Dat denk ik wel vaker te zien maar dan geloof ik het gewoon niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
Zagen jullie ook die walging in Debbys ogen? Afgunst, afkeur?
Walging richting wie of wat?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
Zagen jullie ook die walging in Debbys ogen? Afgunst, afkeur?
Ja keek niet echt heel blij.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Toch nog iets van Sam.
Trouwens wat een optreden van mevrouw Shields.
tegenwoorig moet ik naar youtube uitwijken als ik basketsloefkes, marijke en laat t gras maar groeien wil horenquote:
toen ze uit de trein kwam. Ze keek naar nicolas, maar het kon natuurlijk ook richtinf de aanwezige cameras zijnquote:
Oh ja die pruilbakkes van haar... ik zag hem, ik dacht dat het richting die aanwezige camera's/pers was.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
toen ze uit de trein kwam. Ze keek naar nicolas, maar het kon natuurlijk ook richtinf de aanwezige cameras zijn
Ik ben waarschijnlijk de enige die hem NIET mist.....quote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tegenwoorig moet ik naar youtube uitwijken als ik basketsloefkes, marijke en laat t gras maar groeien wil horen![]()
Volgens de commentator was het een gezellige reisquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef amaranta het volgende:toen ze uit de trein kwam. Ze keek naar nicolas, maar het kon natuurlijk ook richtinf de aanwezige cameras zijn
Vast, maar die cameras waren uiteraard part of the deal!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja die pruilbakkes van haar... ik zag hem, ik dacht dat het richting die aanwezige camera's/pers was.
Die is er ook nietquote:Op zondag 6 maart 2011 21:15 schreef amaranta het volgende:
Over zn cognitieve ontwikkeling had zn juf niks te melden haha
Ja ik vond die bril ook wel goed staan.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast, maar die cameras waren uiteraard part of the deal!
En gelijk bril af, terwijl hij leuk staat bij dr...
Ik vond het niks, ze had (als ik het goed gezien heb) een + sterkte, dus ze lijkt net een vis met bolle ogen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik vond die bril ook wel goed staan.
Die is gestagneerd :-)quote:Op zondag 6 maart 2011 21:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die is er ook niet![]()
Iemand al een idee voor een topictitel
Misschien is het wel een kleuterquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef HenkieVdV het volgende:
Bruce is heel lief, behulpzaam en nog wat bullshit.Right.
Een aandachtshoertje is het.
Alle madameke, uw commentaar mag wel wat minder vissigquote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het niks, ze had (als ik het goed gezien heb) een + sterkte, dus ze lijkt net een vis met bolle ogen.
Nou, ik wil niet opscheppen hoor....quote:
Dat had ik al door aan de link die je maaktequote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben niet zo ervaren met jonge kinderen.
Wat moet hij dan zeggen? Opa Brasschaatquote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Sjonge Carmen wat een schande dat ze Jean zeggen
Ik weet het niet, ik vond het wel grappig Jean, maar Carmen kon het niet waarderenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen? Opa Brasschaat
Mja, ik zou er ook niet zo mee zitten hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vond het wel grappig Jean, maar Carmen kon het niet waarderen
Herkenbaar toen ik vroeger jong was vond ik het ook maar wat leuk om mijn moeder bij haar voornaam te noemenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Cyan het volgende:
Waarom lag er een speen bij het bed van Kelly en Sam? Kenji zal toch onderhand wel van die speen af zijn?
Laat Het Gras Maar Groeien kwam hier gisteravond een paar keer voorbij bij de carnavalquote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tegenwoorig moet ik naar youtube uitwijken als ik basketsloefkes, marijke en laat t gras maar groeien wil horen![]()
Haha, wat leukquote:Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Laat Het Gras Maar Groeien kwam hier gisteravond een paar keer voorbij bij de carnaval![]()
Geen idee? Maar hij lag op de rand van het bed bij het hoofdeinde.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Krijgen ze Fay/den Broes wel eens te logeren, nee toch?
quote:
Hoe zoek jij die afleveringen dan op YouTube? Ik kan ze namelijk niet vinden... Op nieuwsgroepen staat de nieuwe aflevering helaas nog niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja
Eens even kijken of de nieuwe aflevering al op Youtube staat
Dank je maar deze heb ik al gezien, bedoelde de nieuwe aflevering van afgelopen zondag in België!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef ChatGirl het volgende:
Welke zoek je? Die van RTL van afgelopen zondag staat niet meer op Youtube maar de aflevering van België is wel nog online te vinden.
Waar het gras zonder Sam ook groeitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog steeds geen topic titel
Iemand een idee
Ik lig weer dubbel als ik aan schrikkende sam denkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dank je maar deze heb ik al gezien, bedoelde de nieuwe aflevering van afgelopen zondag in België!
quote:Het YouTube-account RealCo1981 is beëindigd omdat we meerdere meldingen van derden hebben ontvangen wegens auteursrechtschendingen van eisers als:
* Vlaamse Media Maatschappij
Is goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ok nu weet ik wel een nieuwe topic titel
Waar de fam Pfaff op de centjes let
en dus geld wil zien voor herhalingen
Wel dat ze in beeld komenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:16 schreef JaneDoe het volgende:
zeker en vast, daar hoef je toch niet op te hopen!
Als ik het gemiddelde publiek daar zo zie pas ik daar niet tussen haha.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef amaranta het volgende:
oh yeah, waar kan ik me inschrijven voor de jaarlijkse fandag?
echt en dan nog gek kijken als ie éen keer ziek wordtquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef JaneDoe het volgende:
zie jean nog die rauwe braadworst naar binnenproppen, wat smerig was dat zeg!
Iemand moet het leeftijdsgem. omlaag halen toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als ik het gemiddelde publiek daar zo zie pas ik daar niet tussen haha.
Amarantaquote:
Volgens mij praat ze gewoon tegen de cameramensen?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat Carmen zonder camera erbij ook tegen haar TomTom praat.
Ja dat doet ze inderdaad ook altijd maar in de auto is er ineens voor haar nog iemand bij om tegen te praten.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij praat ze gewoon tegen de cameramensen?
Yes you arequote:
Wat, dat ik de zin niet met een hoofdletter ben begonnen? Of dat ik naar de fandag van Sam wil?quote:
iets soortgelijks wilde nicolas vorige keer toch met liam en keano doen, maar dan zonder helm en met auto ipv quadquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Broes met Fay erachter, ik hou m'n hart vast
Dat je Engels spreektquote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat, dat ik de zin niet met een hoofdletter ben begonnen? Of dat ik naar de fandag van Sam wil?
Ben er ook bang voor.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef Mirjam30 het volgende:
Ben benieuwd wat voor intelligente vragen Carmen zal stellen.... (heb nl. het idee dat ze niet zo intelligent is, sorry......)
Jaa maar dan stemt ze wel op een vrouw.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef Mirjam30 het volgende:
JM zegt meestal wat Carmen moet stemmen.......
Vrouwen horen thuis achter het aanrecht, met hooguit een 32u baan. En niet in de politiek met banen van 94u per week. Waardoor ze hun kinderen niet zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jaa maar dan stemt ze wel op een vrouw.Heel geëmancipeerd.
Ik denk dat we elkaars punt missen of ik lees je verkeerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vrouwen horen thuis achter het aanrecht, met hooguit een 32u baan. En niet in de politiek met banen van 94u per week. Waardoor ze hun kinderen niet zien.![]()
Hij kan nog autorijden, dus het zal meevallen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mja vind ik ook wel hoor.
Arme Dave.
Ik denk dat je me verkeerd leest. Maar ik stem in ieder geval niet op de 1e vrouw van de lijst.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaars punt missen of ik lees je verkeerd.
Lol ja zat ook al te kijken. Hier ben je 5 uur verder voordat je foto's hebt en een echo.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef amaranta het volgende:
Dave heeft nog geeneens zn jas uitgetrokken
Och niet elke vrouw heeft een kind(eren) hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd leest. Maar ik stem in ieder geval niet op de 1e vrouw van de lijst.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och niet elke vrouw heeft een kind(eren) hoor
Dan zoeken ze wel ander werk waarbij ze ook 60 uur per week gaan werken, die categorie vrouwen hou je toch niet thuisquote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]verpest het nou niet.
Al die geitenwollensokkenwijven in de politiek wel hoor
oke geheel offtopic, maar ik heb zo'n vriendin, ze is directeur van de blablaweetikveelwat (ja dat weet ik wel maar dat zet ik hier niet neer) en ze is zwanger van de derde, werkt minstens 70 upwquote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zoeken ze wel ander werk waarbij ze ook 60 uur per week gaan werken, die categorie vrouwen hou je toch niet thuis
hij ging zo te zien onder narcosequote:Op zondag 13 maart 2011 21:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Denk even een check van de vorige keer.
Laat me raden, 8 weken na de bevalling gaat de baby al van 8 tot 5 naar het KDV?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
oke geheel offtopic, maar ik heb zo'n vriendin, ze is directeur van de blablaweetikveelwat (ja dat weet ik wel maar dat zet ik hier niet neer) en ze is zwanger van de derde, werkt minstens 70 upw
Caloriearmquote:Op zondag 13 maart 2011 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Papa, wie is die mevrouw die op zondag de caloriearme soep serveert?
Nee, papa heeft extreem flexibele werktijden, en anders opa en oma.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat me raden, 8 weken na de bevalling gaat de baby al van 8 tot 5 naar het KDV?
Oh gelukkig maarquote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, papa heeft extreem flexibele werktijden, en anders opa en oma.
En moeder eet de soep aan de hometrainer, terwijl haar walkman een cassette afspeelt met een cursus. Managende vrouwen, tips en truuks. En op het stuur de marie claire, voor als uw tips over de hoogte (laagte) van de zoom van de rok.quote:
Dat is nice.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als in : werkeloos of huisvader?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Noem je huishouden op orde hebben en kinderen opvoeden maar geen werk.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Uhh als hij extreem flexibele werktijden heeft dan lijkt het me dat diegene ook werk heeft.
Geen van beide. Hij doet iets in de zorg. Maar hij werkt best veel in het weekend en dan nog iets van 2 dagen in de week. In het weekend krijgt hij iets van 200%quote:
Ik zat ook met verbazing daarnaar te kijken, haha.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef amaranta het volgende:
En daarbij zou ik een arts met een pet op niet serieus kunnen nemen.
Ooohoooh, hoe komt hij aan zn nummer? Ik dacht dat ik de enige was die dat had.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer er geen einde komt aan Bruce zijn deugnietenstreken, belt Dave naar Sinterklaas om advies.
Dat wordt dus weer lachen
wat heb jij net gevraagd aan den papa?.. en wat staat er nu op t fornuis?... dus wat ga jij doen?..quote:
Tijd voor een boob job voor Kelly dusquote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word echt misselijk van die wekelijkse operaties. Is Carmen niet helemaal bont en blauw in het gezicht, dan is JM wel weer bruin/blauw bij z'n kaak *ril*
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb de laatste afleveringen niet meer gevolgd. Maar dat verwende slaat nergens op. Al die kids zijn verwend met die idioot grote verjaardagsfeesten, grote cadeau's, verre reisjes en dan nog met die rottige neusjes steeds op de 1e rij te zitten bij voorstellingen en dan altijd backstage alsof het normaal is? Dan opperen dat je geen verwende kinderen wil? Die lelijke zusters zijn ook al verwend want als ze geen Pfaff waren geweest waren ze echt niet zover gekomen als wanna be dj, fotomodel, die andere madamme had dan gewoon op kantoor gezeten en het stuk saggerijn had achter de kassa gestaan. Gessie het blijft een nare familie.
Jezus, de haat slaat eraf.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb de laatste afleveringen niet meer gevolgd. Maar dat verwende slaat nergens op. Al die kids zijn verwend met die idioot grote verjaardagsfeesten, grote cadeau's, verre reisjes en dan nog met die rottige neusjes steeds op de 1e rij te zitten bij voorstellingen en dan altijd backstage alsof het normaal is? Dan opperen dat je geen verwende kinderen wil? Die lelijke zusters zijn ook al verwend want als ze geen Pfaff waren geweest waren ze echt niet zover gekomen als wanna be dj, fotomodel, die andere madamme had dan gewoon op kantoor gezeten en het stuk saggerijn had achter de kassa gestaan. Gessie het blijft een nare familie.
Haat? Nee hoor. Ik vind ze hypocriet dat is alles.quote:
Dat sowieso, maar als je een familie die je niet eens écht kent in één post opsomt met de woorden verwend, rottige neusjes, lelijke zusters, wannabe, saggerijn en nare familie dan ben je ofwel jaloers, ofwel op zijn minst hypocriet omdat je er wel elke keer naar kijkt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind wel dat ze een tikkeltje zijn veranderd tenopzichte van de eerste 4 a 5 seizoenenAls je het eens allemaal achter elkaar kijkt zie je dat ook goed
Waarom mag ik dit niet beweren? Ik ben niet de enige die zo over ze denkt. Hoe weet jij nu wat ik vind over die familie niet klopt? Jij kent ze toch ook niet of wel dan? Ga maar eens met de belgen praten daar worden ze helemaal uitgekotst. Er schijnt zelfs een of andere site te zijn van medebewoners uit Brasschaat die ze weg willen hebben. En nee ik kijk niet naar dingen op tv waar ik me aan erger, ik zie hooguit af en toe wat plukjes van die uitzuigers met zappen tijdens de reklame .quote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als je een familie die je niet eens écht kent in één post opsomt met de woorden verwend, rottige neusjes, lelijke zusters, wannabe, saggerijn en nare familie dan ben je ofwel jaloers, ofwel op zijn minst hypocriet omdat je er wel elke keer naar kijkt.
Dan is het helemaal erg, om zulke conclusies te trekken op basis van korte fragmentjes.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom mag ik dit niet beweren? Ik ben niet de enige die zo over ze denkt. Hoe weet jij nu wat ik vind over die familie niet klopt? Jij kent ze toch ook niet of wel dan? Ga maar eens met de belgen praten daar worden ze helemaal uitgekotst. Er schijnt zelfs een of andere site te zijn van medebewoners uit Brasschaat die ze weg willen hebben. En nee ik kijk niet naar dingen op tv waar ik me aan erger, ik zie hooguit af en toe wat plukjes van die uitzuigers met zappen tijdens de reklame .
Belgisch limburg hequote:Op zondag 27 maart 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
450 Limburgers, ik vond het al zo'n Nederlands/Vlaams vakantieplekje daar
Ohquote:
Das niet Belgisch Limburg? Maar al die mensen spraken toch vlaams? (ik heb hem een poosje terug op youtube gezien toen dat nog konquote:Op zondag 27 maart 2011 20:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]http://www.tvl.nl/nl/programmas/limburg-vandaag/
het hadden best schatjes kunnen zijn, als pa&ma wat meer met de opvoeding bezig waren geweestquote:Op zondag 27 maart 2011 20:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die kinderen zijn nooit schattig geweesttwee hooligans zijn het
Geen idee, volgens mij vanaf een lengte van +-1.30/1.35 en dat is een kind pas vanaf 8...quote:Op zondag 27 maart 2011 20:47 schreef Mirjam30 het volgende:
Mag een 4-jarige eigenlijk voor in de auto zitten???
True thatquote:Op zondag 27 maart 2011 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
het hadden best schatjes kunnen zijn, als pa&ma wat meer met de opvoeding bezig waren geweest
Zodra den Broes in de aflevering zit is voor mij de aflevering altijd geslaagdquote:
Broes is echt geweldig, wat een dwingelotquote:Op zondag 27 maart 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra den Broes in de aflevering zit is voor mij de aflevering altijd geslaagd
Ik ben echt heel benieuwd hoe hij is als hij gaat puberen.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Broes is echt geweldig, wat een dwingelot
het wordt een hele lastige, of hij wordt erg liefquote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd hoe hij is als hij gaat puberen.
dat zekerquote:Maar tot die tijd is dit een geweldige leeftijd
kan het met me ook niet herinnerenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Spreekt Nicolas eigenlijk Frans met z'n moeder? Kan het niet herinneren....
Hij draait al pirouettesquote:
En hij probeerde nog door te blijven praten met Lindseyquote:
Ja, hahaquote:Op zondag 27 maart 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hij probeerde nog door te blijven praten met Lindsey
Of iemand die niet zo vaak iets met kinderen doet, laat staan 2 bengeltjes, waarvan 1 Broesquote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha
Hij kende de schatjes nog neit denk ik
Ja ga ik even kijken straks na werk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef JaneDoe het volgende:
jean en carmen waren vanmorgen in koffiemax!
terug te zien op uitzending gemist
Ik ook! Met z'n dubbele dubbelequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:17 schreef Envoi het volgende:
Lindsey in de zonnestudio. Moest meteen denken aan deze ..
![]()
Heb je een linkje ofzo? Heb het al gevonden!quote:
Vond het ook niet zo'n leuke aflevering, het ging voornamelijk over Kelly (en dat is nou niet echt bepaald mijn favoriete Pfaff.....).quote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat een schijt aflevering dit
Hopen dat het vanaf 20:45 leuker wordt
quote:
vast wel!quote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
zou jean stiekem een zwembroek aan hebben?
Die was voor de buren toch?quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef JaneDoe het volgende:
ah, de zelfgemaakte lasagna voorraad is op?
Ik kijk even niet in het topic en ineens staan er tal van postsquote:
quote:
dacht ik ook, die maakte Dave toch klaar.quote:Op zondag 10 april 2011 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
echt?!
dacht dat die de vrieskist inging
ja me tooquote:
Maar ondertussen wel twee tafeltjes reserveert voor zijn schandknaapjesquote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef TimeJumper het volgende:
Nicolas wil evolueren op het werk inplaats van evalueren
Een gele net zo als Driesquote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
zou jean stiekem een zwembroek aan hebben?
Ik wil het altijd wel volgen maar vergeet het vaakquote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel twee tafeltjes reserveert voor zijn schandknaapjes
Zodat ze lekker dichtbij zitten
Ik zit hier ook te tafelenquote:
vind je t gek?quote:
Yup! and I love it LYquote:
Calzone zonder paprikaquote:
*zap*quote:
Ik heb soms een klein beetje medelijden met haarquote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vind je t gek?
zoals die rent en roept achter die kleinkinderen aan is toch geen doen?
en jean marie telt ook als (klein)kind eigenlijk
ah goeie tip.quote:
was niks mis mee, hij wilde dat de avond beter werd dan de avond daarvoor, dat ze zich daarin ontwikkelden, dus dat ze evolueerden in hun werkquote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef TimeJumper het volgende:
Nicolas wil evolueren op het werk inplaats van evalueren
quote:
waar kan je die terugkijken?quote:Ik zat net nog de afleveringen van vorige week terug te kijken... want dat was ik vergeten
ze gaat bloed gevenquote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef amaranta het volgende:
Waar vult Lindsey die vragenlijst voor in? Is nogal een bijzondere vragenlijst? Of gaat ze zich laten testen op een SOA oid?
You made it!quote:Op zondag 17 april 2011 20:05 schreef amaranta het volgende:
Waar vult Lindsey die vragenlijst voor in? Is nogal een bijzondere vragenlijst? Of gaat ze zich laten testen op een SOA oid?
Die had ik opgenomen op mijn mediacenterdingvan upc, maar ik was het dus echt glad vergeten om die terug te kijken.quote:
Geeft niet, het is rustig dus je kunt op je gemakkie postenquote:Op zondag 17 april 2011 20:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb wel 20 minuten aan een stuk moeten rennen, dus ik ben wel moeg.
quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Het deed me even denken aan het karretje van de paus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |