Voor hem wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef melanie_x het volgende:
Volgens mij had Bartinhoo aardig lang geen contact met haar gehad en een smsje voor haar verjaardag is niet eens zo verkeerd toch.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Damn zeg...
De afgelopen week was ze juist net zo lekker uit mijn hoofd, maar doordat ze niets terugstuurde op dat sms' je had ik weer al haar kaartjes, brieven etc erbij gepakt en toen was ik weer helemaal kapot...
Dom ook dat ik het gedaan heb...
Blijkbaar..quote:
Hehe ja ik ook wel maar m'n vrienden die willen ergens anders heen en aangezien ik een drukke week voor de boeg heb, heb ik geen zin dat het weer 4/5 uur wordt.quote:
Dat is niet hetzelfde hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:34 schreef Fellows het volgende:
[..]
Je zegt dat soort dingen net zoals je zegt dat je hem zo erg haat.
Hoop toch niet dat mijn ex de sieraden die ik haar gekocht heb gaat weg smijten. Dan laat ze ze mij maar terug doen, stuur ik ze wel naar polen ofzo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:06 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Blijkbaar..
Jezelf pijnigen met die kaartjes enz. is ook geen goed idee.
Ik heb een tijd geleden alle kaartjes en brieven in de prullenbak geflikkerd. En zijn ring ging er pas nog achteraan. Zo die oorbellen ook maarGeef toch weinig om sieraden, maakt mij niet uit hoe duur ze waren.
Vanavond er lekker op uit
Sieraden kopen is ook zonde, als je er zo bij stilstaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef Male23 het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat mijn ex de sieraden die ik haar gekocht heb gaat weg smijten. Dan laat ze ze mij maar terug doen, stuur ik ze wel naar polen ofzo.
Voor jou misschien niet nee..quote:
Nou ookal is dat zo, dat was mijn punt niet. Dus reageer op wat ik wel bedoelde of helemaal niet.quote:
Ik dacht de hele tijd dat je een man was.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou ookal is dat zo, dat was mijn punt niet. Dus reageer op wat ik wel bedoelde of helemaal niet.
Dit dusquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dudes... met die instelling kom je er toch echt nietZoeken naar iemand om van te houden, in de stad, terwijl je er nog lang niet aan toe bent omdat je zelf echt nie goed in je vel zit. Werk daar eerst maar eens aan, dan pas ben je aantrekkelijk voor iemand om echt van te houden.
Moment dat jij tevreden kunt zijn met jezelf, en niet zo wanhopig op zoek bent om dat lege gat op te vullen, gaat het een stuk makkelijkerHet is beter om open te staan voor van alles, dan op zoek te zijn imo
![]()
Freek wel heel raar dat smsje, maar misschien was het per ongelukkan ook nog.
Goede toevoeging op waar we het over hadden!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:32 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat je een man was.
En zo blijf je om elkaar heen draaien en laat je elkaar nooit los. Zucht.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:38 schreef Tegan het volgende:
Gisteravond mijn ex gesmst nav dat smsje vrijdag en ik kreeg binnen de minuut antwoord. Dat is zo anders dat die tijd straal negeren en niet antwoorden. Ik denk graag dat dat is dat hij mij ook wel een beetje mist en dat vind ik een fijn idee. Af en toe smsen vind ik niet erg, maar hem zien ga ik voorlopig echt niet doen. Al met al gaat het hier dus wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |