Nou vooruit dan, komt iequote:Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ah dan kun je er best eentje missen !!!! Ah toeee ?
Dan moet je ook een forum inleveren. Want jij had aan elke tiet een forum hangenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
Nou vooruit dan, komt ie
Lief mee spelen hoor![]()
Misschien dat de Tweakers - Pricewatch je kan helpenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:39 schreef Frutsel het volgende:
Gister naar een nieuwe Gamepc gekeken... damn wat lastig hoor als je te weinig kaas hebt gegeten van de interne apparatuur. Had een budget in gedachten en daar zag ik wel wat leuks voor uiteindelijk. (Denk ik) alles wat ik er mee vergeleek was minder eigenlijk.
Welke denk je?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan moet je ook een forum inleveren. Want jij had aan elke tiet een forum hangen.
Welk forum ga je afstaan?
Eeeh... geen idee, zeg het maarquote:
Denk je nu echt dat ik jou wil missen?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh... geen idee, zeg het maar!
Huhquote:Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
Denk je nu echt dat ik jou wil missen?
No way![]()
Dan maar 3 borsten
Laat maar, je begrijpt het niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Huh?
Ben ik jouw tiet dan?
Gister al een tijdje op tweakers gehangen. Zit wel te kijken naar onderdelen, maar dan ben ik weer te lui en wil ik toch alles in één koop aanschaffen. Heb ik dus één keer eerder gedaan en dat liep niet zo fijn, zon opbouw-pc.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Misschien dat de Tweakers - Pricewatch je kan helpen.
Wil je me het grapje uitleggen?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
Laat maar, je begrijpt het niet.
Was een grapje
Een grap uitleggen werkt nooit JP.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wil je me het grapje uitleggen?
Ik beloof dat ik niet zal lachen.
Ja echt? Je hebt daar weleens een demonstratie wat-je-allemaal-kunt-doen-met-een-paard gegeven?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:13 schreef Darkwolf het volgende:
Goedermorgen allemaal!![]()
Heh heh... heb mijn fursuit mee naar werk genomen in zijn transparante plastic kist. Moet wel vanwege mijn reis marathon tot helemaal zondag. Ach, mijn collega's zijn wel wat gewend....
Zoals je al eerder hebt kunnen zien: het is een vos, geen paard!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja echt? Je hebt daar weleens een demonstratie wat-je-allemaal-kunt-doen-met-een-paard gegeven?
Auto? Heb niet eens een rijbewijs. Laat staan een auto!quote:Maar laat je dat pluche pak niet gewoon in je auto liggen dan?
Maar ik bedoel omdat je schreef dat je collega's wel wat gewend zijn, dus misschien dat je weleens een echt paard hebt meegenomen naar je werk om een demonstratie te gevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:13 schreef Darkwolf het volgende:
Zoals je al eerder hebt kunnen zien: het is een vos, geen paard!
Uhm nee. Eerder dat ze wat terug op FOK! hadden gevonden.... oeps.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar ik bedoel omdat je schreef dat je collega's wel wat gewend zijn, dus misschien dat je weleens een echt paard hebt meegenomen naar je werk om een demonstratie te geven.
Een extra knuffel doet ook wonderenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Koffie en paracetamol prima combi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |