raar eind weer inderdaadquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wil Matthijs zo graag zingen? Dit is helemaal niet des Matthijs'.
Dus Jack gaat er elke week zitten. Nou is Jack een stuk beter te verdragen dan Felix, dus dat scheelt.quote:DWDD was een mooie uitzending. Hilarisch met Jan Mulder en André van Duin. Leuk debat met Halsema. Zit er zelf, net als Felix, iedere week.
Hij zou juist meer salaris moeten krijgen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Eddie Izzard fan in de redactie moet ontslagen worden...
Niet zo dramatisch, hoor. Rieu heeft geen levensbedreigende ziekte, wel een stomvervelend evenwichtsprobleem. Wibi Soerjadi is inmiddels ook weer aan het werk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
André kwam speciaal voor André Rieu die ernstig ziek is.
Waarom zit zijn zoon nu dan te huilen bij P&W.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, hoor. Rieu heeft geen levensbedreigende ziekte, wel een stomvervelend evenwichtsprobleem. Wibi Soerjadi is inmiddels ook weer aan het werk.
Geld. De firma Rieu heeft twee tournees moeten afzeggen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit zijn zoon nu dan te huilen bij P&W.
Nee, geld is niet het motief geweest voor deze tranen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geld. De firma Rieu heeft twee tournees moeten afzeggen.
Zeg ik toch niet maar de media maken zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Niet zo dramatisch, hoor. Rieu heeft geen levensbedreigende ziekte, wel een stomvervelend evenwichtsprobleem. Wibi Soerjadi is inmiddels ook weer aan het werk.
Ach ja als je jezelf zo gelukkig ziet met je pa doet dat je wel wat denk ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom zit zijn zoon nu dan te huilen bij P&W.
Het was sarcastisch bedoeld (zie PI). Het is natuurlijk nooit leuk om je pa ziek te zien. Maar "ernstig ziek" associeer ik met een levensbedreigende ziekte en een virale infectie is dat niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:56 schreef Ringo het volgende:
Nee, geld is niet het motief geweest voor deze tranen.
Als je de Privé leest, jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Zeg ik toch niet maar de media maken zo
Sterker nog, daar heb ik een traantje bij weggepinktquote:Op woensdag 22 september 2010 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Straks zeg je nog dat de poliep van Frans Bauer niet gevaarlijk was. Dat waren ook emotionele beelden.
Mens, wat kan mij het schelen wie hier post. Dit is een openbaar forum.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat klets jij nou..Bezwaar dat ik hier post zeker
Een uiterst onprettige en ongemakkelijke aandoening (+ de daarbij behorende financiele gevolgen) is nog wat anders dan "ernstig ziek" zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet je kijken mutske of luisteren Wickedangel wat hij voor ziekte hebt.
Zag net P&W.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:14 schreef Ringo het volgende:
Hij hebt geen ziekte, hoor.. Wat ie wel heeft, is een infectie aan zijn evenwichtsorgaan. En daar kan je goed beroerd van zijn. Het komt er eigenlijk op neer dat je voortdurend zeeziek bent. Zo ongeveer.
Ik moet juist steeds denken aanquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:03 schreef Jac0bus het volgende:
Ik kan die Jack de Vries überhaupt niet meer normaal zien op tv. Elke keer als ik z'n kop zie krijg ik spookbeelden van hem en zijn minnares neukend op zijn staatssecretariele bureautje![]()
whehe, het is m gewoonquote:Op woensdag 22 september 2010 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik moet juist steeds denken aan
[ afbeelding ]
Björk wannabequote:Op woensdag 22 september 2010 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
De muziek klopt niet bij de zang en dat Marge-kapsel is debiliteit van de bovenste plank. Blugh.
ligt niet aan jouquote:Op woensdag 22 september 2010 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ligt het aan mij of maakt André van Duin steeds lammere grappen?
Ik vond hem wel geniaal.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ligt het aan mij of maakt André van Duin steeds lammere grappen?
En dan de reactie: "Nee alleen ingebonden natuurlijk"quote:Op woensdag 22 september 2010 15:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond hem wel geniaal.
"André van Duin.. las jij vroeger wel eens van deze boekjes?"
"Nee.. ik koop nooit boeken die zijn ingenaaid."
quote:
Dat lult maar over 'passie' en iets 'willen bereiken'. En waar gaat het over? Geld van anderen heen en weer schuiven en daar zelf flink wat van aan je strijkstok plakkenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:41 schreef Louis22 het volgende:
'Drive', 'eagerness', afgeven op Nederland en ophemelen van Amerika
100 uur werken per week, een pittig wijfie.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:40 schreef Louis22 het volgende:
Wat een akelig trutje. 'Allnighters'
quote:
Ja, want ongeïnformeerd dwarsliggen om het dwars doen is zoooo cool...quote:Op woensdag 22 september 2010 19:44 schreef Ringo het volgende:
Ik kijk niet, maar ik heb nu al respect voor deze chica.
Neuh. Half Nederland schijnt af te stammen van die rondneukende familie...quote:
Was dat Nico op de gitaar? Doet die goed.quote:
Ligt aan jouquote:Op woensdag 22 september 2010 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of moet Chazia Mourali altijd opvallen?
Ik vind haar een beetje tragisch, in de eerste rol waarin ze bekend werd, die van presentatrice van de zwakste schakel, moest ze een dominatrix-bitch voorstellen, maar in het echt is ze braaf, burgerlijk en saai. Met haar pittige kapsel.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ligt het aan mij of moet Chazia Mourali altijd opvallen?
Als ze zich maar aanpassenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zei die bij het inburgerings filmpje?
'Dat mag toch, zolang ze zich maar aanpassen.'quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zei die bij het inburgerings filmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |