raar eind weer inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wil Matthijs zo graag zingen? Dit is helemaal niet des Matthijs'.
Dus Jack gaat er elke week zitten. Nou is Jack een stuk beter te verdragen dan Felix, dus dat scheelt.quote:DWDD was een mooie uitzending. Hilarisch met Jan Mulder en André van Duin. Leuk debat met Halsema. Zit er zelf, net als Felix, iedere week.
Hij zou juist meer salaris moeten krijgen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Eddie Izzard fan in de redactie moet ontslagen worden...
Niet zo dramatisch, hoor. Rieu heeft geen levensbedreigende ziekte, wel een stomvervelend evenwichtsprobleem. Wibi Soerjadi is inmiddels ook weer aan het werk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
André kwam speciaal voor André Rieu die ernstig ziek is.
Waarom zit zijn zoon nu dan te huilen bij P&W.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, hoor. Rieu heeft geen levensbedreigende ziekte, wel een stomvervelend evenwichtsprobleem. Wibi Soerjadi is inmiddels ook weer aan het werk.
Geld. De firma Rieu heeft twee tournees moeten afzeggen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit zijn zoon nu dan te huilen bij P&W.
Nee, geld is niet het motief geweest voor deze tranen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geld. De firma Rieu heeft twee tournees moeten afzeggen.
Zeg ik toch niet maar de media maken zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Niet zo dramatisch, hoor. Rieu heeft geen levensbedreigende ziekte, wel een stomvervelend evenwichtsprobleem. Wibi Soerjadi is inmiddels ook weer aan het werk.
Ach ja als je jezelf zo gelukkig ziet met je pa doet dat je wel wat denk ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom zit zijn zoon nu dan te huilen bij P&W.
Het was sarcastisch bedoeld (zie PI). Het is natuurlijk nooit leuk om je pa ziek te zien. Maar "ernstig ziek" associeer ik met een levensbedreigende ziekte en een virale infectie is dat niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:56 schreef Ringo het volgende:
Nee, geld is niet het motief geweest voor deze tranen.
Als je de Privé leest, jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Zeg ik toch niet maar de media maken zo
Sterker nog, daar heb ik een traantje bij weggepinktquote:Op woensdag 22 september 2010 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Straks zeg je nog dat de poliep van Frans Bauer niet gevaarlijk was. Dat waren ook emotionele beelden.
Mens, wat kan mij het schelen wie hier post. Dit is een openbaar forum.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat klets jij nou..Bezwaar dat ik hier post zeker
Een uiterst onprettige en ongemakkelijke aandoening (+ de daarbij behorende financiele gevolgen) is nog wat anders dan "ernstig ziek" zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet je kijken mutske of luisteren Wickedangel wat hij voor ziekte hebt.
Zag net P&W.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:14 schreef Ringo het volgende:
Hij hebt geen ziekte, hoor.. Wat ie wel heeft, is een infectie aan zijn evenwichtsorgaan. En daar kan je goed beroerd van zijn. Het komt er eigenlijk op neer dat je voortdurend zeeziek bent. Zo ongeveer.
Ik moet juist steeds denken aanquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:03 schreef Jac0bus het volgende:
Ik kan die Jack de Vries überhaupt niet meer normaal zien op tv. Elke keer als ik z'n kop zie krijg ik spookbeelden van hem en zijn minnares neukend op zijn staatssecretariele bureautje![]()
whehe, het is m gewoonquote:Op woensdag 22 september 2010 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik moet juist steeds denken aan
[ afbeelding ]
Björk wannabequote:Op woensdag 22 september 2010 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
De muziek klopt niet bij de zang en dat Marge-kapsel is debiliteit van de bovenste plank. Blugh.
ligt niet aan jouquote:Op woensdag 22 september 2010 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ligt het aan mij of maakt André van Duin steeds lammere grappen?
Ik vond hem wel geniaal.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ligt het aan mij of maakt André van Duin steeds lammere grappen?
En dan de reactie: "Nee alleen ingebonden natuurlijk"quote:Op woensdag 22 september 2010 15:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond hem wel geniaal.
"André van Duin.. las jij vroeger wel eens van deze boekjes?"
"Nee.. ik koop nooit boeken die zijn ingenaaid."
quote:
Dat lult maar over 'passie' en iets 'willen bereiken'. En waar gaat het over? Geld van anderen heen en weer schuiven en daar zelf flink wat van aan je strijkstok plakkenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:41 schreef Louis22 het volgende:
'Drive', 'eagerness', afgeven op Nederland en ophemelen van Amerika
100 uur werken per week, een pittig wijfie.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:40 schreef Louis22 het volgende:
Wat een akelig trutje. 'Allnighters'
quote:
Ja, want ongeïnformeerd dwarsliggen om het dwars doen is zoooo cool...quote:Op woensdag 22 september 2010 19:44 schreef Ringo het volgende:
Ik kijk niet, maar ik heb nu al respect voor deze chica.
Neuh. Half Nederland schijnt af te stammen van die rondneukende familie...quote:
Was dat Nico op de gitaar? Doet die goed.quote:
Ligt aan jouquote:Op woensdag 22 september 2010 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of moet Chazia Mourali altijd opvallen?
Ik vind haar een beetje tragisch, in de eerste rol waarin ze bekend werd, die van presentatrice van de zwakste schakel, moest ze een dominatrix-bitch voorstellen, maar in het echt is ze braaf, burgerlijk en saai. Met haar pittige kapsel.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of moet Chazia Mourali altijd opvallen?
Als ze zich maar aanpassenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zei die bij het inburgerings filmpje?
'Dat mag toch, zolang ze zich maar aanpassen.'quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zei die bij het inburgerings filmpje?
Degene die het meest pijnlijk is om naar te kijken.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet niet of ik Nico nu de beste of de slechtste rocker ooit vind
Degene die mevrouw Mourali een "neusfluit" noemt, vind ik de bestequote:Op woensdag 22 september 2010 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet niet of ik Nico nu de beste of de slechtste rocker ooit vind
Verschrikkelijk mens. Ben blij dat ik niet gekeken heb.quote:
Heeft vast nog een andere schnabbel.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef Ringo het volgende:
En waarom draagt Matthijs een das?.
Felix is oké. Nee, dan die lelijke platendraaier,quote:Op donderdag 23 september 2010 19:43 schreef Paul het volgende:
Zucht, hou nou eens op met die Rottenberg uit te nodigen!!!!!!!!!!!!!
HEE BEETJE RUSTIG AN HEquote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Felix is oké. Nee, dan die lelijke platendraaier,.
WHAAAA!HAHA, godverdomme wat een goeie!quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:17 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
WHAAAA!HAHA, godverdomme wat een goeie!
Dickheadquote:Op donderdag 23 september 2010 20:17 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
WHAAAA!HAHA, godverdomme wat een goeie!
Over welke cocksuckermuziek heb jij het?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Culture Club, Wham, Rick Astley
Das de enige 80s muziek die ik kenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Over welke cocksuckermuziek heb jij het?.
En al helemaal beter dan de hedendaagse R&B en ook veel van de andere muziekquote:Op donderdag 23 september 2010 20:29 schreef Ritmo het volgende:
Ach ja, het was niet de beste muziek, maar wel nonstalgie voor elke twintiger van nu.
Beter dan dat gelul over de jaren 60 en 70.
Schande!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Das de enige 80s muziek die ik ken
O god, de kleuterachtige visie dat muziek vrolijk mot maken.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:03 schreef Ritmo het volgende:
Wel mooie opmerking van Ruben trouwens, hij had volledig gelijk. Pearl Jam en dat soort shithoe fucking depressief ben je dan?
Geniale opmerking inderdaadquote:Op donderdag 23 september 2010 21:03 schreef Ritmo het volgende:
Wel mooie opmerking van Ruben trouwens, hij had volledig gelijk. Pearl Jam en dat soort shithoe fucking depressief ben je dan?
Ja, dat moet het ook. Of ben jij zo'n vleermuis die zich graag klote voelt?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
O god, de kleuterachtige visie dat muziek vrolijk mot maken.
Giel was wel direct uitgelult.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Geniale opmerking inderdaad![]()
.
Nirvana / Pearl Jam![]()
![]()
.
Ik dacht hier meer aanquote:Op donderdag 23 september 2010 20:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Schande!
(is eigenlijk seventies)
Zo eendimensionaal werkt het natuurlijk niet. "Sombere" muziek maakt niet depressief, het is misschien een weerspiegeling ervan. Maar dat wil nog niet zeggen dat die muziek alleen in depressieve toestand kan worden genoten. Goede muziek, net als goede kunst. overstijgt stemmingen. Het verheft de geest. En niet in termen van vrolijk of somber.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, dat moet het ook. Of ben jij zo'n vleermuis die zich graag klote voelt?
Liever oppervlakkig en een leuk leven dan de halve dag stil staan bij alle pijn en ellende in de wereld.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo eendimensionaal werkt het natuurlijk niet. "Sombere" muziek maakt niet depressief, het is misschien een weerspiegeling ervan. Maar dat wil nog niet zeggen dat die muziek alleen in depressieve toestand kan worden genoten. Goede muziek, net als goede kunst. overstijgt stemmingen. Het verheft de geest. En niet in termen van vrolijk of somber.
Maar daar moeten oppervlakkige hatsjekidee-figuren natuurlijk niets van hebben. Als die niet 1 op 1 een verband kunnen leggen tussen buiten- en binnenwereld, worden ze onrustig.
Lieve hemel, wat een onzin schrijf je hierop! Zoveel vooronderstellingen die mijlenver van de werkelijkheid af staan.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Liever oppervlakkig en een leuk leven dan de halve dag stil staan bij alle pijn en ellende in de wereld.
Van die figuren die hun universitaire titel als enige levensdoel zien, nooit op vakantie gaan, weinig vrienden hebben die dan kritiek gaan leveren op mensen die feesten en lol maken.
klinkt niet erg boeiendquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
Vanavond Hans Klok die zijn theatervoorstelling komt promoten, Pieter Kramer en Arjan Ederveen die een speelfilm komen promoten, en Eric van Muiswinkel die samen met een cricketspeler komt babbelen over een cricketschandaal.
Zouden ze de media-uitzending (laatste vrijdag van de maand) hebben verplaatst ofzo?
Ik denk dat eenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
klinkt niet erg boeiendhad liever de media uitzending gezien
dat zou goed kunnen, maar wie weet hoeveel mensen het nog boeiend vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat een- smiley eerder op zijn plaats zou zijn als je het wel boeiend zou vinden klinken.
Ik ook !quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:03 schreef Injetta het volgende:
Ik vond die muziekquiz gisteren saaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
QFT.quote:
16-60 jaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef Louis22 het volgende:
Je vraagt je toch af wat nu eigenlijk de doelgroep van DWDD is.
Dat het gezellig was met de kameel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zei die gast bij dat kameel filmpje?
Dat hij het gezellig had gevondenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zei die gast bij dat kameel filmpje?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef Louis22 het volgende:
Wat een belachelijk programma is het ook, om de 30 seconden weer een heel nieuw onderwerp.
Dit is de eerste keer dat je kijkt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef Louis22 het volgende:
Wat een belachelijk programma is het ook, om de 30 seconden weer een heel nieuw onderwerp.
Drachten... Drontenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:12 schreef Peter6000 het volgende:
Na Las Vegas zijn wij weer aan de beurt.
Er zijn nog kaarten voor Schouwburg de Lawei in Drachten.
Ik heb bijvoorbeeld een gloeilamp die door de zaal zweeft.
Ik ben de enige ter wereld die dat mag vertonen.
Zichzelf verkopen is geloof ik niet zijn sterkste punt.
Ja klopt voor Try Before You Die.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Reddiablo het volgende:
Deze deed Katja Schuurman toch al met/bij Hans Klok?
Good for you.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
ik ga 6 januari naar Hans Klok toe
Tja eigenlijk hoeft het maar 3 minuten te duren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef Louis22 het volgende:
Eindelijk was iemand (Jort) kritisch over die Mark Zuckerbergquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:34 schreef Louis22 het volgende:
Hoera, een nieuwe jood in de Forbes top 100.
quote:Tafelheer:Jan Mulder.
* Jan Cremer,Babette Sijmons,Piet van
Winden,Chantal Janzen en Henny
Vrienten.
* Muziek is er van Stijn.
Wij zijn niet de doelgroep denk ik.quote:Op maandag 27 september 2010 19:43 schreef Maloney het volgende:
Wie onder de 40 interesseert zich voor Ik Jan Cremer?
Ik bedacht me weer dat ik het boek 's moet lezen, en ben 23quote:Op maandag 27 september 2010 19:43 schreef Maloney het volgende:
Wie onder de 40 interesseert zich voor Ik Jan Cremer?
No wayquote:Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb iets geniaals bedacht. The Looks. De juryleden zien alleen de kandidaten hun act opvoeren maar horen ze niet.
Links naast Matthijs nu.quote:Op maandag 27 september 2010 20:07 schreef Paul het volgende:
Ik ben verliefd op het meisje links achter Matthijs![]()
Als je het shot van Matthijs hebt aan tafel en dan voor de kijker linksquote:
Ik heb het over Chantal natuurlijk, dat je dat niet snaptquote:Op maandag 27 september 2010 20:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je het shot van Matthijs hebt aan tafel en dan voor de kijker links
Die zit rechtsquote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb het over Chantal natuurlijk, dat je dat niet snapt.
Neen een dikke wratquote:Op maandag 27 september 2010 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijken, piercinkie ?
Die ene met die pony?quote:Op maandag 27 september 2010 20:07 schreef Paul het volgende:
Ik ben verliefd op het meisje links achter Matthijs![]()
Zegt wat over het programma wat hij misschien zelf wil makenquote:Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef Ritmo het volgende:
Matige aflevering vandaag....
En MatthijsEen extreem saai programma als Zomergasten helemaal de lucht inprijzen en dan Oh Oh Cherso afkraken.
![]()
Jan Mulder over die boer Jezus Redt: "Wat een griezel!"quote:
COhen lachte hem wel toe. Die man is toch wel één van de slechtste politieke hypes ooitquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Oei, ik denk wel dat Prem op een applausje had gerekend. Het bleef akelig stil.
Hij lijkt me een betere premier dan oppositieleider :squote:Op dinsdag 28 september 2010 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
COhen lachte hem wel toe. Die man is toch wel één van de slechtste politieke hypes ooit
Zure bende bij elkaar. Als je toilet verstopt zit weet je wie je moet bellen...quote:
Ik heb een hele avond Zomergasten met haar uitgezeten. Stukje zelfkastijding.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zure bende bij elkaar. Als je toilet verstopt zit weet je wie je moet bellen...
Ik had het per ongeluk op laten staan. Toen ik thuis kwam was al het behang van de muren gevallen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb een hele avond Zomergasten met haar uitgezeten. Stukje zelfkastijding.
QFT.quote:
Jack: "opbokken met die ho's! Bierrrr en voetbal!quote:
Liever 5 keer in de week Jan Mulder dan 2 keer in de week Yvon Jaspers van Halina Reijnquote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond weer Jan Mulder. Erg vaak zeg! Niet dat ik het erg vind hoor, ik vind het een topgozer, maar ze wisselen normaal die tafelheren en dames toch redelijk goed door?
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Liever 5 keer in de week Jan Mulder dan 2 keer in de week Yvon Jaspers van Halina Reijn.
Dat kan gezegd worden over het hele programma imo.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef pberends het volgende:
Pff, Lucky tv is echt dramatisch slecht de laatste tijd... wtf zijn ze mee bezig?
Kwaliteit is redelijk dramatisch idd, na een week is het behoorlijk ingezakt. Zelfs De TV draait door bestaat voor de helft uit Youtube-filmpjes die al maanden oud zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat kan gezegd worden over het hele programma imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |