Er staat een vraagteken, dus vraag! Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:24 schreef GlowMouse het volgende:
Impressie leest 'dat had ik ook vier jaar geleden?' als een vraag en ik kan het weten dat hij het zo leest.
Oh... dus jullie daten nu al niet meer? Wat gaat de tijd toch snel, dingen vliegen soms echt voorbij.quote:
wie?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef automatic_ het volgende:
Pff... MTO meneer heeft nu al voor de 4e keer zijn sheets aangepast van de afgelopen 4weken. Hij bedoelt het allemaal goed hoor, maar het is gruwelijk irritant met printen
Ze wil sowieso niet, ik allemaal regelen dat ik haar toevallig tegenkom op de uni maar dan komt ze niet, of heeft ze geen zin, of heeft ze college blabla :pquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Oh... dus jullie daten nu al niet meer? Wat gaat de tijd toch snel, dingen vliegen soms echt voorbij.
Hier ben ik veilig!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:35 schreef oompaloompa het volgende:
kijk meneer "is dat een uitdaging?" opeens spatjes hebben.
Hahahaquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:25 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ze wil sowieso niet, ik allemaal regelen dat ik haar toevallig tegenkom op de uni maar dan komt ze niet, of heeft ze geen zin, of heeft ze college blabla :p
Behoorlijk gevalletje schijnveiligheid jaquote:
hahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 10:32 schreef aardappel het volgende:
[..]
Behoorlijk gevalletje schijnveiligheid jaGlowmouse heeft al meerdere keren bij mijn studentenhuis aangeklopt door gewoonweg mijn IP te checken.
Uietraard, de weg naar de douche, aankleden, ontbijten etc is net zo slopend als de reis zelfquote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef GlowMouse het volgende:
De reis begint zodra je uit bed komt?
Misschien slaapt ie wel in de bosjes, naast het spoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef GlowMouse het volgende:
En dan zo naar de UvT fietsenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Misschien slaapt ie wel in de bosjes, naast het spoor.
2 minuten lopen naar bushalte, en hoef niet meer te doen als aankleden. Dus, mja.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef GlowMouse het volgende:
Vanochtend was je lokaal anders dicht en donker!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:35 schreef oompaloompa het volgende:
kijk meneer "is dat een uitdaging?" opeens spatjes hebben.
ik was er om vijf voor tienquote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef Impressie het volgende:
[..]
Vanochtend was je lokaal anders dicht en donker!
Ja, toen liep ik dus net het gebouw uitquote:Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik was er om vijf voor tien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |