Hoofdpijn, en veel te doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:51 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Paracetamol? Huh? Is het zo erg deze morgen?
Dat is lief, dankjewel Frutsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een extra knuffel doet ook wonderen![]()
nee dacht dat we vanmorgen zouden vertrekken maar mn vriendin moet vandaag nog werkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:10 schreef Frutsel het volgende:
Je dacht dat het pas volgende week vrijdag was?
ga je toch alleen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dacht dat we vanmorgen zouden vertrekken maar mn vriendin moet vandaag nog werken
quote:
Ik voel een volgend topic aankomen met als Leitmotiv The Glory of Love.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
Even een suf zeikliedje om mijn TRU-vriendjes en vriendinnetjes het leven zuur te maken:
Maar ik vind het
Is dat de broer van Ed Cetera ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, Peter Cetera - The Glory of Love is gewoon ook de soundtrack van een superleuke film:
een man naar mn hart!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, Peter Cetera - The Glory of Love is gewoon ook de soundtrack van een superleuke film:
Karate Kid
Mijn broer vond die film maar niks, want te soft en te lief en karate is geen echte vechtsport en blablabla. Kortom, hij vond de film niet stoer genoeg.
Maar ik was nog maar een heel klein meisje en ik vond het al stoer genoeg hooren toen wilde ik ook op karate en dat heb ik toen dan ook gedaan
.
En hij ging in die tijd op een echte stoere vechtsport: Thaiboksen!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:28 schreef _Led_ het volgende:
Pff, thaiboksen is voor mensen die geen boksbeugel masker hebben.
Hier, dit is pas een echte vechtsport:
[ afbeelding ]
Mooi dat je met je thaiboksen dus niks kunt beginnen als er een kerel van 150 kilo met een masker op op je rug zit.
Je bent een vrouw, je zou 'm waarschijnlijk verkeerdom vasthoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Puh, mooi dat je met je masker en 150 kilo spek niks kunt beginnen als ik voor je sta met dit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:28 schreef _Led_ het volgende:
Pff, thaiboksen is voor mensen die geen boksbeugel masker hebben.
Hier, dit is pas een echte vechtsport:
[ afbeelding ]
Mooi dat je met je thaiboksen dus niks kunt beginnen als er een kerel van 150 kilo met een masker op op je rug zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |