Dat denk ik wel vaker te zien maar dan geloof ik het gewoon niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
Zagen jullie ook die walging in Debbys ogen? Afgunst, afkeur?
Walging richting wie of wat?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
Zagen jullie ook die walging in Debbys ogen? Afgunst, afkeur?
Ja keek niet echt heel blij.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Toch nog iets van Sam.
Trouwens wat een optreden van mevrouw Shields.
tegenwoorig moet ik naar youtube uitwijken als ik basketsloefkes, marijke en laat t gras maar groeien wil horenquote:
toen ze uit de trein kwam. Ze keek naar nicolas, maar het kon natuurlijk ook richtinf de aanwezige cameras zijnquote:
Oh ja die pruilbakkes van haar... ik zag hem, ik dacht dat het richting die aanwezige camera's/pers was.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
toen ze uit de trein kwam. Ze keek naar nicolas, maar het kon natuurlijk ook richtinf de aanwezige cameras zijn
Ik ben waarschijnlijk de enige die hem NIET mist.....quote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tegenwoorig moet ik naar youtube uitwijken als ik basketsloefkes, marijke en laat t gras maar groeien wil horen![]()
Volgens de commentator was het een gezellige reisquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef amaranta het volgende:toen ze uit de trein kwam. Ze keek naar nicolas, maar het kon natuurlijk ook richtinf de aanwezige cameras zijn
Vast, maar die cameras waren uiteraard part of the deal!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja die pruilbakkes van haar... ik zag hem, ik dacht dat het richting die aanwezige camera's/pers was.
Die is er ook nietquote:Op zondag 6 maart 2011 21:15 schreef amaranta het volgende:
Over zn cognitieve ontwikkeling had zn juf niks te melden haha
Ja ik vond die bril ook wel goed staan.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast, maar die cameras waren uiteraard part of the deal!
En gelijk bril af, terwijl hij leuk staat bij dr...
Ik vond het niks, ze had (als ik het goed gezien heb) een + sterkte, dus ze lijkt net een vis met bolle ogen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik vond die bril ook wel goed staan.
Die is gestagneerd :-)quote:Op zondag 6 maart 2011 21:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die is er ook niet![]()
Iemand al een idee voor een topictitel
Misschien is het wel een kleuterquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef HenkieVdV het volgende:
Bruce is heel lief, behulpzaam en nog wat bullshit.Right.
Een aandachtshoertje is het.
Alle madameke, uw commentaar mag wel wat minder vissigquote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het niks, ze had (als ik het goed gezien heb) een + sterkte, dus ze lijkt net een vis met bolle ogen.
Nou, ik wil niet opscheppen hoor....quote:
Dat had ik al door aan de link die je maaktequote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben niet zo ervaren met jonge kinderen.
Wat moet hij dan zeggen? Opa Brasschaatquote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Sjonge Carmen wat een schande dat ze Jean zeggen
Ik weet het niet, ik vond het wel grappig Jean, maar Carmen kon het niet waarderenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen? Opa Brasschaat
Mja, ik zou er ook niet zo mee zitten hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vond het wel grappig Jean, maar Carmen kon het niet waarderen
Herkenbaar toen ik vroeger jong was vond ik het ook maar wat leuk om mijn moeder bij haar voornaam te noemenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Cyan het volgende:
Waarom lag er een speen bij het bed van Kelly en Sam? Kenji zal toch onderhand wel van die speen af zijn?
Laat Het Gras Maar Groeien kwam hier gisteravond een paar keer voorbij bij de carnavalquote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tegenwoorig moet ik naar youtube uitwijken als ik basketsloefkes, marijke en laat t gras maar groeien wil horen![]()
Haha, wat leukquote:Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Laat Het Gras Maar Groeien kwam hier gisteravond een paar keer voorbij bij de carnaval![]()
Geen idee? Maar hij lag op de rand van het bed bij het hoofdeinde.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Krijgen ze Fay/den Broes wel eens te logeren, nee toch?
quote:
Hoe zoek jij die afleveringen dan op YouTube? Ik kan ze namelijk niet vinden... Op nieuwsgroepen staat de nieuwe aflevering helaas nog niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja
Eens even kijken of de nieuwe aflevering al op Youtube staat
Dank je maar deze heb ik al gezien, bedoelde de nieuwe aflevering van afgelopen zondag in België!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef ChatGirl het volgende:
Welke zoek je? Die van RTL van afgelopen zondag staat niet meer op Youtube maar de aflevering van België is wel nog online te vinden.
Waar het gras zonder Sam ook groeitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog steeds geen topic titel
Iemand een idee
Ik lig weer dubbel als ik aan schrikkende sam denkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dank je maar deze heb ik al gezien, bedoelde de nieuwe aflevering van afgelopen zondag in België!
quote:Het YouTube-account RealCo1981 is beëindigd omdat we meerdere meldingen van derden hebben ontvangen wegens auteursrechtschendingen van eisers als:
* Vlaamse Media Maatschappij
Is goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ok nu weet ik wel een nieuwe topic titel
Waar de fam Pfaff op de centjes let
en dus geld wil zien voor herhalingen
Wel dat ze in beeld komenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef JaneDoe het volgende:
zeker en vast, daar hoef je toch niet op te hopen!
Als ik het gemiddelde publiek daar zo zie pas ik daar niet tussen haha.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef amaranta het volgende:
oh yeah, waar kan ik me inschrijven voor de jaarlijkse fandag?
echt en dan nog gek kijken als ie éen keer ziek wordtquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef JaneDoe het volgende:
zie jean nog die rauwe braadworst naar binnenproppen, wat smerig was dat zeg!
Iemand moet het leeftijdsgem. omlaag halen toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als ik het gemiddelde publiek daar zo zie pas ik daar niet tussen haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |