Ik was afgelopen nacht 'out' heb geen droom gezienquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Goedemorgen lieve Bastard!
Heb je lekker de hele nacht liggen dromen?
Graagquote:
Deze zeker:quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:51 schreef senesta het volgende:
Ik heb trouwens nog een boek op de kop getikt over oud Europese voorspelkunsten.
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Deze zeker:
Karen Hamaker-Zondag - Oude Europese Voorspelkunst
Oeh voorspellingen, leuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Graag![]()
Ik denk dat ik vandaag eens lekker mijn astrologieboeken uit de kast pak.
Ik heb trouwens nog een boek op de kop getikt over oud Europese voorspelkunsten. Ik dacht dat het wel leuk was om sommige hier eens te testen met TRU users maar ik heb gewoon steeds geen tijd om er echt even voor te gaan zitten en te kijken of het iets is. Ik vraag me af wat er allemaal instaat en of we koffiebonen moeten gaan inslaan
Ik ben ook geen voorstander van homohuwelijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben ook een collegamaar zie geen bruidssmileys
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben ook een collegamaar zie geen bruidssmileys
Ik ook nie, maar ik kon altijd nog 'nee ik wil niet' zeggen danquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ook geen voorstander van homohuwelijken![]()
![]()
Hoe is het met de poezels?
Eyyy GeenatwoordopWhatsApptest Hunkquote:
eg wel... testfailed had ik gezegdquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Eyyy GeenatwoordopWhatsApptest Hunk
Maar als het geen stront was.. wat was het dan wel ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ook nie, maar ik kon altijd nog 'nee ik wil niet' zeggen dan![]()
Met de poezels is het wel goed... al was ik wel een beetje boos op de rode eergister
ff lekker in de kattenbak drieten, er flink doorheen stampen... en dan voor me neus langs lopen, staart in de koffiebeker zwiepen en dan over mijn monitor laten glijden
dacht eerst dat er stront aan de monitor zat toen
Serieus niet? Of alleen voor jezelf niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:37 schreef Bastard het volgende:
Ik ben ook geen voorstander van homohuwelijken![]()
Koffie toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar als het geen stront was.. wat was het dan wel ?
Zo had ik laatst wel stront aan mn laptop.. had er 1 zn billen niet afgeveegd, was er op gaan zitten, lekker warm dacht ze
Hebben jullie ook al een Iphone dinges?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
eg wel... testfailed had ik gezegd
Ik vind koffie net zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:48 schreef senesta het volgende:
Koffie toch?
Blegh stront op je laptop!
Oh ja koffie... moggequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Koffie toch?
Blegh stront op je laptop!
Nee, fruts heeft een Nokia en ik heb een HTC maar dat programmaatje kan ook op de Iphone inderdaad en op een blackberry ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al een Iphone dinges?
Koffie dus... staart zwiept eerst in volle koffie mok, daarna langs beeldschermquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar als het geen stront was.. wat was het dan wel ?
Zo had ik laatst wel stront aan mn laptop.. had er 1 zn billen niet afgeveegd, was er op gaan zitten, lekker warm dacht ze
Neuh, gewoon een neukia. Maar met een soort van gratissms/chat applicatiequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al een Iphone dinges?
Echt? Ben jij een theedrinkert?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind koffie net zoals poep.
Ah... wel eens geprobeerd dan? Dunne of Dikke poep? Dunne poep glijdt denk ik net zo makkelijk door je keel als sterke drabkoffiequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vind koffie net zoals poep.
Ah jawel hoor, vind het prima als 2 mensen voor elkaar kiezen maakt het geslacht of afkomst niet uit wat mij betreft.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Serieus niet? Of alleen voor jezelf niet?
En indien serieus niet: Waarom niet dan?
Ieuw! Nee bah, hou op zegquote:
Ik wil ook eens een keer gaan kijken voor een mobieltje.. even wachten wat mn werkgever doet, als ze met een basic toestel komen wil ik misschien zelf een abbo nemen, zet ik gewoon de sim over van mn werk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, fruts heeft een Nokia en ik heb een HTC maar dat programmaatje kan ook op de Iphone inderdaad en op een blackberry ook
Jij hebt ook geen koffie nodig vlgs mij.. druk genoeg zo!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ieuw! Nee bah, hou op zeg!
Geen cafeine-houdende dranken voor mij.
Alleen cola soms. Hooguit 1 keer per week en dan hooguit 2 a 3 blikjes (maar 3 is echt veel hoor voor mij
). Maar er gaan ook zoveel weken voorbij dat ik helemaal geen cola drink.
Ik wilde eerst ook een blackberry maar ben uiteindelijk toch voor gewoon een HTC wildfire met android gegaan. En erg blij mee tot nu toequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil ook eens een keer gaan kijken voor een mobieltje.. even wachten wat mn werkgever doet, als ze met een basic toestel komen wil ik misschien zelf een abbo nemen, zet ik gewoon de sim over van mn werk.
Zo'n blackberry lijkt me handig, ja inderdaad met leuke apps en shizzle.
Oh ik drink elke dag wel koffie en regelmatig theequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ieuw! Nee bah, hou op zeg!
Geen cafeine-houdende dranken voor mij.
Alleen cola soms. Hooguit 1 keer per week en dan hooguit 2 a 3 blikjes (maar 3 is echt veel hoor voor mij
). Maar er gaan ook zoveel weken voorbij dat ik helemaal geen cola drink.
Ja daarom. Ik kan ook helemaal niet tegen cafeine. Vanaf kleins af aan al niet. En misschien omdat ik nooit koffie en thee heb 'leren drinken', dat ik het daarom ook zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef Bastard het volgende:
Jij hebt ook geen koffie nodig vlgs mij.. druk genoeg zo!
Ik zou me eens moeten inlezen want het is net latijn wat je schrijft.. android HTC dinges.. maar die heeft toch geen toetsenbord? Drukken op het scherm om te typen.. ik hou er van om op echt knopjes te drukken .quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook een blackberry maar ben uiteindelijk toch voor gewoon een HTC wildfire met android gegaan. En erg blij mee tot nu toeIn april mag ik mijn abbo verlengen en dan wil ik kijken voor een HTC desire.
Oh ok.. dus je gebruikt nergens suiker bij koken ook ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik kan ook helemaal niet tegen cafeine. Vanaf kleins af aan al niet. En misschien omdat ik nooit koffie en thee heb 'leren drinken', dat ik het daarom ook zovind.
Suiker neem ik ook amper, want ik eet amper snoep.
En als je mij nu een pak suiker geeft, dan neem ik 'm dicht mee m'n graf in (hoe oud ik ook word).
Ik heb met touchscreen inderdaad maar er zijn ook androidtoestellen met een fysiek toetsenbordquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou me eens moeten inlezen want het is net latijn wat je schrijft.. android HTC dinges.. maar die heeft toch geen toetsenbord? Drukken op het scherm om te typen.. ik hou er van om op echt knopjes te drukken .
Nee, eigenlijk niet. Niet bewust niet ofzo, maar het is eigenlijk nooit in me opgekomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef Bastard het volgende:
Oh ok.. dus je gebruikt nergens suiker bij koken ook ofzo?
Ik drink ook heel veel waterquote:Niet dat ik suiker gebruik, drink mijn koffie zo zwart als en mn ziel.. stukken lekkerder.
Cola drink ik sporadisch.. ergens een keer een glaasje, of een sinas..
Drink meest koffie, water of bier/wijn. Veel water eigenlijk
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Niet bewust niet ofzo, maar het is eigenlijk nooit in me opgekomen!
Toetjes maak ik nooit, want zelf eet ik nooit toetjes (want ik hou niet van ijs, pudding, taart, en slagroom en dat soort dingen(ik vind die dingen ook gewoon onder snoep vallen)) en daarom komt het ook nooit in me op om toetjes te maken
.
[..]
Ik drink ook heel veel water!
Maar ik ben gewoon een hooggevoelig nieuwetijdskind met alle symptomen van... en daarom neem ik amper suiker en cafeine.
Waarom?quote:
Suiker en cafeine heeft voor mij weinig met plezier te makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Bastard het volgende:
Ga je wel eens naar de film of gun je jezelf dat plezier ook niet?
Hoi, deze moet vol!quote:
*nieuwsgierig is*quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Suiker en cafeine heeft voor mij weinig met plezier te maken.
En een gezondheidsfreak ben ik ook absoluut niet. Ik bedoel, ik heb nu alleen maar de dingen opgenoemd die ik niet neem. De lijst met (ongezonde) dingen die ik wel neem, is veel langer en niet allemaal zo geschikt voor kleine kindertjes die misschien meelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |