Uietraard, de weg naar de douche, aankleden, ontbijten etc is net zo slopend als de reis zelfquote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef GlowMouse het volgende:
De reis begint zodra je uit bed komt?
Misschien slaapt ie wel in de bosjes, naast het spoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef GlowMouse het volgende:
En dan zo naar de UvT fietsenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Misschien slaapt ie wel in de bosjes, naast het spoor.
2 minuten lopen naar bushalte, en hoef niet meer te doen als aankleden. Dus, mja.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef GlowMouse het volgende:
Vanochtend was je lokaal anders dicht en donker!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:35 schreef oompaloompa het volgende:
kijk meneer "is dat een uitdaging?" opeens spatjes hebben.
ik was er om vijf voor tienquote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef Impressie het volgende:
[..]
Vanochtend was je lokaal anders dicht en donker!
Ja, toen liep ik dus net het gebouw uitquote:Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik was er om vijf voor tien
kijk dat doet me goedquote:Op woensdag 22 september 2010 18:09 schreef Impressie het volgende:
Zal een donald duck pocket op de wc leggen ter gedachte.
moet je meer lezenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap echt geen ene reet meer van deze topic. Dates onder UvT'ers? Impressie die scoort? GlowMouse die waarschuwingen geeft?
Ik heb al genoeg gelezen vandaag. Samenvatting bitte.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
moet je meer lezen
(weer een goede daad)
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef GlowMouse het volgende:
Eerst moet de ban worden goedgekeurd, en dan begint het vaak met 48 uur. Tenzij je nick met een kleine letter o begint, dan kan het langer zijn. Je kunt dan niet posten met je gewone account, maar wel meelezen (bij de meeste bans). Met je ip adres gebeurt niks (hoewel alle pc's op de universiteit een eigen ip adres hebben en dus prima individueel blokkeerbaar zijn). Post je ondertussen door met een ander account dan wordt de ban verlengd. Na die 48 uur kun je een lief mailtje sturen en dan kun je weer posten.
Ben ook 1e jaars BE, tussentoets antwoorden staan er al op.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:42 schreef daankes het volgende:
UvT'er meldt zich.
1e jaars bedrijfseconomie, na vorig jaar minder succesvol rechten te hebben gedaan op de UvT :x.
Gister eerste tussentoets gehad voor wiskunde, en volgens mij ook wel gehaald. Dat zou nu al het hoogste punt zijn in mijn nog jonge Universitaire carriere!
Nog wel op zoek naar kamer, want volgend blok vaak om kwart voor 9 WC, en met 2 uur reizen is dat niet ideaal. Kwart voor 7 uit bed is TE vroeg!
Groeten vanuit mijn bed. (Vrije dag gepakt, na de geslaagde tussentoets. Ik ben vrij snel gelukkig).
Tevens, kan dit met auto? En kan je 's nachts het terrein over huppelen/fietsen etc of is het dan afgesloten of komen de 80 kilo rottweilers dan achter je aan?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:47 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Verder een vraag aan de andere studenten; kun je je fiets gewoon dag en nacht op de uni parkeren? Ik woon nog thuis en een fiets leek me wel handig op de campus als ik een keer de stad in ga met wat vrienden of wat dan ook.
De auto kan je ook laten staan daar als het goed is, ik heb er nog nooit problemen mee gehad... en 's nachts is het terrein ook openquote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Impressie het volgende:
[..]
Tevens, kan dit met auto? En kan je 's nachts het terrein over huppelen/fietsen etc of is het dan afgesloten of komen de 80 kilo rottweilers dan achter je aan?
Er loopt wel security, maar je mag er gewoon rondlopenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb 's avonds wel eens een auto met waakhonden het UvT-terrein op zien komen.
Hehequote:Op woensdag 22 september 2010 17:30 schreef oompaloompa het volgende:
sorry automatic, je bent te langzaam, he's mine now
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb 's avonds wel eens een auto met waakhonden het UvT-terrein op zien komen.
Ah handing, bedankt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er loopt wel security, maar je mag er gewoon rondlopen
Ik moet bij jouw naam altijd denken aan Jersey Shore en Grenade launchersquote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ah handing, bedankt.
Is gewoon een gratis "bewaakte stalling" dus.
True, maar je moet je "ik ga vandaag lekker drugs verkopen"-blik inhouden als ze langsrijden....quote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er loopt wel security, maar je mag er gewoon rondlopen
Dat is inderdaad wel aan te radenquote:Op donderdag 23 september 2010 04:43 schreef aardappel het volgende:
[..]
True, maar je moet je "ik ga vandaag lekker drugs verkopen"-blik inhouden als ze langsrijden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:26 schreef Impressie het volgende:
Ik heb oompa gezien.
Én aangeraakt![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef oompaloompa het volgende:
Ik heb Impressie aangeraakt!!!!!!Whoeiiiii!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik had helemaal niets met impressiequote:Op donderdag 23 september 2010 16:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Als ik het goed begrijp was er eerst een thing tussen auto en impressie en toen haakte auto af en nu heeft oompa impressie gekaapt?
Ook al niet! GM heeft opeens de TT aangepastquote:Op donderdag 23 september 2010 16:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh ik vergat iets bij het vorige bericht: yarr![]()
.
En nog iets: was auto vóór of ná impressie bezig met two versieren?Ik probeer me even een beeld te schetsen hier hč.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had helemaal niets met impressie
Of heb ik iets gemist?quote:
Ojeetje!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:15 schreef Impressie het volgende:
Ik had mijn ouders al gebeld om de verloving bekend te maken.
Dat is het altijd al geweestquote:
Ik heb hier zo'n vreemd beeld bijquote:Op donderdag 23 september 2010 16:23 schreef oompaloompa het volgende:
volgens mij zou ik impressies vroegrijpe moeder kunnen zijn
Leg eens uitquote:Op donderdag 23 september 2010 16:37 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n vreemd beeld bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |