maar hetero zijn is ook het bestequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Whahaha! Wat een onzin! Dat zou net zo belachelijk zijn als tegen je kind zeggen:
"Hetero zijn is goed, wees hetero, want hetero's zijn de beste!"
Je kan ook een klein beetje homo zijn, en dat kleine beetje laten overheersenquote:[..]
Nou nee, homo of hetero zijn is iets wat je bent, niet iets wat je aangepraat wordt of waar je voor kiest.
Nee dan ben je bi.. dacht ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
Je kan ook een klein beetje homo zijn, en dat kleine beetje laten overheersen
Iedereen is biquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dan ben je bi.. dacht ik.
Ik ben zo slecht in hokjesdenken
Het ligt er maar net aan welk gedeelte je uitvergroot hebt, of meer aangeboren hebt,,, Als je echt op de helft zit ben je meer bi, maar anders ben je hetero en/of homo. En dat bedoel ik dus met uitvergroten, het kan zijn dat je voor 1/3e homogevoelens hebt, en 2/3e hetero, en dat je dan die homogevoelens uitvergrootquote:
Ik heb nog geen greintje aantrekkingskracht naar een vrouw gehad tot nu toe eigenlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, daar zijn 'ze' nog niet helemaal over uit geloof ik.
Ik voor mezelf wel.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nog een greintje aantrekkingskracht naar een vrouw gehad tot nu toe eigenlijk
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ril er van als ik zou moeten zoenen met een vrouw.
Ja, vind ik ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:28 schreef senesta het volgende:
Misschien worden sommige mensen niet verliefd op speciaal een man of een vrouw maar gewoon op een persoon en is het geslacht het probleem wat je ervan maakt of wat anderen ervan maken.
Ik vind dat iedereen moet doen wat ze gelukkig maakt
Dat heb ik nog nooit gedaan, misschien is dat wel een goed idee, maar ik ben een beetje stronkenquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan, misschien is dat wel een goed idee, maar ik ben een beetje stronken
Owww dan viel stronken wel mee als je er ook al vroeg uit bentquote:Op zondag 26 september 2010 07:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedemorgen ochtendploeg aka Bastard
Nou, toch nog een beetje een roesje hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 08:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Owww dan viel stronken wel mee als je er ook al vroeg uit bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |