Jazeker. Sjiek ding. Zal hem alleen nooit meer gebruiken denk ik zo.quote:
Hoi!quote:Op maandag 13 september 2010 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Sjiek ding. Zal hem alleen nooit meer gebruiken denk ik zo.
Auto trouwens aanwezig? Heb je even nodig..
Hier hetzelfde, zelfs om 8:45quote:Op maandag 13 september 2010 18:13 schreef oompaloompa het volgende:
waarom plannen ze statistiek altijd op maandag
Ben meteen gaar voor de rest van de week
haha das wel ernstig, wie is je docent?quote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef sk888er het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, zelfs om 8:45
En de docent kwam een 20 minuten te laat omdat hij vergeten was dat hij college moest geven.
Loop maandag anders een keer een dagje met mij mee.quote:Op maandag 13 september 2010 18:13 schreef oompaloompa het volgende:
waarom plannen ze statistiek altijd op maandag
Ben meteen gaar voor de rest van de week
voor geen goud!quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Loop maandag anders een keer een dagje met mij mee.
Daar is het. Waar lees je dit terug? Ik was vandaag bij de studieadviseur en die wist er niets over. Volgens hem kon je zoveel vrijstelling krijgen als dat mogelijk was. Alleen kun je dan niet meer cum laude e.d. slagen.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:16 schreef GlowMouse het volgende:
Bachelor 60, master 12, na te lezen in de OER
Ik niet!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:53 schreef Impressie het volgende:
Gaat er morgen nou nog iemand naar de aftersun party van complex?
Hij is zo'n beetje het gezicht van Complex voor de eerstejaars, vrijwel de enige die we zien van zequote:
Hè balen voor je! PM je rooster eens, dan kan ik kijken of ik een keer bij je in de buurt zitquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:58 schreef Impressie het volgende:
[..]
Dan kan ik niet 'heee auuutooooo van het foooorum'
Interessantquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:58 schreef automatic_ het volgende:
Impressie; hoe vind je het allemaal tot nu toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |