Jaa maar dan stemt ze wel op een vrouw.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef Mirjam30 het volgende:
JM zegt meestal wat Carmen moet stemmen.......
Vrouwen horen thuis achter het aanrecht, met hooguit een 32u baan. En niet in de politiek met banen van 94u per week. Waardoor ze hun kinderen niet zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jaa maar dan stemt ze wel op een vrouw.Heel geėmancipeerd.
Ik denk dat we elkaars punt missen of ik lees je verkeerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vrouwen horen thuis achter het aanrecht, met hooguit een 32u baan. En niet in de politiek met banen van 94u per week. Waardoor ze hun kinderen niet zien.![]()
Hij kan nog autorijden, dus het zal meevallen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mja vind ik ook wel hoor.
Arme Dave.
Ik denk dat je me verkeerd leest. Maar ik stem in ieder geval niet op de 1e vrouw van de lijst.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik denk dat we elkaars punt missen of ik lees je verkeerd.
Lol ja zat ook al te kijken. Hier ben je 5 uur verder voordat je foto's hebt en een echo.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef amaranta het volgende:
Dave heeft nog geeneens zn jas uitgetrokken
Och niet elke vrouw heeft een kind(eren) hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd leest. Maar ik stem in ieder geval niet op de 1e vrouw van de lijst.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och niet elke vrouw heeft een kind(eren) hoor
Dan zoeken ze wel ander werk waarbij ze ook 60 uur per week gaan werken, die categorie vrouwen hou je toch niet thuisquote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]verpest het nou niet.
Al die geitenwollensokkenwijven in de politiek wel hoor
oke geheel offtopic, maar ik heb zo'n vriendin, ze is directeur van de blablaweetikveelwat (ja dat weet ik wel maar dat zet ik hier niet neer) en ze is zwanger van de derde, werkt minstens 70 upwquote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zoeken ze wel ander werk waarbij ze ook 60 uur per week gaan werken, die categorie vrouwen hou je toch niet thuis
hij ging zo te zien onder narcosequote:Op zondag 13 maart 2011 21:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Denk even een check van de vorige keer.
Laat me raden, 8 weken na de bevalling gaat de baby al van 8 tot 5 naar het KDV?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
oke geheel offtopic, maar ik heb zo'n vriendin, ze is directeur van de blablaweetikveelwat (ja dat weet ik wel maar dat zet ik hier niet neer) en ze is zwanger van de derde, werkt minstens 70 upw
Caloriearmquote:Op zondag 13 maart 2011 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Papa, wie is die mevrouw die op zondag de caloriearme soep serveert?
Nee, papa heeft extreem flexibele werktijden, en anders opa en oma.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat me raden, 8 weken na de bevalling gaat de baby al van 8 tot 5 naar het KDV?
Oh gelukkig maarquote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, papa heeft extreem flexibele werktijden, en anders opa en oma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |