quote:Op woensdag 15 september 2010 09:11 schreef beertenderrr het volgende:
het wordt tijd om weer eens een aantal pr's te gaan verbeteren
Haha, dat lijkt me echt supervet. Misschien ga ik die ook wel doen dan. Als voorbereiding op de 7 hills.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:15 schreef maffemaniak het volgende:
Sjeu, iedereen doet hier mee aan de dam tot dam loop?
Ik ga de VU RUN doen. Dat is 10km in het VU ziekenhuis. Daar loop je op de verpleegafdelingen en wordt je aangemoedigd door de patiënten. Ook loop je door de ziekenhuis-tuin en door de parkeergarage. Het is voor het goede doel, voor de ziekte MS.
Mij leek het een leuk initiatief, en het wordt mijn eerste wedstrijd. Helaas kan ik niet voor een representatieve PR gaan, het parcours zit namelijk vol met trappen....![]()
voor info:
Klikkerdeklik!
quote:Overdragen startnummers
Datum: 13-9-2010
Van 8 t/m 17 september 12.00 uur is het op www.damloop.nl mogelijk om je startnummer over te dragen aan iemand anders. Hier voer je het startnummer, de postcode en de geboortedatum in van degene die ingeschreven staat voor de Dam tot Damloop. Vervolgens voer je de naam, het adres en de geboortedatum van de nieuwe loper in. Na akkoord wordt er geen bevestiging per e-mail verstuurd. Verzending van het startnummer en de chips dient men onderling te regelen. Er worden geen losse huurchips verstrekt door de organisatie. Voor het omzetten van het startnummer wordt een kleine bijdrage in rekening gebracht voor Stichting Witte Bedjes.
Het overdragen van een startnummer is alleen mogelijk met een startnummer van de 10 of 4 Engelse Mijl trimloop, niet voor de wedstrijd en de businessloop. Wedstrijdnummers zijn niet overdraagbaar, gegevens van de businesslopers kunnen alléén gewijzigd worden door de contactpersoon.
Let op! Na de overdracht wordt door de organisatie geen nieuw startnummer opgestuurd. Je loopt met het nummer dat je hebt overgenomen en daar staat dan dus ook niet jouw naam op. Alleen in de uitslagen wordt de nieuwe naam opgenomen.
Ja mij lijkt het ook super!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:50 schreef koeii het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me echt supervet. Misschien ga ik die ook wel doen dan. Als voorbereiding op de 7 hills.
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:11 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb nog een goed voornemen om 18' op de 5 te lopen dit jaar. Denk niet dat het er nog van komtquote:Op woensdag 15 september 2010 20:38 schreef knnth het volgende:
[..]
Wil een 5k PR < 20', een 10k < 40', een 15k < 1:00, een 10EM < 1:05, een HM < 1:30 ...
Gelukkig heb ik nog wat jaren te gaan
Ik was vanavond gaan lopen, zie ik een bordje staan met 6km en allemaal pionnen en hardlopers. Dus maar even vragen of er een wedstrijd was. Jahoor, de Bruggenloop. Was dus te laat om mee te doen anders had ik me wel even ingeschreven: Parcours is nog geen 100 meter lopen vanaf mijn huis. Volgend jaar maar eens aan denken want vorig jaar had ik precies hetzelfde (de loop stond niet op hardloopkalender btw. nog wel gekeken).quote:Op woensdag 15 september 2010 20:36 schreef ShadyLane het volgende:
Dat zou heel goed met die griep te maken kunnen hebben ja, maffemaniak.
Ben net terug van een loop (Bruggenloop Nijmegen, 6,8 km) waar het minder dan een uur kostte om er naartoe te gaan, deel te nemen en weer thuis te komen. Ideaal! Nu moet wel gezegd dat ik pas twee minuten voor de start aankwam, dat krijg je als het zo dicht bij huis is, dan denk je alle tijd te hebben en komt alsnog in tijdnood. Het ging iig lekker, heb er ongeveer 1 minuut langer over gedaan dan vorig jaar denk ik (tijd komt morgen pas online).
Volgend jaar is dat m'n doel, om enkele pr's te verbeteren. Dit jaar is vooral opbouwen.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:11 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb hem meerdere keren gelopen en vond het juist goed geregeldquote:Op woensdag 15 september 2010 10:09 schreef DeeBee het volgende:
Mja, het zal toch wel weer druk worden met de Damloop...dat is daar eigenlijk gewoon kut geregeld...
Wat is je streeftijd? en weet je al welk startvak je hebt?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:52 schreef PAAC het volgende:
[..]
Ik heb hem meerdere keren gelopen en vond het juist goed geregeld![]()
Vooral vergeleken met 4 mijl van Groningen...(die ik dit jaar dus niet loop omdat het daar slecht geregeld is...)
Nog paar dagen en ik mag weer aan de slag met de Damloop.
Altijd een strijd met m'n vriendin en schoonmoeder wie het snelste van ons drieën zal zijn.
Volgens mij 1 uur 30 min (m'n vriendin heeft me rond 1.00 s'nachts ingeschrevenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat is je streeftijd? en weet je al welk startvak je hebt?
Ah, moest je dat invullen bij het inschrijven dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:25 schreef PAAC het volgende:
[..]
Volgens mij 1 uur 30 min (m'n vriendin heeft me rond 1.00 s'nachts ingeschreven).
Trimloop 2, startvak 2
Ah, vandaarquote:Op donderdag 16 september 2010 13:31 schreef knnth het volgende:
Prestatielopers moeten dat invullen, dat bepaalt je starttijd. Businesslopers worden ingedeeld op alfabetische volgorde bedrijfsnaam oid (en ahold als laatste) ...
Zo ben ik ook begonnen toen ik bij de AH werktequote:Op donderdag 16 september 2010 13:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ah, moest je dat invullen bij het inschrijven dan?
Ik probeer ook 1:30 te lopen, ik doe mee met de businessloop. Als het goed is krijg ik vandaag te horen welke startgroep en vak
Ok, ik heb me net ook ingeschreven voor de run for the hunger op7 November via mijn werkquote:Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef PAAC het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen toen ik bij de AH werkte![]()
Maarja, werd te oud en dus "ontslagen" daar, nu zitten m'n vriendin en ik elk jaar afwisselend om 0.00 klaar om ons in te gaan schrijven(maar volgens mij ging dat veranderen ofzo)
Zelf loop ik voornamelijk de Damloop en Halve marathon van Egmond als evenementenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ok, ik heb me net ook ingeschreven voor de run for the hunger op7 November via mijn werk
Mijn vriendin heeft dat eens gedaan door de Monnikenloop(5km) in 28 minuten te lopenquote:Op donderdag 16 september 2010 18:44 schreef ShadyLane het volgende:
Sommigen van jullie zijn zo snel dat ik jullie kleine regionale loopjes aan zou raden. Daar heb je kans om top drie te eindigen en als ze aan prijzengeld doen levert je dat toch weer 'n paar tientjes op.
Toevallig doe ik in oktober mee aan twee regionale loopjesquote:Op donderdag 16 september 2010 18:44 schreef ShadyLane het volgende:
Sommigen van jullie zijn zo snel dat ik jullie kleine regionale loopjes aan zou raden. Daar heb je kans om top drie te eindigen en als ze aan prijzengeld doen levert je dat toch weer 'n paar tientjes op.
2 oktober: wallenloop Heusden gem. Heusdenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Toevallig doe ik in oktober mee aan twee regionale loopjes
3 oktober: Capelle ad Ijssel, 15k
10 oktober: Bergse Plas, Rotterdam, 10k
en dan 17 oktober de halve van Amsterdam
Nou ja, als het verder niet waait heb ik dat liever dan die verzengende hitte van vorig jaar.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:34 schreef beertenderrr het volgende:
weersvoorspelling op teletekst over zondag: kans op regen 80%
ik ben meer een mooi weer loperquote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, als het verder niet waait heb ik dat liever dan die verzengende hitte van vorig jaar.
Ik ben ook een mooi weer lopenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ik ben meer een mooi weer lopermeer omdat je ook in de regen anders moet omkleden enzo, dat is gewoon super irritant
ja iddquote:Op donderdag 16 september 2010 22:18 schreef PAAC het volgende:
[..]
Ik ben ook een mooi weer lopen![]()
Vooral het nat aankomen bij de finish, rustig langs het punt van medailles afhalen moeten gaan en daarna doorlopen naar het ophaalpunt van de tassen en daarna nog ergens een plekje vinden voor het omkleden moet ik niet aan denken... (en dan regent het misschien ook nog terwijl ik dat allemaal doe...)
Ben net al ziek geweest, ben ik het straks zeker weer
Het is meer de "bottleneck" die gevormd wordt door voornamelijk toeschouwers die iemand aan het opwachten zijn als je rechts die hoek om gaat na de finish.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ja idden dan heb je ook nog al die (nofi)
business runners
voor je die alles net zo traag doen als dat ze lopen zodat je bij de aankomst gewoon in de file loopt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |