Één ECT komt overeen met 28 studie-uren (waaronder oa. de stof bestuderen, college volgen, college voorbereiden, tentamen voorbereiden en tentamen maken vallen). Dus je kunt per vak uitrekenen of het ongeveer klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:16 schreef Complexiteit het volgende:
Ik vraag me af wat voor nut het heeft dat in de OER staat dat een student geacht wordt 5 blz/u te lezen.
Gemiddeld zou dat voor mij uitkomen op 50 a 80 uur leeswerk per week, colleges en de voorbereidingstijd voor de colleges nieteens meegerekend. En dan zeggen ze dat je geacht wordt 40u per week aan je studie te besteden
Er zijn nu twee soorten nummers op de UvTquote:Op maandag 20 september 2010 20:09 schreef Tegan het volgende:
Waarom is het studentnummer niet meer gelijk aan het anr?
Die U is met 7 cijfers, en die met S heeft er 6. Tenminste, dat is zo voor iedereen die ik ken en dat zijn alleen eerstejaars. Misschien is het anders voor julliequote:Op maandag 20 september 2010 20:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn nu twee soorten nummers op de UvT
Studentnummers: U123456
ANR: S123456
Althans, ik dacht dat het nu zo is
nummers op? Geen idee!quote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef PierreTT het volgende:
Waarom zijn die U-nummers uberhaupt ingevoerd?
Ik dacht dat S-nummers van de uni alleen waren en U nummers voor heel Nederland gelden.quote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef PierreTT het volgende:
Waarom zijn die U-nummers uberhaupt ingevoerd?
10.000.000 met 6 cijfers lukt sowieso nietquote:Op maandag 20 september 2010 21:59 schreef GlowMouse het volgende:
In de S-nummers zit ook nog een foutcontrole, dus je kunt met 6 cijfers geen 10.000.000 combinaties maken, eerder 10x zo weinig. En dat aantal zal inmiddels wel bereikt zijn
Owja ik moet niet vergeten dat ding volgende week op te halen! Heb al wel een prachtig Complex pasje ontvangenquote:Op maandag 20 september 2010 22:54 schreef Impressie het volgende:
Ik heb trouwens mijn UvT-pas opgehaald, daar staan beide nummers op! Heb ik ze net onthouden, komen ze daarmeeWel een shiny shiny pasje trouwens
Hihiquote:Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef Tegan het volgende:
Je hebt GlowMouse ge-owned, en dat voor een eerstejaars.
Verdomme, ik vergeet telkens om mijn inschrijving te gevenquote:Op maandag 20 september 2010 23:00 schreef Two het volgende:
[..]
Owja ik moet niet vergeten dat ding volgende week op te halen! Heb al wel een prachtig Complex pasje ontvangen
Als je die 9 bedoelt die online staan, ik heb ze gepland voor vanmiddag/vanavond.quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Belachelijk dat Complex om half 4 al sluit met de verkoop van samenvattingen. Zal verdomme nog eens dat pokke end lopen en er dan om kwart voor 4 achter komen dat ik geen samenvatting meer mee krijg.
Iemand die opdrachten van functileer al gemaakt trouwens?
Die bedoelde ik inderdaad. Ik was van plan ook deze week er maar eens naar te kijken. Weet je of de tijd die je ervoor hebt ongelimiteerd is? Zou je dus evt. antwoorden kunnen vergelijken met medestudenten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:57 schreef Impressie het volgende:
[..]
Als je die 9 bedoelt die online staan, ik heb ze gepland voor vanmiddag/vanavond.
Je hebt gewoon tot het eind van het blok, ik denk dat ik deze week/weekend er maar eens naar ga kijken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad. Ik was van plan ook deze week er maar eens naar te kijken. Weet je of de tijd die je ervoor hebt ongelimiteerd is? Zou je dus evt. antwoorden kunnen vergelijken met medestudenten?
Dus je kunt antwoorden veranderen als je na een week denkt dat je het redelijk verneukt hebt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:26 schreef Two het volgende:
[..]
Je hebt gewoon tot het eind van het blok, ik denk dat ik deze week/weekend er maar eens naar ga kijken.
Vandaag dat bouwplan voor AcVa maken, maar daar verwacht ik niet langer dan een uurtje mee bezig te zijn. Iemand al begonnen aan die opdracht van geschiedenis van volgende week begonnen? Ik vond die vorige namelijk vrij kut!
sowieso niet kopen. In de 2 samenvattingen die ik ooit gekocht had stojnden in allebrei grove fouten van het niveau "smaller" met groter vertalen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 07:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Belachelijk dat Complex om half 4 al sluit met de verkoop van samenvattingen. Zal verdomme nog eens dat pokke end lopen en er dan om kwart voor 4 achter komen dat ik geen samenvatting meer mee krijg.
Iemand die opdrachten van functileer al gemaakt trouwens?
Komt auto ook?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:02 schreef Impressie het volgende:
Ik heb mijn complexpas en ik ga hem vanavond testen bij de boekanier, dus als er nog mensen zijn die een impressie in het wild willen zien
Volgens mij zijn het nu 9 soort van practica die je thuis kunt maken en digitaal moet inleveren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:33 schreef automatic_ het volgende:
Functieleer heb je ook zo gedaan joh
En hij komt wel checken bij dat laatste college of je het gemaakt hebt en daarna geeft hij de goede antwoorden voor in je verslag.
Niks speciaals, maar wel dinsdag dus goedkoper etcquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is er vanavond Complexfeest dan? Of is er niks speciaals?
Correct.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het nu 9 soort van practica die je thuis kunt maken en digitaal moet inleveren.
dat had ik ook vier jaar geleden?quote:
Dat weten wij toch nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat had ik ook vier jaar geleden?
vond ik eigenlijk best leuk allemaal
was bij mij ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het nu 9 soort van practica die je thuis kunt maken en digitaal moet inleveren.
dat ik het leuk vond, of dat ik het ook had? Er leek geimpliceerd te zijn dat het een nieuwe opdracht wasquote:
Er staat een vraagteken, dus vraag! Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:24 schreef GlowMouse het volgende:
Impressie leest 'dat had ik ook vier jaar geleden?' als een vraag en ik kan het weten dat hij het zo leest.
Oh... dus jullie daten nu al niet meer? Wat gaat de tijd toch snel, dingen vliegen soms echt voorbij.quote:
wie?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef automatic_ het volgende:
Pff... MTO meneer heeft nu al voor de 4e keer zijn sheets aangepast van de afgelopen 4weken. Hij bedoelt het allemaal goed hoor, maar het is gruwelijk irritant met printen
Ze wil sowieso niet, ik allemaal regelen dat ik haar toevallig tegenkom op de uni maar dan komt ze niet, of heeft ze geen zin, of heeft ze college blabla :pquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Oh... dus jullie daten nu al niet meer? Wat gaat de tijd toch snel, dingen vliegen soms echt voorbij.
Hier ben ik veilig!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:35 schreef oompaloompa het volgende:
kijk meneer "is dat een uitdaging?" opeens spatjes hebben.
Hahahaquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ze wil sowieso niet, ik allemaal regelen dat ik haar toevallig tegenkom op de uni maar dan komt ze niet, of heeft ze geen zin, of heeft ze college blabla :p
Behoorlijk gevalletje schijnveiligheid jaquote:
hahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 10:32 schreef aardappel het volgende:
[..]
Behoorlijk gevalletje schijnveiligheid jaGlowmouse heeft al meerdere keren bij mijn studentenhuis aangeklopt door gewoonweg mijn IP te checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |