Erg is dat hequote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff gister een nachtje amsterdam gedaan...omfg im getting old!
quote:Op zondag 26 september 2010 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gezopen joh! Tering!
ik was met 2 maten en 1tje wou heeel graag naar de bananenbar. nou vooruit we zijn de lulligste niet..
45 euro voor een uur maar dan wel onbeperkt drinken... kom je daar in een vies hok met lelijke verlepte 50+ vrouwen van boven de 100 kg..... tering... heb nog nooit zo snel bier gedronken omdat ik het anders zonde van mn geld vond!! heb er in 1 uur 12 kunnen wegkrijgen! wat een vieze tent was dat he! BAH!
quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga je wel lekker de deur uit zeg maar
Ja maar, ik heb de tekst speciaal aangepast voor TRUquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Nee he Joepie, niet een heel topic lang die Wolter Kroes
Katerquote:Op zondag 26 september 2010 08:17 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, toch nog een beetje een roesje hoor.
Maar ik krijg straks bezoek, dus ik moet fris en fruitig worden, dus hang ik aan het koffieinfuus
Max Havelaar-koffie vanzelfsprekend
Ik heb daar vlakbij gewoond en toen mocht je gratis naar binnen als je een vrouw bent (dus dan had je je maar beter moeten scheren BarraCupraCudaquote:Op zondag 26 september 2010 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gezopen joh! Tering!
ik was met 2 maten en 1tje wou heeel graag naar de bananenbar. nou vooruit we zijn de lulligste niet..
45 euro voor een uur maar dan wel onbeperkt drinken... kom je daar in een vies hok met lelijke verlepte 50+ vrouwen van boven de 100 kg..... tering... heb nog nooit zo snel bier gedronken omdat ik het anders zonde van mn geld vond!! heb er in 1 uur 12 kunnen wegkrijgen! wat een vieze tent was dat he! BAH!
ik heb geen banaan gezien!quote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb de tekst speciaal aangepast voor TRU.
[..]
Kater! Koffie
!
[..]
Ik heb daar vlakbij gewoond en toen mocht je gratis naar binnen als je een vrouw bent (dus dan had je je maar beter moeten scheren BarraCupraCuda), maar ik ben nooit gegaan, want ik vind bananen
. Ik heb een bananentrauma
.
Ze stoppen die bananen toch in zich en dan mag je ze eruit eten, dus dan zaten ze zeker te diep erin of iemand anders was je al voorquote:
quote:alleen vliegende dildo's
ik heb geprobeerd om die vrouwen zo veel mogelijk niet te zien...quote:Op zondag 26 september 2010 14:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ze stoppen die bananen toch in zich en dan mag je ze eruit eten, dus dan zaten ze zeker te diep erin of iemand anders was je al voor.
[..]
Dat heet ufo's.
Nou ja, als je die vrouwen daar te oud vindt, had je misschien beter aan je moeder kunnen vragen of ze even een banaan 'daar' wilde stoppen, om vervolgens met je maten naar de kroeg te gaan om 45 euro per persoon op te zuipenquote:Op zondag 26 september 2010 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb geprobeerd om die vrouwen zo veel mogelijk niet te zien...
focus on the beer
trust me als ik het van te voren had geweten zat die 45 euro nog in mn zakquote:Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou ja, als je die vrouwen daar te oud vindt, had je misschien beter aan je moeder kunnen vragen of ze even een banaan 'daar' wilde stoppen, om vervolgens met je maten naar de kroeg te gaan om 45 euro per persoon op te zuipen [ afbeelding ].
Dan had je waarschijnlijk een leukere avond gehad!
Prodigy is echt stoer!quote:Op zondag 26 september 2010 16:57 schreef R0N1N het volgende:
Bij The Prodigy (de enigste artiest waar ik fan van zou kunnen zijn, als ik fan zou zijn van iemand) hoef je die teksten helemaal niet aan te passen voor TRU![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja, logisch dat jij die bananen niet gezien hebt als je alleen maar in je bier staart.quote:Op zondag 26 september 2010 14:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd om die vrouwen zo veel mogelijk niet te zien...
focus on the beer
quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff gister een nachtje amsterdam gedaan...omfg im getting old!
Je wordt pas oud als je die mooi en jong gaat vindenquote:Op zondag 26 september 2010 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gezopen joh! Tering!
ik hoop van niet, maar volgens mij heeft dat gewoon te maken met dat je niet uit kan slapen (dus accuut wakker wordt)quote:Op zondag 26 september 2010 09:26 schreef Bastard het volgende:
Over dromen gesproken.. als ik nou alleen maar zwart droom.. niet weet waar ik over droom.
Heb ik dan een voorspellende droom dat ik binnenkort dood ben?
Oh ja? Nou dat zou inderdaad erg toepasbaar zijn, uit mijzelf wakker kunnen worden is een luxequote:Op zondag 26 september 2010 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoop van niet, maar volgens mij heeft dat gewoon te maken met dat je niet uit kan slapen (dus accuut wakker wordt)
Om je dromen te herinneren, moet je vroeger naar bed gaan jaquote:Op zondag 26 september 2010 21:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja? Nou dat zou inderdaad erg toepasbaar zijn, uit mijzelf wakker kunnen worden is een luxe
Dus eigenlijk, om te kunnen dromen, zou ik vroeger naar bed moeten gaan.
Last van een hypootje?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoenende mannen -1
Zoenende hetero's +1
Zoenende vrouwen +10
Dat vind ik zo'n dooddoener. Het is gewoon niet waar. En ik heb vaker gewild dat ik het wel was. Aanbod zat.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, daar zijn 'ze' nog niet helemaal over uit geloof ik.
Ik voor mezelf wel.
Maar ik zal het noch van hetero's noch van homo's of lesbo's accepteren dat het iets is dat je allemaal bent en waarmee je moet experimenteren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:28 schreef senesta het volgende:
Misschien worden sommige mensen niet verliefd op speciaal een man of een vrouw maar gewoon op een persoon en is het geslacht het probleem wat je ervan maakt of wat anderen ervan maken.
Ik vind dat iedereen moet doen wat ze gelukkig maakt
Voortijdig vrijgezellefeestje? Dan heb je het thuis een stuk beter geregeldquote:Op zondag 26 september 2010 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gezopen joh! Tering!
Wat is niet waar? Bestaan er geen bi's? Begrijp je post niet helemaal.quote:Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n dooddoener. Het is gewoon niet waar. En ik heb vaker gewild dat ik het wel was. Aanbod zat.
En verder:
[..]
Maar ik zal het noch van hetero's noch van homo's of lesbo's accepteren dat het iets is dat je allemaal bent en waarmee je moet experimenteren.
Ik heb een tijdje voor het COC gewerkt en veel van dat soort stomme discussies gevoerd en blijkbaar denken zowel homo's als hetero's regelmatig dat die vraag wel aan de orde moet zijn.
En wat ook zo'n dooddoener is zijn mannen die wel graag twee lesbische vrouwen zien en het liefst mee zouden doen, maar gaan kotsen als ze twee mannen zien zoenen. Dear, hoe hypocriet is dat. Die twee vrouwen willen er ook geen man bij, want ze zijn lesboooooooDie vinden je leeeelijk.
quote:Op zondag 26 september 2010 19:29 schreef gerard96 het volgende:
Frutsel Legt niks goed uit! geen begrip
Dat iedereen bi zou zijnquote:Op zondag 26 september 2010 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is niet waar? Bestaan er geen bi's? Begrijp je post niet helemaal.
Hypocriet ookquote:Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef nokwanda het volgende:
En wat ook zo'n dooddoener is zijn mannen die wel graag twee lesbische vrouwen zien en het liefst mee zouden doen, maar gaan kotsen als ze twee mannen zien zoenen. Dear, hoe hypocriet is dat.
Je blijft leren hequote:Op maandag 27 september 2010 06:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hypocriet ook
Wat denk je, als hetero moet je het lekker vinden om mannen te zien zoenen?? Brrr no thanks daar krijg ik geen harde van.. zoenden vrouwen, ja die zijn wel opwindend. 9
Maar als dat hypocriet is, dan heb ik er weer wat bij geleerd
hehe neuh gewoon een zaterdag avondjequote:Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voortijdig vrijgezellefeestje? Dan heb je het thuis een stuk beter geregeld
agreeedquote:Op maandag 27 september 2010 06:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hypocriet ook
Wat denk je, als hetero moet je het lekker vinden om mannen te zien zoenen?? Brrr no thanks daar krijg ik geen harde van.. zoenden vrouwen, ja die zijn wel opwindend. 9
Maar als dat hypocriet is, dan heb ik er weer wat bij geleerd
Huhquote:Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof er ook geen snars van dat oompa een vrouw zou zijn
Oh, hoi mediaconsument/Ticker!quote:Op maandag 27 september 2010 12:45 schreef Bastard het volgende:
Ja
Komt bij mij over als een jongeman.
Ja dat zal het dan vast zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 13:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, hoi mediaconsument/Ticker!
Ik ben verbaasd!
Ik verbaas me er sowieso over als mensen denken te weten (en daar stellig van overtuigd zijn) wat iemand wel of niet tussen zijn of haar benen heeft hangen op basis an wat posts op internet en er dan ook nog eens heilig van overtuigd zijn dat die persoon dan wel zal liegen!
Ik zie het nut er niet zo van in dat oompaloompa over haar geslacht zal liegen.
Maar volgens mij komt het omdat sommige mensen (jij dus blijkbaar ook) een iets te vast beeld hebben van hoe een man en hoe een vrouw 'hoort' te zijn.
Een krentenbol!quote:Op maandag 27 september 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
Overigens, dat Oompa aangeeft dat ze een vrouw zou zijn, hoeft dat nog niet waar te zijn.
Ik ben ook een donkere Don Juan want hee, het is the internetz.
Dat klopt. Maar ik zie haar niet typisch mannelijk of typisch vrouwelijk doen qua posts. En zou zij wel dat gedrag vertonen, dan is dat voor mij nog steeds geen reden om aan te nemen dat ze liegt over haar geslacht, omdat ik daar het nut niet van inzie.quote:Op maandag 27 september 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
Overigens, dat Oompa aangeeft dat ze een vrouw zou zijn, hoeft dat nog niet waar te zijn.
quote:Ik ben ook een donkere Don Juan want hee, het is the internetz.
Da's iemand die onder de pukkels zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |