Hehequote:Op donderdag 16 september 2010 17:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd al, mijn gedrag schijnt een interessant studieobject te zijn daar.
Ik vind het niet grappig.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:08 schreef GlowMouse het volgende:
geef eens antwoord op de vraag in post #117
ik weet niet zeker of wat jullie denken dat ik bedoelde ook was wat de bedoeling was zeg maarquote:
Maakt het niet minder grappig. Maar wie bedoelde jij?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of wat jullie denken dat ik bedoelde ook was wat de bedoeling was zeg maar
ipg?quote:
nee jij eerstquote:Op donderdag 16 september 2010 19:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Maakt het niet minder grappig. Maar wie bedoelde jij?
Is de rest zo erg?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:56 schreef Soldier2000 het volgende:
Ongelooflijk, 3 weken geleden kon ik statistiek wel uitkotsen, en nu 3 weken verder is statistiek mijn lievelingsvak geworden
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:51 schreef oompaloompa het volgende:
ben vandaag nog in gebouw k, verdieping 10 geweest, geen arjo
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
wel een grote foto van arjo gezien?
Beter opletten! Ik was overigens of lunchen of naar college, afhankelijk van hoe laat je kwam (en of je langs mijn kantoor bent gelopen)quote:Op donderdag 16 september 2010 16:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en ik maar zwaaien, en jij me maar negeren :/ Nou denkt mijn hele lunchtafel dat ik gek ben....
[..]
zelfs dat niet.
Nee Two heet geen Tomquote:
Ik vraag al niets meerquote:Op donderdag 16 september 2010 22:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Je maakt de topictitel wel waar zo
ik was niet echt op zoek naar jequote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beter opletten! Ik was overigens of lunchen of naar college, afhankelijk van hoe laat je kwam (en of je langs mijn kantoor bent gelopen)
btw: heb je al nagedacht over je onderzoeksgebied? CB bij tiber?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik was niet echt op zoek naar je
volgende week moet ik er weer zijn, dan zal ik je wat actiever zoeken.
semiquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:30 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
btw: heb je al nagedacht over je onderzoeksgebied? CB bij tiber?
quote:
Ja ik ben wel vrij fan van films jaquote:Op donderdag 16 september 2010 23:49 schreef Impressie het volgende:
Two, ben jij fan van films? Weet de naam niet meer maar er was iemand die je ook kan zijn.
Net in de stad kwam ik trouwens degene tegen die ons MTO A werkcolleges geeft, vanochtend de eerste van gehad. Volgens mij herkende ze me niet want ze zei niks. Volgend college eens vragen
begint je naam wel met een t?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:35 schreef Two het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ben wel vrij fan van films ja![]()
Ik voel me een soort Mr X van 538. Ik wacht eigenlijk totdat iemand op de universiteit naar me toe komt en zegt: "Jij bent Two van Fok!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
begint je naam wel met een t?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
Tot maandag dan!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:35 schreef Two het volgende:
Ja ik ben wel vrij fan van films ja![]()
Ik voel me een soort Mr X van 538. Ik wacht eigenlijk totdat iemand op de universiteit naar me toe komt en zegt: "Jij bent Two van Fok!"
Één ECT komt overeen met 28 studie-uren (waaronder oa. de stof bestuderen, college volgen, college voorbereiden, tentamen voorbereiden en tentamen maken vallen). Dus je kunt per vak uitrekenen of het ongeveer klopt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:16 schreef Complexiteit het volgende:
Ik vraag me af wat voor nut het heeft dat in de OER staat dat een student geacht wordt 5 blz/u te lezen.
Gemiddeld zou dat voor mij uitkomen op 50 a 80 uur leeswerk per week, colleges en de voorbereidingstijd voor de colleges nieteens meegerekend. En dan zeggen ze dat je geacht wordt 40u per week aan je studie te besteden
Er zijn nu twee soorten nummers op de UvTquote:Op maandag 20 september 2010 20:09 schreef Tegan het volgende:
Waarom is het studentnummer niet meer gelijk aan het anr?
Die U is met 7 cijfers, en die met S heeft er 6. Tenminste, dat is zo voor iedereen die ik ken en dat zijn alleen eerstejaars. Misschien is het anders voor julliequote:Op maandag 20 september 2010 20:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn nu twee soorten nummers op de UvT
Studentnummers: U123456
ANR: S123456
Althans, ik dacht dat het nu zo is
nummers op? Geen idee!quote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef PierreTT het volgende:
Waarom zijn die U-nummers uberhaupt ingevoerd?
Ik dacht dat S-nummers van de uni alleen waren en U nummers voor heel Nederland gelden.quote:Op maandag 20 september 2010 20:16 schreef PierreTT het volgende:
Waarom zijn die U-nummers uberhaupt ingevoerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |