Ik werd van beiden niet erg vrolijk. Het jammere is alleen dat we minimaal 4 x per week vergast worden op een portie maagzuur van Jan.quote:
ik zag die knuppel al weer zitten inderdaadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
En straks weer een portie nerd-TV met een kloppende Klöpping.
Dat stoort me dus zo enorm.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Mathijs kan altijd zo heerlijk gespeeld naïef en onwetend doen als er moderne zaken besproken worden.
De ware snob doet alsof het hem allemaal te ingewikkeld is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Mathijs kan altijd zo heerlijk gespeeld naïef en onwetend doen als er moderne zaken besproken worden.
Tsja, als ik iets over het CDA wil weten slinger ik Google wel aan. Zo kun je bezig blijven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:52 schreef BradleyQ het volgende:
Vind dit toch wel weer schokkend. Alsof er niks belangrijkers in de wereld gebeurt?
Als ik iets weten over een spel dan ga ik wel naar een of andere kleurrijke website.
Tsja, er blijft vraag naar blaters als Mulder en Prem. Prima hoor, maar zeggen ze niet gewoon die dingen waarvoor wij niet meer de moeite nemen ze te zeggen?quote:
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:56 schreef Reddiablo het volgende:
Prem zegt wel waar het op staat en hij heeft vandaag gelijk.
Ah ja, ik denk dat hij keek hoe anderen vuurwerk in de koeienstront deden en het niet zelf deedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:57 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt...
Nee, er gaat niks boven een échte missie naar Uruzgan!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef Dos37 het volgende:
Die Medal of Honour reeks is toch geen fuck aan
Doe mij maar Football Managerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:59 schreef Dos37 het volgende:
Die Medal of Honour reeks is toch geen fuck aan
Geweldig idd!quote:
Er zijn nog boeven genoeg voor decénnia liquidaties.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat waren tijden, al die liquidaties
Dat verhaal over die paarden ook joh. Die man is de leukste man van het CDA.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
Samen naar de Ortho, echt een vader-dochter ding.
Het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat verhaal over die paarden ook joh. Die man is de leukste man van het CDA.
Ik ook niet, maar het feit is dat het Congres een aanfluiting is geweest, en Bleker maakt dit nog eens sterker omdat er nog wel 20 vergaderingen etc. voor waren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie ook niet echt hoe Lubbers dit veel slimmer opgelost zou hebben.
Ik zie hem liever dan Prem & Mulder.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
schakel net in, maar heeft Ble(e)ker een abonnement op DWDD?
Ja, maar dat zijn tafelheren, die verwacht je keer op keer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zie hem liever dan Prem & Mulder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |