Ja, heb haar tandenborstel twee weken laten liggen, maar werd er echt gek van dat ik er daardoor iedere morgen mee werd geconfronteerd. Overigens nog steeds niet weggegooid, maar wel ergens ver weg in een kastje gestopt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:29 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik herken het gevoel wel, ben nog niet zolang uit elkaar als jij maar die lichamelijke reacties![]()
Net was ook wel even freaky, ik was aan het opruimen en toen kwam ik langs zijn stukje in mijn badkamer.
Alles heb ik laten staan, soort van hoop dat het wel goed komt ofzo
en nu twijfelde ik, ik heb alles bij elkaar gepakt en in een toilettas gestopt, maar de tas wel daar gezet....
Ik kan het nog niet helemaal wegzetten![]()
Ondertussen enorm gejankt weer pffffffffffff om gek van te worden![]()
Hebben jullie ook zo'n dingen meegemaakt?
echt alles lijkt me ook aan hem te doen herinneren en dan is het weer slikken....
na 15 jaar elkaar dus niet hebben losgelatenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:34 schreef Tegan het volgende:
Zo bedoelde ik het niet hoor. Maar ik was gewoon oprecht benieuwd en zag de link niet.
ja het is confronterend elke keerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:34 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ja, heb haar tandenborstel twee weken laten liggen, maar werd er echt gek van dat ik er daardoor iedere morgen mee werd geconfronteerd. Overigens nog steeds niet weggegooid, maar wel ergens ver weg in een kastje gestopt.
dat lijkt me ontzettend moeilijk en pijnlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef GasTurbine het volgende:
En het ergste is nogwel dat ze nu de ballen uit de broek haast voor een ander. Ze vergeet mij 10x zo snel als ik haar omdat zij bij d'r ex terugwilt. En het ergste is nogwel dat wij (collega's) elkaar nog elke week zien. En dat ik dat schouwspel ook moet aanzien.
het is een hele verlichting om alles weg te gooienquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ja het is confronterend elke keer
maar het echt opbergen vind ik zo... zo echt dan is het echt voorbij
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is een hele verlichting om alles weg te gooien
stel een paar data voor zou ik zeggen dat hij zijn spullen kan ophalen. Doet hij het dan niet dan de kliko inquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:54 schreef McQueentje het volgende:
[..]
weggooien zeker niet, of hij moet t al zeggen, ga niet zomaar zijn spullen weggooien, hij kan ze terug krijgen....
beetje lastig als hij niets van zich laat horenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
stel een paar data voor zou ik zeggen dat hij zijn spullen kan ophalen. Doet hij het dan niet dan de kliko in
waar maak je je druk om dan als hij niets van zich laat horen? De boodschap is dan toch wel duidelijk lijkt me?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:00 schreef McQueentje het volgende:
[..]
beetje lastig als hij niets van zich laat horen
komt wel weer alleen nu dus even niet ga ik van uit hem kennende.
maar nee zo ben ik dus niet.
toch bedankt voor het advies
Heb haar spullen ook iets van 2 weken op de badkamer laten staan voordat ik op een dag alles bij elkaar deed in een doos en in mijn kast zette. Duurde nog een maand voordat ik hem terug heb gebracht. Zijn haar spullen, ik heb er zelf niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:29 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik herken het gevoel wel, ben nog niet zolang uit elkaar als jij maar die lichamelijke reacties![]()
Net was ook wel even freaky, ik was aan het opruimen en toen kwam ik langs zijn stukje in mijn badkamer.
Alles heb ik laten staan, soort van hoop dat het wel goed komt ofzo
en nu twijfelde ik, ik heb alles bij elkaar gepakt en in een toilettas gestopt, maar de tas wel daar gezet....
Ik kan het nog niet helemaal wegzetten![]()
Ondertussen enorm gejankt weer pffffffffffff om gek van te worden![]()
Hebben jullie ook zo'n dingen meegemaakt?
echt alles lijkt me ook aan hem te doen herinneren en dan is het weer slikken....
Ja of hij weet ook nog niet goed wat hij er mee aan moet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waar maak je je druk om dan als hij niets van zich laat horen? De boodschap is dan toch wel duidelijk lijkt me?
Het is een hel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:30 schreef McQueentje het volgende:
[..]
dat lijkt me ontzettend moeilijk en pijnlijk
alleen al te denken dat mijn lief exeen ander gaat krijgen kills me
QFT. Zó herkenbaar. Zo herkenbaar..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:07 schreef MOD het volgende:
Ik mis haar heel erg en dan ben ik bij haar en dan is ze er niet. Niet meer hoe ze was en denk dat ze het zelfde over mij denkt. Wat heb je er dan nog aan om met elkaar af te spreken met de hoop dat het nog een keertje leuk wordt..
Ik weet de ins en outs niet van jullie relatie, maar dit is erg kil.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:13 schreef GSbrder het volgende:
Ex stuurt mail van meerdere pagina's naar me toe.
Komt er kort op neer dat ze ''helemaal negeren'' wel heel resoluut vindt.
Kan ik me iets bij voorstellen, ik was er altijd voor haar, dus die positie mag ik vast blijven vervullen, maar ik denk nu mooi aan mezelf en hou een paar weken radiostilte aan. Dat komt mij beter uit.
Ik heb een ruime 3,5 jaar een relatie gehad met haar en anderhalve- tot twee weken terug hebben we het via de telefoon uitgemaakt. Inderdaad ben ik nogal kil op dit moment, weet niet of ik nog een keer een terugval ga krijgen en wat emotioneler er op ga terugzien, maar at the moment moet ik inderdaad voor mezelf kiezen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik weet de ins en outs niet van jullie relatie, maar dit is erg kil.
Ik wil heel graag vrienden zijn en hem nog regelmatig spreken. Maar we zijn in de tijd dat we elkaar kennen nooit vrienden geweest en dat kan ik dus nu niet oppakken terwijl ik van binnen eigenlijk niet eens wilde dat het uit was. Ik wou dat ik dat kon, vrienden zijn en het leuk vinden om met hem om gaan, maar dat zou alleen maar moeilijk voor mij zijn en niet leuk. Misschien ooit in de toekomst...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:07 schreef MOD het volgende:
Hee Tegan, best wel naar hoe ik dit nu lees. Kan me nog herinneren in vorige berichten een paar edities terug over hoe graag je nog vrienden zou blijven en hoeveel moeite je er mee had. En nu lees ik dit en word ik er wel een beetje droevig van. Ik weet niet echt wat er in de tussentijd gebeurd is maar das toch dan wel jammer dat het zo gelopen is.
Misschien dat je toch stiekem hoopte op een goede/betere afloop dan zo een domper, dat je er misschien beide met een beter gevoel van af kon komen? Heb het idee dat de laatste ontmoeting tussen jullie niet helemaal geweldig was, maar daar weet ik niks van af. Wellicht voelde het meer als een verplichting dan iets dat je heel graag wilde die afspraak.
Maar goed, dan kan je je nu helemaal op je zelf richten en je nu helemaal los maken denk ik? Dat je dan later nog eens kan afspreken als het wat spontaner komt.
Heb het idee dat het bij mij ook zo zal gaan omdat we eigenlijk de hele tijd bezig zijn onze gevoelens naar elkaar aan het uitmelken zijn, dat eigenlijk averechts werkt.
Ik mis haar heel erg en dan ben ik bij haar en dan is ze er niet. Niet meer hoe ze was en denk dat ze het zelfde over mij denkt. Wat heb je er dan nog aan om met elkaar af te spreken met de hoop dat het nog een keertje leuk wordt..
Maar ja. Succes er mee iig, het klinkt nu wel als een definitief iets, dus daar kan je gebruik van maken voor nieuwe dingen
Dit kunnen wij lezen in: Wanneer drop ik de vraag?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:02 schreef GSbrder het volgende:
Oh, overigens is er bij mij een andere chick in beeld, nadat ik het uitgemaakt heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |