Nee, wel worstquote:
Ze moeten het zelf weten, maar ik keur het wel af, aangezien ik geloof dat je alleen homo bent vanwege de seksuele lust, en niet vanwege de liefde, maar er zijn gevallen dat het wel uit liefde is, dus daarom moeten ze het zelf weten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vertel eens naatje_1: Hoe sta jij tegenover het homohuwelijk en doe jij aan afvalscheiding?
Je bent homo vanuit sexuele lust.. alleen? Maar dat hebben wij hetero's dat dan ook niet.. hetero vanuit lust?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze moeten het zelf weten, maar ik keur het wel af, aangezien ik geloof dat je alleen homo bent vanwege de seksuele lust, en niet vanwege de liefde, maar er zijn gevallen dat het wel uit liefde is, dus daarom moeten ze het zelf weten.
Ik doe niet aan afvalscheiding.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ze moeten het zelf weten, maar ik keur het wel af, aangezien ik geloof dat je alleen homo bent vanwege de seksuele lust, en niet vanwege de liefde, maar er zijn gevallen dat het wel uit liefde is, dus daarom moeten ze het zelf weten.
En ook nooit last van afscheiding?quote:Ik doe niet aan afvalscheiding.
Nou JP! Dat vraag je toch niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Meen je dat? Goh...Twee mannen of twee vrouwen kunnen echt wel verliefd op elkaar worden hoor
![]()
Maar aan de andere kant spreek je jezelf ook wel weer een beetje tegen vanaf 'maar er zijn...'.
[..]
En ook nooit last van afscheiding?
Hetero, omdat kinderen & liefdequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent homo vanuit sexuele lust.. alleen? Maar dat hebben wij hetero's dat dan ook niet.. hetero vanuit lust?![]()
Waar ik overigens niet aan kan wennen.. homostellen met kinderen, spijt me zeer maar daar ben ik conservatiever in.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:59 schreef Bastard het volgende:
Ik wist niet dat je zo'n drugsgebruiker was JP?
done.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
Maar eh... Wil jij de topictitel even veranderen van 252 naar 253?
Blijkbaar vind jij zoenende homo's dan net zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
Hetero, omdat kinderen & liefde![]()
Ik walg ervan als mensen in mijn buurt aan het zoenen zijn, homo's het meest, hetero's vind ik ook goor, lesbo's het minst...
Zoenende mannen -1quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hetero, omdat kinderen & liefde![]()
Ik walg ervan als mensen in mijn buurt aan het zoenen zijn, homo's het meest, hetero's vind ik ook goor, lesbo's het minst...
Dat bedoel ik maar netquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Meen je dat? Goh...Twee mannen of twee vrouwen kunnen echt wel verliefd op elkaar worden hoor
![]()
Maar aan de andere kant spreek je jezelf ook wel weer een beetje tegen vanaf 'maar er zijn...'.
Iedere dag, om kwart voor zevenquote:[..]
En ook nooit last van afscheiding?
Ik snap die zin nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik in ieder geval afkeur is het praktiseren dat homo zijn wel goed is en zonder overpeinsing gewoon mag
nou, dat je tegen kinderen zegt: Homo zijn is goed, wees homo, want homo's zijn de bestequote:
Whahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
nou, dat je tegen kinderen zegt: Homo zijn is goed, wees homo, want homo's zijn de beste
Nou nee, homo of hetero zijn is iets wat je bent, niet iets wat je aangepraat wordt of waar je voor kiest.quote:De kinderen gaan dan dus niet denken van goh, ben ik wel echt homo enzo
Mooi liedje!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Nee he Joepie, niet een heel topic lang die Wolter Kroes
Hier, deze als tegengif;
Oeh en lesbische stellen met kinderen dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent homo vanuit sexuele lust.. alleen? Maar dat hebben wij hetero's dat dan ook niet.. hetero vanuit lust?![]()
Waar ik overigens niet aan kan wennen.. homostellen met kinderen, spijt me zeer maar daar ben ik conservatiever in.
Er is toch zelfs al aangetoond dat het in je genen zit?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Whahaha! Wat een onzin! Dat zou net zo belachelijk zijn als tegen je kind zeggen:
"Hetero zijn is goed, wees hetero, want hetero's zijn de beste!"
[..]
Nou nee, homo of hetero zijn is iets wat je bent, niet iets wat je aangepraat wordt of waar je voor kiest.
Kan ik ook niet aan wennen, sorry.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh en lesbische stellen met kinderen dan?
Mijn beste vriendin is lesbisch en getrouwd. Geweldig stel en heel erg gelukkig. Haar vrouw heeft kinderen uit een vorig huwelijk en volgens mij gaat dat hartstikke goed. Maar die kinderen hebben ook wel gewoon regelmatig contact met hun vader.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan ik ook niet aan wennen, sorry.
Niet alles wat maatschappelijk draagvlak kent heeft mijn steun.. ik zie het liefst kinderen opgroeien met gewoon een vader, en gewoon een moeder.
Tja kaders.. misschien wel, het is ook een stuk gevoel en reflectie van mijzelf waaruit ik het zeg. Ik heb aan beide rolmodellen veel gehad, het is misschien ook heel natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin is lesbisch en getrouwd. Geweldig stel en heel erg gelukkig. Haar vrouw heeft kinderen uit een vorig huwelijk en volgens mij gaat dat hartstikke goed. Maar die kinderen hebben ook wel gewoon regelmatig contact met hun vader.
Voor mij voelt het andersom ook wel minder goed (dus twee vaders) maar is dat niet gewoon mijn beperkte kaders? Want waarom zouden mannen minder goed kunnen zorgen en is een vrouw minder goede moeder als ze de kinderen niet zelf dagelijks verzorgd? En hoe belangrijk zijn die rolpatronen uiteindelijk echt? Zijn die niet alleen een probleem vanwege de maatschappij die er gewoon nog niet mee om kan gaan?
Mja vragen...vragen...
maar hetero zijn is ook het bestequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Whahaha! Wat een onzin! Dat zou net zo belachelijk zijn als tegen je kind zeggen:
"Hetero zijn is goed, wees hetero, want hetero's zijn de beste!"
Je kan ook een klein beetje homo zijn, en dat kleine beetje laten overheersenquote:[..]
Nou nee, homo of hetero zijn is iets wat je bent, niet iets wat je aangepraat wordt of waar je voor kiest.
Nee dan ben je bi.. dacht ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
Je kan ook een klein beetje homo zijn, en dat kleine beetje laten overheersen
Iedereen is biquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dan ben je bi.. dacht ik.
Ik ben zo slecht in hokjesdenken
Het ligt er maar net aan welk gedeelte je uitvergroot hebt, of meer aangeboren hebt,,, Als je echt op de helft zit ben je meer bi, maar anders ben je hetero en/of homo. En dat bedoel ik dus met uitvergroten, het kan zijn dat je voor 1/3e homogevoelens hebt, en 2/3e hetero, en dat je dan die homogevoelens uitvergrootquote:
Ik heb nog geen greintje aantrekkingskracht naar een vrouw gehad tot nu toe eigenlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, daar zijn 'ze' nog niet helemaal over uit geloof ik.
Ik voor mezelf wel.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nog een greintje aantrekkingskracht naar een vrouw gehad tot nu toe eigenlijk
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ril er van als ik zou moeten zoenen met een vrouw.
Ja, vind ik ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:28 schreef senesta het volgende:
Misschien worden sommige mensen niet verliefd op speciaal een man of een vrouw maar gewoon op een persoon en is het geslacht het probleem wat je ervan maakt of wat anderen ervan maken.
Ik vind dat iedereen moet doen wat ze gelukkig maakt
Dat heb ik nog nooit gedaan, misschien is dat wel een goed idee, maar ik ben een beetje stronkenquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan, misschien is dat wel een goed idee, maar ik ben een beetje stronken
Owww dan viel stronken wel mee als je er ook al vroeg uit bentquote:Op zondag 26 september 2010 07:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedemorgen ochtendploeg aka Bastard
Nou, toch nog een beetje een roesje hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 08:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Owww dan viel stronken wel mee als je er ook al vroeg uit bent
Erg is dat hequote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff gister een nachtje amsterdam gedaan...omfg im getting old!
quote:Op zondag 26 september 2010 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gezopen joh! Tering!
ik was met 2 maten en 1tje wou heeel graag naar de bananenbar. nou vooruit we zijn de lulligste niet..
45 euro voor een uur maar dan wel onbeperkt drinken... kom je daar in een vies hok met lelijke verlepte 50+ vrouwen van boven de 100 kg..... tering... heb nog nooit zo snel bier gedronken omdat ik het anders zonde van mn geld vond!! heb er in 1 uur 12 kunnen wegkrijgen! wat een vieze tent was dat he! BAH!
quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga je wel lekker de deur uit zeg maar
Ja maar, ik heb de tekst speciaal aangepast voor TRUquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Nee he Joepie, niet een heel topic lang die Wolter Kroes
Katerquote:Op zondag 26 september 2010 08:17 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, toch nog een beetje een roesje hoor.
Maar ik krijg straks bezoek, dus ik moet fris en fruitig worden, dus hang ik aan het koffieinfuus
Max Havelaar-koffie vanzelfsprekend
Ik heb daar vlakbij gewoond en toen mocht je gratis naar binnen als je een vrouw bent (dus dan had je je maar beter moeten scheren BarraCupraCudaquote:Op zondag 26 september 2010 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gezopen joh! Tering!
ik was met 2 maten en 1tje wou heeel graag naar de bananenbar. nou vooruit we zijn de lulligste niet..
45 euro voor een uur maar dan wel onbeperkt drinken... kom je daar in een vies hok met lelijke verlepte 50+ vrouwen van boven de 100 kg..... tering... heb nog nooit zo snel bier gedronken omdat ik het anders zonde van mn geld vond!! heb er in 1 uur 12 kunnen wegkrijgen! wat een vieze tent was dat he! BAH!
ik heb geen banaan gezien!quote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb de tekst speciaal aangepast voor TRU.
[..]
Kater! Koffie
!
[..]
Ik heb daar vlakbij gewoond en toen mocht je gratis naar binnen als je een vrouw bent (dus dan had je je maar beter moeten scheren BarraCupraCuda), maar ik ben nooit gegaan, want ik vind bananen
. Ik heb een bananentrauma
.
Ze stoppen die bananen toch in zich en dan mag je ze eruit eten, dus dan zaten ze zeker te diep erin of iemand anders was je al voorquote:
quote:alleen vliegende dildo's
ik heb geprobeerd om die vrouwen zo veel mogelijk niet te zien...quote:Op zondag 26 september 2010 14:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ze stoppen die bananen toch in zich en dan mag je ze eruit eten, dus dan zaten ze zeker te diep erin of iemand anders was je al voor.
[..]
Dat heet ufo's.
Nou ja, als je die vrouwen daar te oud vindt, had je misschien beter aan je moeder kunnen vragen of ze even een banaan 'daar' wilde stoppen, om vervolgens met je maten naar de kroeg te gaan om 45 euro per persoon op te zuipenquote:Op zondag 26 september 2010 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb geprobeerd om die vrouwen zo veel mogelijk niet te zien...
focus on the beer
trust me als ik het van te voren had geweten zat die 45 euro nog in mn zakquote:Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou ja, als je die vrouwen daar te oud vindt, had je misschien beter aan je moeder kunnen vragen of ze even een banaan 'daar' wilde stoppen, om vervolgens met je maten naar de kroeg te gaan om 45 euro per persoon op te zuipen [ afbeelding ].
Dan had je waarschijnlijk een leukere avond gehad!
Prodigy is echt stoer!quote:Op zondag 26 september 2010 16:57 schreef R0N1N het volgende:
Bij The Prodigy (de enigste artiest waar ik fan van zou kunnen zijn, als ik fan zou zijn van iemand) hoef je die teksten helemaal niet aan te passen voor TRU![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja, logisch dat jij die bananen niet gezien hebt als je alleen maar in je bier staart.quote:Op zondag 26 september 2010 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd om die vrouwen zo veel mogelijk niet te zien...
focus on the beer
quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff gister een nachtje amsterdam gedaan...omfg im getting old!
Je wordt pas oud als je die mooi en jong gaat vindenquote:Op zondag 26 september 2010 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gezopen joh! Tering!
ik hoop van niet, maar volgens mij heeft dat gewoon te maken met dat je niet uit kan slapen (dus accuut wakker wordt)quote:Op zondag 26 september 2010 09:26 schreef Bastard het volgende:
Over dromen gesproken.. als ik nou alleen maar zwart droom.. niet weet waar ik over droom.
Heb ik dan een voorspellende droom dat ik binnenkort dood ben?
Oh ja? Nou dat zou inderdaad erg toepasbaar zijn, uit mijzelf wakker kunnen worden is een luxequote:Op zondag 26 september 2010 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoop van niet, maar volgens mij heeft dat gewoon te maken met dat je niet uit kan slapen (dus accuut wakker wordt)
Om je dromen te herinneren, moet je vroeger naar bed gaan jaquote:Op zondag 26 september 2010 21:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja? Nou dat zou inderdaad erg toepasbaar zijn, uit mijzelf wakker kunnen worden is een luxe
Dus eigenlijk, om te kunnen dromen, zou ik vroeger naar bed moeten gaan.
Last van een hypootje?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoenende mannen -1
Zoenende hetero's +1
Zoenende vrouwen +10
Dat vind ik zo'n dooddoener. Het is gewoon niet waar. En ik heb vaker gewild dat ik het wel was. Aanbod zat.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, daar zijn 'ze' nog niet helemaal over uit geloof ik.
Ik voor mezelf wel.
Maar ik zal het noch van hetero's noch van homo's of lesbo's accepteren dat het iets is dat je allemaal bent en waarmee je moet experimenteren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:28 schreef senesta het volgende:
Misschien worden sommige mensen niet verliefd op speciaal een man of een vrouw maar gewoon op een persoon en is het geslacht het probleem wat je ervan maakt of wat anderen ervan maken.
Ik vind dat iedereen moet doen wat ze gelukkig maakt
Voortijdig vrijgezellefeestje? Dan heb je het thuis een stuk beter geregeldquote:Op zondag 26 september 2010 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gezopen joh! Tering!
Wat is niet waar? Bestaan er geen bi's? Begrijp je post niet helemaal.quote:Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n dooddoener. Het is gewoon niet waar. En ik heb vaker gewild dat ik het wel was. Aanbod zat.
En verder:
[..]
Maar ik zal het noch van hetero's noch van homo's of lesbo's accepteren dat het iets is dat je allemaal bent en waarmee je moet experimenteren.
Ik heb een tijdje voor het COC gewerkt en veel van dat soort stomme discussies gevoerd en blijkbaar denken zowel homo's als hetero's regelmatig dat die vraag wel aan de orde moet zijn.
En wat ook zo'n dooddoener is zijn mannen die wel graag twee lesbische vrouwen zien en het liefst mee zouden doen, maar gaan kotsen als ze twee mannen zien zoenen. Dear, hoe hypocriet is dat. Die twee vrouwen willen er ook geen man bij, want ze zijn lesboooooooDie vinden je leeeelijk.
quote:Op zondag 26 september 2010 19:29 schreef gerard96 het volgende:
Frutsel Legt niks goed uit! geen begrip
Dat iedereen bi zou zijnquote:Op zondag 26 september 2010 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is niet waar? Bestaan er geen bi's? Begrijp je post niet helemaal.
Hypocriet ookquote:Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
En wat ook zo'n dooddoener is zijn mannen die wel graag twee lesbische vrouwen zien en het liefst mee zouden doen, maar gaan kotsen als ze twee mannen zien zoenen. Dear, hoe hypocriet is dat.
Je blijft leren hequote:Op maandag 27 september 2010 06:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hypocriet ook
Wat denk je, als hetero moet je het lekker vinden om mannen te zien zoenen?? Brrr no thanks daar krijg ik geen harde van.. zoenden vrouwen, ja die zijn wel opwindend. 9
Maar als dat hypocriet is, dan heb ik er weer wat bij geleerd
hehe neuh gewoon een zaterdag avondjequote:Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voortijdig vrijgezellefeestje? Dan heb je het thuis een stuk beter geregeld
agreeedquote:Op maandag 27 september 2010 06:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hypocriet ook
Wat denk je, als hetero moet je het lekker vinden om mannen te zien zoenen?? Brrr no thanks daar krijg ik geen harde van.. zoenden vrouwen, ja die zijn wel opwindend. 9
Maar als dat hypocriet is, dan heb ik er weer wat bij geleerd
Huhquote:Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof er ook geen snars van dat oompa een vrouw zou zijn
Oh, hoi mediaconsument/Ticker!quote:Op maandag 27 september 2010 12:45 schreef Bastard het volgende:
Ja
Komt bij mij over als een jongeman.
Ja dat zal het dan vast zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 13:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, hoi mediaconsument/Ticker!
Ik ben verbaasd!
Ik verbaas me er sowieso over als mensen denken te weten (en daar stellig van overtuigd zijn) wat iemand wel of niet tussen zijn of haar benen heeft hangen op basis an wat posts op internet en er dan ook nog eens heilig van overtuigd zijn dat die persoon dan wel zal liegen!
Ik zie het nut er niet zo van in dat oompaloompa over haar geslacht zal liegen.
Maar volgens mij komt het omdat sommige mensen (jij dus blijkbaar ook) een iets te vast beeld hebben van hoe een man en hoe een vrouw 'hoort' te zijn.
Een krentenbol!quote:Op maandag 27 september 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
Overigens, dat Oompa aangeeft dat ze een vrouw zou zijn, hoeft dat nog niet waar te zijn.
Ik ben ook een donkere Don Juan want hee, het is the internetz.
Dat klopt. Maar ik zie haar niet typisch mannelijk of typisch vrouwelijk doen qua posts. En zou zij wel dat gedrag vertonen, dan is dat voor mij nog steeds geen reden om aan te nemen dat ze liegt over haar geslacht, omdat ik daar het nut niet van inzie.quote:Op maandag 27 september 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
Overigens, dat Oompa aangeeft dat ze een vrouw zou zijn, hoeft dat nog niet waar te zijn.
quote:Ik ben ook een donkere Don Juan want hee, het is the internetz.
Da's iemand die onder de pukkels zitquote:
Zoek de username op FOK!quote:Op maandag 27 september 2010 13:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Da's iemand die onder de pukkels zit
Dat ook, maar ja, kraterhoofd of maanlandschap werden ze ook wel genoemdquote:Op maandag 27 september 2010 13:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Da's iemand die onder de pukkels zit
Das één van de weinige dingen die ik nog wel mee gekregen had, maar het fijne weet ik er dan weer niet vanquote:Op maandag 27 september 2010 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om maar een goed voorbeeld te geven inderdaad
Meldtquote:Op maandag 27 september 2010 13:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Jammer, ik val meestal op blond
.
Console gaming is anders ook niet perfect meer tegenwoordig hoor. Ze beginnen steeds meer op PC's te lijken, ironisch genoeg.quote:
Geen last van. Je hoeft niet eens meer naar patches om te kijken daar systemen zoals Steam alles keurig automatisch updaten tegenwoordig.quote:Altijd dat gedoe met drivers, videokaarten, mods, MP rooms,
Dat is de ideale situatie, die zich ook kan voor doen op de PC.quote:Gewoon PLOP, biertje open, luie stoel hangen, LED tv aan, Console aan... strak gamen![]()
Foto's van jou graagquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja daar doe ik dan weer niet aan![]()
Oh, dus als je moderator op FOK wilt zijn, moet er eerst 100% duidelijkheid en bewijs zijn over het geslacht...quote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef Bastard het volgende:
Omdat ze werd mod.. geloofwaardiheid. Zoiets dacht ik
Ik zal je eerlijk bekennen dat ik niet eens weet hoe zij/hij/het eruit ziet... ik kreeg alleen een verhaal meequote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Of hebben Bastard en Frutsel zichzelf af lopen rukken op 'haar' foto?
Vast niet... Mods/FA's/Users genoeg die ook lang dachten dat ik een vrouw wasquote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef Bastard het volgende:
Omdat ze werd mod.. geloofwaardiheid. Zoiets dacht ik
quote:Op maandag 27 september 2010 15:36 schreef Frutsel het volgende:
Vast niet... Mods/FA's/Users genoeg die ook lang dachten dat ik een vrouw was
Na American Pie, nu krentenbol Pie - The Sequelquote:Op maandag 27 september 2010 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maar goed dat ik geen seks heb gehad met krentenbol. dan
Ook jij kunt te ver gaan hoorquote:Op maandag 27 september 2010 15:41 schreef Bastard het volgende:
Dus ik rukken op die poes van frutsel... niks.
Oh! Wat een slet is die Lavenderr toch ook hequote:Op maandag 27 september 2010 15:28 schreef Bastard het volgende:
Sterker nog, vrouwen moeten eerst hun tieten posten.
Niet helemaal waar... ze liet ze zien, samen met haar overheerlijke kontje, en daarvoor werd ze direct beloond met drie fora's...quote:Op maandag 27 september 2010 15:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh! Wat een slet is die Lavenderr toch ook he!
Ze modereert 3 forums, dus heeft ze 3 foto's van haar tieten moeten laten zien!
Misschien heeft ze er wel 3, voor iedere tiet 1.quote:Op maandag 27 september 2010 15:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh! Wat een slet is die Lavenderr toch ook he!
Ze modereert 3 forums, dus heeft ze 3 foto's van haar tieten moeten laten zien!
Klopt, sta dan ook in een rariteitenkabinet in het weekend, centje bijverdienenquote:Op maandag 27 september 2010 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien heeft ze er wel 3, voor iedere tiet 1.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, sta dan ook in een rariteitenkabinet in het weekend, centje bijverdienen
We hadden er op kunnen wachten natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
De FOK-sollicitatiefoto van Lavenderr is uitgelekt:
[ afbeelding ]
Shit, daar gaat mijn handel. Kan ik mijn weekendjob welquote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[ afbeelding ]
Joepie he, je weet tochquote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef Frutsel het volgende:
Kan dat niet achter een spoiler ofzo?
ik zit op me werk
quote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef Frutsel het volgende:
ik zit op me werk
Nou deze zijn wel lelijk, spoilt hetquote:Op maandag 27 september 2010 19:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tieten moeten nooit achter een spoiler!
Dit is 'The Truth is in Here...' * ! De waarheid mag hier dus gewoon getoond en gezegd worden zonder spoilers en censuurquote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef Frutsel het volgende:
ik zit op me werk
Dat zeg je toch niet over Lavenderr haar tietenquote:Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef Bastard het volgende:
Nou deze zijn wel lelijk, spoilt het
Dat laatste was alleen een rood kruisje, hetgeen me weer iets heel ergs doet vermoedenquote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dit is 'The Truth is in Here...' * ! De waarheid mag hier dus gewoon getoond en gezegd worden zonder spoilers en censuur!
* 'De trut is in de Here'
[..]
Dat zeg je toch niet over Lavenderr haar tieten.
En:
[ afbeelding ]
bij mij doet ie het gewoonquote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste was alleen een rood kruisje, hetgeen me weer iets heel ergs doet vermoeden
Ja, nu doet hij het.quote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij mij doet ie het gewoon
Doet mij denken aan de film Total Recall...quote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[ afbeelding ]
Good morning, Sir.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:51 schreef Darkwolf het volgende:
Oh wait, you Dutchies drink coffee to get through your day.
Ik begin de dag altijd met Teaquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:51 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Good morning, Sir.
Would you like a cup of PG Tips?
Oh wait, you Dutchies drink coffee to get through your day. Ok. More for me!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ieuw! Nee bah, hou op zeg!
Geen cafeine-houdende dranken voor mij.
Alleen cola soms. Hooguit 1 keer per week en dan hooguit 2 a 3 blikjes (maar 3 is echt veel hoor voor mij
). Maar er gaan ook zoveel weken voorbij dat ik helemaal geen cola drink.
ik combineer het gewoon. Esspresso met chocomelkquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:28 schreef Darkwolf het volgende:
Vandaar dat ik het op een vragende toon doe.
Sommige mensen genieten (zeker in de winter) ook net zo goed van een kop warme chocolade, bijvoorbeeld. Of dit nu in de ochtend is of s'avonds.
de link boterham naar neuken zie ik niet helemaal, koffie en thee is net iets als friet en patat, maar boterham en neuken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind het trouwens ook altijd zo raar dat sommige mensen er automatisch vanuit gaan, dat als je niet van koffie houdt, dat je dan van thee houdt!
"Wil je koffie?"
"Nee."
"O.k., thee dus."
"Wil je een boterham?"
"Nee."
"O.k., neuken dus."
Zien jullie nou dat dat nergens op slaat?!
De link naar boterham en neuken zie ik zelf ook niet, omdat er nog zoveel andere keuzes zijn als je geen boterham wilt. Daarom schreef ik ook:quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
de link boterham naar neuken zie ik niet helemaal, koffie en thee is net iets als friet en patat, maar boterham en neuken?
Maar dat is met koffie net zo. Als je geen koffie wilt, zijn er ook nog zoveel andere mogelijkheden om te willenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zien jullie nou dat dat nergens op slaat?!
ik ben het wel met je eens... denk dat het gewoon uit de cultuur gegroeid is, als je bij mensen op bezoek ging kreeg je koffie, of anders thee. (volgens mij omdat dat lekker goedkoop is ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 08:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De link naar boterham en neuken zie ik zelf ook niet, omdat er nog zoveel andere keuzes zijn als je geen boterham wilt. Daarom schreef ik ook:
[..]
Maar dat is met koffie net zo. Als je geen koffie wilt, zijn er ook nog zoveel andere mogelijkheden om te willen.
Hey BruceWillisquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey BruceWillis
Ja wel lekker eigenlijk... alleen nog steeds pijn in nek en schouders. Rug gaat ietsie beter
Ik heb zelf snel last van mn onderrug maar als ik regelmatig train zijn mn rugspieren sterker en heb ik er minder last vanquote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Frutsel het volgende:
Naja, die klachten heb ik al vrij lang... vooral schouders en nek.
Deel misschien door stress wat erger, verkeerde houding etc etc
Al fysio voor gehad, houdingstherapie etc etc... ene keer erger dan de andere
Rug is er bij gekomen, grotendeels denk ik door afgelopen week, moest ik ff helpen met een containertje lossen ivm gebrek aan mankracht.
Jamaar... ja maar... maar... ja... maarquote:Op woensdag 29 september 2010 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ik heb zelf snel last van mn onderrug maar als ik regelmatig train zijn mn rugspieren sterker en heb ik er minder last van
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jamaar... ja maar... maar... ja... maar
jij bent bruce willis
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben het wel met je eens... denk dat het gewoon uit de cultuur gegroeid is, als je bij mensen op bezoek ging kreeg je koffie, of anders thee. (volgens mij omdat dat lekker goedkoop is ofzo)
Ik vind het ook altijd zo debiel als je bij iemand op bezoek gaat dat ze je eerst koffie of thee aanbieden en daarna vragen ze pas of je bier of fris o.i.d. wil... waarom kan ik niet gelijk aan de baco gaan en moet ik eerst koffie of thee drinken?
zeg ik nu met een kop mango thee naast me
Reiki op afstand does the trickquote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Frutsel het volgende:
Naja, die klachten heb ik al vrij lang... vooral schouders en nek.
Deel misschien door stress wat erger, verkeerde houding etc etc
Al fysio voor gehad, houdingstherapie etc etc... ene keer erger dan de andere
Rug is er bij gekomen, grotendeels denk ik door afgelopen week, moest ik ff helpen met een containertje lossen ivm gebrek aan mankracht.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Frutsel het volgende:
Ik klik niet op jouw linkjes, voor je het weet heb ik weer drie tieten voor me
quote:Reiki op afstand does the trick! Alleen wel zorgen dat je op dat moment geen auto aan het rijden bent
.
En nee, er staan geen tieten achter de link, daar hoef je dus niet bang voor je zijn.
Uit: VN stelt contactpersoon voor buitenaards leven aan
[..]
time forquote:Op woensdag 29 september 2010 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben een keer geweest bij iemand die via spiritualiteit en energie mij wilde "bestralen" Van te voren had ik nogal een vooroordeel gemaakt dat dat wel zon homoachtige sjappie zou zijn, wat ook bleek te kloppenMaar goed, dat maakte me nog niet zoveel uit, maar toen hij begon over mijn "prachtig mooie haar"... en dat hij me begon aan te raken op mijn rug, toen had ik het gauw gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Inderdaad, mensen die reiki beoefenen of spiritueel bezig zijn zijn homoachtige sjappie'squote:Op woensdag 29 september 2010 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben een keer geweest bij iemand die via spiritualiteit en energie mij wilde "bestralen" Van te voren had ik nogal een vooroordeel gemaakt dat dat wel zon homoachtige sjappie zou zijn, wat ook bleek te kloppenMaar goed, dat maakte me nog niet zoveel uit, maar toen hij begon over mijn "prachtig mooie haar"... en dat hij me begon aan te raken op mijn rug, toen had ik het gauw gezien
quote:Op maandag 27 september 2010 13:27 schreef JoepiePoepie het volgende:Jammer, ik val meestal op blond
.
quote:
Nou eeh... Het wordt nu toch wel een keertje tijd voor een foto van jou hoorquote:
En dan zijn er nog 2 'reiki-op-afstand-ervaringen' bij gekomen, maar die waren ook niet positief van iemand van FOK. Ten eerste heb ik er niks van gemerkt (nou ja, dat is dan nog tot daar aan toe en daar heb ik hem ook niet op afgerekend), maar ten tweede begon hij ineens achteraf te zeiken dat ik helemaal geen vrouw ben, maar een manquote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb twee reiki-ervaringen.
Een keer was het in een kroeg. Die idioot ging ineens z'n handen naast m'n hoofd zetten en zeggen dat als ik mijn hoofd tussen zijn handen ging plaatsen dat er dan van alles zou gaan gebeuren. Tja, dat geloof ik best... bij hem dan. Daar moest ik erg om lachen, dat vond hij niet tof
.
Een andere keer was bij iemand thuis op visite. Ik stond op het punt om weg te gaan, zegt hij ineens dat er spanningen in mijn lichaam zitten en dat zou hij wel even weg-reiki-en. Toen ben ik maar meteen weggegaan, zonder reiki.
Dat waren mijn reiki-ervaringen.
Toepasbaar op een hoop posts geloof ikquote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe het zit je wel dwars he
quote:
Nou, valt wel mee. Ik mis het niet in mijn leven ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe het zit je wel dwars he
bedoelde eigenlijk meer dat ze dachten dat je een kerel was/bent....quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee. Ik mis het niet in mijn leven ofzo! Maar ik heb er dus alleen maar idiote ervaringen mee. Het kan nooit eens normaal gaan, en dat terwijl er zo hoog opgegeven wordt over die reiki. Nou, laat het me dan maar een keer zien, i.p.v. of het als een versiertruc te gebruiken en/of achteraf ineens paranoia te gaan lopen doen over mijn geslachtsdelen.
Gewoon reiki dus, niks meer en niks minder.
Oh, maar dat was die keer ook weer echt irritant. Want meneer-de-reiki-op-afstand-master had 'onderzoek gepleegd', omdat hij het niet leuk vond dat ik goed met _Led_ op kon schieten (kun je nagaan, zo kinderachtig).quote:Op woensdag 29 september 2010 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bedoelde eigenlijk meer dat ze dachten dat je een kerel was/bent....
Serieus? Waarom? Je bent eigenlijk een vrouw die zich voordoet als manquote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik krijg nog steeds regelmatig bedreigingen op mn fobo en mail
It's all good indeed, maar drie tegelijk is nót goodquote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoe bedoel je NEIN?
![]()
TIETEN
JETSERS
BORSTEN
MEMMEN
PRAMMEN
TITTIES
BOOBIES
[ afbeelding ]
waarom dat dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik krijg nog steeds regelmatig bedreigingen op mn fobo en mail
1 lavenderr tegelijk welquote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
It's all good indeed, maar drie tegelijk is nót good
laten we zeggen dat ik het verdien...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom dat dan?
[..]
1 lavenderr tegelijk wel![]()
Oh, toen kende je deze zeker nog niet:quote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
laten we zeggen dat ik het verdien...
en ik mijn les heb geleerd...
never involve yourself with married women
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mannen leer hem uit je hoofd!
Hm... de pm kan je op block zetten hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik je nou een note geef voor spam, dan heb je er net zoveel als ikquote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef senesta het volgende:
Interessante site: http://astrologie.blogo.n(...)meijer-dood-uurhoek/
Toepasselijke post:quote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Serieus? Waarom? Je bent eigenlijk een vrouw die zich voordoet als man?
Oh hier, mooi voorbeeld trouwens:
Wow, fan-pm van ratso/scanman!
Waarom zijn er mensen die van die-pm's sturen?! Ik snap dat echt niet
!
[me=JoepiePoepie] is trouwens 1337[/me]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef Kentoet het volgende:
Scanman had zich meer met tieten bezig moeten houden, daar was hij wel goed in.
Oh trouwens, over getrouwde vrouwen gesprokenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
( Uit: TRU goes 2012 )quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
BarraCupraCuda & Nokwanda hebben gedate?
* JoepiePoepie wil alle sappige details weten!
Ik ook niet, maar hij schijnt dus dit soort gezellige pm's te sturen:quote:
quote:Hé asociale tering nazi. Hoe gaat het met je, vuile hond? Ben je mij lekker aan het bannen de hele tijd? Gaat je alleen niet lukken, want ik kom altijd weer terug op dat strormfront forumpje van je. je kunt bannen zoveel je wilt idiote kankerlijer, maar mij van het forum weren gaat je nooit lukken. Mensen moeten gewaarschuwd worden voor wangedrochten als jij en je forum. En dat is precies wat ik ga doen. Veel plezier nog hé, kale nazi.
quote:Hé kale fascistische teringlijer. Hoe is het? Gaat het een beetje met je nieuwe stormfront? Ik schaam me godverdomme diep dat zo'n zwakzinnig figuur als jij ook uit zwolle komt. Je kunt me bannen zoveel je wilt, maar het is zó simpel om met andere IP adressen in te loggen. Ik kan posten wat ik wil op ieder moment van de dag. Dus doe je best zou ik zeggen. Je bent al net zo erg als een kwaadaardig kankergezwel, dus wat je ook probeert... ik lach me dood. Ik heb inmiddels al met ongeveer 10 verschillende klonen gepost. Het blijft vermakelijk om de racistische fokkertjes (waar jij ook onder valt) lekker af te zeiken in zoveel mogelijke posts.
De dag dat jij inziet hoe gestoord je denkt is helaas ver weg ben ik bang.
Jij krijgt nooit van dit soort pm's, Frutsel? En je bent nog wel FOK-moderatorquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Darkwolf het volgende:
Sommige mensen moeten meer sollicitatie brieven gaan versturen en solliciteren en minder klonen aan maken om kansloos het mannetje proberen te zijn in cyberspace op een internet forum FFS. Serieus....
quote:Geachte kale fascistische teringlijer,
Hoe gaat het met je stormfront-bedrijfje? Is die kutbaan nog vrij waarmee je adverteert, zwakzinnig figuur! Je kunt me ontslaan zoveel je wilt, maar het is zo simpel om een uitkering aan te vragen, idiote kankerlijer.
Ik denk dat ik zeer geschikt ben voor de baan, vuile hond.
Met vriendelijke Hitler-groet,
Scanman
Jawel hoor... ik heb er denk ik nog wel een paar in me box... dies voor 90% volquote:Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij krijgt nooit van dit soort pm's, Frutsel? En je bent nog wel FOK-moderator!
Ken je deze al:
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #5
* JoepiePoepie denkt na over een 'leuke' pm om aan Frutsel te sturen, zodat hij 'm in dat topic kan zetten.
vandaar dat je me nooit terug pm'tquote:Op woensdag 29 september 2010 16:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jawel hoor... ik heb er denk ik nog wel een paar in me box... dies voor 90% vol![]()
Nooit geweten dat je die daar neer kon zetten joh, ik reageerde er nooit op of deed er niets mee
Van jou heb ik er maar één zie ik netquote:Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vandaar dat je me nooit terug pm't
daarop zei ik dat ik geen vrouw was, meer heb ik nooit van je gehadquote:ma 11 mei 2009 20:23u door BarraCupraCuda
wat voor naam is frutsel nou weer? kies eens iets gewoons ofzo achterlijke gladiool. Je doet net of je zoetwaterlip belangrijk is terwijl je eigenlijk een nietszeggend friemelaartje bent. Post gewoon je tieten slet
mvg
Bruce willis
quote:ma 11 mei 2009 20:30u door Frutsel
Lieve Barra,
Ik ben geen vrouw maar een lekker wijf.
slaap je vannacht bij mij?
Bij deze mijn foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JE FrutsieDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Hey, mooiweer survival gladiool, eerst beweren dat je nooit een PM terug krijgt en dan blijkt 'Frustie' TOCH een PM terug gestuurd te hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Je PMde heel wat anders terug Frutsje
Ahaquote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dat lijkt die paraquayaanse welquote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sfeerverziekerquote:Op woensdag 29 september 2010 18:14 schreef Bastard het volgende:
PM's posten levert een ban op he
Scanman.. ja die ken ik wel van de BB topics.
Zet ze in dit topic dan:quote:Op woensdag 29 september 2010 16:38 schreef Frutsel het volgende:
Jawel hoor... ik heb er denk ik nog wel een paar in me box... dies voor 90% vol![]()
Nooit geweten dat je die daar neer kon zetten joh, ik reageerde er nooit op of deed er niets mee
Oh, ik heb ook weleens een pm in het forum gepost hoorquote:
Zal wel aan de post liggen dan.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, ik heb ook weleens een pm in het forum gepost hoor! Met nickname en alles erbij. De moderators postten gewoon mee in dat topic en reageerden erop. Geen ban voor gekregen
.
Dat denk ik dus ook, wat PM's posten mag écht nietquote:Op woensdag 29 september 2010 19:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal wel aan de post liggen dan.
Je was er zelf bijquote:Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
Dat denk ik dus ook, wat PM's posten mag écht niet
http://www.nu.nl/wetensch(...)planeet-ontdekt.htmlquote:Op donderdag 30 september 2010 07:53 schreef Bastard het volgende:
He jammer.. kan het niet vinden op het internet.
Vanmorgen op het ontbijnieuws.. er is een nieuwe planeet ondekt, met een aangename temperatuur daar.. meer was het eigenlijk niet wat ze zeiden.
Kan er nog niks over vinden het op het net, ben wel nieuwsgierig
Waarom kon ik dat nou niet vindenquote:Op donderdag 30 september 2010 07:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)planeet-ontdekt.html
http://www.rtl.nl/%28/act(...)leefbare-planeet.xml
http://www.express.be/jok(...)-de-aarde/133206.htm
http://www.standaard.be/a(...)03NOI&subsection=173
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20100929_122
Er.... er is meer dan alleen de slowchat en het feedback topic binnen TRU?!quote:Op donderdag 30 september 2010 08:08 schreef Bastard het volgende:
NASA ontdekt bewoonbare planeet in de buurt van de aarde
Ja, kom eens buiten!quote:Op donderdag 30 september 2010 08:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Er.... er is meer dan alleen de slowchat en het feedback topic binnen TRU?!![]()
Misschien moet ik toch eens wat vaker het forum checken ipv alleen mijn MyAT ...
Ik begrijp waarom jij een tijdje zonder zoekmachines zat. De zoekmachines waren gewoon boos op jou, omdat jij niet weet hoe je ze moet gebruikenquote:
Het gebeurt me vaker dat mensen vragen of ik 'dit of dat' voor ze wil zoeken op internet, omdat ze al een half uur of langer aan het zoeken zijn en het niet kunnen vinden en dan vind ik het meestal binnen een halve minuutquote:Google, nu.nl, televaag, ad,
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:08 schreef Bastard het volgende:
Normaal staat daar een ban op...en terecht.quote:Op donderdag 30 september 2010 07:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je was er zelf bij! En ToT ook, en degene die de pm gestuurd had ook
!
Tof zeg! Meestal als er een nieuwe planeet word gevonden dan zegt de periode waarin hij ontdekt word ook iets over zijn betekenis binnen de astrologie. Ik ga even lezen want ik ben benieuwdquote:Op donderdag 30 september 2010 08:08 schreef Bastard het volgende:
Watermantijdperk .. verder kom ik nog nietquote:Op donderdag 30 september 2010 10:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Tof zeg! Meestal als er een nieuwe planeet word gevonden dan zegt de periode waarin hij ontdekt word ook iets over zijn betekenis binnen de astrologie. Ik ga even lezen want ik ben benieuwd
Lav!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
Morning
Beep beep, beep beep yeah
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:07 schreef _Led_ het volgende:
Deze is vast al voorbij gekomen, maar toch :
Zweefmuts gaat helemaal los op de magische energieen van een graancirkel.
....Die gemaakt is voor een tv-programma
( )
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:07 schreef _Led_ het volgende:
Deze is vast al voorbij gekomen, maar toch :
Zweefmuts gaat helemaal los op de magische energieen van een graancirkel.
....Die gemaakt is voor een tv-programma
( )
Ik vind het voornamelijk genant. Wat zal die vrouw zich geschaamd hebben toen uitkwam dat 'the cropcircle' voor een tv-programma gemaakt is.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:31 schreef _Led_ het volgende:
Mja, het is wel grappig maar eigenlijk vind ik 't diep triest.
Dus ze voelde toch dingen aan dan hequote:Op donderdag 30 september 2010 13:38 schreef _Led_ het volgende:
Ik hoop maar dat ze even goed bij zichzelf te rade is gegaan en dat haar uitspraak "I know that in the next days, my life will change a lot" is uitgekomen en het een leermoment is geweest.
zeemeerminnen, eten die ook kroketten?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:47 schreef Kroketvulling het volgende:
Leuk hoor, mensen die in "meer" geloven een beetje in de maling gaan lopen nemen![]()
Lijkt me prima opzich wel.. ze vragen er een beetje om.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:47 schreef Kroketvulling het volgende:
Leuk hoor, mensen die in "meer" geloven een beetje in de maling gaan lopen nemen![]()
Ja eeeh... Dan had hij die pm maar naar de juiste persoon moeten versturen hoor, want ik ben Flammie nietquote:Op donderdag 30 september 2010 10:05 schreef senesta het volgende:
Normaal staat daar een ban op...en terecht.
Ja klopt, we hebben hetzelfde ip-adres. Flammie is namelijk mijn broer Michielosquote:Op donderdag 30 september 2010 14:03 schreef Frutsel het volgende:
Niet? Mijn kloonscan wijst anders uit
Google eens een plaatje van een oude koe.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja eeeh... Dan had hij die pm maar naar de juiste persoon moeten versturen hoor, want ik ben Flammie niet.
Ja, zo kun je 't ook recht proberen te lullenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:45 schreef Bastard het volgende:
Ah.. nu ik hem gezien heb (erg nieuwsgierig) valt het wel mee.
Zij word naar een plek gebracht onder het mom dit is een cropcirkle.. ze loopt naar binnen en verbaasd zich (zou ik ook hebben) ze zien dat er verschillende lagen zijn en noemen het mooi (zou ik ook hebben, niks aan het handje) .. het enige wat zij voelt is ihihi (hihihi?) en een verstoring in haar psychische huishouding die ze niet duidt.. Nu dat ze weet dat ze in de maling is genomen zal die pychische duiding wel helder zijn, en de hoofdpijn ook ;')
Waarom? Omdat jij weer eens niet weet hoe je Google moet gebruiken, moet ik het voor je doenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:05 schreef Bastard het volgende:
Google eens een plaatje van een oude koe.
Heeft die ook drie tieten?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja klopt, we hebben hetzelfde ip-adres. Flammie is namelijk mijn broer Michielos.
Sorry zo zie ik het gebeurenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, zo kun je 't ook recht proberen te lullen
Je hebt het vast sneller gevonden dan mij.. en toepasselijkquote:Op donderdag 30 september 2010 14:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij weer eens niet weet hoe je Google moet gebruiken, moet ik het voor je doen?
Het heeft niks te maken met "in meer geloven", het heeft te maken met elke vorm van rationaliteit laten varen en jezelf daarmee in een positie manoeuvreren die je het terechte mikpunt van spot maakt.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:47 schreef Kroketvulling het volgende:
Ah dan kun je er best eentje missen !!!! Ah toeee ?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat was ik toch? Le-zen
daarom schreef ik ook ookquote:Op donderdag 30 september 2010 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat was ik toch? Le-zen
Altijd als het over tieten gaat, komt zomaar ineens BarraCupraCuda zich weer meldenquote:
Iedereen eet toch kroketten? Kroketten zijn lekker!quote:Op donderdag 30 september 2010 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeemeerminnen, eten die ook kroketten?
Nou vooruit dan, komt iequote:Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ah dan kun je er best eentje missen !!!! Ah toeee ?
Dan moet je ook een forum inleveren. Want jij had aan elke tiet een forum hangenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
Nou vooruit dan, komt ie
Lief mee spelen hoor![]()
Misschien dat de Tweakers - Pricewatch je kan helpenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:39 schreef Frutsel het volgende:
Gister naar een nieuwe Gamepc gekeken... damn wat lastig hoor als je te weinig kaas hebt gegeten van de interne apparatuur. Had een budget in gedachten en daar zag ik wel wat leuks voor uiteindelijk. (Denk ik) alles wat ik er mee vergeleek was minder eigenlijk.
Welke denk je?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan moet je ook een forum inleveren. Want jij had aan elke tiet een forum hangen.
Welk forum ga je afstaan?
Eeeh... geen idee, zeg het maarquote:
Denk je nu echt dat ik jou wil missen?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh... geen idee, zeg het maar!
Huhquote:Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
Denk je nu echt dat ik jou wil missen?
No way![]()
Dan maar 3 borsten
Laat maar, je begrijpt het niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Huh?
Ben ik jouw tiet dan?
Gister al een tijdje op tweakers gehangen. Zit wel te kijken naar onderdelen, maar dan ben ik weer te lui en wil ik toch alles in één koop aanschaffen. Heb ik dus één keer eerder gedaan en dat liep niet zo fijn, zon opbouw-pc.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Misschien dat de Tweakers - Pricewatch je kan helpen.
Wil je me het grapje uitleggen?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
Laat maar, je begrijpt het niet.
Was een grapje
Een grap uitleggen werkt nooit JP.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wil je me het grapje uitleggen?
Ik beloof dat ik niet zal lachen.
Ja echt? Je hebt daar weleens een demonstratie wat-je-allemaal-kunt-doen-met-een-paard gegeven?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:13 schreef Darkwolf het volgende:
Goedermorgen allemaal!![]()
Heh heh... heb mijn fursuit mee naar werk genomen in zijn transparante plastic kist. Moet wel vanwege mijn reis marathon tot helemaal zondag. Ach, mijn collega's zijn wel wat gewend....
Zoals je al eerder hebt kunnen zien: het is een vos, geen paard!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja echt? Je hebt daar weleens een demonstratie wat-je-allemaal-kunt-doen-met-een-paard gegeven?
Auto? Heb niet eens een rijbewijs. Laat staan een auto!quote:Maar laat je dat pluche pak niet gewoon in je auto liggen dan?
Maar ik bedoel omdat je schreef dat je collega's wel wat gewend zijn, dus misschien dat je weleens een echt paard hebt meegenomen naar je werk om een demonstratie te gevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:13 schreef Darkwolf het volgende:
Zoals je al eerder hebt kunnen zien: het is een vos, geen paard!
Uhm nee. Eerder dat ze wat terug op FOK! hadden gevonden.... oeps.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar ik bedoel omdat je schreef dat je collega's wel wat gewend zijn, dus misschien dat je weleens een echt paard hebt meegenomen naar je werk om een demonstratie te geven.
Een extra knuffel doet ook wonderenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Koffie en paracetamol prima combi
Hoofdpijn, en veel te doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:51 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Paracetamol? Huh? Is het zo erg deze morgen?
Dat is lief, dankjewel Frutsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een extra knuffel doet ook wonderen![]()
nee dacht dat we vanmorgen zouden vertrekken maar mn vriendin moet vandaag nog werkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:10 schreef Frutsel het volgende:
Je dacht dat het pas volgende week vrijdag was?
ga je toch alleen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dacht dat we vanmorgen zouden vertrekken maar mn vriendin moet vandaag nog werken
quote:
Ik voel een volgend topic aankomen met als Leitmotiv The Glory of Love.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
Even een suf zeikliedje om mijn TRU-vriendjes en vriendinnetjes het leven zuur te maken:
Maar ik vind het
Is dat de broer van Ed Cetera ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, Peter Cetera - The Glory of Love is gewoon ook de soundtrack van een superleuke film:
een man naar mn hart!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, Peter Cetera - The Glory of Love is gewoon ook de soundtrack van een superleuke film:
Karate Kid
Mijn broer vond die film maar niks, want te soft en te lief en karate is geen echte vechtsport en blablabla. Kortom, hij vond de film niet stoer genoeg.
Maar ik was nog maar een heel klein meisje en ik vond het al stoer genoeg hooren toen wilde ik ook op karate en dat heb ik toen dan ook gedaan
.
En hij ging in die tijd op een echte stoere vechtsport: Thaiboksen!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:28 schreef _Led_ het volgende:
Pff, thaiboksen is voor mensen die geen boksbeugel masker hebben.
Hier, dit is pas een echte vechtsport:
[ afbeelding ]
Mooi dat je met je thaiboksen dus niks kunt beginnen als er een kerel van 150 kilo met een masker op op je rug zit.
Je bent een vrouw, je zou 'm waarschijnlijk verkeerdom vasthoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Puh, mooi dat je met je masker en 150 kilo spek niks kunt beginnen als ik voor je sta met dit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:28 schreef _Led_ het volgende:
Pff, thaiboksen is voor mensen die geen boksbeugel masker hebben.
Hier, dit is pas een echte vechtsport:
[ afbeelding ]
Mooi dat je met je thaiboksen dus niks kunt beginnen als er een kerel van 150 kilo met een masker op op je rug zit.
Zeg eeh, ik ben niet levensmoequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef _Led_ het volgende:
Je bent een vrouw, je zou 'm waarschijnlijk verkeerdom vasthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |