Nee, daar blijf ik bij nader inzien verre van weg.quote:
dat bedoelde ik iddquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tournament Gtst de slechste verhaalijnen nominatie ronde ?
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Sinds wanneer is iemand TOEVALLIG tegenkomen in verschillende topics en fora stalken?
En waarom heb ik daar twéé usernotes voor gekregen? Eén was toch wel genoeg?
Ik hoop dat die desbetreffende user ook minstens één note heeft gekregen voor dat gedoe. Die ging namelijk ook te ver.
Donequote:
Ik weet het.quote:
Zal er morgen naar kijken!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Kunnen alle ATWT-topics aan de reeks toegevoegd worden? Nu is het namelijk pas een reeks vanaf deel 41.
Kan niet mobiel. Nog ff wakker wordenquote:
Is al gebeurd;)quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:28 schreef roos85 het volgende:
Wil een van jullie de TT aanpassen?
[tournament] GTST - De beste verhaallijn - Halve Finale
de derde ronde mag de halve finale worden.
alvast bedankt
quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:44 schreef static het volgende:
In principe pas ik geen startposts van anderen aan op verzoek.
Ik heb de OP gemaakt en de TT is ook van het topic dat ik heb geopend.quote:OP van Madame-Paon:
(topic gemerged met deze http://forum.fok.nl/topic/1599485 )
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef static het volgende:
Maar Ole is nieuw, die snapt het allemaal nog niet zo goed.
Anyway, we kregen vaak gezeik als op verzoek van iemand anders een startpost werd gewijzigd, vandaar.
Ohwboy.quote:
ja, alsof je hier zoveel te doen hebt behalve klagen dat er niet geslowchat mag wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:59 schreef static het volgende:
Denk je dat ik het postgedrag van alle users bijhoud? Nee toch.
i know, vandaar in sho. En verder zou iedereen t moeten begrijpen daar. Behalve Static die ongesteld moet wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:08 schreef Ole het volgende:
Je had wel een punt klodder! Je ziet door de Amanda's het boek niet meer
of zoiets
Dus je hebt het inmiddels geleerd.quote:
Haal dat topic dan terug naar SHO. Er zijn hier toch drie mods, niet eentje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:08 schreef Ole het volgende:
Je had wel een punt klodder! Je ziet door de Amanda's het boek niet meer
of zoiets
Werd er om jouw mening gevraagd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haal dat topic dan terug naar SHO. Er zijn hier toch drie mods, niet eentje.
*bite*quote:
Zijn er nieuwe regels dat je alleen mag praten als je toestemming hebt? Het topic is iig weer terug, daar ging het om.quote:
Cool Static.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:50 schreef static het volgende:
Waarschijnlijk collateral damage na die stortvloed van topics van je de laatste tijd.
Doe hem weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |