Amarantaquote:
Volgens mij praat ze gewoon tegen de cameramensen?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat Carmen zonder camera erbij ook tegen haar TomTom praat.
Ja dat doet ze inderdaad ook altijd maar in de auto is er ineens voor haar nog iemand bij om tegen te praten.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij praat ze gewoon tegen de cameramensen?
Yes you arequote:
Wat, dat ik de zin niet met een hoofdletter ben begonnen? Of dat ik naar de fandag van Sam wil?quote:
iets soortgelijks wilde nicolas vorige keer toch met liam en keano doen, maar dan zonder helm en met auto ipv quadquote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Broes met Fay erachter, ik hou m'n hart vast
Dat je Engels spreektquote:Op zondag 13 maart 2011 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat, dat ik de zin niet met een hoofdletter ben begonnen? Of dat ik naar de fandag van Sam wil?
Ben er ook bang voor.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef Mirjam30 het volgende:
Ben benieuwd wat voor intelligente vragen Carmen zal stellen.... (heb nl. het idee dat ze niet zo intelligent is, sorry......)
Jaa maar dan stemt ze wel op een vrouw.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef Mirjam30 het volgende:
JM zegt meestal wat Carmen moet stemmen.......
Vrouwen horen thuis achter het aanrecht, met hooguit een 32u baan. En niet in de politiek met banen van 94u per week. Waardoor ze hun kinderen niet zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jaa maar dan stemt ze wel op een vrouw.Heel geëmancipeerd.
Ik denk dat we elkaars punt missen of ik lees je verkeerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vrouwen horen thuis achter het aanrecht, met hooguit een 32u baan. En niet in de politiek met banen van 94u per week. Waardoor ze hun kinderen niet zien.![]()
Hij kan nog autorijden, dus het zal meevallen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mja vind ik ook wel hoor.
Arme Dave.
Ik denk dat je me verkeerd leest. Maar ik stem in ieder geval niet op de 1e vrouw van de lijst.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaars punt missen of ik lees je verkeerd.
Lol ja zat ook al te kijken. Hier ben je 5 uur verder voordat je foto's hebt en een echo.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef amaranta het volgende:
Dave heeft nog geeneens zn jas uitgetrokken
Och niet elke vrouw heeft een kind(eren) hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd leest. Maar ik stem in ieder geval niet op de 1e vrouw van de lijst.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och niet elke vrouw heeft een kind(eren) hoor
Dan zoeken ze wel ander werk waarbij ze ook 60 uur per week gaan werken, die categorie vrouwen hou je toch niet thuisquote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]verpest het nou niet.
Al die geitenwollensokkenwijven in de politiek wel hoor
oke geheel offtopic, maar ik heb zo'n vriendin, ze is directeur van de blablaweetikveelwat (ja dat weet ik wel maar dat zet ik hier niet neer) en ze is zwanger van de derde, werkt minstens 70 upwquote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zoeken ze wel ander werk waarbij ze ook 60 uur per week gaan werken, die categorie vrouwen hou je toch niet thuis
hij ging zo te zien onder narcosequote:Op zondag 13 maart 2011 21:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Denk even een check van de vorige keer.
Laat me raden, 8 weken na de bevalling gaat de baby al van 8 tot 5 naar het KDV?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
oke geheel offtopic, maar ik heb zo'n vriendin, ze is directeur van de blablaweetikveelwat (ja dat weet ik wel maar dat zet ik hier niet neer) en ze is zwanger van de derde, werkt minstens 70 upw
Caloriearmquote:Op zondag 13 maart 2011 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Papa, wie is die mevrouw die op zondag de caloriearme soep serveert?
Nee, papa heeft extreem flexibele werktijden, en anders opa en oma.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat me raden, 8 weken na de bevalling gaat de baby al van 8 tot 5 naar het KDV?
Oh gelukkig maarquote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, papa heeft extreem flexibele werktijden, en anders opa en oma.
En moeder eet de soep aan de hometrainer, terwijl haar walkman een cassette afspeelt met een cursus. Managende vrouwen, tips en truuks. En op het stuur de marie claire, voor als uw tips over de hoogte (laagte) van de zoom van de rok.quote:
Dat is nice.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als in : werkeloos of huisvader?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Noem je huishouden op orde hebben en kinderen opvoeden maar geen werk.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Uhh als hij extreem flexibele werktijden heeft dan lijkt het me dat diegene ook werk heeft.
Geen van beide. Hij doet iets in de zorg. Maar hij werkt best veel in het weekend en dan nog iets van 2 dagen in de week. In het weekend krijgt hij iets van 200%quote:
Ik zat ook met verbazing daarnaar te kijken, haha.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef amaranta het volgende:
En daarbij zou ik een arts met een pet op niet serieus kunnen nemen.
Ooohoooh, hoe komt hij aan zn nummer? Ik dacht dat ik de enige was die dat had.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer er geen einde komt aan Bruce zijn deugnietenstreken, belt Dave naar Sinterklaas om advies.
Dat wordt dus weer lachen
wat heb jij net gevraagd aan den papa?.. en wat staat er nu op t fornuis?... dus wat ga jij doen?..quote:
Tijd voor een boob job voor Kelly dusquote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word echt misselijk van die wekelijkse operaties. Is Carmen niet helemaal bont en blauw in het gezicht, dan is JM wel weer bruin/blauw bij z'n kaak *ril*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |