mijn verhaal!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef jngl het volgende:
Gister nam ik nog voor om geen contact meer te zoeken maar dat is toch weer gebeurd.
Overdag als ik bezig ben gaat het vrij goed, dan denk ik er weinig aan maar zodra ik even alleen ben stort ik weer in. Ik weet nu dat het voor haar ook zwaar is dat ik me zo klote voel.
Ik wil er nog niet aan toegeven dat het afgelopen is. Daarom vertel ik het ook aan niemand anders ,ik zit maar alleen op mijn kamer.Heb weinig zin om iets te ondernemen maar weet ook dat het zo niet langer kan.Af en toe komen die momenten dat ik het echt moeilijk heb. Zie zo tegen de komende periode op.
Hier heb ik ook echt vreselijk last van nog steeds vorige week zelfs nog...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef jngl het volgende:
Gister nam ik nog voor om geen contact meer te zoeken maar dat is toch weer gebeurd.
Overdag als ik bezig ben gaat het vrij goed, dan denk ik er weinig aan maar zodra ik even alleen ben stort ik weer in. Ik weet nu dat het voor haar ook zwaar is dat ik me zo klote voel.
Ik wil er nog niet aan toegeven dat het afgelopen is. Daarom vertel ik het ook aan niemand anders ,ik zit maar alleen op mijn kamer.Heb weinig zin om iets te ondernemen maar weet ook dat het zo niet langer kan.Af en toe komen die momenten dat ik het echt moeilijk heb. Zie zo tegen de komende periode op.
ik ben niet zo van de pilletjes maar heb het opgeschrevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:51 schreef Fellows het volgende:
[..]
Hier heb ik ook echt vreselijk last van nog steeds vorige week zelfs nog...
Ik raad je aan om misschien Valdispert Feel good is te gaan proberen bij mij heeft het echt gewerkt en slik er af en toe nog wel is 1. Maakt je rustig van binnen en dat je even normaal over de situatie te denken zonder dat je denkt van straks komen we nooit meer bij elkaar en compleet flipt van binnen.
Maar ik snap dat je het moeilijk hebt maar het komt niet goed in ieder geval nu nog lang niet klinkt hard maar ga niet naar iets toe leven wat waarschijnlijk toch niet gebeurt want als zij zo met een ander loopt dan stort je als nog in het is over en jij moet door zonder haar.
Ja dat is normaal, ik moet zeggen ik ben ook echt toaal niet van de pilletjes maar het is gewoon gemaakt op natuurlijke basis en zitten ook nog is veel vitamine in geeft je gewoon een nieuw energiek gevoel en je kunt er even neutraal over na denken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de pilletjes maar heb het opgeschreven![]()
ben totaal de weg kwijt en dit ga ik gewoon niet lang meer volhouden![]()
Ik had zo gehoopt dat het wel snel weg zou gaan, ik dacht dat ik het ergste na enkele dagen wel gehad had maar het wordt alleen erger, is dat normaal??
ik zou zo graag gewoon even wat rust in mijn hoofd willen thats allquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:54 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ja dat is normaal, ik moet zeggen ik ben ook echt toaal niet van de pilletjes maar het is gewoon gemaakt op natuurlijke basis en zitten ook nog is veel vitamine in geeft je gewoon een nieuw energiek gevoel en je kunt er even neutraal over na denken.
Verwacht niet dat je je na paar dagen weekje er over heen bent want dat gaat niet lukken..
Maar zorg gewoon dat je geen contact meer heb delete ze telefoon nummer, foto's, hyves what ever!
Dan merk je vanzelf dat het steeds beter gaat
Aahw..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou zo graag gewoon even wat rust in mijn hoofd willen thats all
soms denk ik dat het de goede kant uit gaat om een uur later weer jankend weg te kruipen.
Tja alles van m wissen..... Hij heeft me inmiddels laten weten dat hij me niets zegt etc omdat hij me probeerd te vergeten. Ik kan het begrijpen en heb besloten hem niet meer te benaderen.
Maar zelf kom ik er niet toe om hem echt helemaal buiten te sluiten. In mijn laatste woorden aan hem heb ik ook duidelijk laten weten dat mijn deur op een kiertje blijft voor hem.
we houden gvd van elkaar is toch gewoon eigenlijk te gek voor woorden dat we beide zoveel verdriet hebben![]()
en toch is het zo en dat moet ik accepteren. Hij heeft deze keuze met zijn verstand gemaakt en zo is hij, rationeel en dat was juist wat me in hem aantrok hoe ironisch
ik wil hem helemaal niet bespelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:13 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Aahw..![]()
![]()
Always look on the bright side.. Echte liefde sterft niet. Als jullie echt bij elkaar horen en er blijft altijd chemie tussen jullie bestaan, is de kans aanwezig dat je gewoon weer bij elkaar komt. Misschien zit er een tijdje tussen, maar je hebt dan wel het voordeel dat de vorige relatie redelijk bezonken is, en dat er min of meer een schone lei is ontstaan. Hij kan proberen je te vergeten, maar ik kan uit ervaring spreken dat je een ex nooit vergeet. Helemaal niet als je samen een geweldige relatie achter de rug hebt. Denk dus maar niet dat je uit zijn hoofd gezet wordt, al zegt ie zelf van wel.
Wat je ook zegt, dat hij zn keuze met zn verstand heeft gemaakt, dit klopt inderdaad. Daarom heeft het ook weinig zin om in te proberen spelen op zijn verstand. Ook al heb ik deze fout ook zelf meerdere malen gemaakt. Je moet hem op het emotionele gebied bespelen. En dat kan pas als je er zelf ook helemaal overheen bent en weer lekker in je vel zit.
Ik bedoel ook niet dat je een spelletje met hem moet spelen in de zin van: "ik respecteer je niet". Gewoon laten zien dat jij verdergaat met jouw leven en je zaakjes onder controle hebt. Dit wekt nieuwsgierigheid op bij hem. Je bent waarschijnlijk al die brieven wezen schrijven in de periode dat het nog maar net uit was. In die tijd hebben die brieven ook geen zin. Hij denkt nu heel anders en houdt vast aan zijn besluit. Het duurt even voordat mensen zich echt gaan realiseren wat ze hadden voordat je weer enigszins tot ze door kunt dringen. Vaak werkt contact maken beter als je alles eerst laat bezinken. Ik heb eens een ex gehad waarmee ik met knallende ruzie uit elkaar ben gegaan. En dan ook echt KNALLENDE ruzie. Ze hoefde me nooit meer te zien en zei zelfs dat ze zich schaamde dat ze ooit iets in mij had gezien. Nou dan heb je het wel aardig verneukt. Half jaartje later haar tegen het lijf gelopen en we hebben enorme lol gehad met zn tweetjes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil hem helemaal niet bespelen
wel heb ik hem dmv schrijven proberen duidelijk te maken hoeveel ik om hem geef en dat hij ons niet moet weggooien in de hoop dat dat tot m zou dooddringen.
Werkte gewoon avrechts hij zei ook dat hij zo alleen standvastiger werd in zijn besluit....
In de toekomst goedkomen, ik heb die hoop opgegeven, op een ietsiepietsie ieniemieniestukje na. Nee hij heft deze keus met zijn verstand gemaakt waarom zou hij er ooit nog van af stappen![]()
We wonen niet bij elkaar om de hoek dus het is niet zo dat als hij me ziet lopen dat dan.....
hier is het nog maar pas uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:39 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat je een spelletje met hem moet spelen in de zin van: "ik respecteer je niet". Gewoon laten zien dat jij verdergaat met jouw leven en je zaakjes onder controle hebt. Dit wekt nieuwsgierigheid op bij hem. Je bent waarschijnlijk al die brieven wezen schrijven in de periode dat het nog maar net uit was. In die tijd hebben die brieven ook geen zin. Hij denkt nu heel anders en houdt vast aan zijn besluit. Het duurt even voordat mensen zich echt gaan realiseren wat ze hadden voordat je weer enigszins tot ze door kunt dringen. Vaak werkt contact maken beter als je alles eerst laat bezinken. Ik heb eens een ex gehad waarmee ik met knallende ruzie uit elkaar ben gegaan. En dan ook echt KNALLENDE ruzie. Ze hoefde me nooit meer te zien en zei zelfs dat ze zich schaamde dat ze ooit iets in mij had gezien. Nou dan heb je het wel aardig verneukt. Half jaartje later haar tegen het lijf gelopen en we hebben enorme lol gehad met zn tweetjes.
En nu je ex-vriend al te spammen met brieven waarin je jezelf blootgeeft? Ik heb de fout zelf ook begaan dus ik judge je zeker niet, ik kan je alleen wel zeggen dat dit inderdaad averechts werkt en het op hem heel irritant overkomt. Vergeet niet dat hij in dit geval de weglopende partij is. Hij heeft zijn beslissing gemaakt en staat daar momenteel helemaal achter. Alles wat zijn beslissing aan het wankelen kan brengen gaat hij uit de weg, of hij amplificeert ermee zijn eigen (volgens hem) juiste beslissing. Direct mee kappen dus. Gewoon niks van je laten horen, en als hij belt, lekker relaxed zijn en geen lange gesprekken gaan voeren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier is het nog maar pas uit
dus zit nog in die beginnende fase ...
ja dat weet ik nu maar enkele dagen terug nog nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
En nu je ex-vriend al te spammen met brieven waarin je jezelf blootgeeft? Ik heb de fout zelf ook begaan dus ik judge je zeker niet, ik kan je alleen wel zeggen dat dit inderdaad averechts werkt en het op hem heel irritant overkomt. Vergeet niet dat hij in dit geval de weglopende partij is. Hij heeft zijn beslissing gemaakt en staat daar momenteel helemaal achter. Alles wat zijn beslissing aan het wankelen kan brengen gaat hij uit de weg, of hij amplificeert ermee zijn eigen (volgens hem) juiste beslissing. Direct mee kappen dus. Gewoon niks van je laten horen, en als hij belt, lekker relaxed zijn en geen lange gesprekken gaan voeren.
Ik ga momenteel precies dezelfde tijd door als jij meisje.. Ik voel exact hetzelfde als jij. Je bent dus niet alleenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat weet ik nu maar enkele dagen terug nog niet
en nog vind ik het heel moeilijk
voor mij was het ook gewoon een stukje contact met hem, al kwam er niets terug het voelde even fijn....
klinkt best stom ik weet het, maar tja liefde doet blijkbaar rare dingen met de mens....
Ik heb hem iig beloofd hem de rust te geven om mij te kunnen vergeten en stiekem geeft dat mij ook alwel een beetje rust. Hem benaderen is nutteloos dus daar breek ik mijn kop niet meer over.
Maar ik mis hem zo enorm en vind onze break up gewoon onzin, maar sja wie ben ik, oals je zegt hij staat geheel achter zijn beslissing....
Als hij me wat zegt dan reageer ik maar ik zal uit mezelf niets tegen hem zeggen hoe moeilijk dat ook is.
Als hij beltdat zou een soort walhalla zijn
jij ook sterkte danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:03 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik ga momenteel precies dezelfde tijd door als jij meisje.. Ik voel exact hetzelfde als jij. Je bent dus niet alleen.
De kunst is om zelf leuke dingen te doen en niet te blijven kniezen op je slaapkamertje. Ga met vrienden naar de bios, ga uit, ga lol maken, hou jezelf bezig. Schrijf het van je af, maar stuur het niet naar hem.
Als hij tegen je praat moet je de indruk wekken dat je vrede met de situatie hebt. Meestal begint het dan bij de weglopende partij te dagen dat ze je echt aan het kwijtraken zijn, en dan ben je ineens weer boeiend.
Je kunt beter bij je vrienden je hart luchten en zeggen wat je dwarszit. Daar heb je veel meer aan. Je vrienden kennen je ook goed en zullen vast begrip hebben voor jou en de situatie waarin je je bevind. Ieder mens dat wel eens liefdesverdriet heeft gehad weet hoe zwaar dit is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij ook sterkte dan
ik heb juist net vrienden voor dit weekend afgezegd![]()
maar dat heeft nog wel andere redenen... maar het voelde als een opluchting dat ik geen mooi weer hoefde te gaan spelen. Want om de hele tijd diep triest bij hun te zitten vind ik ook niet eerlijk.
Het laatste stukje... ik denk niet dat dat zo bij hem werkt hij mist mij nu ook al(dat geloof ik nu wel) dus dat hij straks dat opeens gaat doen en me terug wil, die kans zit er niet in
Ik heb het er met 2 vrienden over gehad alleen hebben die beide een eigen agenda waarvoor het juist fijner is voor hun als het over is, dus dat werkt niet echtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:15 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Je kunt beter bij je vrienden je hart luchten en zeggen wat je dwarszit. Daar heb je veel meer aan. Je vrienden kennen je ook goed en zullen vast begrip hebben voor jou en de situatie waarin je je bevind. Ieder mens dat wel eens liefdesverdriet heeft gehad weet hoe zwaar dit is.
En dat hij nu zegt dat ie je mist is eigenlijk alleen maar goed. Dat betekent dat hij ook aan jou denkt. Het zou niet best zijn als het hem allemaal geen worst kon schelen, want dan kun je er inderdaad wel vanuit gaan dat het niet meer goedkomt. Waar ik op doel is dat zijn gevoel van gemis groter moet worden, zo groot dat hij inziet dat zijn keuze niet de juiste was, en je dan weer terugneemt. Hoe je hem jou kan gaan laten missen is pas in een later stadium van belang. Als je hem dan tenminste nog steeds terugwil.
Hoe lang is het nu precies uit? De eerste week dat het uit was had ik ook nergens zin in en heb ik zowat als een kluizenaar op mijn kamer geleefd. Je moet alleen niet te lang in deze fase blijven steken. Na die ene ellendige week toch maar geleidelijk wat met vrienden afgesproken, hoewel het initiatief grotendeels van hun kant kwam. Het was heel pijnlijk om te moeten vertellen dat het uit was, zeker omdat alles heel goed leek te gaan, maar als je het eenmaal verteld hebt voelt het als een verlichting.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik heb het er met 2 vrienden over gehad alleen hebben die beide een eigen agenda waarvoor het juist fijner is voor hun als het over is, dus dat werkt niet echt
en verder krijg ik het gewoon niet echt klaar om het mensen te vertellen![]()
Ja online weet men het (hebben we ook veel gezamelijk bekenden) en ik wou dat men het daar ook niet wist. Aan de ene kant heb ik steun van lieve woorden maar ik wordt er er telkens mee geconfronteerd.
ik heb nog nooit echt liefdesverdriet gehad, niet als nu. Hooguit dat ik me even kut voelde maar heel snel kon ik relativeren en dan was het ook goed. Iemand terugwillen is dan ook nooit gebeurd.
Ik ben ergens bang dat ALS hij al ooit doorheeft wat hij weggegooid heeft dat het dan inderdaad te laat is![]()
dat zou zonde zijn want we horen gewoon samen (zegt ze nu met dr verliefde koppie)
officieel bijna 2 weken, maar daarvoor was het mij alwel duidelijk had hij het alleen nog niet ij verteld zeg maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef Stefka het volgende:
[..]
Hoe lang is het nu precies uit? De eerste week dat het uit was had ik ook nergens zin in en heb ik zowat als een kluizenaar op mijn kamer geleefd. Je moet alleen niet te lang in deze fase blijven steken. Na die ene ellendige week toch maar geleidelijk wat met vrienden afgesproken, hoewel het initiatief grotendeels van hun kant kwam. Het was heel pijnlijk om te moeten vertellen dat het uit was, zeker omdat alles heel goed leek te gaan, maar als je het eenmaal verteld hebt voelt het als een verlichting.
De grote omslag was voor mij een familiedag die twee weken nadat het uit was plaatsvond. Ik zag er echt intens tegenop om aan al mijn ooms en tantes en dergelijke te moeten vertellen dat het uit was. De dag zelf was ook lang niet zo leuk als het had kunnen zijn, maar daarna voelde het wel veel beter. Door het aan iedereen te vertellen kon ik het als het ware afsluiten voor mezelf. Daarna had ik natuurlijk nog terugvallen, maar het gevoel dat het leven algeheel kut was geworden, was toen wel weer grotendeels weg.
En misschien gaat je voorspelling nog wel uitkomen ook. Mijn ex-vriendin kwam in ieder geval 5 weken nadat het uit was gegaan met het verhaal dat ze enorm spijt had en nu pas besefte wat ze allemaal had weggegooid, maar toen was ik inmiddels al lang niet meer zo verliefd op haar, ik zag in veel meer dingen dat we niet zo bij elkaar pasten en heb ik haar dus de deur kunnen wijzenKlinkt hard, maar het voelde als een soort 'payback' na wat ze mij had geflikt (dag nadat het uit was met een ander aanpappen).
En nu nog een week later heb ik voor het eerst weer heel leuk contact met een nieuw meisje. Ik weet niet of het iets serieus kan gaan worden, maar het doet me sowieso al goed om te weten dat ik nog steeds heel goed een klik met iemand kan maken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:37 schreef Amede het volgende:
Vandaag mijn laatste spullen opgehaald die nog bij hem lagen, kleding enzo, en mijn sleutels definitief achtergelaten. En o, wat deed dat pijn.
Gelukkig genoeg vriendinnen en familie die me ontzettend steunen, maar alsnog lijkt dit gevoel echt eindeloos. Ik zit pas in mijn eerste week, dus ik hou me ook maar voor dat alles weer goed komt en dat ik hier door heen moet.
Contact hou ik af, hij heeft nog een aantal keer gesmst. Hoe het ging, wat zakelijke dingen en succes met de spullen halen, maar daar heb ik niet op gereageerd. Ik was helemaal trots op mezelf! Al moest ik me wel bedwingen, maar als ik contact hou, hou ik hoop.
Om dan toch in clichés te blijven: alles slijt met de tijd. Ook liefdesverdriet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:45 schreef Duimelot het volgende:![]()
en wat een mooie avatar
hier net die valdispert gehaald en ingenomen, eens zien of dat me wat innerlijke rust gaat verschaffen
na enkele jaren is dat ook wel het minste toch!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef Amede het volgende:
[..]
lief!
Ik ben heel benieuwd naar de pil-ervaringen. Innerlijke rust in een pilletje klinkt lekker makkelijk, kan ik nu ook wel gebruiken. Al denk ik dat ik die toch liever uit andere dingen haal..
Trouwens net toch even gesproken, aangezien we toch op een gekke manier uit elkaar gegaan zijn (zomaar over de telefoon medegedeeld dat het uit was) en elkaar daarna niet meer gezien of gesproken hebben. Ik wil dit ook normaal afsluiten, niet zo abrupt, telefonisch. Dus afgesproken om zondag elkaar even te zien, gewoon als laatste afscheid. (zo klinkt het wel heel erg) Na zoveel jaar samen, vind ik dat ook wel fijn en ook al gaat het moeilijk worden, het is het wel waard, ipv alles via de telefoon.
Dus doe mij misschien toch maar een aantal pillen
ook al geslikt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef DerptieDurp het volgende:
Net ook Valdispert gehaald. Ben heel benieuwd. Iedereen aan de pillen hier. Lijkt wel een 90's houseparty.
dat zou ook erg snel zijn he!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef DerptieDurp het volgende:
Jep heb er net 1 ingenomen. 5 minuten terug ongeveer. Merk er nog niet echt wat van tot nu toe.
na een half uur ofzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:18 schreef DerptieDurp het volgende:
hoe lang duurde het bij jou voordat je er iets van merkte dan? Ik begin nu wat te voelen heb ik het idee.
zolang je niet verbitterdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef Catkiller het volgende:
Liefde begint langzaam te veranderen in haat zoals het er nu voor staat, je kan iemand maar een aantal keer een mentale klap geven voordat die persoon er genoeg van heeft
En ik begin er genoeg van te krijgen, zou tijd worden ook.
Mijn avond, afgezien van de Valdispert dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang je niet verbitterd
ik mis m gewoon, het is weekend, we zouden nu bij elkaar moeten zijn helemaal blij, verliefd en gelukkig, in plaats daarvan lig ik hier versuft van de valdispert te janken om dit gemis![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:07 schreef Amede het volgende:
[..]
Mijn avond, afgezien van de Valdispert dan.
ik heb andere genomen is 1x daags een tabletquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:24 schreef goofy_goober het volgende:
Het is wel aan te raden om eerst de bijsluiter te lezen van de Valdispert. Het is geen wondermiddel die je ontdoet van al je liefdesverdriet ofzo. En je moet het wel 3 maal daags innemen anders heeft het weinig effect.
U can do it.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:27 schreef Duimelot het volgende:
Ik heb valdispert stress moments die rustgevend en ontspannend moeten werken. Helpt tegen een zenuwachtig gevoel en geven innerlijke rust.
Heb het gister wel gemerkt heb er vooral even op geslapen ook!
Maar ga toch proberen het niet dagelijks te nemen.
Ik ben in een nieuwe fase beland. Zo riep ik gister nog ik kan niet alle contact verbreken. Na vannacht weet ik dat het gewoon moet. Mijn laatste beetje hoop is weg. De pijn is nog erger dan hij al was en ik ga nu voor mezelf kiezen. Heel moeilijk maar ik wil niets meer van hem horen of zien voorlopig het voelt even fijn maar je wordt er zo met je neus mee op de feiten gedrukt, ik kan dat gewoon niet meer handelen.
Geen idee hoe ik de komende tijd door moet eigenlijk![]()
Iedereen heel veel suc6 verder
Zelfbescherming.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:18 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet hoe mensen in dit topic toch zo makkelijk kunnen zeggen dat niemand het toch met hun ex gaat volhouden omdat hij/zij moeilijk of dramatisch zou zijn...
Hoewel mijn ex mij heel veel pijn gedaan heeft vind ik het alsnog een geweldige kerel die iemand heel gelukkig gaat maken. Dat ik hem soms even haat is echt niet gemeend. Ik kan me niet voorstellen dat een van jullie dat wel heel sterk hebben. Wil niet zeggen dat alles wat hij deed goed was, maar hij is geen onmogelijk persoon om het bij uit te houden.
Je zegt dat soort dingen net zoals je zegt dat je hem zo erg haat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:18 schreef Tegan het volgende:
Ik snap niet hoe mensen in dit topic toch zo makkelijk kunnen zeggen dat niemand het toch met hun ex gaat volhouden omdat hij/zij moeilijk of dramatisch zou zijn...
Hoewel mijn ex mij heel veel pijn gedaan heeft vind ik het alsnog een geweldige kerel die iemand heel gelukkig gaat maken. Dat ik hem soms even haat is echt niet gemeend. Ik kan me niet voorstellen dat een van jullie dat wel heel sterk hebben. Wil niet zeggen dat alles wat hij deed goed was, maar hij is geen onmogelijk persoon om het bij uit te houden.
Zolang jij haar berichtjes blijft sturen en haar niet uit je hoofd zet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:00 schreef Bartinhoo het volgende:
4 fucking maanden is het al geleden, hoelang gaat dit nog duren.
Ik haat mijn 'ex' niet (meer). De woede die ik had om haar en door haar is weg en ik kan nu eindelijk neutraal kijken naar wat we hadden, of beter gezegd: niet hadden. Als ik aan haar denk voel ik niets meer. En ondanks dat we op een vervelende manier afscheid hebben genomen van elkaar en waardoor er nu ook nihil contact is tussen ons, hoop ik dat het goed met haar gaat, met of zonder nieuwe liefde.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:18 schreef Tegan het volgende:
Voor hem wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef melanie_x het volgende:
Volgens mij had Bartinhoo aardig lang geen contact met haar gehad en een smsje voor haar verjaardag is niet eens zo verkeerd toch.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Damn zeg...
De afgelopen week was ze juist net zo lekker uit mijn hoofd, maar doordat ze niets terugstuurde op dat sms' je had ik weer al haar kaartjes, brieven etc erbij gepakt en toen was ik weer helemaal kapot...
Dom ook dat ik het gedaan heb...
Blijkbaar..quote:
Hehe ja ik ook wel maar m'n vrienden die willen ergens anders heen en aangezien ik een drukke week voor de boeg heb, heb ik geen zin dat het weer 4/5 uur wordt.quote:
Dat is niet hetzelfde hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:34 schreef Fellows het volgende:
[..]
Je zegt dat soort dingen net zoals je zegt dat je hem zo erg haat.
Hoop toch niet dat mijn ex de sieraden die ik haar gekocht heb gaat weg smijten. Dan laat ze ze mij maar terug doen, stuur ik ze wel naar polen ofzo.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:06 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Blijkbaar..
Jezelf pijnigen met die kaartjes enz. is ook geen goed idee.
Ik heb een tijd geleden alle kaartjes en brieven in de prullenbak geflikkerd. En zijn ring ging er pas nog achteraan. Zo die oorbellen ook maarGeef toch weinig om sieraden, maakt mij niet uit hoe duur ze waren.
Vanavond er lekker op uit
Sieraden kopen is ook zonde, als je er zo bij stilstaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef Male23 het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat mijn ex de sieraden die ik haar gekocht heb gaat weg smijten. Dan laat ze ze mij maar terug doen, stuur ik ze wel naar polen ofzo.
Voor jou misschien niet nee..quote:
Nou ookal is dat zo, dat was mijn punt niet. Dus reageer op wat ik wel bedoelde of helemaal niet.quote:
Ik dacht de hele tijd dat je een man was.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou ookal is dat zo, dat was mijn punt niet. Dus reageer op wat ik wel bedoelde of helemaal niet.
Dit dusquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dudes... met die instelling kom je er toch echt nietZoeken naar iemand om van te houden, in de stad, terwijl je er nog lang niet aan toe bent omdat je zelf echt nie goed in je vel zit. Werk daar eerst maar eens aan, dan pas ben je aantrekkelijk voor iemand om echt van te houden.
Moment dat jij tevreden kunt zijn met jezelf, en niet zo wanhopig op zoek bent om dat lege gat op te vullen, gaat het een stuk makkelijkerHet is beter om open te staan voor van alles, dan op zoek te zijn imo
![]()
Freek wel heel raar dat smsje, maar misschien was het per ongelukkan ook nog.
Goede toevoeging op waar we het over hadden!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:32 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Ik dacht de hele tijd dat je een man was.
En zo blijf je om elkaar heen draaien en laat je elkaar nooit los. Zucht.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:38 schreef Tegan het volgende:
Gisteravond mijn ex gesmst nav dat smsje vrijdag en ik kreeg binnen de minuut antwoord. Dat is zo anders dat die tijd straal negeren en niet antwoorden. Ik denk graag dat dat is dat hij mij ook wel een beetje mist en dat vind ik een fijn idee. Af en toe smsen vind ik niet erg, maar hem zien ga ik voorlopig echt niet doen. Al met al gaat het hier dus wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |