Ik werd van beiden niet erg vrolijk. Het jammere is alleen dat we minimaal 4 x per week vergast worden op een portie maagzuur van Jan.quote:
ik zag die knuppel al weer zitten inderdaadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
En straks weer een portie nerd-TV met een kloppende Klöpping.
Dat stoort me dus zo enorm.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Mathijs kan altijd zo heerlijk gespeeld naïef en onwetend doen als er moderne zaken besproken worden.
De ware snob doet alsof het hem allemaal te ingewikkeld is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Mathijs kan altijd zo heerlijk gespeeld naïef en onwetend doen als er moderne zaken besproken worden.
Tsja, als ik iets over het CDA wil weten slinger ik Google wel aan. Zo kun je bezig blijven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:52 schreef BradleyQ het volgende:
Vind dit toch wel weer schokkend. Alsof er niks belangrijkers in de wereld gebeurt?
Als ik iets weten over een spel dan ga ik wel naar een of andere kleurrijke website.
Tsja, er blijft vraag naar blaters als Mulder en Prem. Prima hoor, maar zeggen ze niet gewoon die dingen waarvoor wij niet meer de moeite nemen ze te zeggen?quote:
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:56 schreef Reddiablo het volgende:
Prem zegt wel waar het op staat en hij heeft vandaag gelijk.
Ah ja, ik denk dat hij keek hoe anderen vuurwerk in de koeienstront deden en het niet zelf deedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:57 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt...
Nee, er gaat niks boven een échte missie naar Uruzgan!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef Dos37 het volgende:
Die Medal of Honour reeks is toch geen fuck aan
Doe mij maar Football Managerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef Dos37 het volgende:
Die Medal of Honour reeks is toch geen fuck aan
Geweldig idd!quote:
Er zijn nog boeven genoeg voor decénnia liquidaties.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat waren tijden, al die liquidaties
Dat verhaal over die paarden ook joh. Die man is de leukste man van het CDA.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
Samen naar de Ortho, echt een vader-dochter ding.
Het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat verhaal over die paarden ook joh. Die man is de leukste man van het CDA.
Ik ook niet, maar het feit is dat het Congres een aanfluiting is geweest, en Bleker maakt dit nog eens sterker omdat er nog wel 20 vergaderingen etc. voor waren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie ook niet echt hoe Lubbers dit veel slimmer opgelost zou hebben.
Ik zie hem liever dan Prem & Mulder.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
schakel net in, maar heeft Ble(e)ker een abonnement op DWDD?
Ja, maar dat zijn tafelheren, die verwacht je keer op keer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zie hem liever dan Prem & Mulder.
Ik ga dat effe kijken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mensen die Engels en Nederlnds door elkaar praten. Overdreven stuk vreten
Kom eens achter de PC vandaan, er zijn massa's mensen die helemaal geen interesse hebben voor games.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:58 schreef T3rr0r het volgende:
Jezus, op dit soort momenten komt Matthijs zo verschrikkelijk dom over..
Meer mensen die geen interesse hebben in klassieke jazzballet, over die onderwerpen doet hij alsof het om algemene kennis gaat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:30 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Kom eens achter de PC vandaan, er zijn massa's mensen die helemaal geen interesse hebben voor games.
Het gaat me niet om meer of minder mensen ... je kunt als presentator simpelweg interesse tot een bepaalde hoogte faken. De meeste mensen van Matthijs zijn generatie zijn niet geinteresseerd in gamen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Meer mensen die geen interesse hebben in klassieke jazzballet, over die onderwerpen doet hij alsof het om algemene kennis gaat.
Waarom staat Prem Radhakishun hier niet bij? Zie wel namen van mensen die helemaal geen vaste tafelgasten zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:10 schreef Jac0bus het volgende:
Vaste tafelgasten zijn:
• Giel Beelen, radio-dj
• Hugo Borst, schrijver, redacteur en (voetbal)criticus
• Candy Dulfer, saxofoniste
• Carice van Houten, actrice
• Sophie Hilbrand, presentatrice en actrice
• Marc-Marie Huijbregts, cabaretier en acteur
• Yvon Jaspers, presentatrice
• Jort Kelder, columnist en presentator
• Jan Mulder, ex-voetballer, columnist en analist
• Halina Reijn, schrijfster en actrice
• Martin Simek, Radio en TV presentator
• Maarten van der Weijden, zwemmer
Volgens mij is dat gewoon een verouderde lijst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom staat Prem Radhakishun hier niet bij? Zie wel namen van mensen die helemaal geen vaste tafelgasten zijn.
Maar we zitten wel zijn allen gezellig een actualiteitenprogramma bekritiseren. Degene die een topic opent mag daar best wel iets meer moeite voor doen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:46 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een verouderde lijst.
Hoezo? Volgens jou is het doel van dit topic om het programma te bekritiseren? Ik vind het persoonlijk nog steeds leuk om naar te kijken hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar we zitten wel zijn allen gezellig een actualiteitenprogramma bekritiseren. Degene die een topic opent mag daar best wel iets meer moeite voor doen.
Helemaal niet maar er wordt genoeg kritiek geleverd las ik zojuist in het vorige topic en dat geeft niets maar het is wel een beetje sneu dat er zulke gedateerde info staat in de OP.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:53 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Hoezo? Volgens jou is het doel van dit topic om het programma te bekritiseren? Ik vind het persoonlijk nog steeds leuk om naar te kijken hoor.
Heeft ze meer tijd voor films bedoel je?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ben ik blij dat Cariceke geen tafelgast meer is.
Iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Heeft ze meer tijd voor films bedoel je?
Ah zo sorry, ik had het helemaal anders begrepen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Helemaal niet maar er wordt genoeg kritiek geleverd las ik zojuist in het vorige topic en dat geeft niets maar het is wel een beetje sneu dat er zulke gedateerde info staat in de OP.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Klopping stoere games speelt. Volgens mij speelt hij alleen Pokemon en Mario Kart.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Het Klöpping momentje. Zou hij het droog houden?
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafeldame is Katja Schuurman. Samen ontvangen zij onder anderen de volgende gasten: - Muzikant Kyteman opende afgelopen zaterdag in Utrecht zijn 'Kytopia', een broedplaats voor muzikanten en kunstenaars. - In België begint aanstaande zaterdag een nieuw seizoen van het succesvolle programma 'Benidorm Bastards' met daarin de twee nieuwe 'Kinshasa Bastards'. En er is een optreden van de Amsterdamse band 'Houses'.
quote:
Ja...quote:
Vriendin is uit eten. Niks te doen hier, dan maar wat zappen.quote:
Ik mis je bij fokradioquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vriendin is uit eten. Niks te doen hier, dan maar wat zappen.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:42 schreef Ringo het volgende:
Ik kan dit soort items niet verdragen bij het cocaïnetempo van Matthijs.
Binnenkort maar weer eens naar Boijmans toe, dat lijkt me beter.quote:
Dit dusquote:
Maar zo de huisdichter Nico.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Tot nu toe een echte woensdag gehaktdag uitzending. In elk opzicht grijzig en doorsnee.
Ja, misschien dat die de avond redt.quote:
Inderdaad. Boring.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Tot nu toe een echte woensdag gehaktdag uitzending. In elk opzicht grijzig en doorsnee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |