Wat is niet waar? Bestaan er geen bi's? Begrijp je post niet helemaal.quote:Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n dooddoener. Het is gewoon niet waar. En ik heb vaker gewild dat ik het wel was. Aanbod zat.
En verder:
[..]
Maar ik zal het noch van hetero's noch van homo's of lesbo's accepteren dat het iets is dat je allemaal bent en waarmee je moet experimenteren.
Ik heb een tijdje voor het COC gewerkt en veel van dat soort stomme discussies gevoerd en blijkbaar denken zowel homo's als hetero's regelmatig dat die vraag wel aan de orde moet zijn.
En wat ook zo'n dooddoener is zijn mannen die wel graag twee lesbische vrouwen zien en het liefst mee zouden doen, maar gaan kotsen als ze twee mannen zien zoenen. Dear, hoe hypocriet is dat. Die twee vrouwen willen er ook geen man bij, want ze zijn lesboooooooDie vinden je leeeelijk.
quote:Op zondag 26 september 2010 19:29 schreef gerard96 het volgende:
Frutsel Legt niks goed uit! geen begrip
Dat iedereen bi zou zijnquote:Op zondag 26 september 2010 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is niet waar? Bestaan er geen bi's? Begrijp je post niet helemaal.
Hypocriet ookquote:Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
En wat ook zo'n dooddoener is zijn mannen die wel graag twee lesbische vrouwen zien en het liefst mee zouden doen, maar gaan kotsen als ze twee mannen zien zoenen. Dear, hoe hypocriet is dat.
Je blijft leren hequote:Op maandag 27 september 2010 06:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hypocriet ook
Wat denk je, als hetero moet je het lekker vinden om mannen te zien zoenen?? Brrr no thanks daar krijg ik geen harde van.. zoenden vrouwen, ja die zijn wel opwindend. 9
Maar als dat hypocriet is, dan heb ik er weer wat bij geleerd
hehe neuh gewoon een zaterdag avondjequote:Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voortijdig vrijgezellefeestje? Dan heb je het thuis een stuk beter geregeld
agreeedquote:Op maandag 27 september 2010 06:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hypocriet ook
Wat denk je, als hetero moet je het lekker vinden om mannen te zien zoenen?? Brrr no thanks daar krijg ik geen harde van.. zoenden vrouwen, ja die zijn wel opwindend. 9
Maar als dat hypocriet is, dan heb ik er weer wat bij geleerd
Huhquote:Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof er ook geen snars van dat oompa een vrouw zou zijn
Oh, hoi mediaconsument/Ticker!quote:Op maandag 27 september 2010 12:45 schreef Bastard het volgende:
Ja
Komt bij mij over als een jongeman.
Ja dat zal het dan vast zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 13:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, hoi mediaconsument/Ticker!
Ik ben verbaasd!
Ik verbaas me er sowieso over als mensen denken te weten (en daar stellig van overtuigd zijn) wat iemand wel of niet tussen zijn of haar benen heeft hangen op basis an wat posts op internet en er dan ook nog eens heilig van overtuigd zijn dat die persoon dan wel zal liegen!
Ik zie het nut er niet zo van in dat oompaloompa over haar geslacht zal liegen.
Maar volgens mij komt het omdat sommige mensen (jij dus blijkbaar ook) een iets te vast beeld hebben van hoe een man en hoe een vrouw 'hoort' te zijn.
Een krentenbol!quote:Op maandag 27 september 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
Overigens, dat Oompa aangeeft dat ze een vrouw zou zijn, hoeft dat nog niet waar te zijn.
Ik ben ook een donkere Don Juan want hee, het is the internetz.
Dat klopt. Maar ik zie haar niet typisch mannelijk of typisch vrouwelijk doen qua posts. En zou zij wel dat gedrag vertonen, dan is dat voor mij nog steeds geen reden om aan te nemen dat ze liegt over haar geslacht, omdat ik daar het nut niet van inzie.quote:Op maandag 27 september 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
Overigens, dat Oompa aangeeft dat ze een vrouw zou zijn, hoeft dat nog niet waar te zijn.
quote:Ik ben ook een donkere Don Juan want hee, het is the internetz.
Da's iemand die onder de pukkels zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |