Ik neem liever een leuke ventquote:
Oh god nee alsjeblieft niet zeg!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik neem liever een leuke vent!
Maar eeh, is dit een hint wat betreft het goede nieuws? Je vrouw is dus weer zwanger?
gut dat zou ik niet durven zeggen, weet er het fijne verder ook niet van.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Welke uitgeverij trouwens? Mijn moeder werkte (en volgens mij werkt ze daar af en toe nog voor, maar dat weet ik niet zeker, ze is namelijk freelancer, dus doet van alles) namelijk voor een uitgeverij die voornamelijk spirituele boeken uitgeeft.
Nee hoor, ik ben geen cliche pony en doe daar niet aan.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee Darkwolf, ik snap het eigenlijk niet. Jij zegt dat je een bril nodig hebt, maar jij eet toch hartstikke veel wortels?!
Nette prijs tochquote:Op woensdag 22 september 2010 09:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben geen cliche pony en doe daar niet aan.
Gewoon veel gras, hooi en wat bix. Wortels, appels en pepermuntjes zijn enkel snacks.![]()
Nou. Oog meting dus laten doen. Brilletje aan laten meten en meteen 287 euro armer. En dat is met 30 euro korting per glas.
Plus ik moet 3 weken wazig kijken en wachten op een belletje wanneer deze klaar bij Pearl op mij ligt te wachten.
Sniff...![]()
Maar hey... wel gekozen voor een strakke Ray Ban montuur natuurlijk, want dan doen we het meteen in style ook natuurlijk!
Ik heb een montuur van 30 euro van Hans Andersquote:Op woensdag 22 september 2010 09:15 schreef Bastard het volgende:
Nette prijs tochIk heb CalvinKlein
Ja, opzich wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:15 schreef Bastard het volgende:
...200 euro!? Daaaaamn!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb een montuur van 30 euro van Hans Anders [ afbeelding ]. De glazen waren al duur genoeg (tegen de 200 euro per glas).
Misschien ga ik ook nog naar lenzen kijken.quote:Maar welk montuur ik ook neem, bij mij zal het er nooit cool uitzien met die hoge sterkte en die dikke glazen (en dan heb ik nog de allerdunste gekozen), maar gelukkig heb ik ook nog lenzen!
Ik heb een jeans van Calvin Klein, telt dat ook?quote:Op woensdag 22 september 2010 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook vaak zat, brillen van 7 of 800 euro.. pffquote:Op woensdag 22 september 2010 09:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja, opzich wel.
Mijn ex heeft ingebouwde lenzen tegenwoordig, maar ze zei dat ik niet moest zeuren omdat ze zelf vroegah een bril had die meer als 1000 euro was.
Fair enough...
Ik vond de monturen die ze hadden daar allemaal een beetje van die.. ja draadjes.. als ik dan een bril moet dan ook maar meteen duidelijk. Dus heb nu zo'n moderne dikke, zoals Jan van het ontbijtnieuws heeft... alleen niet zwart, dat maakt weer zo.. streng.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb een montuur van 30 euro van Hans Anders [ afbeelding ]. De glazen waren al duur genoeg (tegen de 200 euro per glas).
Maar welk montuur ik ook neem, bij mij zal het er nooit cool uitzien met die hoge sterkte en die dikke glazen (en dan heb ik nog de allerdunste gekozen), maar gelukkig heb ik ook nog lenzen!
Dat is wel heel cool!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:01 schreef Bastard het volgende:
Nou ok, ik mocht een paar maanden geleden een (TRU)boek reviewen van een schrijfster, aangeven wat ik vond dat er bijgesteld kon worden voordat het naar de uitgever zou gaan.
De schrijfster heeft mijn punten meegenomen en heeft nu een uitgeverij gevonden. En ze vroeg aan mij of ik er bezwaar tegen zou hebben als een korte reactie van mij op het boek op de kaft geplaatst mocht worden, incluis naam.
Maw.. ik word gewoon vereeuwigd!boek zal binnenkort bij bol.com te bestellen zijn bijvoorbeeld!
Ik ook.. van harte dat ze ok isquote:Op woensdag 22 september 2010 11:14 schreef senesta het volgende:
Amber alert net: http://nl.missingkids.com(...)_NL&searchLang=nl_NL
7 jaar en al vanaf een uur of 3 weg (niet uit school thuis gekomen) en nu pas een amber alert.... ligt het nou aan mij? Ik hoop dat ze haar snel vinden en dat ze oke is...
In de pan of gewoon 1 omdat je het leuk vind om er 1 te hebben?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge we hebben sinds gister een konijn
Why?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
1 omdat mn vriendin een konijn wou hebben
ze zocht iets waar ze wel een discussie mee kon winnenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Why?
Mist ze een gesprekspartner? Een andere stille hint?
Ach gosquote:Op woensdag 22 september 2010 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze zocht iets waar ze wel een discussie mee kon winnen
yeah i knowquote:Op woensdag 22 september 2010 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach gos
Als ze hem maar niet na een week naar buiten flikkert in een klein hok en niet meer doet dan hem conserveren met eten en drinken.
Konijnen in gevangenschap worden helemaal niet zo oud, gaan dood van eenzaamheid... /serieuze noot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |