenomen.
iemand heeft mij er op gewezen dat ik mijn gevoel van hem af liet hangen. hij 'moest' met me gaan praten dan zou ik me weer iets beter voelen (los van of het goed zou komen of niet)
Nu probeer ik om zelf mijn verdriet door te komen en dit niet van hem af te laten hangen.
Nog moeilijk maar ik heb weer een beetje de controle over mijzelf terug en dat is wel heel erg fijn!
Dus neem de controle terug over je eigen gevoel en laat het niet van wel/ geen contact met haar afhangen.
en heb je nu stiekem niet iets van: ach straks ga ik met een ander meisje wat drinken en dan komt ze wel weer naar me toe?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:55 schreef DerptieDurp het volgende:
Vergeten te vermelden dat we vorig jaar rond deze tijd ook uit elkaar zijn geweest omdat mevrouw dat wilde. Hele tijd volhouden dat ze niks wilde met me, maar toen ik met een andere meid wat ging drinken wilde ze me ineens weer dolgraag terug. Alles was weer van voren af aan, alleen heb ik de maanden erna relatief minder liefde voor haar getoond. Ik vond het maar raar dat zodra een andere vrouw in the picture kwam ze me ineens weer helemaal het einde vond..
je zou het kunnen uitproberenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef DerptieDurp het volgende:
Ergens wel, maar de situatie is nu wel anders heb ik het idee.. Ik heb haar ook duidelijk gemaakt toen ze het uitmaakte, dat als ik weer nieuwe meisjes leerde kennen en daar dingen mee ging doen, ze dan niet weer zoals de vorige keer weer met hangende pootjes teurg moest komen. Hier heeft ze bevestigend op geantwoord.
Als mensen in de omgeving het ook zeggen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:00 schreef DerptieDurp het volgende:
Iedereen in mijn omgeving zegt dat, maarjah hoe meer bevestiging hoe makkelijker het is voor mezelf, dat heb ik wel door. Ik heb ook lang getwijfeld of ik mn verhaal hier neer moest zetten, maar ik heb het toch maar gedaan. Het is altijd goed om meningen van buitenaf te hebben. Een frisse kijk op de zaak.
Stuur je foto en adres nou nog eens ik moet je nog komen schoppen dit weekend.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Fellows het volgende:
Blegh voel me een beetje alleen, maar dat went wel hoop ik.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:12 schreef Fellows het volgende:
Blegh voel me een beetje alleen, maar dat went wel hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |