Ze is gevonden inmiddels. Iets in relationele sfeerquote:Op woensdag 22 september 2010 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook.. van harte dat ze ok is
Mensen die zich aanmelden voor dat alert, willen gewoon direct weten wanneer iemand vermist is en zodoende meteen kunnen uitkijken naar iemand.. waarom moet dat dan zo laat worden gezonden???
Ze is gekleed in een wit/roze gekleurde broek met bloemetjes, een roze shirt met lange mouwen met een afbeelding van een paard.
Zelfde trui als op de foto.
Gelukkig ze is terug !quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze is gevonden inmiddels. Iets in relationele sfeer
Gelukkig maar... voelt toch erg kut als je dat zo leest en de foto ziet.. verschrikkelijk gewoon.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze is gevonden inmiddels. Iets in relationele sfeer
Ja, verveel me dood, zit maar een beetje te fokken en me nog een beetje naziek te voelen....quote:Op woensdag 22 september 2010 14:55 schreef Darkwolf het volgende:
Wat gaat de dag traaaaaaaaaaaaaaag vandaag zeg.
NEEEEEEEEE!!! ECHT NIET!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:14 schreef Bastard het volgende:
Ik kom tijd te kort.. spullen die allemaal al af moeten.. zet die klok eens stil!!!
Discussies zijn er om te voeren, niet om te winnen, het zijn geen wedstrijdenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ze zocht iets waar ze wel een discussie mee kon winnen
Dat mag dan wel zo zijn, maar toch heeft (bijvoorbeeld) _Led_ uren en uren en dan ook echt uren van zijn tijd besteed om met zulke mensen toch te blijven discussieeren. Again and again.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
En mensen die zomaar wat roepen in een discussie (zonder argumenten en/of alles ongefundeerd 'feiten' noemen en/of gaan schelden en/of per minuut van standpunt veranderen), zijn gewoon de rol van discussiepartner niet waard, want dat is geen discussie voeren, maar gewoon dom gedrag vertonen.
op elkaar reageren != een discussie voerenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef Darkwolf het volgende:
Dat mag dan wel zo zijn, maar toch heeft (bijvoorbeeld) _Led_ uren en uren en dan ook echt uren van zijn tijd besteed om met zulke mensen toch te blijven discussieeren. Again and again.
Dus ook al spreek je hier iets moois uit, toch blijven mensen op elkaar reageren altijd. Including you!
Maar dat wil dus ook niet zeggen dat ik nooit op ze reageerquote:Op donderdag 23 september 2010 11:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
En mensen die zomaar wat roepen in een discussie (zonder argumenten en/of alles ongefundeerd 'feiten' noemen en/of gaan schelden en/of per minuut van standpunt veranderen), zijn gewoon de rol van discussiepartner niet waard, want dat is geen discussie voeren, maar gewoon dom gedrag vertonen.
Ja, waar is Led? Mis zijn 'scherp van de snede' posts.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat mag dan wel zo zijn, maar toch heeft (bijvoorbeeld) _Led_ uren en uren en dan ook echt uren van zijn tijd besteed om met zulke mensen toch te blijven discussieeren. Again and again.
Dus ook al spreek je hier iets moois uit, toch blijven mensen op elkaar reageren altijd. Including you!
Had hij dat dan al eens eerder?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:59 schreef senesta het volgende:
Ik zeg maar niets![]()
Maar ben wel benieuwd waar hij is, hoop niet dat hij nu een keer echt iets gevaarlijks in zijn vuilnisbak heeft gevonden
Ja een raar mannetje oidquote:Op donderdag 23 september 2010 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had hij dat dan al eens eerder?
Oh, alleen maar een raar mannetje in de vuilnisbak? Jeetje, dat heb ik zo vaak.quote:
Die naam was er meen ik niet aan toegekend.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat was mediaconsument in die vuilnisbak.
'Raar mannetje' zijn jouw woorden, Bastard.
Je hebt een goed punt en ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee, hebben we nu trouwens een discussie, Darkwolf?!
Het is pas einde discussie als JP het laatste woord heeft gehad, dat wist je al he?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Je hebt een goed punt en ik ben het met je eens.
Voila!
Einde discussie dus, als deze er al was...![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef Bastard het volgende:
En hij legt 30x uit als het moet ook, kun je niks van zeggen
vette shizzel dus!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:47 schreef R0N1N het volgende:
Speciaal voor de zwarte pieten liefhebbers:
SINT - Trailer
Yep. Een sint film vol met SMquote:
Da's alleen als ik gelijk heb... Altijd dusquote:Op donderdag 23 september 2010 14:46 schreef Bastard het volgende:
Het is pas einde discussie als JP het laatste woord heeft gehad, dat wist je al he?
Hee dat is raar, ik heb ook altijd gelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 17:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Da's alleen als ik gelijk heb... Altijd dus!
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Da's alleen als ik gelijk heb... Altijd dus!
Jullie zijn voor elkaar geschapen !!!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee dat is raar, ik heb ook altijd gelijk
Ik denk dat we slaande ruzie zouden krijgenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn voor elkaar geschapen !!!
Waarschijnlijk over wie er gelijk had deze keerquote:Op donderdag 23 september 2010 18:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat we slaande ruzie zouden krijgen
Hee Neoquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:53 schreef Spellmeista het volgende:
alles goed Bastard?
ps. welcome back
Ja heb ik ook zin in !quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:55 schreef Spellmeista het volgende:
oeh lekker bijna wknd! heerlijk genieten geen gezeik aan de kop..nog ff doorzette all
LOL, herkenbaar zon weekend of avondjequote:Op vrijdag 24 september 2010 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heb ik ook zin in !
Vanavond pokeravondje met wat vrienden, en van het weekend heeft de vrouw avonddiensten, ongestoord gamen
"vind je het echt niet vervelend dat ik avonddienst heb?"quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:30 schreef Frutsel het volgende:
Goeiemorgen
[..]
LOL, herkenbaar zon weekend of avondje
Of nachtdienst... blijf maar lekker lang uitslapen hoor... tot een uur of drie.. haast je niet.. je hebt je rust nodigquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
"vind je het echt niet vervelend dat ik avonddienst heb?"
"Nou het moet maar he "
Ik ook veeelll koffie.. was een onrustige nacht met Max.. en ook vroeg dag.quote:
Goeie zaakquote:
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:17 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen!
En koffie is voor watjes.
Heb een lekkere GoFast! energy drink op met 3 Reeses' peanut butter cups!![]()
Kom maar op met die vrijdag! WRAAAAAAAAAAR!
wheheh de mijne heeft er net 2 nachtdiensten opzitten..quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
"vind je het echt niet vervelend dat ik avonddienst heb?"
"Nou het moet maar he "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |