quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:42 schreef melanie_x het volgende:
Alweer over mijn ex gedroomd, al zijn dat geen dromen meer dat alles koek en ei is. De laatste tijd droom ik heel vaak dat ik er weer achter kom dat hij liegt en alles. Zo frustrerend is het, ik heb mijn hele hart en ziel aan hem gegeven maar het was gewoon nooit genoeg.
Maar goed, accepteren en doorgaan. Ik hoop voor hem dat hij gelukkig wordt en met mij komt het ook helemaal goed.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:46 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En zo blijf je om elkaar heen draaien en laat je elkaar nooit los. Zucht.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:03 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ja, is misschien ook niet verkeerd, maar zo voelt het wel... En het liefst wil ik haar een berichtje sturen dat ik dat niet bedoelde "ik hoor graag hoe jij erover denkt." Want ik ben zo blij dat ik een teken van leven heb gekregen vanuit haar kant.... Maar ja, alle adviezen zeggen 1 ding, laat gaan, laat gaan...
Tuurlijk wel. Het heeft gewoon tijd nodig. Je kunt niks forceren alleen afleiding zoeken als je er teveel aan denkt. Doe gewoon waar je zelf zin in hebt dat kan nu ook weer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:25 schreef zwartedoos het volgende:
ik lijk maar niet uit dat dal te komen![]()
Hoelang is het al uit? Al een aardig tijdje toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:25 schreef zwartedoos het volgende:
ik lijk maar niet uit dat dal te komen![]()
doen waar ik zelf zin in heb kon ik in de relatie ook.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:26 schreef Male23 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het heeft gewoon tijd nodig. Je kunt niks forceren alleen afleiding zoeken als je er teveel aan denkt. Doe gewoon waar je zelf zin in hebt dat kan nu ook weer.
Of je het nou wilt geloven of niet maar in een relatie houd je bewust en onbewust toch echt wel rekening met elkaar. Dat betekent niet dat je overal verantwoording over af moet leggen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
doen waar ik zelf zin in heb kon ik in de relatie ook.
kwam ff lurkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:32 schreef Male23 het volgende:
[..]
Of je het nou wilt geloven of niet maar in een relatie houd je bewust en onbewust toch echt wel rekening met elkaar. Dat betekent niet dat je overal verantwoording over af moet leggen.
Daarom zeg ik het ook op deze manier. Rekening houden met elkaar doe je altijd bewust en onbewust.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kwam ff lurkenMaar dat verantwoording afleggen... dat klinkt wel heel zwaar... Alsof je elkaar niet vertrouwd en je bij elke scheet moet zeggen waarom je die scheet liet. Maar dat kan nu ook aan mij liggen dat ik dat zo opvat als ik 'verantwoording afleggen' hoor
Geluk komt je niet zomaar aanwaaien, daar moet je zelf voor zorgen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:46 schreef zwartedoos het volgende:
mja ik wil gewoon weer gelukkig zijn, t duurt me allemaal te langBen nu ook in therapie maar als ik eraan denk dat ik alles moet gaan vertellen en de energie die me dat gaat kosten word ik al moe
![]()
mja ben er druk mee bezig maar heb zo vaak een terugvalquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:17 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Geluk komt je niet zomaar aanwaaien, daar moet je zelf voor zorgen.
hier precies andersomquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:25 schreef Leonidas82 het volgende:
Bij een breuk valt het me trouwens wel op dat de vrouw vaak heel snel weer een nieuwe partner heeft. Vaak al binnen een aantal maanden. Geeft toch weer een indicatie dat veel vrouwen niet alleen willen of durven te zijn en snel maar weer verzanden in een nieuwe relatie.
En mij valt het op dat mannen weer snel een nieuwe neukertje hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:25 schreef Leonidas82 het volgende:
Bij een breuk valt het me trouwens wel op dat de vrouw vaak heel snel weer een nieuwe partner heeft. Vaak al binnen een aantal maanden. Geeft toch weer een indicatie dat veel vrouwen niet alleen willen of durven te zijn en snel maar weer verzanden in een nieuwe relatie.
was het maar zo'n feestquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:28 schreef melanie_x het volgende:
[..]
En mij valt het op dat mannen weer snel een nieuwe neukertje hebben.
Inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent ook in het prille beginquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:58 schreef Amede het volgende:
Ik zit volgens mij elke dag weer in een andere fase.. De ene keer voel me ik fantastisch en komt het allemaal wel goed met me als single.. Het andere moment geloof ik nog in een happy end met hem.
die zekerheid voelen sterkt je volgens mij enorm!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef melanie_x het volgende:
Ja ik heb ook zeker mijn ups en downs. Maar ik weet in ieder geval zeker dat ik nooit meer terug ga naar mijn ex, dat scheelt.
duren die terugvalletjes lang?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mijn fases wisselen nog steeds... Over het algemeen zit ik in nummer 4 maar heb ook vaak genoeg een terugvalletje.
@duimelotje mooi stukje in je fobo![]()
Nee valt mee.. Kom al snel weer tot het besef dat het ook niet ideaal is geweest, dat zij ook nog een hoop te leren heeft. Gaat me vooral om de manier waarop dingen zijn gelopen, die steken me soms nog goed.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
duren die terugvalletjes lang?
want dat lijkt me doodeng
voel me nu tenminste weer alsof ik wat adem kan halen, dat wil ik niet verliezen.
er zijn meer stukjesdankje
een mooi en duidelijk verhaal, gaat helemaal goedkomen met jou gok ik, je kan duidelijk al weer goed relativeren!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee valt mee.. Kom al snel weer tot het besef dat het ook niet ideaal is geweest, dat zij ook nog een hoop te leren heeft. Gaat me vooral om de manier waarop dingen zijn gelopen, die steken me soms nog goed.
Over het algemeen kan ik er best redelijk mee om gaan, ook al word ik elke dag er mee geconfronteerd dat ze er niet meer is. Dit topic, en de rest van R&P lezen werkt overigens ook niet geheel positief. Vorige week telefoon gevonden en veel oude smsjes gelezen.
Kan nu wel onderscheid maken van "toen" en nuen zou haar ook niet terug willen zoals het er nu voor staat. Ik ben zelf gewoon te veel veranderd, in mijn ogen positief, maar voor haar zodanig dat ze niet verder wilde. Is het angst voor het onbekende, ik weet het niet. Heb er ook niet met haar over kunnen praten, ze wist haar gevoelens niet meer te uiten. Vraag me heel veel af hoe zij nu de dingen doormaakt hoor.
Maar ik weet dat het niet helpt om er naar te vragen. Ik heb zoveel gedaan om te laten weten dat ze bij mij terecht kan, dat ik haar niet uitsluit uit men leven. Maar ik blijf niet aan de gang natuurlijk.
Voor 2 weken terug zei een goede vriend van me dat hij haar nog regelmatig op MSN sprak, ik begon meteen de lichamelijke effecten op te merken. Stond gewoon te trillenIk vind het goed om te weten dat ze met hem over bepaalde dingen kan praten, maar het steekt mij wel omdat ze niet naar mij wilde luisteren.
Mja goed, heel drama er om heen allemaal, geen zin om het weer allemaal uit te typen. Hoop dat ze ooit me weer durft aan te spreken, maar het zal van haar zelf uit moeten komen. Kan misschien nog wel jaren duren, of het gebeurd nooit ?
Januari stuur ik nog een kaartje voor haar verjaardag en dan is de koek op wat mij betreft. Ik kan niet mijn hele leven laten domineren door haar, door iets wat er niet meer is en ik ook niet zo snel terug zie komen tussen ons. En ja ik weet dat het heus beter kán, maar ik moet het eerst nog maar ervaren. Ik sta er iig steeds meer open voor
maar je hebt hem dus teruggenomen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:33 schreef melanie_x het volgende:
De vorige keer dat het uit was met mijn ex ging hij al meteen naar een ander.
En nu doet hij weer precies hetzelfde. Die steek went wel..
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:38 schreef melanie_x het volgende:
In maart ging het uit. 4 maanden uit geweest. Hij ging meteen naar een ander. Toch zei hij me zo te missen en alles anders te gaan doen als hij nog een kans kreeg. Die kreeg hij maar hij bleef liegen. Dus ik maakte het met pijn in mijn hart weer uit omdat ik eigenlijk niet anders kon. En nu zit hij weer met diezelfde chick.
Auw.
ik heb er heel lang over gedaan voor ik de liefde van mn leven vondquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik moet er ook niet aan denken dat ze met een ander wat dan ook doet. Dus als die gedachte voorbij komt praat ik mezelf in dat dat geen realistische gedachte is, we hebben best veel meegemaakt in die anderhalf jaar en ik denk ook niet dat ze zo een andere jongen heeft.
Tenminste iets serieus dan![]()
Ik wil het ook gewoon (nog) niet weten. Misschien straks als ik zelf ook iemand heb gevonden om gelukkig(er?) mee te zijn, maar nu nog even niet. Het doet me te veel pijn.
Kijk langzaam meer en meer om me heen en zie genoeg andere leuke meisjes, maar voor mijn gevoel duurt het nog wel even voor ik het een plaatsje heb gegeven. En pas dán als ik daar ook echt aan toe ben dan komt het vast vanzelf weer goed
Tot die tijd lang leve de lol.
Ja sowieso, ik wil hem ook nooit meer terug. Hoef hem ook nooit meer te zien of te spreken en ik mis hem ook niet. Ik vraag me gewoon af hoe hij me zo heeft kunnen bedonderen. Maar daar zal ik nooit achter komen dus ga ik er ook niet meer over piekeren o.i.d.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
liefde maakt blind maar jij bent echt beter af zonder.
dat weet je ook al nu je gevoel nog!
hey dit is niet echt positief voor mij hequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:55 schreef Fellows het volgende:
Ik herken zoveel van duimelot ik dacht er ook na een paar dagen/weken dat ik het licht had gezien.
Heb het er eigenlijk nog wel moeilijk mee.. en ik denk de hele tijd van waarom zou ik geen contact kunnen hebben ik hoef haar toch niet terug en ik kan toch wel normaal met haar praten en leuke dingen doen maar dat kan ik niet en toch blijf ik dit mezelf aan praten gelukkig morgen weer naar school dan kom ik niet eens toe aan dat soort gedachtes!
Het was niet slecht bedoelt hoor!quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey dit is niet echt positief voor mij he
ik heb t ECHT gezien![]()
je hebt gelijk hoor en ik ben er wel bang voorquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:04 schreef Fellows het volgende:
[..]
Het was niet slecht bedoelt hoor!
Misschien zie jij het inderdaad sneller dan mij. Maar ik had ook toen het nog maar net was dacht van o fuck haar ik ga door en hoef niks meer met haar te maken te hebben maar 1 dag later zat ik al weer is huilend onder de douche om dat ik haar hopeloos terug wou.
Maar je bent mij niet dus misschien heb je t wel echt gezien hoop het voor je !
Tja, waarom zou je daarmee stoppen als je het beide wilt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:46 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En zo blijf je om elkaar heen draaien en laat je elkaar nooit los. Zucht.
Waarom zijn jullie dan geen stelletje meer als je het zo graag beiden wil?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, waarom zou je daarmee stoppen als je het beide wilt.
Dat willen we niet allebei en dit wel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:19 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie dan geen stelletje meer als je het zo graag beiden wil?
dit is tegans keus, je hebt nu wel duidelijk gemaakt wat jouw mening hierin isquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:25 schreef goofy_goober het volgende:
Smoesjes. Uitstel van executie. Volgens mij ben jij nooit verder gekomen dan fase 1.
Maar je bent dus bereid om genoegen te nemen met minder dan een relatie? Your choice natuurlijk, maar dat zou bij mij pas na jaren werken, wanneer er totaal geen gevoelens meer zijn voor elkaar.
Het lijkt me uitermate vervelend om zo om elkaar heen te blijven draaien, waarbij je beiden geen steek verder komt. Leuke 'relatie'.
Na driekwart jaar zou je toch wel wat progressie verwachten. Bovendien mag ik hierover best mijn mening uiten als ik vind dat ze elkaar voor de gek blijven houden. Des te harder zal de klap zijn wanneer één van hun een nieuwe liefde vindt, zoals melanie_x al terecht opmerkte.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit is tegans keus, je hebt nu wel duidelijk gemaakt wat jouw mening hierin is
advies is gelezen ze is er niet aan toe om er wat mee te doen of ze vind het geen advies dat bij haar past
doordrammen is nutteloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |