Wetenschap, dat bestaat al lang niet meer.quote:Milieuwoordvoerder Duitse CDU: Klimaatverandering is religie zonder bewijs
De milieuwoordvoerder van de Duitse conservatieve CDU/CSU partij van bondskanselier Angela Merkel heeft in eigen land opzien gebaard door toe te geven dat 'klimaatverandering' feitelijk niets meer is dan een nieuwe religie waarvoor geen enkel wetenschappelijk bewijs bestaat. Tegelijkertijd worden milieuactivisten wereldwijd steeds extremer in hun streven om de hele wereld de onderwerpen aan een eco-fascistische dictatuur.
Tijdens een vergadering van de Duitse liberale FDP verklaarde Marie-Luise Dött dat iedereen die het waagde te twijfelen aan de klimaatagenda 'bespot werd, gedwongen werd te biechten, vervolgens door het vagevuur heen moest en als ze echt slecht waren naar de hel gestuurd werden.' Volgens Dött hebben de klimaatpropagandisten ervoor gezorgd dat de vrije wetenschap monddood is gemaakt.
Obama heeft ook al z'n foute man om zich heen. Die zulke ideeën er op na houdt.quote:Na haar uitspraken gebeurde daarom exact wat ze voorspeld had: ondanks het feit dat duizenden wetenschappers al jaren beweren dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs is voor door mensen veroorzaakte klimaatverandering en Global Warming, werd ze onmiddellijk belachelijk gemaakt door belangrijke partijfiguren en door de mainstream media. (1)
Bekende milieuactivist pleit voor eco-concentratiekampen
Dat de ook in Nederland door met name linkse (PvdA, GroenLinks, SP, D66) maar ook christelijke partijen (CDA, CU) fervent aangehangen klimaatreligie verontrustende vormen begint aan te nemen blijkt bijvoorbeeld uit het feit dat een bekende Finse milieuactivist, de filosoof Pentti Linkola, openlijk oproept tot het invoeren van een fascistisch systeem om de 'planeet te redden van de ecologische vernietiging.' (2)
bron
Er zijn in Nederland aanzienlijk belangrijkere milieuproblemen dan het al dan niet een fractie opwarmen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:08 schreef TimMer1981 het volgende:
Een saai stukje wetenschap? De >eventuele< ondergang van de mensheid? Lijkt mij allerminst saai voor de mensheid als diersoort.
Zelfs het IPCC zegt dat het 90% zeker is dat de mens klimaatverandering veroorzaakt. 10% kans dat de mens de oorzaak niet is. Dat noem ik geen hard bewijs...quote:Op donderdag 23 september 2010 01:41 schreef oompaloompa het volgende:
geen enkel wetenschappelijk bewijs.
Natuurlijk wel, extreem veel zelfs.
Ik ben benieuwd? De grootste dreiging die wij volgens mij kennen is een stijgende zeespiegel.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland aanzienlijk belangrijkere milieuproblemen dan het al dan niet een fractie opwarmen.
Zelfs het IPCC? Juist het IPCC is ongeloofwaardig gebleken.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zelfs het IPCC zegt dat het 90% zeker is dat de mens klimaatverandering veroorzaakt. 10% kans dat de mens de oorzaak niet is. Dat noem ik geen hard bewijs...
Het zou alleen een beetje jammer zijn om te wachten tot we allemaal dood zijn omdat je per se 100.0% zekerheid wil hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zelfs het IPCC zegt dat het 90% zeker is dat de mens klimaatverandering veroorzaakt. 10% kans dat de mens de oorzaak niet is. Dat noem ik geen hard bewijs...
Maar dat is een andere vraag. Of er klimaat verandering plaatsvindt is niet dezelfde vraag als of de mens deze veroorzaakt.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland aanzienlijk belangrijkere milieuproblemen dan het al dan niet een fractie opwarmen.
Want? De afgelopen 10.000 jaar is de zeespiegel 120 meter gestegen, de afgelopen 1000 jaar is westelijk Nederland sneller gedaald dan de zeespiegel steeg.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd? De grootste dreiging die wij volgens mij kennen is een stijgende zeespiegel.
Het IPCC (met CC in de naam) is de grootste "wetenschappelijke" aanhanger van het klimaatverhaal.quote:Zelfs het IPCC? Juist het IPCC is ongeloofwaardig gebleken.
Beetje dramatisch. Waarom zouden we allemaal dood gaan als het 2 graden warmer wordt? En dan heb ik zo'n beetje de ergste temperatuurstijging uit de voorspellingen genomen!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het zou alleen een beetje jammer zijn om te wachten tot we allemaal dood zijn omdat je per se 100.0% zekerheid wil hebben.
Feit is dat het alleen "erg" is, omdat het door de mens zou komen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar dat is een andere vraag. Of er klimaat verandering plaatsvindt is niet dezelfde vraag als of de mens deze veroorzaakt.
Luchtverontreiniging, met name binnenshuis, bijvoorbeeld. Met als positief punt dat het voornamelijk rokers zijn die hier last van hebben. Of het opraken van fossiele brandstoffen, niet zo zeer een milieuprobleem, maar aanzienlijk urgenter dan het opwarmen van de aarde. Of eutrofiering. Of de grondwaterstand. Overstromingsrisico. Enz. enz.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Feit is dat het alleen "erg" is, omdat het door de mens zou komen.
Verklaar je nader... Waarom ga jij dood als het 2 graden warmer wordt? Of bedoel je dat het nog 50-100 jaar duurt en je daarom doodgaat?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg omdat we er dan allemaal aan kunnen gaan.
Eens met je. Goeie post.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Want? De afgelopen 10.000 jaar is de zeespiegel 120 meter gestegen, de afgelopen 1000 jaar is westelijk Nederland sneller gedaald dan de zeespiegel steeg.
[..]
Het IPCC (met CC in de naam) is de grootste "wetenschappelijke" aanhanger van het klimaatverhaal.
[..]
Beetje dramatisch. Waarom zouden we allemaal dood gaan als het 2 graden warmer wordt? En dan heb ik zo'n beetje de ergste temperatuurstijging uit de voorspellingen genomen!
[..]
Feit is dat het alleen "erg" is, omdat het door de mens zou komen.
[..]
Luchtverontreiniging, met name binnenshuis, bijvoorbeeld. Met als positief punt dat het voornamelijk rokers zijn die hier last van hebben. Of het opraken van fossiele brandstoffen, niet zo zeer een milieuprobleem, maar aanzienlijk urgenter dan het opwarmen van de aarde. Of eutrofiering. Of de grondwaterstand. Overstromingsrisico. Enz. enz.
New Americanquote:Op donderdag 23 september 2010 12:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd? De grootste dreiging die wij volgens mij kennen is een stijgende zeespiegel.
[..]
Zelfs het IPCC? Juist het IPCC is ongeloofwaardig gebleken.
Voor Nederland zou het zelfs gunstig zijn, o.a. de landbouw zou het beter doen.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens met je. Goeie post.
Laat het maar 2 graden warmer worden, lekker toch? Een subtropisch klimaat aan de Noordzee, heerlijk.
Om een of andere reden heeft "het klimaat" een dusdanige status bereikt dat iedereen er vanaf weet. Wetenschappelijk erg vreemd, omdat veel belangrijkere dingen totaal niet op interesse kunnen rekenen. Politiek geheel begrijpelijk (IPCC is dan ook een politiek instituut), het geeft een extra reden om mensen te beperken en belastingen te heffen.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:00 schreef Bastard het volgende:
Hamvraag blijft over, als het wetenschappelijk 'wel meevalt' waarom staat het dan zo boven aan onze agenda?
Simpel: geld.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:00 schreef Bastard het volgende:
Hamvraag blijft over, als het wetenschappelijk 'wel meevalt' waarom staat het dan zo boven aan onze agenda?
ik ben ook voor een groenere planeet hoor, niet alleen voor mij, voor ook generaties die na mij komen. Die gun ik ook het zicht van een gletsjer of een mooi groen regenwoud, koude winters, warme zomers.
Als de algehele temp verhoogt en vooral de temp van de zeeen dan heeft dat erg veel gevolgen.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Verklaar je nader... Waarom ga jij dood als het 2 graden warmer wordt? Of bedoel je dat het nog 50-100 jaar duurt en je daarom doodgaat?
Dat was toen ook al duidelijk, groene stroom betekend niets meer dan dat er meer geld wordt gestoken in andere energiebronnen waardoor het aandeel van "groene" stroom steeds groter wordt.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Simpel: geld.
Het liefste bij de burger uit de zak te kloppen middels allerlei maatregelen.
Zoals bijv. groene stroom, die zoals later bleek uit dezelfde leiding kwam als de 'gewone'.
Er moet toch ergens geld vandaan komen om andere plannen en subsidies en noem maar op te kunnen bekostigen? Dus...
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Verklaar je nader... Waarom ga jij dood als het 2 graden warmer wordt? Of bedoel je dat het nog 50-100 jaar duurt en je daarom doodgaat?
Ja gelukkig liggen we niet aan het water en hebben we daar totaal geen last vanquote:Op donderdag 23 september 2010 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens met je. Goeie post.
Laat het maar 2 graden warmer worden, lekker toch? Een subtropisch klimaat aan de Noordzee, heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |