quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:42 schreef melanie_x het volgende:
Alweer over mijn ex gedroomd, al zijn dat geen dromen meer dat alles koek en ei is. De laatste tijd droom ik heel vaak dat ik er weer achter kom dat hij liegt en alles. Zo frustrerend is het, ik heb mijn hele hart en ziel aan hem gegeven maar het was gewoon nooit genoeg.
Maar goed, accepteren en doorgaan. Ik hoop voor hem dat hij gelukkig wordt en met mij komt het ook helemaal goed.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:46 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En zo blijf je om elkaar heen draaien en laat je elkaar nooit los. Zucht.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:03 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ja, is misschien ook niet verkeerd, maar zo voelt het wel... En het liefst wil ik haar een berichtje sturen dat ik dat niet bedoelde "ik hoor graag hoe jij erover denkt." Want ik ben zo blij dat ik een teken van leven heb gekregen vanuit haar kant.... Maar ja, alle adviezen zeggen 1 ding, laat gaan, laat gaan...
Tuurlijk wel. Het heeft gewoon tijd nodig. Je kunt niks forceren alleen afleiding zoeken als je er teveel aan denkt. Doe gewoon waar je zelf zin in hebt dat kan nu ook weer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:25 schreef zwartedoos het volgende:
ik lijk maar niet uit dat dal te komen![]()
Hoelang is het al uit? Al een aardig tijdje toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:25 schreef zwartedoos het volgende:
ik lijk maar niet uit dat dal te komen![]()
doen waar ik zelf zin in heb kon ik in de relatie ook.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:26 schreef Male23 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het heeft gewoon tijd nodig. Je kunt niks forceren alleen afleiding zoeken als je er teveel aan denkt. Doe gewoon waar je zelf zin in hebt dat kan nu ook weer.
Of je het nou wilt geloven of niet maar in een relatie houd je bewust en onbewust toch echt wel rekening met elkaar. Dat betekent niet dat je overal verantwoording over af moet leggen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
doen waar ik zelf zin in heb kon ik in de relatie ook.
kwam ff lurkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:32 schreef Male23 het volgende:
[..]
Of je het nou wilt geloven of niet maar in een relatie houd je bewust en onbewust toch echt wel rekening met elkaar. Dat betekent niet dat je overal verantwoording over af moet leggen.
Daarom zeg ik het ook op deze manier. Rekening houden met elkaar doe je altijd bewust en onbewust.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kwam ff lurkenMaar dat verantwoording afleggen... dat klinkt wel heel zwaar... Alsof je elkaar niet vertrouwd en je bij elke scheet moet zeggen waarom je die scheet liet. Maar dat kan nu ook aan mij liggen dat ik dat zo opvat als ik 'verantwoording afleggen' hoor
Geluk komt je niet zomaar aanwaaien, daar moet je zelf voor zorgen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:46 schreef zwartedoos het volgende:
mja ik wil gewoon weer gelukkig zijn, t duurt me allemaal te langBen nu ook in therapie maar als ik eraan denk dat ik alles moet gaan vertellen en de energie die me dat gaat kosten word ik al moe
![]()
mja ben er druk mee bezig maar heb zo vaak een terugvalquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:17 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Geluk komt je niet zomaar aanwaaien, daar moet je zelf voor zorgen.
hier precies andersomquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:25 schreef Leonidas82 het volgende:
Bij een breuk valt het me trouwens wel op dat de vrouw vaak heel snel weer een nieuwe partner heeft. Vaak al binnen een aantal maanden. Geeft toch weer een indicatie dat veel vrouwen niet alleen willen of durven te zijn en snel maar weer verzanden in een nieuwe relatie.
En mij valt het op dat mannen weer snel een nieuwe neukertje hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:25 schreef Leonidas82 het volgende:
Bij een breuk valt het me trouwens wel op dat de vrouw vaak heel snel weer een nieuwe partner heeft. Vaak al binnen een aantal maanden. Geeft toch weer een indicatie dat veel vrouwen niet alleen willen of durven te zijn en snel maar weer verzanden in een nieuwe relatie.
was het maar zo'n feestquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:28 schreef melanie_x het volgende:
[..]
En mij valt het op dat mannen weer snel een nieuwe neukertje hebben.
Inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent ook in het prille beginquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:58 schreef Amede het volgende:
Ik zit volgens mij elke dag weer in een andere fase.. De ene keer voel me ik fantastisch en komt het allemaal wel goed met me als single.. Het andere moment geloof ik nog in een happy end met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |