Ah handing, bedankt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er loopt wel security, maar je mag er gewoon rondlopen
Ik moet bij jouw naam altijd denken aan Jersey Shore en Grenade launchersquote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ah handing, bedankt.
Is gewoon een gratis "bewaakte stalling" dus.
True, maar je moet je "ik ga vandaag lekker drugs verkopen"-blik inhouden als ze langsrijden....quote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er loopt wel security, maar je mag er gewoon rondlopen
Dat is inderdaad wel aan te radenquote:Op donderdag 23 september 2010 04:43 schreef aardappel het volgende:
[..]
True, maar je moet je "ik ga vandaag lekker drugs verkopen"-blik inhouden als ze langsrijden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:26 schreef Impressie het volgende:
Ik heb oompa gezien.
Én aangeraakt![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef oompaloompa het volgende:
Ik heb Impressie aangeraakt!!!!!!Whoeiiiii!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik had helemaal niets met impressiequote:Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Als ik het goed begrijp was er eerst een thing tussen auto en impressie en toen haakte auto af en nu heeft oompa impressie gekaapt?
Ook al niet! GM heeft opeens de TT aangepastquote:Op donderdag 23 september 2010 16:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh ik vergat iets bij het vorige bericht: yarr![]()
.
En nog iets: was auto vóór of ná impressie bezig met two versieren?Ik probeer me even een beeld te schetsen hier hè.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had helemaal niets met impressie
Of heb ik iets gemist?quote:
Ojeetje!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:15 schreef Impressie het volgende:
Ik had mijn ouders al gebeld om de verloving bekend te maken.
Dat is het altijd al geweestquote:
Ik heb hier zo'n vreemd beeld bijquote:Op donderdag 23 september 2010 16:23 schreef oompaloompa het volgende:
volgens mij zou ik impressies vroegrijpe moeder kunnen zijn
Leg eens uitquote:Op donderdag 23 september 2010 16:37 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n vreemd beeld bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |