Dat denk ik wel vaker te zien maar dan geloof ik het gewoon niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
Zagen jullie ook die walging in Debbys ogen? Afgunst, afkeur?
Walging richting wie of wat?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
Zagen jullie ook die walging in Debbys ogen? Afgunst, afkeur?
Ja keek niet echt heel blij.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Toch nog iets van Sam.
Trouwens wat een optreden van mevrouw Shields.
tegenwoorig moet ik naar youtube uitwijken als ik basketsloefkes, marijke en laat t gras maar groeien wil horenquote:
toen ze uit de trein kwam. Ze keek naar nicolas, maar het kon natuurlijk ook richtinf de aanwezige cameras zijnquote:
Oh ja die pruilbakkes van haar... ik zag hem, ik dacht dat het richting die aanwezige camera's/pers was.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
toen ze uit de trein kwam. Ze keek naar nicolas, maar het kon natuurlijk ook richtinf de aanwezige cameras zijn
Ik ben waarschijnlijk de enige die hem NIET mist.....quote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tegenwoorig moet ik naar youtube uitwijken als ik basketsloefkes, marijke en laat t gras maar groeien wil horen![]()
Volgens de commentator was het een gezellige reisquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef amaranta het volgende:toen ze uit de trein kwam. Ze keek naar nicolas, maar het kon natuurlijk ook richtinf de aanwezige cameras zijn
Vast, maar die cameras waren uiteraard part of the deal!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja die pruilbakkes van haar... ik zag hem, ik dacht dat het richting die aanwezige camera's/pers was.
Die is er ook nietquote:Op zondag 6 maart 2011 21:15 schreef amaranta het volgende:
Over zn cognitieve ontwikkeling had zn juf niks te melden haha
Ja ik vond die bril ook wel goed staan.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast, maar die cameras waren uiteraard part of the deal!
En gelijk bril af, terwijl hij leuk staat bij dr...
Ik vond het niks, ze had (als ik het goed gezien heb) een + sterkte, dus ze lijkt net een vis met bolle ogen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik vond die bril ook wel goed staan.
Die is gestagneerd :-)quote:Op zondag 6 maart 2011 21:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die is er ook niet![]()
Iemand al een idee voor een topictitel
Misschien is het wel een kleuterquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef HenkieVdV het volgende:
Bruce is heel lief, behulpzaam en nog wat bullshit.Right.
Een aandachtshoertje is het.
Alle madameke, uw commentaar mag wel wat minder vissigquote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het niks, ze had (als ik het goed gezien heb) een + sterkte, dus ze lijkt net een vis met bolle ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |