Zoek de username op FOK!quote:Op maandag 27 september 2010 13:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Da's iemand die onder de pukkels zit
Dat ook, maar ja, kraterhoofd of maanlandschap werden ze ook wel genoemdquote:Op maandag 27 september 2010 13:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Da's iemand die onder de pukkels zit
Das één van de weinige dingen die ik nog wel mee gekregen had, maar het fijne weet ik er dan weer niet vanquote:Op maandag 27 september 2010 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Om maar een goed voorbeeld te geven inderdaad
Meldtquote:Op maandag 27 september 2010 13:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Jammer, ik val meestal op blond
.
Console gaming is anders ook niet perfect meer tegenwoordig hoor. Ze beginnen steeds meer op PC's te lijken, ironisch genoeg.quote:
Geen last van. Je hoeft niet eens meer naar patches om te kijken daar systemen zoals Steam alles keurig automatisch updaten tegenwoordig.quote:Altijd dat gedoe met drivers, videokaarten, mods, MP rooms,
Dat is de ideale situatie, die zich ook kan voor doen op de PC.quote:Gewoon PLOP, biertje open, luie stoel hangen, LED tv aan, Console aan... strak gamen![]()
Foto's van jou graagquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja daar doe ik dan weer niet aan![]()
Oh, dus als je moderator op FOK wilt zijn, moet er eerst 100% duidelijkheid en bewijs zijn over het geslacht...quote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef Bastard het volgende:
Omdat ze werd mod.. geloofwaardiheid. Zoiets dacht ik
Ik zal je eerlijk bekennen dat ik niet eens weet hoe zij/hij/het eruit ziet... ik kreeg alleen een verhaal meequote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Of hebben Bastard en Frutsel zichzelf af lopen rukken op 'haar' foto?
Vast niet... Mods/FA's/Users genoeg die ook lang dachten dat ik een vrouw wasquote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef Bastard het volgende:
Omdat ze werd mod.. geloofwaardiheid. Zoiets dacht ik
quote:Op maandag 27 september 2010 15:36 schreef Frutsel het volgende:
Vast niet... Mods/FA's/Users genoeg die ook lang dachten dat ik een vrouw was
Na American Pie, nu krentenbol Pie - The Sequelquote:Op maandag 27 september 2010 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maar goed dat ik geen seks heb gehad met krentenbol. dan
Ook jij kunt te ver gaan hoorquote:Op maandag 27 september 2010 15:41 schreef Bastard het volgende:
Dus ik rukken op die poes van frutsel... niks.
Oh! Wat een slet is die Lavenderr toch ook hequote:Op maandag 27 september 2010 15:28 schreef Bastard het volgende:
Sterker nog, vrouwen moeten eerst hun tieten posten.
Niet helemaal waar... ze liet ze zien, samen met haar overheerlijke kontje, en daarvoor werd ze direct beloond met drie fora's...quote:Op maandag 27 september 2010 15:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh! Wat een slet is die Lavenderr toch ook he!
Ze modereert 3 forums, dus heeft ze 3 foto's van haar tieten moeten laten zien!
Misschien heeft ze er wel 3, voor iedere tiet 1.quote:Op maandag 27 september 2010 15:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh! Wat een slet is die Lavenderr toch ook he!
Ze modereert 3 forums, dus heeft ze 3 foto's van haar tieten moeten laten zien!
Klopt, sta dan ook in een rariteitenkabinet in het weekend, centje bijverdienenquote:Op maandag 27 september 2010 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien heeft ze er wel 3, voor iedere tiet 1.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, sta dan ook in een rariteitenkabinet in het weekend, centje bijverdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |