We hadden er op kunnen wachten natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
De FOK-sollicitatiefoto van Lavenderr is uitgelekt:
[ afbeelding ]
Shit, daar gaat mijn handel. Kan ik mijn weekendjob welquote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[ afbeelding ]
Joepie he, je weet tochquote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef Frutsel het volgende:
Kan dat niet achter een spoiler ofzo?
ik zit op me werk
quote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef Frutsel het volgende:
ik zit op me werk
Nou deze zijn wel lelijk, spoilt hetquote:Op maandag 27 september 2010 19:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tieten moeten nooit achter een spoiler!
Dit is 'The Truth is in Here...' * ! De waarheid mag hier dus gewoon getoond en gezegd worden zonder spoilers en censuurquote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef Frutsel het volgende:
ik zit op me werk
Dat zeg je toch niet over Lavenderr haar tietenquote:Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef Bastard het volgende:
Nou deze zijn wel lelijk, spoilt het
Dat laatste was alleen een rood kruisje, hetgeen me weer iets heel ergs doet vermoedenquote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dit is 'The Truth is in Here...' * ! De waarheid mag hier dus gewoon getoond en gezegd worden zonder spoilers en censuur!
* 'De trut is in de Here'
[..]
Dat zeg je toch niet over Lavenderr haar tieten.
En:
[ afbeelding ]
bij mij doet ie het gewoonquote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste was alleen een rood kruisje, hetgeen me weer iets heel ergs doet vermoeden
Ja, nu doet hij het.quote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij mij doet ie het gewoon
Doet mij denken aan de film Total Recall...quote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[ afbeelding ]
Good morning, Sir.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:51 schreef Darkwolf het volgende:
Oh wait, you Dutchies drink coffee to get through your day.
Ik begin de dag altijd met Teaquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:51 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Good morning, Sir.
Would you like a cup of PG Tips?
Oh wait, you Dutchies drink coffee to get through your day. Ok. More for me!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ieuw! Nee bah, hou op zeg!
Geen cafeine-houdende dranken voor mij.
Alleen cola soms. Hooguit 1 keer per week en dan hooguit 2 a 3 blikjes (maar 3 is echt veel hoor voor mij
). Maar er gaan ook zoveel weken voorbij dat ik helemaal geen cola drink.
ik combineer het gewoon. Esspresso met chocomelkquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:28 schreef Darkwolf het volgende:
Vandaar dat ik het op een vragende toon doe.
Sommige mensen genieten (zeker in de winter) ook net zo goed van een kop warme chocolade, bijvoorbeeld. Of dit nu in de ochtend is of s'avonds.
de link boterham naar neuken zie ik niet helemaal, koffie en thee is net iets als friet en patat, maar boterham en neuken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind het trouwens ook altijd zo raar dat sommige mensen er automatisch vanuit gaan, dat als je niet van koffie houdt, dat je dan van thee houdt!
"Wil je koffie?"
"Nee."
"O.k., thee dus."
"Wil je een boterham?"
"Nee."
"O.k., neuken dus."
Zien jullie nou dat dat nergens op slaat?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |