Ik was afgelopen nacht 'out' heb geen droom gezienquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Goedemorgen lieve Bastard!
Heb je lekker de hele nacht liggen dromen?
Graagquote:
Deze zeker:quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:51 schreef senesta het volgende:
Ik heb trouwens nog een boek op de kop getikt over oud Europese voorspelkunsten.
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Deze zeker:
Karen Hamaker-Zondag - Oude Europese Voorspelkunst
Oeh voorspellingen, leuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Graag![]()
Ik denk dat ik vandaag eens lekker mijn astrologieboeken uit de kast pak.
Ik heb trouwens nog een boek op de kop getikt over oud Europese voorspelkunsten. Ik dacht dat het wel leuk was om sommige hier eens te testen met TRU users maar ik heb gewoon steeds geen tijd om er echt even voor te gaan zitten en te kijken of het iets is. Ik vraag me af wat er allemaal instaat en of we koffiebonen moeten gaan inslaan
Ik ben ook geen voorstander van homohuwelijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben ook een collegamaar zie geen bruidssmileys
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben ook een collegamaar zie geen bruidssmileys
Ik ook nie, maar ik kon altijd nog 'nee ik wil niet' zeggen danquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ook geen voorstander van homohuwelijken![]()
![]()
Hoe is het met de poezels?
Eyyy GeenatwoordopWhatsApptest Hunkquote:
eg wel... testfailed had ik gezegdquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Eyyy GeenatwoordopWhatsApptest Hunk
Maar als het geen stront was.. wat was het dan wel ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ook nie, maar ik kon altijd nog 'nee ik wil niet' zeggen dan![]()
Met de poezels is het wel goed... al was ik wel een beetje boos op de rode eergister
ff lekker in de kattenbak drieten, er flink doorheen stampen... en dan voor me neus langs lopen, staart in de koffiebeker zwiepen en dan over mijn monitor laten glijden
dacht eerst dat er stront aan de monitor zat toen
Serieus niet? Of alleen voor jezelf niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:37 schreef Bastard het volgende:
Ik ben ook geen voorstander van homohuwelijken![]()
Koffie toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar als het geen stront was.. wat was het dan wel ?
Zo had ik laatst wel stront aan mn laptop.. had er 1 zn billen niet afgeveegd, was er op gaan zitten, lekker warm dacht ze
Hebben jullie ook al een Iphone dinges?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
eg wel... testfailed had ik gezegd
Ik vind koffie net zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:48 schreef senesta het volgende:
Koffie toch?
Blegh stront op je laptop!
Oh ja koffie... moggequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Koffie toch?
Blegh stront op je laptop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |