Was niet zo bedoeldquote:Op donderdag 16 september 2010 09:02 schreef static het volgende:
Yep, sorry.
Maar misschien was die typo wel zo bedoeld, jij hebt het topic niet geopend.
quote:
Het is gewoon een kuttopic, Tong.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef tong80 het volgende:
Slecht bezig Static. Neem een voorbeeld aan laffer en Cynix
Ja, maar ik lees al een tijdje mee en af en toe laait het toch weer op...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Marrije het volgende:
Thanks Cin!
-al lijkt de brand alweer geblust te zijn![]()
bedankt CGquote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Marrije het volgende:
Thanks Cin!
-al lijkt de brand alweer geblust te zijn![]()
in principe gebeurd dat wegjagen toch al, niet iedereen is geinteresseerd in dat pagina's lange gtst-ouwemeuk-geklets.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef static het volgende:
En iedereen is overal welkom. Het kan niet zo zijn dat mensen worden weggejaagd.
negeren en doorscrollen doe ik zelf al te lang, een echte blokkeernop om de reacties van bepaalde users in 1 keer niet meer te hoeven zien zou ideaal zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, maar ik lees al een tijdje mee en af en toe laait het toch weer op...
Die knop bestaat wel!!! Als je een abonnement neemt heb je de optie om mensen als vrienden en vijanden aan te merken en als je kiest voor vijand dan zie je die posts niet meer. Helaas wel als iemand diegene quote.quote:Op donderdag 9 december 2010 04:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
negeren en doorscrollen doe ik zelf al te lang, een echte blokkeernop om de reacties van bepaalde users in 1 keer niet meer te hoeven zien zou ideaal zijnje kwetst er niemand mee en een 2de topic is dan niet nodig, maar die bestaat helaas niet.
voorlopig kijk ik het ook maar ff aan voor ik besluit definitief uit die topics te blijven.
bedankt voor de tip! wist ik helemaal niet, ik heb snel ff gekeken.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die knop bestaat wel!!! Als je een abonnement neemt heb je de optie om mensen als vrienden en vijanden aan te merken en als je kiest voor vijand dan zie je die posts niet meer. Helaas wel als iemand diegene quote.
Die mensen jagen zichzelf dan weg, wij praten er in ieder geval niet over met de bedoeling om mensen weg te jagen, maar omdat we dat prettig vinden. En ik raad jullie aan hetzelfde te doen m.b.t. jullie favoriete onderwerpenquote:Op donderdag 9 december 2010 04:29 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
in principe gebeurd dat wegjagen toch al, niet iedereen is geinteresseerd in dat pagina's lange gtst-ouwemeuk-geklets.
Hoi Krentenbolquote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
zeg ik ben niet nieuw op het forum en in de gtst topics!
ik post al sinds 2004; gtst topic #59, tot aan 2009, ookal was het toen nog onder een andere username.
ik was er alleen altijd sporadisch omdat dat eeuwige gescrol me toen al tegenstond.
dat men het in een topic over iets heeft wat me niet boeit maakt mij nix uit maar om dat 5-6 paginas vol te houden in elke volgende topic is echt rsi-overdreven.
Inderdaad, ik dacht hem even te helpen, maar ik bemoei me er verder maar niet meer mee.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 18:40 schreef tliciouz het volgende:
Kan iemand hier 25 van maken? Thanks! Celebs en hun koters # 25
enquote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Witte rook is opgestegen: er mag een tweede GTST-topic komen.
In principe is het natuurlijk zo dat het moet kunnen dat iedereen in één topic(reeks) zijn/haar ei kwijt en dat men, als hem/haar iets niet bevalt, gewoon maar over de betreffende post heen moet lezen.
Aan de beslissing om toe te staan dat er een nieuwe reeks wordt geopend ligt eigenlijk een hele simpele overweging ten grondslag, nl. dat het meer voordelen heeft dan nadelen. Er zal overlap zijn, maar de nieuwe reeks kan een plek zijn voor diegenen die zich niet thuis (meer) voelen in het huidige topic (men kan natuurlijk ook in beide topics posten), en wij hebben er geen omkijken naar omdat de rust weer zal zijn wedergekeerd![]()
.
Het lijkt de me dan de bedoeling dat het huidige topic blijft zoals deze is, dus dat het over alles omtrent GTST gaat, oud, nieuw, toekomst, algemene dingen etc. en dat er in het nieuwe topic alleen over de actuele afleveringen wordt gepraat (en natuurlijk 'tijdneutrale' dingen).
Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan bakken!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, in deze reeks moet alles besproken kunnen worden, want dat is altijd al zo geweest.
En wij hebben laatst, in fb, ook aangegeven dat er een tweede topic mag komen, waar men geen oude koeien uit de sloot trekt en lekker kan babbelen over het 'nu'. Maar dat is tot nog toe niet gebeurd!
Static blijft echter TT's veranderen die aan dit gedachtengoed gehoor geven, topics sluiten die aan dit idee tegemoet komen.quote:Op maandag 27 december 2010 16:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht dat het plan was om de langstlopende, huidige reeks over alles omtrent de serie te laten gaan, en dat er een tweede topic zou worden geopend om over van alles behalve oude koeien te praten?!
Die doen jou geen goed bedoel je omdat je de poten onder de stoel van je collega-mod aan het doorzagen bent.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:54 schreef static het volgende:
Ik ben dat gezeik zat eerlijk gezegd. Zal met CG overleggen hoe verder, maar wat mij betreft blijven er twee topics over: historie en huidig. Dat gescherm en gedraai - en laat ik vooral selectief quoten niet vergeten - heb ik het helemaal mee gehad.
GTST reeks loopt ruim 7 jaar goed, totdat er titels suggestief bedacht werden en er een stortvloed aan topics openging.
En houd alsjeblieft op met kekke spuisels als 'gedachtengoed' de 'vorm van het forum' het 'uitdragen van wat FA, mods en zomeer'. Die doen de zaak geen goed.
Inderdaad en als die mods dingen zeggen die 180 graden van elkaar verschillen? Verder sla je de plank volledig mis, want die lopende reeks ging never nooit over de huidige serie alleen, maar zoals je collega-mod zei over alles in de ruimste zin van het woord (wat ook de reden is dat het 7 jaar goed gaat).quote:De mods bepalen hoe het in hún forum gaat - en in dit geval is dat een gulden middenweg en consensus met de users - en zullen dat communiceren aan de FA's. Als die het er niet mee eens zijn wordt er ingegrepen. En nogmaals: als .
Niet echt en ik ben niet de enige die dat vindt. Lees het topic maar eens.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:20 schreef static het volgende:
Ik geloof dat ik duidelijk was, of niet?
Dat is onzin.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit gaat me waarschijnlijk de kop kosten, maar het zij zo.
Okee dit waardeer ik en begrijp ik, maar wat betekent dit concreet en hoe nu verder? Of moeten we even op Cinnamongirl wachten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:54 schreef static het volgende:
Als ik het zo lees zit ik misschien wel fout. My bad. Kan gebeuren. Excuses als dat het geval is. Zit niet zo lekker in mijn velletje de laatste dagen.
Excuses voor de verwarring, maar wat ik hier al eerder zei, lijkt ons het beste:quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee dit waardeer ik en begrijp ik, maar wat betekent dit concreet en hoe nu verder? Of moeten we even op Cinnamongirl wachten?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Witte rook is opgestegen: er mag een tweede GTST-topic komen.
In principe is het natuurlijk zo dat het moet kunnen dat iedereen in één topic(reeks) zijn/haar ei kwijt en dat men, als hem/haar iets niet bevalt, gewoon maar over de betreffende post heen moet lezen.
Aan de beslissing om toe te staan dat er een nieuwe reeks wordt geopend ligt eigenlijk een hele simpele overweging ten grondslag, nl. dat het meer voordelen heeft dan nadelen. Er zal overlap zijn, maar de nieuwe reeks kan een plek zijn voor diegenen die zich niet thuis (meer) voelen in het huidige topic (men kan natuurlijk ook in beide topics posten), en wij hebben er geen omkijken naar omdat de rust weer zal zijn wedergekeerd![]()
.
Het lijkt de me dan de bedoeling dat het huidige topic blijft zoals deze is, dus dat het over alles omtrent GTST gaat, oud, nieuw, toekomst, algemene dingen etc. en dat er in het nieuwe topic alleen over de actuele afleveringen wordt gepraat (en natuurlijk 'tijdneutrale' dingen).
Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan bakken!
Ik heb dat topic gesloten, met als lapo:quote:Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef Marrije het volgende:
Ok, duidelijk, op één punt na.
Is het nou de bedoeling dat ik (bijvoorbeeld) een nieuw topic open voor actuele gtst of gaat deze weer open?
Je mag een nieuw topic openen over GTST: aktuele zakenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Het spijt me zeer, maar deze gaat dicht. Het is nooit de bedoeling geweest van mij en Static om een topic toe te staan waarin over de historie van de serie wordt gepraat.
Zie ook m'n post in fb van 8 december, en mijn jongste post. Hetgeen in die post is gemeld is wat we beiden achter de schermen hadden besloten.
Helaas is er wat verwarring over geweest, en zijn er tegenstrijdige mod-berichten geplaatst. Als gevolg daarvan is dit topic geopend.
Helaas, gedane zaken nemen geen keer maar het lijkt ons nogmaals het beste om het langstlopende topic niet aan te raken of af te splitsen, en de mogelijkheid te bieden om een nieuw topic te openen, waarin alleen aktuele zaken omtrent de serie worden besproken.
Bartolhoen?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef Marrije het volgende:
Je hebt het topic van Roos gesloten, dat oude tijden topic. Ik bedoel het topic dat Bartolhoen heeft geopend. Ja, je ziet bijna door de topics de soap niet meer
-edit- misschien dan alleen nog even de TT verduidelijken?
Zoals Marrije al zei, er was inderdaad zo een topic geopend over alleen het heden: GTST Seizoen 21 #1, als dit weer open zou kunnen?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Je mag een nieuw topic openen over GTST: aktuele zaken
Inderdaad, wat een zooitje was 't geworden! En och, dat topic van Roos moest sowieso dicht!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef Marrije het volgende:
Je hebt het topic van Roos gesloten, dat oude tijden topic. Ik bedoel het topic dat Bartolhoen heeft geopend. Ja, je ziet bijna door de topics de soap niet meer
-edit- misschien dan alleen nog even de TT verduidelijken?
..en dit topic is nu weer open! Volgens mij is nu alles 'goed' zo!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bartolhoen?![]()
Allereerst Cinnamongirl bedankt voor je reactie
[..]
Zoals Marrije al zei, er was inderdaad zo een topic geopend over alleen het heden: GTST Seizoen 21 #1, als dit weer open zou kunnen?![]()
Bedanktquote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een zooitje was 't geworden! En och, dat topic van Roos moest sowieso dicht!
[..]
..en dit topic is nu weer open! Volgens mij is nu alles 'goed' zo!
Maakt niet uit hoor, kon er wel om lachenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:06 schreef Marrije het volgende:
Dat was niet eens met opzet
Gewoon de v vergeten of te licht aangeraakt
Die users zijn er volgens mij nooit geweest, posten over vroeger gebeurde altijd in de centrale topics. Er is nu alleen wel een aantal users die geen behoefte heeft om over het verleden te praten, zij kunnen nu in een topic posten waar dat niet gebeurd als ze het niet trekken in de centrale reeks.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef roos85 het volgende:
Bedankt voor de duidelijkheid, vind het wel jammer dat mijn topic dicht moet.
Er is geen mogelijkheid om het topic te heropenen, voor de users die er behoefte aan hebben?
vandaar ook deze reactiequote:Op donderdag 30 december 2010 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die users zijn er volgens mij nooit geweest, posten over vroeger gebeurde altijd in de centrale topics. Er is nu alleen wel een aantal users die geen behoefte heeft om over het verleden te praten, zij kunnen nu in een topic posten waar dat niet gebeurd als ze het niet trekken in de centrale reeks.
en nog even edit: dat er mensen van de oude garde er geen behoefte aan hebben, betekent niet dat er helemaal geen behoefte is.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
Goh, erg leuk dat er nu een topic is over de 'gouden' jaren van de serie. Als iedereen elkaar met respect zou behandelen (wat af en toe niet gebeurt in het centrale topic) is dit een leuk idee. Ik ben voor!
Dat doe ik toch, er staat duidelijk 'volgens mij' en inmiddels kan Peter Kelder zich helemaal vinden in de huidige situatiequote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
vandaar ook deze reactie
[..]
en nog even edit: dat er mensen van de oude garde er geen behoefte aan hebben, betekent niet dat er helemaal geen behoefte is.
spreek gewoon voor jezelf
Ik kan me inderdaad vinden in de huidige situatie.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat doe ik toch, er staat duidelijk 'volgens mij' en inmiddels kan Peter Kelder zich helemaal vinden in de huidige situatie
vaag inderdaad. Was toch niks mis met dat topicquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
Topic kapot?
Vanessa gaat weer moederen
Idd vreemd! Ik heb het gemeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Ole het volgende:
[..]
vaag inderdaad. Was toch niks mis met dat topic
Dat bericht is verzoek verwijderd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
Topic kapot?
Vanessa gaat weer moederen
http://www.rtl.nl/%28/act(...)icatie_telegraaf.xmlquote:Rectificatie Telegraaf in Breukhoven-zaak
De Telegraaf heeft het artikel 'Liet Constanza kindjes stelen' gerectificeerd. Dit op last van de advocaten van Hans Breukhoven.
Volgens De Telegraaf zouden de kleinkinderen van Conny Breukhoven betrokken zijn bij de inbraak in de villa van Hans Breukhoven. De krant plaatste zaterdag een rectificatie.
"In De Telegraaf van donderdag 20 januari 2011, hebben wij een artikel geplaatst, genaamd 'Liet Constanza kindjes stelen', waarin wij de suggestie hebben gewekt dat de kleinkinderen van de heer Breukhoven betrokken zouden zijn bij een inbraak bij de heer Breukhoven. Deze suggestie vindt onvoldoende steun in de feiten. Wij hadden deze suggestie dan ook niet mogen wekken. Middels dit bericht rectificeren wij het genoemde artikel."
Conny en Hans hadden de krant gesommeerd het gewraakte artikel te rectificeren en te verwijderen van de website.
De dochter en schoonzoon van Hans en Conny werden op 31 december aangehouden op verdenking van het leegroven van de kluis van Hans in zijn Wassenaarse villa. De raadkamer van de rechtbank in Den Haag bepaalde donderdag dat Constanza's voorarrest met dertig dagen wordt verlengd. Ook werd er een derde verdachte opgepakt in het buitenland. Het zou gaan om een 28-jarige man uit Zaltbommel die verdacht wordt van witwaspraktijken.
"Hans en ik durven nog niet eens tegen elkaar te zeggen: zou het zo zijn? We durven het niet uit te spreken", aldus de diva eerder in RTL Boulevard. "Als het niet zo is dan staat zo'n meisje die moeder is van twee kinderen bekend als dief, terwijl we nog geen zekerheid hebben. Mijn moederhart geeft het graag de twijfels."
Mja, je kan zo'n topic aanpassen en dan vervolgens gaan touwtrekken met advocaten wat wel en niet mag/kan. Daar hebben we geen zin in en de tijd niet voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:06 schreef Copycat het volgende:
Die rectificatie ging alleen over die stupide aanname dat de kinderen erbij betrokken zouden zijn. Daarvoor hoeft toch niet het hele topic te verdwijnen?
Ja. Ik vind het erg rigoureus en niet des FOK!'s om om een rectificatie-eis voor een ander medium een heel topic down the drain te laten gaan. Andere media repten toch ook over die valse aantijgingen van De Telegraaf?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:03 schreef Ole het volgende:
Ohw wacht...
Maar is het andere topic nu helemaal weg![]()
Ik vrees dat het einde van SHO dan aanstaande is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, je kan zo'n topic aanpassen en dan vervolgens gaan touwtrekken met advocaten wat wel en niet mag/kan. Daar hebben we geen zin in en de tijd niet voor.
Dat verzoek is aan ons, FOK! gedaan. Ook aan de Telegraaf, vandaar dat ik het erbij heb gezet. Was misschien een beetje onduidelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het erg rigoureus en niet des FOK!'s om om een rectificatie-eis voor een ander medium een heel topic down the drain te laten gaan. Andere media repten toch ook over die valse aantijgingen van De Telegraaf?
En ik vraag me dus af of het hele onderwerp nu taboe is. Blijkbaar, aangezien antwoord op zich laat wachten.
Free Record Shop, no freedom of speech?
Complete met slagen om de arm en rectificatie? In dat moederen-topic? Maar dat topic gaat wel vooral over die criminelen kinderen.quote:
En daar hebben we het gewoon over gehad in dat topic. Niet zelf verzonnen, maar besproken. Zoals we normaliter alles wat in de bladen staat hier konden bespreken. En dat zou nu opeens not done zijn. Lijkt me geen enkele juridische grond voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Mylene het volgende:
Weekend geloof ik.
De suggestie mocht alleen niet worden gewekt dat haar kleinkinderen ermee te maken hebben gehad. Dat heeft de Telegraaf moeten rectificeren.
Dat risico wil men niet lopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar hebben we het gewoon over gehad in dat topic. Niet zelf verzonnen, maar besproken. Zoals we normaliter alles wat in de bladen staat hier konden bespreken. En dat zou nu opeens not done zijn. Lijkt me geen enkele juridische grond voor.
Weet jij precies wat er in de email wisseling stond?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf het baarlijke nonsens vinden. En een nare ontwikkeling. En ondermijnend voor het principe achter SHO in het bijzonder en FOK! in het algemeen.
Zo niet des FOK!'s om te zwichten voor gedreig dat geen enkele juridische grond kent. Met stilste trom.
Maar gelukkig durven 'we' nog wel een subforum over de revolutionaire tendensen in de wereld te openen ...
Ik ben niet van plan om die mailwisseling openbaar te maken omdat 1 persoon het niet eens is met de genomen beslissing.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:49 schreef Copycat het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Vertel.
Ik kan me namelijk geen enkele juridische grond indenken waarop de meningen van users op een internetforum over een artikel in een ander medium strafbaar zouden kunnen zijn.
En, mocht je je daartegen willen indekken, was het ook een kleine moeite geweest om het topic te verschonen van die 'laster'. Deze grote verdwijntruc in het geniep is imo een kanon waarmee op een mug wordt geschoten.
Daarbij: de algemene tendens in dat topic was dat De Telegraaf haar boekje ver te buiten ging met die insinuaties. Insinuaties nogmaals die hier niet zijn ontstaan.
Er zijn hier mensen die opkomen voor FOK! en waar dat voor stond. Jouw toontje vind ik nogal aanmatigend. Je zou blij moeten zijn dat het iemand kan schelen, want zo kan je het ook zien. Het is werkelijk van de zotte dat je ons vervolgens behandelt als een stel kleuters. Wij zijn jouw klanten, remember? Daar heb je je in elk geval behoorlijk tegen te gedragen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om die mailwisseling openbaar te maken omdat 1 persoon het niet eens is met de genomen beslissing.
En ook al waren het er 100, dan hebben ze alsnog pech.
Of jij geen juridische grond kan bedenken is fijn voor jouw, maar jij beslist hier niet.
Die beslissing is weloverwogen genomen, punt.
En die punt geldt ook voor deze discussie.
Zeer interessant dat je precies die post quote en niet de andere waarin al het een en ander wordt uitgelegd door mij en mijn collega.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die opkomen voor FOK! en waar dat voor stond. Jouw toontje vind ik nogal aanmatigend. Je zou blij moeten zijn dat het iemand kan schelen, want zo kan je het ook zien. Het is werkelijk van de zotte dat je ons vervolgens behandelt als een stel kleuters.
Ik kan me van een hele tijd terug nog herinneren dat zoiets aan de hand was met Playboy-foto's en Danny er nog prat op ging dat FOK! zich niet liet besturen door juridisch gedreig. Dat we nu enigszins verbaasd zijn dat dit is veranderd, verdient geen hoon, maar op zijn minst begrip.
Waarom praat jij niet op een normale toon met ons? Ik snap werkelijk niet wat je bezielt. Als ik ergens overheen heb gelezen, wijs me daar dan even op. vreemd dat betrokkenheid van je users bij het reilen en zeilen van het forum, op deze manier wordt afgedaan. Denk er maar eens over na, als je wilt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeer interessant dat je precies die post quote en niet de andere waarin al het een en ander wordt uitgelegd door mij en mijn collega.
Daarbij is het een aanname dat er gedreigd is.
Een aanname die nergens op gestoeld is.
Ik ga hier verder niet meer op in.
De dingen zijn uitgelegd.
Doe er mee wat je wilt, lees het zoals je wilt.
Jij begint mij aan te vallen, ik jouw niet, verlies dat vooral niet uit het oog.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waarom praat jij niet op een normale toon met ons? Ik snap werkelijk niet wat je bezielt. Als ik ergens overheen heb gelezen, wijs me daar dan even op. vreemd dat betrokkenheid van je users bij het reilen en zeilen van het forum, op deze manier wordt afgedaan. Denk er maar eens over na, als je wilt.
En ik zou het op prijs stellen als je me voortaan normaal aanspreekt, zoals je me zou aanspreken als ik bij je in de winkel zou staan als klant, en ik een vraag heb. Ik neem aan dat je toon dan anders zou zijn, en dat zou je beter staan.
Ik val je niet aan, ik ken je niet eens. Verwar een kritische vraag niet met een persoonlijke aanval.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij begint mij aan te vallen, ik jouw niet, verlies dat vooral niet uit het oog.
Ik zie je excuus wel komen.
wij hebben dezelfde eis gekregen. als je zelf het financiële en juridische risico wilt lopen moet je het ergens anders plaatsen. FOK! hanteert al een tijdje notice & takedown en als er een duidelijke uitspraak is mbt een ander medium over hetzelfde feit is het niet ondenkbaar dat wij voor een rechter datzelfde te horen zouden krijgen van de rechter. Vandaar verwijderd. Doen we letterlijk al vele jaren. En het was vast en zeker mogelijk geweest alleen die post en de tig reacties erop te verwijderen, maar ten eerste houd ik me zo min mogelijk bezig met dat achterlijke stel aandachtshoertjes en heb ik geen idee waar het precies over gaat, en ten tweede stonden er niet bijzonder veel posts in dat topic. Vandaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het erg rigoureus en niet des FOK!'s om om een rectificatie-eis voor een ander medium een heel topic down the drain te laten gaan. Andere media repten toch ook over die valse aantijgingen van De Telegraaf?
En ik vraag me dus af of het hele onderwerp nu taboe is. Blijkbaar, aangezien antwoord op zich laat wachten.
Free Record Shop, no freedom of speech?
Mijn reactie was wat overtrokken, mijn excuus.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik val je niet aan, ik ken je niet eens. Verwar een kritische vraag niet met een persoonlijke aanval.
Maar goed, jammer dat je er zo over denkt. Kan me uit mijn FA-tijd herinneren dat ik er altijd stiekem wel trots op was, als users het naadje van de kous wilden weten, hoe 'lastig' dat misschien ook lijkt, als je nog tien andere dingen te doen hebt. Het is een teken van betrokkenheid bij precies dat forum waar jij je ook voor inzet.
nogmaals; als het je niet bevalt publiceer je het gewoon zelf. Je hoeft voor mij niet te beslissen welke risico's ik wel en niet wil lopen. Het leven van een botoxkop en haar gezin is voor mij iig niet van dermate groot belang dat ik daarvoor ook maar enige moeite over heb. Open gewoon een nieuw topic, laat dat telegraafartikel eruit en klaar. Je loopt nu gewoon moeilijk te doen om het moeilijk doen. Ik snap best dat het makkelijk lullen is als je nul komma nul verantwoordelijkheid draagt voor deze site, maar bij die nul komma nul verantwoordelijkheid hoort ook gewoon acceptatie van moderatie en sitebeheer. Als je dat niet aankunt moet je zelf een site beginnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een waaghalzen allemaal.
http://www.google.nl/sear(...)&hl=nl&client=safari
Ik vind het eerlijk gezegd best meevallen allemaal. Maar uiteraard hou ik de boel in de gaten en zullen ik of Static ingrijpen als het de verkeerde kant op gaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oke terug naar belangrijkere zaken Catweasle is weer eens vervelend aan het doen in de gtst topics Die gast komt altijd om de paar maanden terug om eens lekker te rel posten.
Het enige wat zijn bedoeling is om reacties los te krijgen . Kan hier iets aangedaan worden ?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:39 schreef roos85 het volgende:
mag deze TT:
GTST #312: Met een feeks van een (schoon)moeder
naar:
met een feeks van een (schoon)moeder
Altijd leuk, die verdwaalde lolbroekenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:30 schreef Ole het volgende:
Elizabeth Taylor ligt op sterven
Markster
Ik krijg een Malware melding dus, kan de derde pagina van Door plastische chirurgie verspookte celebs #14 niet openenquote:forum.fok.nl bevat inhoud van www.primeurjagers.nl, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Kan de titel van De Pfaffs #29 Titel komt later verandert worden naar:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ok nu weet ik wel een nieuwe topic titel
Waar de fam Pfaff op de centjes let
en dus geld wil zien voor herhalingen
Missed that. Maarre, lapo = OP dus hij komt eraan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit mobiel, wie opent het nieuwe scheidingstopic?
Cinnamon heeft weer een ouderwetse lapo zonder te openen
Zie je wel dat ik weer de schuld krijgquote:Op zaterdag 16 april 2011 05:08 schreef static het volgende:
Oi.[ afbeelding ] !
Niet meer doen, Ole.
En over traag: Tong regaeert op een post van gisteren.quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Snakey het volgende:
Dat je een beetje traag wordt op je oude dag stet.
Raar land dan waar je huis woont.quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef static het volgende:
Het is hier zes uur vroeger.
En over een kleine twee weken 7 uur later.
Daarom hebben we Ole erbij genomen.
Ja hallo hier in Zaltbommel is het 34 uur later en volgende week 18 uur vroeger.quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef static het volgende:
[..]
En over traag: Tong regaeert op een post van gisteren.
Net wakker?quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef static het volgende:
Het is hier zes uur vroeger.
En over een kleine twee weken 7 uur later.
Daarom hebben we Ole erbij genomen.
Ik heb dan ook niet gezegd dat ik sneller zou zijn dan jij.quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef static het volgende:
[..]
En over traag: Tong regaeert op een post van gisteren.
Neuh, kwart voor één hier.quote:
Oh trouwens, ik zie nu ineens dat het woord 'van' eigenlijk ook niet thuis hoort in de OP. Ik ben niet helemaal wakker meer denk ikquote:
Nee volgens mij heeft iemand anders het al gedaan, bedankt iigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:07 schreef Ole het volgende:
Kan het niet vinden? Of heb je het zef aangepast?
static idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft iemand anders het al gedaan, bedankt iig
Ik ga het eens even proberen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:13 schreef Copycat het volgende:
Mag de Poppetijngate een heuse reeks worden? Met automatisme enzo?
Ik ben zo trots op je!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zo trots op je!
Ik wilde je er net al even succes mee wensen, maar 'break a leg' kwam op mij toch een beetje lullig over ...
er stond static'squote:
Zou #268 dan ook nog in de GTST reeks kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik moest 't ook nog leren![]()
Maar 't is een eitje!
Voor mekaar!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Zou #268 dan ook nog in de GTST reeks kunnen?
Waar we Barbara Meerdijk uit bashen deel 268
Dat is zo te zien de enige die niet in de topicreeks opgenomen is.
Da's veel te moeilijk voor jouquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:32 schreef static het volgende:
Misschien moet ik het ook eens gaan leren.
Nee, daar blijf ik bij nader inzien verre van weg.quote:
dat bedoelde ik iddquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tournament Gtst de slechste verhaalijnen nominatie ronde ?
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Sinds wanneer is iemand TOEVALLIG tegenkomen in verschillende topics en fora stalken?
En waarom heb ik daar twéé usernotes voor gekregen? Eén was toch wel genoeg?
Ik hoop dat die desbetreffende user ook minstens één note heeft gekregen voor dat gedoe. Die ging namelijk ook te ver.
Donequote:
Ik weet het.quote:
Zal er morgen naar kijken!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Kunnen alle ATWT-topics aan de reeks toegevoegd worden? Nu is het namelijk pas een reeks vanaf deel 41.
Kan niet mobiel. Nog ff wakker wordenquote:
Is al gebeurd;)quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:28 schreef roos85 het volgende:
Wil een van jullie de TT aanpassen?
[tournament] GTST - De beste verhaallijn - Halve Finale
de derde ronde mag de halve finale worden.
alvast bedankt
quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:44 schreef static het volgende:
In principe pas ik geen startposts van anderen aan op verzoek.
Ik heb de OP gemaakt en de TT is ook van het topic dat ik heb geopend.quote:OP van Madame-Paon:
(topic gemerged met deze http://forum.fok.nl/topic/1599485 )
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef static het volgende:
Maar Ole is nieuw, die snapt het allemaal nog niet zo goed.
Anyway, we kregen vaak gezeik als op verzoek van iemand anders een startpost werd gewijzigd, vandaar.
Ohwboy.quote:
ja, alsof je hier zoveel te doen hebt behalve klagen dat er niet geslowchat mag wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:59 schreef static het volgende:
Denk je dat ik het postgedrag van alle users bijhoud? Nee toch.
i know, vandaar in sho. En verder zou iedereen t moeten begrijpen daar. Behalve Static die ongesteld moet wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:08 schreef Ole het volgende:
Je had wel een punt klodder! Je ziet door de Amanda's het boek niet meer
of zoiets
Dus je hebt het inmiddels geleerd.quote:
Haal dat topic dan terug naar SHO. Er zijn hier toch drie mods, niet eentje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:08 schreef Ole het volgende:
Je had wel een punt klodder! Je ziet door de Amanda's het boek niet meer
of zoiets
Werd er om jouw mening gevraagd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haal dat topic dan terug naar SHO. Er zijn hier toch drie mods, niet eentje.
*bite*quote:
Zijn er nieuwe regels dat je alleen mag praten als je toestemming hebt? Het topic is iig weer terug, daar ging het om.quote:
Cool Static.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:50 schreef static het volgende:
Waarschijnlijk collateral damage na die stortvloed van topics van je de laatste tijd.
Doe hem weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |