Uhuh, dat is vooral als het allemaal verdeeld is in blokkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:01 schreef Impressie het volgende:
[..]
InteressantEcht een stuk beter dan ik had verwacht. Zeker in vergelijking met HBO SPH waar je neergehoekt wordt als je zelfstandig probeert te denken en precies zó moet handelen zoals het in het boekje staat. Hier mag je zelf je ding doen, een beetje aankutten en je hebt volgens mij heeeeeeeeel veel mogelijkheden die ik wel tof vind. Sowieso ook student assistent, werkende computers etc. Ik weet niet hoeveel ik van dat alles ga doen en/of gebruiken maar gewoon dat het kan is tof!
De stof vind ik op het moment nog redelijk makkelijk, al gaat het wel 20x sneller dan op het HBO dus moet ik wel bijhouden wat er gezegd wordt.. Je doet een weekje niks en je moet gelijk voor elk college een of twee nieuwe hoofdstukken lezen
Edit: Ik zal pmen
Ik bedoelde eigenlijk: "PM mij even zodat ik je kan ontlopen", maar dat is niet zo aardig om te zeggenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:07 schreef oompaloompa het volgende:
nja zodra je gaat PM-en voor "toevallig" elkaar tegen het lijf lopen......
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:05 schreef automatic_ het volgende:
Oompa! Wat is dat nu weer voor TT!
Bij die waar ik zat absoluut niet.. Het ergste voorbeeld was dat we een keer les hadden in leiding geven bij groepsdynamica en dat er daar werd uitgelegd hoe je leiding moet geven in bepaalde situaties, en hoe in andere situaties etc. Ik gezegd dat dat echt niet altijd zo kan zijn, keken ze me aan alsof ik de grootste klapjosti ooit wasquote:Uhuh, dat is vooral als het allemaal verdeeld is in blokken
Ik kan mij overigens niet vinden in wat je zegt over HBO SPH. Althans, toen ik daar zat (Social Work / MWD) was zelfstandig denken prima, haha.
Ik weet lekker wel hoe jij eruit ziet en jij hebt geen idee van mijquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: "PM mij even zodat ik je kan ontlopen", maar dat is niet zo aardig om te zeggen
Haha, wat erg!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:11 schreef Impressie het volgende:
Bij die waar ik zat absoluut niet.. Het ergste voorbeeld was dat we een keer les hadden in leiding geven bij groepsdynamica en dat er daar werd uitgelegd hoe je leiding moet geven in bepaalde situaties, en hoe in andere situaties etc. Ik gezegd dat dat echt niet altijd zo kan zijn, keken ze me aan alsof ik de grootste klapjosti ooit was![]()
Heb met de inhaaluren van mijn propedeuse gelukkig wel voornamelijk mijn eigen invulling eraan mogen geven, dat werd een groot theoretisch verslag over van alles en nog wat. Dik boekwerk geworden ook nog
Ja, daarom ga ik alle lokalen ontlopenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:12 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik weet lekker wel hoe jij eruit ziet en jij hebt geen idee van mij
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:01 schreef Impressie het volgende:
[..]
Echt een stuk beter dan ik had verwacht. Zeker in vergelijking met HBO SPH waar je neergehoekt wordt als je zelfstandig probeert te denken en precies zó moet handelen zoals het in het boekje staat.
Weet je mijn naam dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:13 schreef oompaloompa het volgende:
Als er niet meer eerstejaars zijn met jouw voornaam heb ik je zo gevonden
Aangezien er sowieso maar 5 mannen psychologie doen, acht ik die kans vrij laag
Je profiel? En er zijn maar weinig mannen bij Psy, eerstejaarsquote:
Die heb je zelf naar me ge-pm-edquote:
Nee, ik zat vandaag lekker in mijn pyjama achter de pc, thuisquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:16 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Episch!
Zeg, auto, toen ik net op je fobo keek dacht ik even dat je leek op zo'n meisje dat vandaag in de bieb zat, maar dat was je niet, of wel?
Ja, met een spandoek natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Impressie het volgende:
Ik verwacht nu overigens wel dat er een dezer dagen 2 schone dames bij de collegedeur aan elke man vragen 'ben jij mark?'
Ik zet andere middelen inquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Impressie het volgende:
Ik verwacht nu overigens wel dat er een dezer dagen 2 schone dames bij de collegedeur aan elke man vragen 'ben jij mark?'
Ik ben heel bang voor jequote:
ligt er aan of je hem breugelmans noemt denk ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:29 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik ben heel bang voor je
Als ik trouwens aan breugelmans vraag of hij mij jouw lokaal kan wijzen, doet hij dat dan?
Ga je dan vragen waar oompaloompa zit?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:29 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik ben heel bang voor je
Als ik trouwens aan breugelmans vraag of hij mij jouw lokaal kan wijzen, doet hij dat dan?
Ejj kerll paas mij die lokaal van oempiequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ligt er aan of je hem breugelmans noemt denk ik
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:31 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ejj kerll paas mij die lokaal van oempie
Ik denk het wel. Ben wel een tijd geleden verhuisd maar dat is al meer dan een jaar geleden. Gaan binnenkort echter weer verhuizen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:31 schreef automatic_ het volgende:
Zit je nog op dezelfde plek als vorig jaar oompa?
Ooo leuk! Je krijgt een upgrade?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ben wel een tijd geleden verhuisd maar dat is al meer dan een jaar geleden. Gaan binnenkort echter weer verhuizen...
Is dit een uitdaging?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Sowieso bluf dat je om mijn locatie durft te vragen![]()
Zal ik doenquote:voor als je mijn edit had gemmist: Iets serieuzer, als mensen vragen hoezo o.i.d., kun je het dan bij het wat algemene "het internet" houden?
Vind het niet erg dat mensen weten dat ik op internet rondhang, maar zou het wel vervelend vinden als ze weten waar, dan kun je toch wat minder vrij "praten".
semi, we zijn over de jaren met wat meer geworden. We gaan naar een grotere kamer, maar zijn ook met meer...quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo leuk! Je krijgt een upgrade?
Natuurlijk is het een uitdaging, durf je toch nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:38 schreef Impressie het volgende:
[..]
Is dit een uitdaging?![]()
[..]
Zal ik doenZelfde hier trouwens, mocht je een keer met hem mee lopen
Weet hij wie ik ben dan? Denk dat hij mijn naam niet weetquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:28 schreef oompaloompa het volgende:
Natuurlijk is het een uitdaging, durf je toch niet
Ik zal morgen eens na gaan vragen of je je wel fatsoenlijk gedraagt
Ik zie nu dat het anders is bij de FSW. Art. 5.10 op http://www.uvt.nl/studenten/studeren/oer/fsw/1011-bachelor.pdf is wel van belang voor jou.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar is het. Waar lees je dit terug? Ik was vandaag bij de studieadviseur en die wist er niets over. Volgens hem kon je zoveel vrijstelling krijgen als dat mogelijk was. Alleen kun je dan niet meer cum laude e.d. slagen.
automatic_ kruipt onder de tafel als ze het idee heeft dat iemand haar zoekt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:12 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik weet lekker wel hoe jij eruit ziet en jij hebt geen idee van mij
Niet! Hij mocht gewoon bij mij aan tafel komen zittenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
automatic_ kruipt onder de tafel als ze het idee heeft dat iemand haar zoekt.
Dat mocht ik ook, dat is helemaal niet bijzonder.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet! Hij mocht gewoon bij mij aan tafel komen zitten
Hij moest jij zijn sorryquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat mocht ik ook, dat is helemaal niet bijzonder.
Voor mij kruipt ze niet wegquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
automatic_ kruipt onder de tafel als ze het idee heeft dat iemand haar zoekt.
Kom je/komen jullie ook dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Voor mij kruipt ze niet weg. Owja complexfeest, had m'n huisgenootje het ook over.
Denk het nietquote:
biertje doen dan?quote:
Na zessen is het er altijd wel rustig tegenwoordigquote:Op woensdag 15 september 2010 13:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hai.
Het wordt steeds drukker in M, vergeleken met vorige week en de week daarvoor.
tis arjos feestje want hij is sneu en heeft dus bier nodigquote:
Staat er niet in, zie post 31.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Glow, waar in de OER had je ergens gezien dat je max. 60 ects vrijstelling krijgt?
alsof de vraag aan jou gesteld wasquote:Op woensdag 15 september 2010 15:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
tis arjos feestje want hij is sneu en heeft dus bier nodig
alsof mijn reactie daadwerkelijk voor jou bedoeld was en niet slechts een cover was voor Arjos aandacht...quote:Op woensdag 15 september 2010 15:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Staat er niet in, zie post 31.
[..]
alsof de vraag aan jou gesteld was
echte bazen lopen gewoon bij Arjo binnenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
alsof mijn reactie daadwerkelijk voor jou bedoeld was en niet slechts een cover was voor Arjos aandacht...
Ah dank u, had er overheen gelezen.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Staat er niet in, zie post 31.
[..]
alsof de vraag aan jou gesteld was
quote:
op het moment heb ik liever dat de dagen 26 uur duurden, oftewel laten we dat biertje even uitstellenquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
echte bazen lopen gewoon bij Arjo binnen
quote:
Vinden ze dat niet schattig dan? Die jongetjes moeten toch ergens een oude fiets vandaanhalen, nietwaar?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Denk het niet. Meestal zijn die feestjes niet zoveel aan / lopen veel jonkies rond en al mijn vriendinnen zijn ouder dus die lopen dan te zeuren dat het allemaal te jong is wat er rondloopt dus
.
Hahah, helaas denken mijn vriendinnen er anders over. Eentje is sowieso heel erg, die vind het drama als een kerel jonger is dan haarquote:Op woensdag 15 september 2010 16:57 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Vinden ze dat niet schattig dan? Die jongetjes moeten toch ergens een oude fiets vandaanhalen, nietwaar?
Of is dit niet grappig? Vergeef me dan maar aub, net vermoeiend en onduidelijk HC gehad, dat doet altijd wat met je mentale gezonheid![]()
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:07 schreef oompaloompa het volgende:
de positie van de quote wordt bepaald door mijn achting van de auteur van desbetreffende quote.
[..]
Maar daar is ze dan ook een vrouw voor: om problemen te maken van wat eigenlijk geen probleem is!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hahah, helaas denken mijn vriendinnen er anders over. Eentje is sowieso heel erg, die vind het drama als een kerel jonger is dan haar.
Hmm kay, waar praten we dan over, eind twintig? Me dunkt trouwens dat die ene niet echt een probleem heeft, genoeg oude mannen die interesse zullen hebben.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hahah, helaas denken mijn vriendinnen er anders over. Eentje is sowieso heel erg, die vind het drama als een kerel jonger is dan haar.
[..]
Mathematics 2 for EBE?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:02 schreef sk888er het volgende:
Morgen gaat mn college niet door waardoor ik ipv 8:45 ineens pas om 12:45 aanwezig hoef te zijn
Hè vervelendquote:Op woensdag 15 september 2010 20:02 schreef sk888er het volgende:
Morgen gaat mn college niet door waardoor ik ipv 8:45 ineens pas om 12:45 aanwezig hoef te zijn
Dan kan je dus al op tijd in de bieb gaan zitten en blokken, dat is nog eens boffen.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:02 schreef sk888er het volgende:
Dan klinkt het ineens minder leukquote:Op woensdag 15 september 2010 20:18 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dan kan je dus al op tijd in de bieb gaan zitten en blokken, dat is nog eens boffen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan klinkt het ineens minder leuk
Ja, maar niet om in de bieb te gaan zitten en te blokkenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:21 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
![]()
Doordeweeks tijd cadeau krijgen, dat is toch per definitie leuk?
Nouja, als je echt geen verplichte literatuur (bv) kan verdragen op zo'n moment, dan lees je toch gewoon een goed boek? Dat maakt het eigenlijk nóg leuker.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet om in de bieb te gaan zitten en te blokken
Als ik normaal om 8.45 moet beginnen en dan opeens om 12.45, dan kom ik later naar de UvT en slaap ik gewoon lekker uitquote:Op woensdag 15 september 2010 20:24 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Nouja, als je echt geen verplichte literatuur (bv) kan verdragen op zo'n moment, dan lees je toch gewoon een goed boek? Dat maakt het eigenlijk nóg leuker.
nope, financial management, hebben daar vandaag ook college in gehad en toen leek ze nog niet zo heel erg ziek (ach ja studenten kunnen veel doen bij een docentquote:
pcies! en heb tevens mn verplichte literatuur van vandaag maar even naar morgenvroeg overgedragen.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik normaal om 8.45 moet beginnen en dan opeens om 12.45, dan kom ik later naar de UvT en slaap ik gewoon lekker uit
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik normaal om 8.45 moet beginnen en dan opeens om 12.45, dan kom ik later naar de UvT en slaap ik gewoon lekker uit
Dat is heerlijk!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:37 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Nouja, Complexiteit doet het ook wel eens hoor. Is wel eens lekker natuurlijk.
juist ja, al die verplichte etentjes komen er ook nog bijquote:Op woensdag 15 september 2010 20:24 schreef GlowMouse het volgende:
arj1o1 zou er geen nee tegen zeggen
GSS?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:55 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
juist ja, al die verplichte etentjes komen er ook nog bij
Vind je echt? Ik voel me 's ochtends in bed meestal niet op m'n best, om het zo maar te zeggen. Als ik wakker word, en dan niet opsta, maar weer ga liggen, heb ik de ene na de andere nachtmerrie en ben ik meestal gebroken als ik dan uiteindelijk wél opsta, omdat m'n hele slaapcycli (ofzo) dan onderbroken is.quote:
om vijf voor twaalfquote:
heel erg stoer dronken te zijn voor middernacht en dit als een soort conspicious consumption op fok te gooien. Dat vind ik schattig jaquote:Op donderdag 16 september 2010 00:14 schreef GlowMouse het volgende:
Hij zit gewoon achter zijn pc thuis
Ah, het effect van het biertje is alweer uitgewerkt?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:36 schreef Impressie het volgende:
Daar ik jullie toch even een dronke impressie gegeven he!
Verdomme, er bestaat niks beters! Morgen lig ik ook mooi weer tot 13.00u in m'n nest.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:37 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
* Nouja, Complexiteit doet het ook wel eens hoor. Is wel eens lekker natuurlijk.
Ooo en dat is zo saai!quote:Op donderdag 16 september 2010 09:17 schreef Two het volgende:
Vandaag op mijn vrije dag een bibliotheek instructies... Hoe verzinnen ze het!
je breekt de termquote:Op donderdag 16 september 2010 00:19 schreef GlowMouse het volgende:
'conspicious'? Jij hebt gewoon geen mooie feestjes achter je pc
Ik zei dat je lief was!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:29 schreef Impressie het volgende:
Ik snap niet waarom ik zo gepest word op dit mooie forum. Ik doe erg mijn best om lief te zijn enzo
Klinkt spannend... Het probleem is dat ik voor dat uurtje in totaal wel 2 uur moet reizen.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo en dat is zo saai!
De "biebtest" moet je gewoon samen maken
Hahaha maar dan wil ik ook in de OP staanquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
op de een of andere manier.
Aangepastquote:
Die is wel heel doorzichtig.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De "biebtest" moet je gewoon samen maken
Jongen, ik heb dat toch allang gedaanquote:Op donderdag 16 september 2010 11:31 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die is wel heel doorzichtig.
Hij bedoelt die typfout.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
je breekt de term
http://www.bol.com/nl/p/e(...)002520388/index.html
[..]
Ik zei dat je lief was!
Dat doen we in het volgende deel.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:52 schreef Impressie het volgende:
Als je mij maar niet probeert te koppelen aan hem
ah ok, had ik moeten weten, glowmouse valt vrij snel over details. Weet je wie dat ook deed trouwens?quote:
yay gezellig!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:27 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ooh lievRuil ik auto gewoon in voor jou
Wanneer heb jij werkcollege?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:18 schreef Impressie het volgende:
Over MTO gesproken: Wij hadden trouwens een jongedame voor MTO werkcollege, je ziet opeens alle jongens 20keer zo fanatiek worden:D
Vanochtend om 8.45 MTOquote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wanneer heb jij werkcollege?
Ik doe het voor de vrouwen, net als op fok zitten.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die naar werkcolleges MTO gaan? En mannen bij psychologie?
Hier zit een luchtje aan.
Oeh AcVa! Vreselijkquote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef Impressie het volgende:
[..]
Vanochtend om 8.45 MTO
en om 12.45 had ik acva 1
Ja, ik vond het niet zo leuk. Doet me sowieso veel te veel denken aan een zekere HBO opleiding waar je het ook per se op 1 manier moest doen (bouwplan etc).quote:
Bij PPO (tweede jaar) moet je ook een opzetje maken en straks met je thesis is het wellicht handigquote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ja, ik vond het niet zo leuk. Doet me sowieso veel te veel denken aan een zekere HBO opleiding waar je het ook per se op 1 manier moest doen (bouwplan etc).
Moet je dat soort ongein later ook nog gebruiken of is het buiten acva om niet meer nodig?
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Weet je wie dat ook deed trouwens?
Opmerkelijk dat ze bij jullie faculteit bang zijn dat je anders geen academische vaardigheden opdoet.quote:
Ja, dat kan! Nou, wel iets meer richting groen-blauw hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 16:49 schreef oompaloompa het volgende:
ik heb auto vandaag gezien in de kantine, ze had iets blauws aan volgens mijzo blauw als haar avatar
wel een grote foto van arjo gezien?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:51 schreef oompaloompa het volgende:
ben vandaag nog in gebouw k, verdieping 10 geweest, geen arjo
en ik maar zwaaien, en jij me maar negeren :/ Nou denkt mijn hele lunchtafel dat ik gek ben....quote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan! Nou, wel iets meer richting groen-blauw hoor
zelfs dat niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
wel een grote foto van arjo gezien?
Oepsie! Ik heb je niet gezien volgens mijquote:Op donderdag 16 september 2010 16:53 schreef oompaloompa het volgende:
en ik maar zwaaien, en jij me maar negeren :/ Nou denkt mijn hele lunchtafel dat ik gek ben....
Haha wie vermoed je dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:43 schreef Impressie het volgende:
Hoe heet jij nou trouwens dan, want ik heb nog steeds geen idee wie jij bent.. Al heb ik wel een vermoeden
Edit: en dank, auto
haha ik typte het en wist dat je er over zou emmeren, toch wel voordelen dat psychologie, kun je je beter inleven in autistenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef GlowMouse het volgende:
lunchtafels kunnen helemaal niet denken
Jij eerstquote:Op donderdag 16 september 2010 17:10 schreef oompaloompa het volgende:
post eens een foto marrruk & hugo (van de loonse duinen)
dat is de voornaamste reden dat ik het eerste jaar bijna nergens heen ben gegaan. Blijkbaar moeten de meeste mensen dan nog leren dat het niet een soort verplichte middelbare school is en dat je óf ergens heen gaat en goed meedoet rekening houdend met anderen, óf lekker wegblijft.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:11 schreef Impressie het volgende:
Ik ben tijdens de pauze weggegaan omdat ik het écht een te laag niveau vond. En ik was niet de enige die dat vond, helaas was het merendeel al bezig met weggaan tijdens het college zelf, wat ik bijzonder respectloos en storend vind. Doe het dan tijdens de pauze, dat je niemand anders ermee lastig valt!
Kan niet jonguh moet aan mn reputatie denken natuurlijk, die is al zo gedeukt door automatic :/quote:
Dat doe ik altijd al, mijn gedrag schijnt een interessant studieobject te zijn daar.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga voortaan erg goed opletten als ik in P wandel!
Hehequote:Op donderdag 16 september 2010 17:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al, mijn gedrag schijnt een interessant studieobject te zijn daar.
Ik vind het niet grappig.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:08 schreef GlowMouse het volgende:
geef eens antwoord op de vraag in post #117
ik weet niet zeker of wat jullie denken dat ik bedoelde ook was wat de bedoeling was zeg maarquote:
Maakt het niet minder grappig. Maar wie bedoelde jij?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of wat jullie denken dat ik bedoelde ook was wat de bedoeling was zeg maar
ipg?quote:
nee jij eerstquote:Op donderdag 16 september 2010 19:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Maakt het niet minder grappig. Maar wie bedoelde jij?
Is de rest zo erg?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:56 schreef Soldier2000 het volgende:
Ongelooflijk, 3 weken geleden kon ik statistiek wel uitkotsen, en nu 3 weken verder is statistiek mijn lievelingsvak geworden
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:51 schreef oompaloompa het volgende:
ben vandaag nog in gebouw k, verdieping 10 geweest, geen arjo
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
wel een grote foto van arjo gezien?
Beter opletten! Ik was overigens of lunchen of naar college, afhankelijk van hoe laat je kwam (en of je langs mijn kantoor bent gelopen)quote:Op donderdag 16 september 2010 16:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en ik maar zwaaien, en jij me maar negeren :/ Nou denkt mijn hele lunchtafel dat ik gek ben....
[..]
zelfs dat niet.
Nee Two heet geen Tomquote:
Ik vraag al niets meerquote:Op donderdag 16 september 2010 22:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Je maakt de topictitel wel waar zo
ik was niet echt op zoek naar jequote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beter opletten! Ik was overigens of lunchen of naar college, afhankelijk van hoe laat je kwam (en of je langs mijn kantoor bent gelopen)
btw: heb je al nagedacht over je onderzoeksgebied? CB bij tiber?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik was niet echt op zoek naar je
volgende week moet ik er weer zijn, dan zal ik je wat actiever zoeken.
semiquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:30 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
btw: heb je al nagedacht over je onderzoeksgebied? CB bij tiber?
quote:
Ja ik ben wel vrij fan van films jaquote:Op donderdag 16 september 2010 23:49 schreef Impressie het volgende:
Two, ben jij fan van films? Weet de naam niet meer maar er was iemand die je ook kan zijn.
Net in de stad kwam ik trouwens degene tegen die ons MTO A werkcolleges geeft, vanochtend de eerste van gehad. Volgens mij herkende ze me niet want ze zei niks. Volgend college eens vragen
begint je naam wel met een t?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:35 schreef Two het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ben wel vrij fan van films ja![]()
Ik voel me een soort Mr X van 538. Ik wacht eigenlijk totdat iemand op de universiteit naar me toe komt en zegt: "Jij bent Two van Fok!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
begint je naam wel met een t?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
Tot maandag dan!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:35 schreef Two het volgende:
Ja ik ben wel vrij fan van films ja![]()
Ik voel me een soort Mr X van 538. Ik wacht eigenlijk totdat iemand op de universiteit naar me toe komt en zegt: "Jij bent Two van Fok!"
Één ECT komt overeen met 28 studie-uren (waaronder oa. de stof bestuderen, college volgen, college voorbereiden, tentamen voorbereiden en tentamen maken vallen). Dus je kunt per vak uitrekenen of het ongeveer klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:16 schreef Complexiteit het volgende:
Ik vraag me af wat voor nut het heeft dat in de OER staat dat een student geacht wordt 5 blz/u te lezen.
Gemiddeld zou dat voor mij uitkomen op 50 a 80 uur leeswerk per week, colleges en de voorbereidingstijd voor de colleges nieteens meegerekend. En dan zeggen ze dat je geacht wordt 40u per week aan je studie te besteden
Er zijn nu twee soorten nummers op de UvTquote:Op maandag 20 september 2010 20:09 schreef Tegan het volgende:
Waarom is het studentnummer niet meer gelijk aan het anr?
Die U is met 7 cijfers, en die met S heeft er 6. Tenminste, dat is zo voor iedereen die ik ken en dat zijn alleen eerstejaars. Misschien is het anders voor julliequote:Op maandag 20 september 2010 20:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn nu twee soorten nummers op de UvT
Studentnummers: U123456
ANR: S123456
Althans, ik dacht dat het nu zo is
nummers op? Geen idee!quote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef PierreTT het volgende:
Waarom zijn die U-nummers uberhaupt ingevoerd?
Ik dacht dat S-nummers van de uni alleen waren en U nummers voor heel Nederland gelden.quote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef PierreTT het volgende:
Waarom zijn die U-nummers uberhaupt ingevoerd?
10.000.000 met 6 cijfers lukt sowieso nietquote:Op maandag 20 september 2010 21:59 schreef GlowMouse het volgende:
In de S-nummers zit ook nog een foutcontrole, dus je kunt met 6 cijfers geen 10.000.000 combinaties maken, eerder 10x zo weinig. En dat aantal zal inmiddels wel bereikt zijn
Owja ik moet niet vergeten dat ding volgende week op te halen! Heb al wel een prachtig Complex pasje ontvangenquote:Op maandag 20 september 2010 22:54 schreef Impressie het volgende:
Ik heb trouwens mijn UvT-pas opgehaald, daar staan beide nummers op! Heb ik ze net onthouden, komen ze daarmeeWel een shiny shiny pasje trouwens
Hihiquote:Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef Tegan het volgende:
Je hebt GlowMouse ge-owned, en dat voor een eerstejaars.
Verdomme, ik vergeet telkens om mijn inschrijving te gevenquote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Two het volgende:
[..]
Owja ik moet niet vergeten dat ding volgende week op te halen! Heb al wel een prachtig Complex pasje ontvangen
Als je die 9 bedoelt die online staan, ik heb ze gepland voor vanmiddag/vanavond.quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Belachelijk dat Complex om half 4 al sluit met de verkoop van samenvattingen. Zal verdomme nog eens dat pokke end lopen en er dan om kwart voor 4 achter komen dat ik geen samenvatting meer mee krijg.
Iemand die opdrachten van functileer al gemaakt trouwens?
Die bedoelde ik inderdaad. Ik was van plan ook deze week er maar eens naar te kijken. Weet je of de tijd die je ervoor hebt ongelimiteerd is? Zou je dus evt. antwoorden kunnen vergelijken met medestudenten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:57 schreef Impressie het volgende:
[..]
Als je die 9 bedoelt die online staan, ik heb ze gepland voor vanmiddag/vanavond.
Je hebt gewoon tot het eind van het blok, ik denk dat ik deze week/weekend er maar eens naar ga kijken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad. Ik was van plan ook deze week er maar eens naar te kijken. Weet je of de tijd die je ervoor hebt ongelimiteerd is? Zou je dus evt. antwoorden kunnen vergelijken met medestudenten?
Dus je kunt antwoorden veranderen als je na een week denkt dat je het redelijk verneukt hebt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:26 schreef Two het volgende:
[..]
Je hebt gewoon tot het eind van het blok, ik denk dat ik deze week/weekend er maar eens naar ga kijken.
Vandaag dat bouwplan voor AcVa maken, maar daar verwacht ik niet langer dan een uurtje mee bezig te zijn. Iemand al begonnen aan die opdracht van geschiedenis van volgende week begonnen? Ik vond die vorige namelijk vrij kut!
sowieso niet kopen. In de 2 samenvattingen die ik ooit gekocht had stojnden in allebrei grove fouten van het niveau "smaller" met groter vertalen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Belachelijk dat Complex om half 4 al sluit met de verkoop van samenvattingen. Zal verdomme nog eens dat pokke end lopen en er dan om kwart voor 4 achter komen dat ik geen samenvatting meer mee krijg.
Iemand die opdrachten van functileer al gemaakt trouwens?
Komt auto ook?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:02 schreef Impressie het volgende:
Ik heb mijn complexpas en ik ga hem vanavond testen bij de boekanier, dus als er nog mensen zijn die een impressie in het wild willen zien
Volgens mij zijn het nu 9 soort van practica die je thuis kunt maken en digitaal moet inleveren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:33 schreef automatic_ het volgende:
Functieleer heb je ook zo gedaan joh
En hij komt wel checken bij dat laatste college of je het gemaakt hebt en daarna geeft hij de goede antwoorden voor in je verslag.
Niks speciaals, maar wel dinsdag dus goedkoper etcquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is er vanavond Complexfeest dan? Of is er niks speciaals?
Correct.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het nu 9 soort van practica die je thuis kunt maken en digitaal moet inleveren.
dat had ik ook vier jaar geleden?quote:
Dat weten wij toch nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat had ik ook vier jaar geleden?
vond ik eigenlijk best leuk allemaal
was bij mij ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het nu 9 soort van practica die je thuis kunt maken en digitaal moet inleveren.
dat ik het leuk vond, of dat ik het ook had? Er leek geimpliceerd te zijn dat het een nieuwe opdracht wasquote:
Er staat een vraagteken, dus vraag! Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:24 schreef GlowMouse het volgende:
Impressie leest 'dat had ik ook vier jaar geleden?' als een vraag en ik kan het weten dat hij het zo leest.
Oh... dus jullie daten nu al niet meer? Wat gaat de tijd toch snel, dingen vliegen soms echt voorbij.quote:
wie?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef automatic_ het volgende:
Pff... MTO meneer heeft nu al voor de 4e keer zijn sheets aangepast van de afgelopen 4weken. Hij bedoelt het allemaal goed hoor, maar het is gruwelijk irritant met printen
Ze wil sowieso niet, ik allemaal regelen dat ik haar toevallig tegenkom op de uni maar dan komt ze niet, of heeft ze geen zin, of heeft ze college blabla :pquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Oh... dus jullie daten nu al niet meer? Wat gaat de tijd toch snel, dingen vliegen soms echt voorbij.
Hier ben ik veilig!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:35 schreef oompaloompa het volgende:
kijk meneer "is dat een uitdaging?" opeens spatjes hebben.
Hahahaquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ze wil sowieso niet, ik allemaal regelen dat ik haar toevallig tegenkom op de uni maar dan komt ze niet, of heeft ze geen zin, of heeft ze college blabla :p
Behoorlijk gevalletje schijnveiligheid jaquote:
hahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 10:32 schreef aardappel het volgende:
[..]
Behoorlijk gevalletje schijnveiligheid jaGlowmouse heeft al meerdere keren bij mijn studentenhuis aangeklopt door gewoonweg mijn IP te checken.
Uietraard, de weg naar de douche, aankleden, ontbijten etc is net zo slopend als de reis zelfquote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef GlowMouse het volgende:
De reis begint zodra je uit bed komt?
Misschien slaapt ie wel in de bosjes, naast het spoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef GlowMouse het volgende:
En dan zo naar de UvT fietsenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Misschien slaapt ie wel in de bosjes, naast het spoor.
2 minuten lopen naar bushalte, en hoef niet meer te doen als aankleden. Dus, mja.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef GlowMouse het volgende:
Vanochtend was je lokaal anders dicht en donker!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:35 schreef oompaloompa het volgende:
kijk meneer "is dat een uitdaging?" opeens spatjes hebben.
ik was er om vijf voor tienquote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef Impressie het volgende:
[..]
Vanochtend was je lokaal anders dicht en donker!
Ja, toen liep ik dus net het gebouw uitquote:Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik was er om vijf voor tien
kijk dat doet me goedquote:Op woensdag 22 september 2010 18:09 schreef Impressie het volgende:
Zal een donald duck pocket op de wc leggen ter gedachte.
moet je meer lezenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap echt geen ene reet meer van deze topic. Dates onder UvT'ers? Impressie die scoort? GlowMouse die waarschuwingen geeft?
Ik heb al genoeg gelezen vandaag. Samenvatting bitte.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
moet je meer lezen
(weer een goede daad)
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef GlowMouse het volgende:
Eerst moet de ban worden goedgekeurd, en dan begint het vaak met 48 uur. Tenzij je nick met een kleine letter o begint, dan kan het langer zijn. Je kunt dan niet posten met je gewone account, maar wel meelezen (bij de meeste bans). Met je ip adres gebeurt niks (hoewel alle pc's op de universiteit een eigen ip adres hebben en dus prima individueel blokkeerbaar zijn). Post je ondertussen door met een ander account dan wordt de ban verlengd. Na die 48 uur kun je een lief mailtje sturen en dan kun je weer posten.
Ben ook 1e jaars BE, tussentoets antwoorden staan er al op.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:42 schreef daankes het volgende:
UvT'er meldt zich.
1e jaars bedrijfseconomie, na vorig jaar minder succesvol rechten te hebben gedaan op de UvT :x.
Gister eerste tussentoets gehad voor wiskunde, en volgens mij ook wel gehaald. Dat zou nu al het hoogste punt zijn in mijn nog jonge Universitaire carriere!
Nog wel op zoek naar kamer, want volgend blok vaak om kwart voor 9 WC, en met 2 uur reizen is dat niet ideaal. Kwart voor 7 uit bed is TE vroeg!
Groeten vanuit mijn bed. (Vrije dag gepakt, na de geslaagde tussentoets. Ik ben vrij snel gelukkig).
Tevens, kan dit met auto? En kan je 's nachts het terrein over huppelen/fietsen etc of is het dan afgesloten of komen de 80 kilo rottweilers dan achter je aan?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:47 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Verder een vraag aan de andere studenten; kun je je fiets gewoon dag en nacht op de uni parkeren? Ik woon nog thuis en een fiets leek me wel handig op de campus als ik een keer de stad in ga met wat vrienden of wat dan ook.
De auto kan je ook laten staan daar als het goed is, ik heb er nog nooit problemen mee gehad... en 's nachts is het terrein ook openquote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Impressie het volgende:
[..]
Tevens, kan dit met auto? En kan je 's nachts het terrein over huppelen/fietsen etc of is het dan afgesloten of komen de 80 kilo rottweilers dan achter je aan?
Er loopt wel security, maar je mag er gewoon rondlopenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb 's avonds wel eens een auto met waakhonden het UvT-terrein op zien komen.
Hehequote:Op woensdag 22 september 2010 17:30 schreef oompaloompa het volgende:
sorry automatic, je bent te langzaam, he's mine now
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb 's avonds wel eens een auto met waakhonden het UvT-terrein op zien komen.
Ah handing, bedankt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er loopt wel security, maar je mag er gewoon rondlopen
Ik moet bij jouw naam altijd denken aan Jersey Shore en Grenade launchersquote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ah handing, bedankt.
Is gewoon een gratis "bewaakte stalling" dus.
True, maar je moet je "ik ga vandaag lekker drugs verkopen"-blik inhouden als ze langsrijden....quote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er loopt wel security, maar je mag er gewoon rondlopen
Dat is inderdaad wel aan te radenquote:Op donderdag 23 september 2010 04:43 schreef aardappel het volgende:
[..]
True, maar je moet je "ik ga vandaag lekker drugs verkopen"-blik inhouden als ze langsrijden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:26 schreef Impressie het volgende:
Ik heb oompa gezien.
Én aangeraakt![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef oompaloompa het volgende:
Ik heb Impressie aangeraakt!!!!!!Whoeiiiii!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik had helemaal niets met impressiequote:Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Als ik het goed begrijp was er eerst een thing tussen auto en impressie en toen haakte auto af en nu heeft oompa impressie gekaapt?
Ook al niet! GM heeft opeens de TT aangepastquote:Op donderdag 23 september 2010 16:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh ik vergat iets bij het vorige bericht: yarr![]()
.
En nog iets: was auto vóór of ná impressie bezig met two versieren?Ik probeer me even een beeld te schetsen hier hè.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had helemaal niets met impressie
Of heb ik iets gemist?quote:
Ojeetje!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:15 schreef Impressie het volgende:
Ik had mijn ouders al gebeld om de verloving bekend te maken.
Dat is het altijd al geweestquote:
Ik heb hier zo'n vreemd beeld bijquote:Op donderdag 23 september 2010 16:23 schreef oompaloompa het volgende:
volgens mij zou ik impressies vroegrijpe moeder kunnen zijn
Leg eens uitquote:Op donderdag 23 september 2010 16:37 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n vreemd beeld bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |