quote:Op maandag 21 maart 2011 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb de laatste afleveringen niet meer gevolgd. Maar dat verwende slaat nergens op. Al die kids zijn verwend met die idioot grote verjaardagsfeesten, grote cadeau's, verre reisjes en dan nog met die rottige neusjes steeds op de 1e rij te zitten bij voorstellingen en dan altijd backstage alsof het normaal is? Dan opperen dat je geen verwende kinderen wil? Die lelijke zusters zijn ook al verwend want als ze geen Pfaff waren geweest waren ze echt niet zover gekomen als wanna be dj, fotomodel, die andere madamme had dan gewoon op kantoor gezeten en het stuk saggerijn had achter de kassa gestaan. Gessie het blijft een nare familie.
Jezus, de haat slaat eraf.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb de laatste afleveringen niet meer gevolgd. Maar dat verwende slaat nergens op. Al die kids zijn verwend met die idioot grote verjaardagsfeesten, grote cadeau's, verre reisjes en dan nog met die rottige neusjes steeds op de 1e rij te zitten bij voorstellingen en dan altijd backstage alsof het normaal is? Dan opperen dat je geen verwende kinderen wil? Die lelijke zusters zijn ook al verwend want als ze geen Pfaff waren geweest waren ze echt niet zover gekomen als wanna be dj, fotomodel, die andere madamme had dan gewoon op kantoor gezeten en het stuk saggerijn had achter de kassa gestaan. Gessie het blijft een nare familie.
Haat? Nee hoor. Ik vind ze hypocriet dat is alles.quote:
Dat sowieso, maar als je een familie die je niet eens écht kent in één post opsomt met de woorden verwend, rottige neusjes, lelijke zusters, wannabe, saggerijn en nare familie dan ben je ofwel jaloers, ofwel op zijn minst hypocriet omdat je er wel elke keer naar kijkt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind wel dat ze een tikkeltje zijn veranderd tenopzichte van de eerste 4 a 5 seizoenenAls je het eens allemaal achter elkaar kijkt zie je dat ook goed
Waarom mag ik dit niet beweren? Ik ben niet de enige die zo over ze denkt. Hoe weet jij nu wat ik vind over die familie niet klopt? Jij kent ze toch ook niet of wel dan? Ga maar eens met de belgen praten daar worden ze helemaal uitgekotst. Er schijnt zelfs een of andere site te zijn van medebewoners uit Brasschaat die ze weg willen hebben. En nee ik kijk niet naar dingen op tv waar ik me aan erger, ik zie hooguit af en toe wat plukjes van die uitzuigers met zappen tijdens de reklame .quote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als je een familie die je niet eens écht kent in één post opsomt met de woorden verwend, rottige neusjes, lelijke zusters, wannabe, saggerijn en nare familie dan ben je ofwel jaloers, ofwel op zijn minst hypocriet omdat je er wel elke keer naar kijkt.
Dan is het helemaal erg, om zulke conclusies te trekken op basis van korte fragmentjes.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom mag ik dit niet beweren? Ik ben niet de enige die zo over ze denkt. Hoe weet jij nu wat ik vind over die familie niet klopt? Jij kent ze toch ook niet of wel dan? Ga maar eens met de belgen praten daar worden ze helemaal uitgekotst. Er schijnt zelfs een of andere site te zijn van medebewoners uit Brasschaat die ze weg willen hebben. En nee ik kijk niet naar dingen op tv waar ik me aan erger, ik zie hooguit af en toe wat plukjes van die uitzuigers met zappen tijdens de reklame .
Belgisch limburg hequote:Op zondag 27 maart 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
450 Limburgers, ik vond het al zo'n Nederlands/Vlaams vakantieplekje daar
Ohquote:
Das niet Belgisch Limburg? Maar al die mensen spraken toch vlaams? (ik heb hem een poosje terug op youtube gezien toen dat nog konquote:Op zondag 27 maart 2011 20:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]http://www.tvl.nl/nl/programmas/limburg-vandaag/
het hadden best schatjes kunnen zijn, als pa&ma wat meer met de opvoeding bezig waren geweestquote:Op zondag 27 maart 2011 20:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die kinderen zijn nooit schattig geweesttwee hooligans zijn het
Geen idee, volgens mij vanaf een lengte van +-1.30/1.35 en dat is een kind pas vanaf 8...quote:Op zondag 27 maart 2011 20:47 schreef Mirjam30 het volgende:
Mag een 4-jarige eigenlijk voor in de auto zitten???
True thatquote:Op zondag 27 maart 2011 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
het hadden best schatjes kunnen zijn, als pa&ma wat meer met de opvoeding bezig waren geweest
Zodra den Broes in de aflevering zit is voor mij de aflevering altijd geslaagdquote:
Broes is echt geweldig, wat een dwingelotquote:Op zondag 27 maart 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra den Broes in de aflevering zit is voor mij de aflevering altijd geslaagd
Ik ben echt heel benieuwd hoe hij is als hij gaat puberen.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Broes is echt geweldig, wat een dwingelot
het wordt een hele lastige, of hij wordt erg liefquote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd hoe hij is als hij gaat puberen.
dat zekerquote:Maar tot die tijd is dit een geweldige leeftijd
kan het met me ook niet herinnerenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Spreekt Nicolas eigenlijk Frans met z'n moeder? Kan het niet herinneren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |