Waar het gras zonder Sam ook groeitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog steeds geen topic titel
Iemand een idee
Ik lig weer dubbel als ik aan schrikkende sam denkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dank je maar deze heb ik al gezien, bedoelde de nieuwe aflevering van afgelopen zondag in België!
quote:Het YouTube-account RealCo1981 is beëindigd omdat we meerdere meldingen van derden hebben ontvangen wegens auteursrechtschendingen van eisers als:
* Vlaamse Media Maatschappij
Is goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ok nu weet ik wel een nieuwe topic titel
Waar de fam Pfaff op de centjes let
en dus geld wil zien voor herhalingen
Wel dat ze in beeld komenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef JaneDoe het volgende:
zeker en vast, daar hoef je toch niet op te hopen!
Als ik het gemiddelde publiek daar zo zie pas ik daar niet tussen haha.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef amaranta het volgende:
oh yeah, waar kan ik me inschrijven voor de jaarlijkse fandag?
echt en dan nog gek kijken als ie éen keer ziek wordtquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef JaneDoe het volgende:
zie jean nog die rauwe braadworst naar binnenproppen, wat smerig was dat zeg!
Iemand moet het leeftijdsgem. omlaag halen toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als ik het gemiddelde publiek daar zo zie pas ik daar niet tussen haha.
Amarantaquote:
Volgens mij praat ze gewoon tegen de cameramensen?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat Carmen zonder camera erbij ook tegen haar TomTom praat.
Ja dat doet ze inderdaad ook altijd maar in de auto is er ineens voor haar nog iemand bij om tegen te praten.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij praat ze gewoon tegen de cameramensen?
Yes you arequote:
Wat, dat ik de zin niet met een hoofdletter ben begonnen? Of dat ik naar de fandag van Sam wil?quote:
iets soortgelijks wilde nicolas vorige keer toch met liam en keano doen, maar dan zonder helm en met auto ipv quadquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Broes met Fay erachter, ik hou m'n hart vast
Dat je Engels spreektquote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat, dat ik de zin niet met een hoofdletter ben begonnen? Of dat ik naar de fandag van Sam wil?
Ben er ook bang voor.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef Mirjam30 het volgende:
Ben benieuwd wat voor intelligente vragen Carmen zal stellen.... (heb nl. het idee dat ze niet zo intelligent is, sorry......)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |