Nee, want zoals ik al zei: er wordt praktisch niet gerept over 2012. Neutraal dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:48 schreef Bastard het volgende:
Dus ook uitstekend geschikt voor de sceptici .
Dus jij komt.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:05 schreef nokwanda het volgende:
Ik ben er ook al geweest en het was een zeer beperkte tentoonstelling. De rest van het museum is interessanter en wil ik zeker vaker zien.
Misschien ben je ontvoerd door Aliens, opgeslokt in een zwart gat, bezeten door demonen, maar stel.... dat je nog leeft.... ja hequote:Op zondag 2 mei 2010 18:16 schreef nokwanda het volgende:
In principe wel, maar het is nog zo akelig ver weg. Ik heb toch geen idee hoe het leven over een paar maanden is.
En als ik niet plots ontvoerd ben door mijn eigen alien naar een ver land. Hier is het niet de gewoonte om vakanties te plannen. Hier gaat het zo: hey, hebben we volgende week iets te doen? Hebben we geld? Okay, zullen we een paar dagen naar..... gaan? Okay, doen we. Joel, ben jij dan thuis voor de poezen? Ja? Mooi, geregeld.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien ben je ontvoerd door Aliens, opgeslokt in een zwart gat, bezeten door demonen, maar stel.... dat je nog leeft.... ja he
arme joelquote:Op zondag 2 mei 2010 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En als ik niet plots ontvoerd ben door mijn eigen alien naar een ver land. Hier is het niet de gewoonte om vakanties te plannen. Hier gaat het zo: hey, hebben we volgende week iets te doen? Hebben we geld? Okay, zullen we een paar dagen naar..... gaan? Okay, doen we. Joel, ben jij dan thuis voor de poezen? Ja? Mooi, geregeld.
Dacht het niet. Die gaat ook als het hem uitkomt. Op dit moment is ie in Nijmegen en hij gaat weer een paar weken op kamp. Toevallig een week na de meetquote:
21-12-2012..quote:Op maandag 3 mei 2010 09:18 schreef ToT het volgende:
Of hou de meeting op 10-10-'10, aangezien op 12-12-'12 shit will hit the fan!
Goed om te weten en bedankt voor deze reactiequote:Op zondag 2 mei 2010 15:47 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik ben al bij die tentoonstelling geweest en ik kan je vertellen:
er wordt praktisch niet ingegaan op het 2012-verhaal. Slechts
een klein stukje tekst is eraan gewijd en daarin worden er grote
vraagtekens gezet bij het 2012-verhaal; sterker nog: er wordt lichtelijk
lacherig over gedaan.
Niet interessant voor 2012-fanatici, wel voor Maya-geïnteresseerden
dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |