abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87363393
Volgens mij had Bartinhoo aardig lang geen contact met haar gehad en een smsje voor haar verjaardag is niet eens zo verkeerd toch.

Hoorde vandaag weer wat over mijn ex van een collega. Dat steekt toch. En ik voel me aardig klote maar dat komt niet omdat ik hem mis, ik mis gewoon iemand. En ik word ook chagrijnig van al dat werken. Tijd om weer naar school te gaan :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:50:15 #277
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87363493
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef melanie_x het volgende:
Volgens mij had Bartinhoo aardig lang geen contact met haar gehad en een smsje voor haar verjaardag is niet eens zo verkeerd toch.
Voor hem wel.

quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Damn zeg...

De afgelopen week was ze juist net zo lekker uit mijn hoofd, maar doordat ze niets terugstuurde op dat sms' je had ik weer al haar kaartjes, brieven etc erbij gepakt en toen was ik weer helemaal kapot...
Dom ook dat ik het gedaan heb...
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_87363635
Wil eigenlijk wel de stad in ff kijken of ik het vrouwtje van vorige week nog tegen kom. Maar eigenlijk is het helemaal geen relatiewerk maar vond het wel verrekte gezellig met haar.
Nieuwe afwegingen die je moet maken als je relatie uit is :)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:04:06 #279
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87363904
Ik zou het wel weten. ;)
pi_87363969
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:50 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Voor hem wel.
[..]

Blijkbaar..
Jezelf pijnigen met die kaartjes enz. is ook geen goed idee.
Ik heb een tijd geleden alle kaartjes en brieven in de prullenbak geflikkerd. En zijn ring ging er pas nog achteraan. Zo die oorbellen ook maar :') Geef toch weinig om sieraden, maakt mij niet uit hoe duur ze waren.

Vanavond er lekker op uit :D
pi_87364059
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:04 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zou het wel weten. ;)
Hehe ja ik ook wel maar m'n vrienden die willen ergens anders heen en aangezien ik een drukke week voor de boeg heb, heb ik geen zin dat het weer 4/5 uur wordt.
pi_87364106
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:34 schreef Fellows het volgende:

[..]

Je zegt dat soort dingen net zoals je zegt dat je hem zo erg haat.
Dat is niet hetzelfde hoor.
pi_87364122
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:06 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Blijkbaar..
Jezelf pijnigen met die kaartjes enz. is ook geen goed idee.
Ik heb een tijd geleden alle kaartjes en brieven in de prullenbak geflikkerd. En zijn ring ging er pas nog achteraan. Zo die oorbellen ook maar :') Geef toch weinig om sieraden, maakt mij niet uit hoe duur ze waren.

Vanavond er lekker op uit :D
Hoop toch niet dat mijn ex de sieraden die ik haar gekocht heb gaat weg smijten. Dan laat ze ze mij maar terug doen, stuur ik ze wel naar polen ofzo.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:12:57 #284
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_87364175
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef Male23 het volgende:

[..]

Hoop toch niet dat mijn ex de sieraden die ik haar gekocht heb gaat weg smijten. Dan laat ze ze mij maar terug doen, stuur ik ze wel naar polen ofzo.
Sieraden kopen is ook zonde, als je er zo bij stilstaat.
Heb ongeveer ¤ 40,- aan sieraden aan m'n ex gegeven en vindt zelfs dat te veel :').
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_87364245
Ik snap sowieso niet waarom je dure sieraden voor je vriendin zou kopen. Of ze moet er ontzettend blij mee zijn natuurlijk. Ik vind het veel leuker om samen iets te gaan doen dan met dure oorbellen rondlopen.
pi_87364615
Omdat mijn ex-vriendin van sieraden houdt. Je toch iets moet geven met de verjaardag en ondanks de sieraden hebben wij geen andere leuke dingen hoeven te laten.
pi_87364998
Ach, wij hebben er ook niks voor hoeven laten. Wil alleen zeggen dat andere dingen mij meer doen. Iets kleins en persoonlijks vind ik veel leuker dan nog een ring, ketting of oorbellen. En zo heeft iedereen zijn eigen smaak.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:43:17 #288
307093 Fellows
Never again.
pi_87365004
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:10 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is niet hetzelfde hoor.
Voor jou misschien niet nee..
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_87366108
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:43 schreef Fellows het volgende:

[..]

Voor jou misschien niet nee..
Nou ookal is dat zo, dat was mijn punt niet. Dus reageer op wat ik wel bedoelde of helemaal niet.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:32:42 #290
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_87369792
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:24 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nou ookal is dat zo, dat was mijn punt niet. Dus reageer op wat ik wel bedoelde of helemaal niet.
Ik dacht de hele tijd dat je een man was.
No bad soldiers under a good leader
pi_87378687
Zo.. Ik ben lekker gaan stappen vannacht en alle zorgen laten varen. Ik heb de hele avond niet aan hem gedacht en dat was echt een verademing! En ik lag zelfs nog een beetje in de markt...!

Ik weet niet of het het mooie weer is of dat ik nog alcohol in m'n lichaam heb, maar vandaag ben ik gewoon positief. Ik kom wel over hem heen, ik word wel gelukkig met mezelf.
*O*

(en over een paar uur lig ik vast alsnog huilend en somber in bed, dus ik koester dit moment even ;) )
pi_87379578
Ik voel me ook weer verrekte slecht. Elk weekend de stad in moeten opzoek naar een nieuwe vriendin daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer in en dat trek ik ook niet meer. Voorlopig blijf ik lekker thuis.
pi_87380289
Hallo,

Ben weer terug van weggeweest... Even spuien want het is weer nodig. Nadat we 1,5 maand geleden met harde ruzie uit elkaar zijn gegaan, heb ik afgelopen donderdag een beknopt mailtje gestuurd bestaande uit 4 regels met de vraag of we nog een keer normaal konden praten en hoe zij erover dacht. Ik ging er niet vanuit dat ik geen reactie zou krijgen, is ook niet gebeurt, dus in dat opzicht is alles prima.

Nu was ik gisteravond in de stad, krijg ik om half 4 een sms-je met de tekst "Waar was je nou?" Sinds dit berichtje zit ik weer in een diep dal en wil ik haar bellen/sms-en/e-mail etc. Ik heb nog niets van dit alles ondernomen, maar gvd waarom doet ze het.

Moet ik nu een beknopt berichtje terug sturen, of laten gaan en hopen dat ik een fatsoenlijke reactie op het mailtje krijg?

En Male23, ik zit exact in dezelfde situatie... Elke weekend die stad in om iemand te zoeken van wie ik kan houden, gvd waarom kan het niet gewoon makkelijker!
  zondag 10 oktober 2010 @ 12:25:57 #294
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87380749
Dudes... met die instelling kom je er toch echt niet :? Zoeken naar iemand om van te houden, in de stad, terwijl je er nog lang niet aan toe bent omdat je zelf echt nie goed in je vel zit. Werk daar eerst maar eens aan, dan pas ben je aantrekkelijk voor iemand om echt van te houden.

Moment dat jij tevreden kunt zijn met jezelf, en niet zo wanhopig op zoek bent om dat lege gat op te vullen, gaat het een stuk makkelijker :) Het is beter om open te staan voor van alles, dan op zoek te zijn imo :)

Freek wel heel raar dat smsje, maar misschien was het per ongeluk ;) kan ook nog.
pi_87381227
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dudes... met die instelling kom je er toch echt niet :? Zoeken naar iemand om van te houden, in de stad, terwijl je er nog lang niet aan toe bent omdat je zelf echt nie goed in je vel zit. Werk daar eerst maar eens aan, dan pas ben je aantrekkelijk voor iemand om echt van te houden.

Moment dat jij tevreden kunt zijn met jezelf, en niet zo wanhopig op zoek bent om dat lege gat op te vullen, gaat het een stuk makkelijker :) Het is beter om open te staan voor van alles, dan op zoek te zijn imo :)

Freek wel heel raar dat smsje, maar misschien was het per ongeluk ;) kan ook nog.
Dit dus
Al lijkt het me voor jou ook niet verkeerd een tijdje alleen te zijn Freek. Mensen die echt goed 'gelukkig' alleen kunnen zijn, hebben de meeste kans van slagen. Ga zelf maar na, zou jij een meisje willen dat constant wanhopig op zoek is naar liefde? Dat trekt toch geen mens aan joh. :N
Dat smsje ook niet te serieus nemen, wat kan jou het nou schelen wat ze bedoeld, gewoon doorgaan!
pi_87382413
Omg ik herken mezelf in alle verhalen!! Vreselijk he liefdesverdriet. Mijn ex reageert niet op mn smsjemet de vraag of het nou dan echt game over is.... Tsja domme smsjes sturen wil ik niet en tóch doe ik het.
Soms denk ik dat het een gewoonte is omdat ik zolang bij hem ben geweest en omdat we zoveel hebben meegemaakt. Een soort van bang om alleen te zijn maar dan anders.... Pff bij mjj is het nu na 6 jaar 4 dagen uit... Heb nog niet gehuild maar ontwijk dan ook alle muziek en zielige tv ed :')
pi_87382532
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:32 schreef Rbhp het volgende:

[..]

Ik dacht de hele tijd dat je een man was.
Goede toevoeging op waar we het over hadden!
pi_87382609
Gisteravond mijn ex gesmst nav dat smsje vrijdag en ik kreeg binnen de minuut antwoord. Dat is zo anders dat die tijd straal negeren en niet antwoorden. Ik denk graag dat dat is dat hij mij ook wel een beetje mist en dat vind ik een fijn idee. Af en toe smsen vind ik niet erg, maar hem zien ga ik voorlopig echt niet doen. Al met al gaat het hier dus wel goed :).
pi_87382701
Alweer over mijn ex gedroomd, al zijn dat geen dromen meer dat alles koek en ei is. De laatste tijd droom ik heel vaak dat ik er weer achter kom dat hij liegt en alles. Zo frustrerend is het, ik heb mijn hele hart en ziel aan hem gegeven maar het was gewoon nooit genoeg.

Maar goed, accepteren en doorgaan. Ik hoop voor hem dat hij gelukkig wordt en met mij komt het ook helemaal goed.
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:46:43 #300
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87387512
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 13:38 schreef Tegan het volgende:
Gisteravond mijn ex gesmst nav dat smsje vrijdag en ik kreeg binnen de minuut antwoord. Dat is zo anders dat die tijd straal negeren en niet antwoorden. Ik denk graag dat dat is dat hij mij ook wel een beetje mist en dat vind ik een fijn idee. Af en toe smsen vind ik niet erg, maar hem zien ga ik voorlopig echt niet doen. Al met al gaat het hier dus wel goed :).
En zo blijf je om elkaar heen draaien en laat je elkaar nooit los. Zucht. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')