Ik werd van beiden niet erg vrolijk. Het jammere is alleen dat we minimaal 4 x per week vergast worden op een portie maagzuur van Jan.quote:
ik zag die knuppel al weer zitten inderdaadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
En straks weer een portie nerd-TV met een kloppende Klöpping.
Dat stoort me dus zo enorm.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Mathijs kan altijd zo heerlijk gespeeld naïef en onwetend doen als er moderne zaken besproken worden.
De ware snob doet alsof het hem allemaal te ingewikkeld is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Mathijs kan altijd zo heerlijk gespeeld naïef en onwetend doen als er moderne zaken besproken worden.
Tsja, als ik iets over het CDA wil weten slinger ik Google wel aan. Zo kun je bezig blijven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:52 schreef BradleyQ het volgende:
Vind dit toch wel weer schokkend. Alsof er niks belangrijkers in de wereld gebeurt?
Als ik iets weten over een spel dan ga ik wel naar een of andere kleurrijke website.
Tsja, er blijft vraag naar blaters als Mulder en Prem. Prima hoor, maar zeggen ze niet gewoon die dingen waarvoor wij niet meer de moeite nemen ze te zeggen?quote:
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:56 schreef Reddiablo het volgende:
Prem zegt wel waar het op staat en hij heeft vandaag gelijk.
Ah ja, ik denk dat hij keek hoe anderen vuurwerk in de koeienstront deden en het niet zelf deedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:57 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt...
Nee, er gaat niks boven een échte missie naar Uruzgan!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef Dos37 het volgende:
Die Medal of Honour reeks is toch geen fuck aan
Doe mij maar Football Managerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef Dos37 het volgende:
Die Medal of Honour reeks is toch geen fuck aan
Geweldig idd!quote:
Er zijn nog boeven genoeg voor decénnia liquidaties.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat waren tijden, al die liquidaties
Dat verhaal over die paarden ook joh. Die man is de leukste man van het CDA.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
Samen naar de Ortho, echt een vader-dochter ding.
Het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat verhaal over die paarden ook joh. Die man is de leukste man van het CDA.
Ik ook niet, maar het feit is dat het Congres een aanfluiting is geweest, en Bleker maakt dit nog eens sterker omdat er nog wel 20 vergaderingen etc. voor waren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie ook niet echt hoe Lubbers dit veel slimmer opgelost zou hebben.
Ik zie hem liever dan Prem & Mulder.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
schakel net in, maar heeft Ble(e)ker een abonnement op DWDD?
Ja, maar dat zijn tafelheren, die verwacht je keer op keer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zie hem liever dan Prem & Mulder.
Ik ga dat effe kijken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mensen die Engels en Nederlnds door elkaar praten. Overdreven stuk vreten
Kom eens achter de PC vandaan, er zijn massa's mensen die helemaal geen interesse hebben voor games.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef T3rr0r het volgende:
Jezus, op dit soort momenten komt Matthijs zo verschrikkelijk dom over..
Meer mensen die geen interesse hebben in klassieke jazzballet, over die onderwerpen doet hij alsof het om algemene kennis gaat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:30 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Kom eens achter de PC vandaan, er zijn massa's mensen die helemaal geen interesse hebben voor games.
Het gaat me niet om meer of minder mensen ... je kunt als presentator simpelweg interesse tot een bepaalde hoogte faken. De meeste mensen van Matthijs zijn generatie zijn niet geinteresseerd in gamen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Meer mensen die geen interesse hebben in klassieke jazzballet, over die onderwerpen doet hij alsof het om algemene kennis gaat.
Waarom staat Prem Radhakishun hier niet bij? Zie wel namen van mensen die helemaal geen vaste tafelgasten zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Jac0bus het volgende:
Vaste tafelgasten zijn:
• Giel Beelen, radio-dj
• Hugo Borst, schrijver, redacteur en (voetbal)criticus
• Candy Dulfer, saxofoniste
• Carice van Houten, actrice
• Sophie Hilbrand, presentatrice en actrice
• Marc-Marie Huijbregts, cabaretier en acteur
• Yvon Jaspers, presentatrice
• Jort Kelder, columnist en presentator
• Jan Mulder, ex-voetballer, columnist en analist
• Halina Reijn, schrijfster en actrice
• Martin Simek, Radio en TV presentator
• Maarten van der Weijden, zwemmer
Volgens mij is dat gewoon een verouderde lijst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom staat Prem Radhakishun hier niet bij? Zie wel namen van mensen die helemaal geen vaste tafelgasten zijn.
Maar we zitten wel zijn allen gezellig een actualiteitenprogramma bekritiseren. Degene die een topic opent mag daar best wel iets meer moeite voor doen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:46 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een verouderde lijst.
Hoezo? Volgens jou is het doel van dit topic om het programma te bekritiseren? Ik vind het persoonlijk nog steeds leuk om naar te kijken hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar we zitten wel zijn allen gezellig een actualiteitenprogramma bekritiseren. Degene die een topic opent mag daar best wel iets meer moeite voor doen.
Helemaal niet maar er wordt genoeg kritiek geleverd las ik zojuist in het vorige topic en dat geeft niets maar het is wel een beetje sneu dat er zulke gedateerde info staat in de OP.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens jou is het doel van dit topic om het programma te bekritiseren? Ik vind het persoonlijk nog steeds leuk om naar te kijken hoor.
Heeft ze meer tijd voor films bedoel je?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ben ik blij dat Cariceke geen tafelgast meer is.
Iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Heeft ze meer tijd voor films bedoel je?
Ah zo sorry, ik had het helemaal anders begrepen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Helemaal niet maar er wordt genoeg kritiek geleverd las ik zojuist in het vorige topic en dat geeft niets maar het is wel een beetje sneu dat er zulke gedateerde info staat in de OP.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Klopping stoere games speelt. Volgens mij speelt hij alleen Pokemon en Mario Kart.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Het Klöpping momentje. Zou hij het droog houden?
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafeldame is Katja Schuurman. Samen ontvangen zij onder anderen de volgende gasten: - Muzikant Kyteman opende afgelopen zaterdag in Utrecht zijn 'Kytopia', een broedplaats voor muzikanten en kunstenaars. - In België begint aanstaande zaterdag een nieuw seizoen van het succesvolle programma 'Benidorm Bastards' met daarin de twee nieuwe 'Kinshasa Bastards'. En er is een optreden van de Amsterdamse band 'Houses'.
quote:
Ja...quote:
Vriendin is uit eten. Niks te doen hier, dan maar wat zappen.quote:
Ik mis je bij fokradioquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vriendin is uit eten. Niks te doen hier, dan maar wat zappen.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:42 schreef Ringo het volgende:
Ik kan dit soort items niet verdragen bij het cocaïnetempo van Matthijs.
Binnenkort maar weer eens naar Boijmans toe, dat lijkt me beter.quote:
Dit dusquote:
Maar zo de huisdichter Nico.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Tot nu toe een echte woensdag gehaktdag uitzending. In elk opzicht grijzig en doorsnee.
Ja, misschien dat die de avond redt.quote:
Inderdaad. Boring.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Tot nu toe een echte woensdag gehaktdag uitzending. In elk opzicht grijzig en doorsnee.
Ze doet het leuk vind ik.quote:
Mij gisteren ook niet zo erg als het er nu uitziet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Wheheheh dat van Ferrier en Koppejan was me niet eens opgevallen.
Ze ziet er tamelijk minderjarig uit.quote:
Ik heb haar al gegoogled, kon het niet echt vinden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze ziet er tamelijk minderjarig uit.
Ik moet een beetje overgeven in mijn mond.quote:
Dan isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:13 schreef Reddiablo het volgende:
Ella
is op 8 oktober 1987 geboren in Sion, Zwitserland, als dochter van een Zwitserse moeder en een Nederlandse vader en als zusje van twee grote broers
Ella mag hier wel op de koffie komenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:13 schreef Reddiablo het volgende:
Ella
is op 8 oktober 1987 geboren in Sion, Zwitserland, als dochter van een Zwitserse moeder en een Nederlandse vader en als zusje van twee grote broers
Eens kijken hoe wereldvreemd Van Nieuwkerk vandaag gaat reageren op "nieuwe techniek"quote:
Echte live-tv dus er kan van alles mis gaan maar dat maakt niet uit. En nu zien we gewoon Laura. Haha, ongelofelijk he. Jaaaa.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eens kijken hoe wereldvreemd Van Nieuwkerk vandaag gaat reageren op "nieuwe techniek"
Ik hoor het 'm zo zeggen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Echte live-tv dus er kan van alles mis gaan maar dat maakt niet uit. En nu zien we gewoon Laura. Haha, ongelofelijk he. Jaaaa.
En dan vast weer even zo'n oudere aanstoten: "He wist jij dat dit tegenwoordig kan? Ongelooflijk toch, een live verbinding zo maar op open zee! Prachtig!"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Echte live-tv dus er kan van alles mis gaan maar dat maakt niet uit. En nu zien we gewoon Laura. Haha, ongelofelijk he. Jaaaa.
Het zal ook wel hoog in de Top 2000 komen dit jaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:35 schreef Silenus het volgende:
Het is ook echt een fuck-ing briljant nummer.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:35 schreef Silenus het volgende:
Het is ook echt een fuck-ing briljant nummer.
Ik heb ook echt he-le-maal niets met die humor. Nog nooit om kunnen lachen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:45 schreef Supersoep het volgende:
Serieuze vraag trouwens, is Fokke & Sukke komisch bedoeld?
De eerste paar jaren, toen ze nog alleen in de krant verschenen (en in die verzamelboekjes) zaten er echt briljante grappen tussen. Maar die tijd is allang voorbij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb ook echt he-le-maal niets met die humor. Nog nooit om kunnen lachen.
Deze komt toch redelijk in de buurt:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
De eerste paar jaren, toen ze nog alleen in de krant verschenen (en in die verzamelboekjes) zaten er echt briljante grappen tussen. Maar die tijd is allang voorbij.
Welke buurt? Die van een hele goede grap van vroeger of die van een hele slechte van de laatste tijd?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:53 schreef Maloney het volgende:
[..]
Deze komt toch redelijk in de buurt: [ afbeelding ]
ik lig helemaal dubbel hier, het dak gaat eraf.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:07 schreef Supersoep het volgende:
WUHAHAHHA DIE WAS GRAPIG ZEG HHIIHI
De gewone man stikke in z'n leverworst.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Aan deze muziek heeft de gewone man echt geen behoefte, zonde van z'n belastingcenten.
Ja, de grappige missers zijn al een tijdje op.quote:
Ik mag het woord 'kapseizen' niet zeggen he? Ik doe het toch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Die hele zeilsnol mag van mij met boot en al kwijtraken bij de Bermuda driehoek.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, wat onnuttig voor de nationale tv dit.
[Laura]quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, wat onnuttig voor de nationale tv dit.
AH JOH IEDERE TIENERMEID SNIJDT TOCH WEL ES DER POLSEN DOOR DAT HOORT ER GEWOON BIJquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:23 schreef Klaudias het volgende:
"Ja, Laura wilde haar polsen doorsnijden ... oh Laura op skype, hai Laura"
raar omdat zo vlug achterelkaar te doen. die oma praat er wel errrrg makkelijk over
Gewoon de leeftijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
AH JOH IEDERE TIENERMEID SNIJDT TOCH WEL ES DER POLSEN DOOR DAT HOORT ER GEWOON BIJ
"wat voor huiswerk heb je gedaan?"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
AH JOH IEDERE TIENERMEID SNIJDT TOCH WEL ES DER POLSEN DOOR DAT HOORT ER GEWOON BIJ
Het is wel een kind he.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Die hele zeilsnol mag van mij met boot en al kwijtraken bij de Bermuda driehoek.
lolquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:26 schreef Klaudias het volgende:
[..]
"wat voor huiswerk heb je gedaan?"
"engels, biologie, scheikunde .... ik heb een proefje gedaan"
"wat dan"
"met een mes en een theedoek"
Tuurlijk zal ze best kunnen zeilen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:25 schreef VreemdeEend het volgende:
Ik vond Laura wel goed overkomen, leuk kind. Denk dat ze de wereldzeeën ook wel aankan, komt tenslotte uit het voormalige Dorestad
Dat is waar. Maar ze is kennelijk wel volwassen genoeg om solo de wereldzeeën te bedwingen. Nou ja, sorry dan. Ik hoop in ieder geval dat ík de komende jaren niks meer van haar hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:26 schreef Stali het volgende:
Het is wel een kind he.
Ik ben ook allang Lauranieuwsmoe maar dit zeg je niet als volwassene over een kind. FOK! of geen FOK!
Deze mening deel ik absoluut met je.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ze is kennelijk wel volwassen genoeg om solo de wereldzeeën te bedwingen. Nou ja, sorry dan. Ik hoop in ieder geval dat ík de komende jaren niks meer van haar hoor.
Over een jaar of drie mag ze in de Playboy.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ze is kennelijk wel volwassen genoeg om solo de wereldzeeën te bedwingen. Nou ja, sorry dan. Ik hoop in ieder geval dat ík de komende jaren niks meer van haar hoor.
Henk de Grootquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:16 schreef JanJanJan het volgende:
Wie was die chick in het publiek.
Donker lang haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niks ervan, ze moet gewoon dood. Het is hard, het is cru... maar laat dat een teken zijn voor ouders om hun verwende kutkinderen weer eens wat beter op te voeden. Mamamamamamamamamamapappa ik GA op wereldreis op een zeilboot. Ben je helemaal gek op je 16e? Ze moesten d'r godverdomme niet eens een zeilboot hebben gegeven. Dwazen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
ALWEER DIE KUT ROTTENBERG FLIKKER NOU EENS OP MET DIE VENTquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Te gast in de uitzending van vanavond zijn: Felix Rottenberg, Jort Kelder, Freek de Jonge. Muziek is er van The Van Jets en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
NEE Rottenbergquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:51 schreef Ringo het volgende:
Rottenberg is wel oké.Freek de Jonge
daarentegen.
.
Jortquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Te gast in de uitzending van vanavond zijn: Felix Rottenberg, Jort Kelder, Freek de Jonge. Muziek is er van The Van Jets en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Ja, viel mij ook op. Busreisje met thermische deken demo en daarna DWDD?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:42 schreef Paul het volgende:
Wat zitten er veel huisvrouwen vandaag in het publiek
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook op. Busreisje met thermische deken demo en daarna DWDD?
Ik dacht dat het het nieuwe typetje van Wendy van Dijk was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Die rechtsachter hem kijkt wat slaperig door haar jampotjes van -12.
die linksachter in het rozequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Die rechtsachter hem kijkt wat slaperig door haar jampotjes van -12.
Ik vind Rottenberg wel okay. Hij laat overigens zelden zien verstand van politiek te hebben, maar hij kan het wel mooi vertellen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:48 schreef Paul het volgende:
[..]
ALWEER DIE KUT ROTTENBERG FLIKKER NOU EENS OP MET DIE VENT!
Oh komt daar een item over later? Want N&S zijn er vanavond toch niet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die zijn van het SBS-programma 'Fans!'
ze zit de hele tijd te kletsenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:55 schreef Cee het volgende:
Ik kan niet NIET naar dat hoofd van die Roze Sjaal kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |