Nee, wel worstquote:
Ze moeten het zelf weten, maar ik keur het wel af, aangezien ik geloof dat je alleen homo bent vanwege de seksuele lust, en niet vanwege de liefde, maar er zijn gevallen dat het wel uit liefde is, dus daarom moeten ze het zelf weten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Vertel eens naatje_1: Hoe sta jij tegenover het homohuwelijk en doe jij aan afvalscheiding?
Je bent homo vanuit sexuele lust.. alleen? Maar dat hebben wij hetero's dat dan ook niet.. hetero vanuit lust?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze moeten het zelf weten, maar ik keur het wel af, aangezien ik geloof dat je alleen homo bent vanwege de seksuele lust, en niet vanwege de liefde, maar er zijn gevallen dat het wel uit liefde is, dus daarom moeten ze het zelf weten.
Ik doe niet aan afvalscheiding.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ze moeten het zelf weten, maar ik keur het wel af, aangezien ik geloof dat je alleen homo bent vanwege de seksuele lust, en niet vanwege de liefde, maar er zijn gevallen dat het wel uit liefde is, dus daarom moeten ze het zelf weten.
En ook nooit last van afscheiding?quote:Ik doe niet aan afvalscheiding.
Nou JP! Dat vraag je toch niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Meen je dat? Goh...Twee mannen of twee vrouwen kunnen echt wel verliefd op elkaar worden hoor
![]()
Maar aan de andere kant spreek je jezelf ook wel weer een beetje tegen vanaf 'maar er zijn...'.
[..]
En ook nooit last van afscheiding?
Hetero, omdat kinderen & liefdequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent homo vanuit sexuele lust.. alleen? Maar dat hebben wij hetero's dat dan ook niet.. hetero vanuit lust?![]()
Waar ik overigens niet aan kan wennen.. homostellen met kinderen, spijt me zeer maar daar ben ik conservatiever in.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:59 schreef Bastard het volgende:
Ik wist niet dat je zo'n drugsgebruiker was JP?
done.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
Maar eh... Wil jij de topictitel even veranderen van 252 naar 253?
Blijkbaar vind jij zoenende homo's dan net zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
Hetero, omdat kinderen & liefde![]()
Ik walg ervan als mensen in mijn buurt aan het zoenen zijn, homo's het meest, hetero's vind ik ook goor, lesbo's het minst...
Zoenende mannen -1quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hetero, omdat kinderen & liefde![]()
Ik walg ervan als mensen in mijn buurt aan het zoenen zijn, homo's het meest, hetero's vind ik ook goor, lesbo's het minst...
Dat bedoel ik maar netquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Meen je dat? Goh...Twee mannen of twee vrouwen kunnen echt wel verliefd op elkaar worden hoor
![]()
Maar aan de andere kant spreek je jezelf ook wel weer een beetje tegen vanaf 'maar er zijn...'.
Iedere dag, om kwart voor zevenquote:[..]
En ook nooit last van afscheiding?
Ik snap die zin nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik in ieder geval afkeur is het praktiseren dat homo zijn wel goed is en zonder overpeinsing gewoon mag
nou, dat je tegen kinderen zegt: Homo zijn is goed, wees homo, want homo's zijn de bestequote:
Whahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
nou, dat je tegen kinderen zegt: Homo zijn is goed, wees homo, want homo's zijn de beste
Nou nee, homo of hetero zijn is iets wat je bent, niet iets wat je aangepraat wordt of waar je voor kiest.quote:De kinderen gaan dan dus niet denken van goh, ben ik wel echt homo enzo
Mooi liedje!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Nee he Joepie, niet een heel topic lang die Wolter Kroes
Hier, deze als tegengif;
Oeh en lesbische stellen met kinderen dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent homo vanuit sexuele lust.. alleen? Maar dat hebben wij hetero's dat dan ook niet.. hetero vanuit lust?![]()
Waar ik overigens niet aan kan wennen.. homostellen met kinderen, spijt me zeer maar daar ben ik conservatiever in.
Er is toch zelfs al aangetoond dat het in je genen zit?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Whahaha! Wat een onzin! Dat zou net zo belachelijk zijn als tegen je kind zeggen:
"Hetero zijn is goed, wees hetero, want hetero's zijn de beste!"
[..]
Nou nee, homo of hetero zijn is iets wat je bent, niet iets wat je aangepraat wordt of waar je voor kiest.
Kan ik ook niet aan wennen, sorry.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh en lesbische stellen met kinderen dan?
Mijn beste vriendin is lesbisch en getrouwd. Geweldig stel en heel erg gelukkig. Haar vrouw heeft kinderen uit een vorig huwelijk en volgens mij gaat dat hartstikke goed. Maar die kinderen hebben ook wel gewoon regelmatig contact met hun vader.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan ik ook niet aan wennen, sorry.
Niet alles wat maatschappelijk draagvlak kent heeft mijn steun.. ik zie het liefst kinderen opgroeien met gewoon een vader, en gewoon een moeder.
Tja kaders.. misschien wel, het is ook een stuk gevoel en reflectie van mijzelf waaruit ik het zeg. Ik heb aan beide rolmodellen veel gehad, het is misschien ook heel natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin is lesbisch en getrouwd. Geweldig stel en heel erg gelukkig. Haar vrouw heeft kinderen uit een vorig huwelijk en volgens mij gaat dat hartstikke goed. Maar die kinderen hebben ook wel gewoon regelmatig contact met hun vader.
Voor mij voelt het andersom ook wel minder goed (dus twee vaders) maar is dat niet gewoon mijn beperkte kaders? Want waarom zouden mannen minder goed kunnen zorgen en is een vrouw minder goede moeder als ze de kinderen niet zelf dagelijks verzorgd? En hoe belangrijk zijn die rolpatronen uiteindelijk echt? Zijn die niet alleen een probleem vanwege de maatschappij die er gewoon nog niet mee om kan gaan?
Mja vragen...vragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |