Hee dat is raar, ik heb ook altijd gelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 17:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Da's alleen als ik gelijk heb... Altijd dus!
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Da's alleen als ik gelijk heb... Altijd dus!
Jullie zijn voor elkaar geschapen !!!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee dat is raar, ik heb ook altijd gelijk
Ik denk dat we slaande ruzie zouden krijgenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn voor elkaar geschapen !!!
Waarschijnlijk over wie er gelijk had deze keerquote:Op donderdag 23 september 2010 18:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat we slaande ruzie zouden krijgen
Hee Neoquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:53 schreef Spellmeista het volgende:
alles goed Bastard?
ps. welcome back
Ja heb ik ook zin in !quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:55 schreef Spellmeista het volgende:
oeh lekker bijna wknd! heerlijk genieten geen gezeik aan de kop..nog ff doorzette all
LOL, herkenbaar zon weekend of avondjequote:Op vrijdag 24 september 2010 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heb ik ook zin in !
Vanavond pokeravondje met wat vrienden, en van het weekend heeft de vrouw avonddiensten, ongestoord gamen
"vind je het echt niet vervelend dat ik avonddienst heb?"quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:30 schreef Frutsel het volgende:
Goeiemorgen
[..]
LOL, herkenbaar zon weekend of avondje
Of nachtdienst... blijf maar lekker lang uitslapen hoor... tot een uur of drie.. haast je niet.. je hebt je rust nodigquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
"vind je het echt niet vervelend dat ik avonddienst heb?"
"Nou het moet maar he "
Ik ook veeelll koffie.. was een onrustige nacht met Max.. en ook vroeg dag.quote:
Goeie zaakquote:
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:17 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen!
En koffie is voor watjes.
Heb een lekkere GoFast! energy drink op met 3 Reeses' peanut butter cups!![]()
Kom maar op met die vrijdag! WRAAAAAAAAAAR!
wheheh de mijne heeft er net 2 nachtdiensten opzitten..quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
"vind je het echt niet vervelend dat ik avonddienst heb?"
"Nou het moet maar he "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |