Wijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wheheh de mijne heeft er net 2 nachtdiensten opzitten..
Asassins Creed 2
zeker ook met een lekkere baco erbij of niet B?
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:17 schreef Darkwolf het volgende:
En koffie is voor watjes.
Heb een lekkere GoFast! energy drink op met 3 Reeses' peanut butter cups!![]()
Die heb ik ookquote:
Geen herkenning hierquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Bastard het volgende:
Whehe al die mannen ook herkenning bij het gamen thuis
Halloquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef senesta het volgende:
Ik game ook regelmatig trouwens maar vooral RPG's, En online WoW bijvoorbeeld en ik zit al vol smart te wachten op Diablo 3![]()
En ik hoop nog steeds op een Dungeon Keeper 3
hehe als ik game ben ik gelijk 4 uur van deze wereldquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Ik kan helemaal niet tegen cafeine. Niet tegen koffie, niet tegen thee, niet tegen cola
.
[..]
Die heb ik ook!
[..]
Geen herkenning hier! Ik game wanneer ik wil en mijn vriend ook
!
Ik snap eigenlijk niet waarom dat dus blijkbaar bij de meeste mensen zo moeilijk gaat. Als je samen thuis bent, hoef je toch niet de hele tijd bij elkaar op schoot te zitten
D3!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef senesta het volgende:
Ik game ook regelmatig trouwens maar vooral RPG's, En online WoW bijvoorbeeld en ik zit al vol smart te wachten op Diablo 3![]()
En ik hoop nog steeds op een Dungeon Keeper 3
En dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe als ik game ben ik gelijk 4 uur van deze wereld
meestal heb ik niet zoveel tijd naast mijn werk en huishoudelijke takenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dus?
Dat ben ik ook als ik thuis met bijvoorbeeld mijn eigen projecten bezig ben en mijn vriend is dat ook als hij bijvoorbeeld aan het schilderen of tekenen is.
Dus of je nou aan het gamen bent of iets 'nuttigs' doet. Bepaalde dingen kosten nou eenmaal uren.
Is ook zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dus?
Dat ben ik ook als ik thuis met bijvoorbeeld mijn eigen projecten bezig ben en mijn vriend is dat ook als hij bijvoorbeeld aan het schilderen of tekenen is.
Dus of je nou aan het gamen bent of iets 'nuttigs' doet. Bepaalde dingen kosten nou eenmaal uren.
Ja maar, het hoeft toch ook niet elke dagquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
meestal heb ik niet zoveel tijd naast mijn werk en huishoudelijke taken
quote:
Wilde toevallig net zoiets gaan zeggen ja en toen las ik deze post.quote:Ondanks mijn 360 elite blijf ik toch ook een echte pc gamer![]()
Nee, ik las expres de tekst nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
'k Heb de hele nacht liggen dromen...
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hebben jullie 'm nu ook al in je hoofd?
Hoeft ook niet, als je alleen de titel al leest, heb je 'm zo in je hoofd en gaat ie er voorlopig ook niet meer uitquote:
TJOE TJOE WA, TJOE TJOE WA, TJOE TJOE WA WA WAAAAAquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je alleen de titel al leest, heb je 'm zo in je hoofd en gaat ie er voorlopig ook niet meer uit.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Van je stem, van je mond...
[ afbeelding ]
Lalalalala!
Heel goed. Over welke game beter zou zijn kan men eeuwig ouwehoeren en ieder zijn smaak natuurlijk, granted.quote:
Jawel.. PC gaming is rukquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Heel goed. Over welke game beter zou zijn kan men eeuwig ouwehoeren en ieder zijn smaak natuurlijk, granted.![]()
Maar betreft mijn feitelijke argumenten betreft console versus PC welke je net las valt weinig tegen in te brengen dit keer!
Gooi ik deze even in de strijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als je alleen de titel al leest, heb je 'm zo in je hoofd en gaat ie er voorlopig ook niet meer uit.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Van je stem, van je mond...
[ afbeelding ]
Lalalalala!
Dat liedje (en dus de melodie) ken ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Bastard het volgende:
TJOE TJOE WA, TJOE TJOE WA, TJOE TJOE WA WA WAAAAA
'k Heb de hele nacht liggen dromen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Bastard het volgende:
Gewoon PLOP, biertje open, luie stoel hangen, LED tv aan, Console aan, CD'tje van Wolter Kroes in de CD-speler,... strak gamen
![]()
Nee, Wolter Kroes gaat er voorlopig niet meer uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
Gooi ik deze even in de strijd
Blijft lekker hangen he JP?
OP JE PLAATSquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat liedje (en dus de melodie) ken ik niet! Dus dan kan het ook niet in mijn hoofd gaan zitten. Ik dacht namelijk dat jouw signature een soort niezen moest voorstellen
.
Lijkt me een kinderliedjequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef Bastard het volgende:
OP JE PLAATS
STREK JE ARM
DUIM OMHOOG
TJOE TJOE WA TJOE TJOE WA![]()
Heerlijk dom... misschien wel dommer als Wolter Kroes
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef Bastard het volgende:
Noooooooo....
Ik zit Wolter te neurien!!![]()
Nope, nog steeds niet. Ben immuum voor onzinquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>
![]()
'k Heb de hele nacht liggen dromen!
Wat doe je dan in dit forumquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef R0N1N het volgende:
Nope, nog steeds niet. Ben immuum voor onzin
Proberen het zinvolle er uit te filteren ( is niet zo veelquote:
OI!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat doe je dan in dit forum?!
Prodigyquote:
Ja!quote:
'k Heb de hele nacht liggen dromen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |