Ik denk het wel. Ben wel een tijd geleden verhuisd maar dat is al meer dan een jaar geleden. Gaan binnenkort echter weer verhuizen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:31 schreef automatic_ het volgende:
Zit je nog op dezelfde plek als vorig jaar oompa?
Ooo leuk! Je krijgt een upgrade?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ben wel een tijd geleden verhuisd maar dat is al meer dan een jaar geleden. Gaan binnenkort echter weer verhuizen...
Is dit een uitdaging?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Sowieso bluf dat je om mijn locatie durft te vragen![]()
Zal ik doenquote:voor als je mijn edit had gemmist: Iets serieuzer, als mensen vragen hoezo o.i.d., kun je het dan bij het wat algemene "het internet" houden?
Vind het niet erg dat mensen weten dat ik op internet rondhang, maar zou het wel vervelend vinden als ze weten waar, dan kun je toch wat minder vrij "praten".
semi, we zijn over de jaren met wat meer geworden. We gaan naar een grotere kamer, maar zijn ook met meer...quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo leuk! Je krijgt een upgrade?
Natuurlijk is het een uitdaging, durf je toch nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:38 schreef Impressie het volgende:
[..]
Is dit een uitdaging?![]()
[..]
Zal ik doenZelfde hier trouwens, mocht je een keer met hem mee lopen
Weet hij wie ik ben dan? Denk dat hij mijn naam niet weetquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:28 schreef oompaloompa het volgende:
Natuurlijk is het een uitdaging, durf je toch niet
Ik zal morgen eens na gaan vragen of je je wel fatsoenlijk gedraagt
Ik zie nu dat het anders is bij de FSW. Art. 5.10 op http://www.uvt.nl/studenten/studeren/oer/fsw/1011-bachelor.pdf is wel van belang voor jou.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar is het. Waar lees je dit terug? Ik was vandaag bij de studieadviseur en die wist er niets over. Volgens hem kon je zoveel vrijstelling krijgen als dat mogelijk was. Alleen kun je dan niet meer cum laude e.d. slagen.
automatic_ kruipt onder de tafel als ze het idee heeft dat iemand haar zoekt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:12 schreef Impressie het volgende:
[..]
Ik weet lekker wel hoe jij eruit ziet en jij hebt geen idee van mij
Niet! Hij mocht gewoon bij mij aan tafel komen zittenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
automatic_ kruipt onder de tafel als ze het idee heeft dat iemand haar zoekt.
Dat mocht ik ook, dat is helemaal niet bijzonder.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet! Hij mocht gewoon bij mij aan tafel komen zitten
Hij moest jij zijn sorryquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat mocht ik ook, dat is helemaal niet bijzonder.
Voor mij kruipt ze niet wegquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
automatic_ kruipt onder de tafel als ze het idee heeft dat iemand haar zoekt.
Kom je/komen jullie ook dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Voor mij kruipt ze niet weg. Owja complexfeest, had m'n huisgenootje het ook over.
Denk het nietquote:
biertje doen dan?quote:
Na zessen is het er altijd wel rustig tegenwoordigquote:Op woensdag 15 september 2010 13:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hai.
Het wordt steeds drukker in M, vergeleken met vorige week en de week daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |