De link naar boterham en neuken zie ik zelf ook niet, omdat er nog zoveel andere keuzes zijn als je geen boterham wilt. Daarom schreef ik ook:quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
de link boterham naar neuken zie ik niet helemaal, koffie en thee is net iets als friet en patat, maar boterham en neuken?
Maar dat is met koffie net zo. Als je geen koffie wilt, zijn er ook nog zoveel andere mogelijkheden om te willenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zien jullie nou dat dat nergens op slaat?!
ik ben het wel met je eens... denk dat het gewoon uit de cultuur gegroeid is, als je bij mensen op bezoek ging kreeg je koffie, of anders thee. (volgens mij omdat dat lekker goedkoop is ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 08:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De link naar boterham en neuken zie ik zelf ook niet, omdat er nog zoveel andere keuzes zijn als je geen boterham wilt. Daarom schreef ik ook:
[..]
Maar dat is met koffie net zo. Als je geen koffie wilt, zijn er ook nog zoveel andere mogelijkheden om te willen.
Hey BruceWillisquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey BruceWillis
Ja wel lekker eigenlijk... alleen nog steeds pijn in nek en schouders. Rug gaat ietsie beter
Ik heb zelf snel last van mn onderrug maar als ik regelmatig train zijn mn rugspieren sterker en heb ik er minder last vanquote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Frutsel het volgende:
Naja, die klachten heb ik al vrij lang... vooral schouders en nek.
Deel misschien door stress wat erger, verkeerde houding etc etc
Al fysio voor gehad, houdingstherapie etc etc... ene keer erger dan de andere
Rug is er bij gekomen, grotendeels denk ik door afgelopen week, moest ik ff helpen met een containertje lossen ivm gebrek aan mankracht.
Jamaar... ja maar... maar... ja... maarquote:Op woensdag 29 september 2010 11:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ik heb zelf snel last van mn onderrug maar als ik regelmatig train zijn mn rugspieren sterker en heb ik er minder last van
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jamaar... ja maar... maar... ja... maar
jij bent bruce willis
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben het wel met je eens... denk dat het gewoon uit de cultuur gegroeid is, als je bij mensen op bezoek ging kreeg je koffie, of anders thee. (volgens mij omdat dat lekker goedkoop is ofzo)
Ik vind het ook altijd zo debiel als je bij iemand op bezoek gaat dat ze je eerst koffie of thee aanbieden en daarna vragen ze pas of je bier of fris o.i.d. wil... waarom kan ik niet gelijk aan de baco gaan en moet ik eerst koffie of thee drinken?
zeg ik nu met een kop mango thee naast me
Reiki op afstand does the trickquote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Frutsel het volgende:
Naja, die klachten heb ik al vrij lang... vooral schouders en nek.
Deel misschien door stress wat erger, verkeerde houding etc etc
Al fysio voor gehad, houdingstherapie etc etc... ene keer erger dan de andere
Rug is er bij gekomen, grotendeels denk ik door afgelopen week, moest ik ff helpen met een containertje lossen ivm gebrek aan mankracht.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Frutsel het volgende:
Ik klik niet op jouw linkjes, voor je het weet heb ik weer drie tieten voor me
quote:Reiki op afstand does the trick! Alleen wel zorgen dat je op dat moment geen auto aan het rijden bent
.
En nee, er staan geen tieten achter de link, daar hoef je dus niet bang voor je zijn.
Uit: VN stelt contactpersoon voor buitenaards leven aan
[..]
time forquote:Op woensdag 29 september 2010 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben een keer geweest bij iemand die via spiritualiteit en energie mij wilde "bestralen" Van te voren had ik nogal een vooroordeel gemaakt dat dat wel zon homoachtige sjappie zou zijn, wat ook bleek te kloppenMaar goed, dat maakte me nog niet zoveel uit, maar toen hij begon over mijn "prachtig mooie haar"... en dat hij me begon aan te raken op mijn rug, toen had ik het gauw gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Inderdaad, mensen die reiki beoefenen of spiritueel bezig zijn zijn homoachtige sjappie'squote:Op woensdag 29 september 2010 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben een keer geweest bij iemand die via spiritualiteit en energie mij wilde "bestralen" Van te voren had ik nogal een vooroordeel gemaakt dat dat wel zon homoachtige sjappie zou zijn, wat ook bleek te kloppenMaar goed, dat maakte me nog niet zoveel uit, maar toen hij begon over mijn "prachtig mooie haar"... en dat hij me begon aan te raken op mijn rug, toen had ik het gauw gezien
quote:Op maandag 27 september 2010 13:27 schreef JoepiePoepie het volgende:Jammer, ik val meestal op blond
.
quote:
Nou eeh... Het wordt nu toch wel een keertje tijd voor een foto van jou hoorquote:
En dan zijn er nog 2 'reiki-op-afstand-ervaringen' bij gekomen, maar die waren ook niet positief van iemand van FOK. Ten eerste heb ik er niks van gemerkt (nou ja, dat is dan nog tot daar aan toe en daar heb ik hem ook niet op afgerekend), maar ten tweede begon hij ineens achteraf te zeiken dat ik helemaal geen vrouw ben, maar een manquote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb twee reiki-ervaringen.
Een keer was het in een kroeg. Die idioot ging ineens z'n handen naast m'n hoofd zetten en zeggen dat als ik mijn hoofd tussen zijn handen ging plaatsen dat er dan van alles zou gaan gebeuren. Tja, dat geloof ik best... bij hem dan. Daar moest ik erg om lachen, dat vond hij niet tof
.
Een andere keer was bij iemand thuis op visite. Ik stond op het punt om weg te gaan, zegt hij ineens dat er spanningen in mijn lichaam zitten en dat zou hij wel even weg-reiki-en. Toen ben ik maar meteen weggegaan, zonder reiki.
Dat waren mijn reiki-ervaringen.
Toepasbaar op een hoop posts geloof ikquote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe het zit je wel dwars he
quote:
Nou, valt wel mee. Ik mis het niet in mijn leven ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe het zit je wel dwars he
bedoelde eigenlijk meer dat ze dachten dat je een kerel was/bent....quote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee. Ik mis het niet in mijn leven ofzo! Maar ik heb er dus alleen maar idiote ervaringen mee. Het kan nooit eens normaal gaan, en dat terwijl er zo hoog opgegeven wordt over die reiki. Nou, laat het me dan maar een keer zien, i.p.v. of het als een versiertruc te gebruiken en/of achteraf ineens paranoia te gaan lopen doen over mijn geslachtsdelen.
Gewoon reiki dus, niks meer en niks minder.
Oh, maar dat was die keer ook weer echt irritant. Want meneer-de-reiki-op-afstand-master had 'onderzoek gepleegd', omdat hij het niet leuk vond dat ik goed met _Led_ op kon schieten (kun je nagaan, zo kinderachtig).quote:Op woensdag 29 september 2010 13:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bedoelde eigenlijk meer dat ze dachten dat je een kerel was/bent....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |