Serieus? Waarom? Je bent eigenlijk een vrouw die zich voordoet als manquote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik krijg nog steeds regelmatig bedreigingen op mn fobo en mail
It's all good indeed, maar drie tegelijk is nót goodquote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoe bedoel je NEIN?
![]()
TIETEN
JETSERS
BORSTEN
MEMMEN
PRAMMEN
TITTIES
BOOBIES
[ afbeelding ]
waarom dat dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik krijg nog steeds regelmatig bedreigingen op mn fobo en mail
1 lavenderr tegelijk welquote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
It's all good indeed, maar drie tegelijk is nót good
laten we zeggen dat ik het verdien...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom dat dan?
[..]
1 lavenderr tegelijk wel![]()
Oh, toen kende je deze zeker nog niet:quote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
laten we zeggen dat ik het verdien...
en ik mijn les heb geleerd...
never involve yourself with married women
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mannen leer hem uit je hoofd!
Hm... de pm kan je op block zetten hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik je nou een note geef voor spam, dan heb je er net zoveel als ikquote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef senesta het volgende:
Interessante site: http://astrologie.blogo.n(...)meijer-dood-uurhoek/
Toepasselijke post:quote:Op woensdag 29 september 2010 13:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Serieus? Waarom? Je bent eigenlijk een vrouw die zich voordoet als man?
Oh hier, mooi voorbeeld trouwens:
Wow, fan-pm van ratso/scanman!
Waarom zijn er mensen die van die-pm's sturen?! Ik snap dat echt niet
!
[me=JoepiePoepie] is trouwens 1337[/me]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef Kentoet het volgende:
Scanman had zich meer met tieten bezig moeten houden, daar was hij wel goed in.
Oh trouwens, over getrouwde vrouwen gesprokenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
( Uit: TRU goes 2012 )quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
BarraCupraCuda & Nokwanda hebben gedate?
* JoepiePoepie wil alle sappige details weten!
Ik ook niet, maar hij schijnt dus dit soort gezellige pm's te sturen:quote:
quote:Hé asociale tering nazi. Hoe gaat het met je, vuile hond? Ben je mij lekker aan het bannen de hele tijd? Gaat je alleen niet lukken, want ik kom altijd weer terug op dat strormfront forumpje van je. je kunt bannen zoveel je wilt idiote kankerlijer, maar mij van het forum weren gaat je nooit lukken. Mensen moeten gewaarschuwd worden voor wangedrochten als jij en je forum. En dat is precies wat ik ga doen. Veel plezier nog hé, kale nazi.
quote:Hé kale fascistische teringlijer. Hoe is het? Gaat het een beetje met je nieuwe stormfront? Ik schaam me godverdomme diep dat zo'n zwakzinnig figuur als jij ook uit zwolle komt. Je kunt me bannen zoveel je wilt, maar het is zó simpel om met andere IP adressen in te loggen. Ik kan posten wat ik wil op ieder moment van de dag. Dus doe je best zou ik zeggen. Je bent al net zo erg als een kwaadaardig kankergezwel, dus wat je ook probeert... ik lach me dood. Ik heb inmiddels al met ongeveer 10 verschillende klonen gepost. Het blijft vermakelijk om de racistische fokkertjes (waar jij ook onder valt) lekker af te zeiken in zoveel mogelijke posts.
De dag dat jij inziet hoe gestoord je denkt is helaas ver weg ben ik bang.
Jij krijgt nooit van dit soort pm's, Frutsel? En je bent nog wel FOK-moderatorquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Darkwolf het volgende:
Sommige mensen moeten meer sollicitatie brieven gaan versturen en solliciteren en minder klonen aan maken om kansloos het mannetje proberen te zijn in cyberspace op een internet forum FFS. Serieus....
quote:Geachte kale fascistische teringlijer,
Hoe gaat het met je stormfront-bedrijfje? Is die kutbaan nog vrij waarmee je adverteert, zwakzinnig figuur! Je kunt me ontslaan zoveel je wilt, maar het is zo simpel om een uitkering aan te vragen, idiote kankerlijer.
Ik denk dat ik zeer geschikt ben voor de baan, vuile hond.
Met vriendelijke Hitler-groet,
Scanman
Jawel hoor... ik heb er denk ik nog wel een paar in me box... dies voor 90% volquote:Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij krijgt nooit van dit soort pm's, Frutsel? En je bent nog wel FOK-moderator!
Ken je deze al:
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #5
* JoepiePoepie denkt na over een 'leuke' pm om aan Frutsel te sturen, zodat hij 'm in dat topic kan zetten.
vandaar dat je me nooit terug pm'tquote:Op woensdag 29 september 2010 16:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jawel hoor... ik heb er denk ik nog wel een paar in me box... dies voor 90% vol![]()
Nooit geweten dat je die daar neer kon zetten joh, ik reageerde er nooit op of deed er niets mee
Van jou heb ik er maar één zie ik netquote:Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vandaar dat je me nooit terug pm't
daarop zei ik dat ik geen vrouw was, meer heb ik nooit van je gehadquote:ma 11 mei 2009 20:23u door BarraCupraCuda
wat voor naam is frutsel nou weer? kies eens iets gewoons ofzo achterlijke gladiool. Je doet net of je zoetwaterlip belangrijk is terwijl je eigenlijk een nietszeggend friemelaartje bent. Post gewoon je tieten slet
mvg
Bruce willis
quote:ma 11 mei 2009 20:30u door Frutsel
Lieve Barra,
Ik ben geen vrouw maar een lekker wijf.
slaap je vannacht bij mij?
Bij deze mijn foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JE FrutsieDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Hey, mooiweer survival gladiool, eerst beweren dat je nooit een PM terug krijgt en dan blijkt 'Frustie' TOCH een PM terug gestuurd te hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Je PMde heel wat anders terug Frutsje
Ahaquote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Je PMde heel wat anders terug Frutsje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |